Kiinanihmeessä on alkanu ilmetä ongelmia, alkoivat kesällä.
Pitkään täysikaasulla tai ylämäkeen ajettaessa kone yksinkertaisesti hyytyy. Eli veto hiipuu ja lopulta kone sammuu. Jos heti menon hyytyessä helppaa kaasun kokonaan ja antaa vauhdin pudota lähes pysähtymispisteeseen, vedot palautuvat ja matka jatkuu.
Vaihdoin CDIn, puolan, tulpanjohdon/hatun ja tulpan, ei vaikutusta. Ongelma ei ilmene jos ajaa puolikaasulla, tai alamäkeen.
Toisin sanoen kone hyytyy, kun moottori on pitkään kovalla rasituksella. Myös kiihdytykset takkuavat, eikö kuluneet variaattorin rullat aiheuta kiihdytykseen liittyviä ongelmia?
Öljyjen ja hihnanvaihdon lisäksi konetta ei ole useampaan vuoteen huollettu (koska ei ole ollut tarvetta). Mitä kuluvia osia variaattorissa on rullien ja hihnan lisäksi? Jos on.
Kulahtaneen variaattorin oireet?
Sheidz
2
665
Vastaukset
- tunskalla
Ja turpa huurus ja kaasutin kohmeessa näillä keleillä? Imuilman esinahka lämmitystä ei monessakaan mökissä ja mopossa!
- putsari_joo
ilman potsari on tukossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683