Milloin mies alkaa lihoamaan

Mietteliäs123

olen 19 vuotias mies. Itsetuntoa on syönyt paljon laihuus. Yleisurheilua olen harrastanut monia vuosia, nyrkkeilyä, korkeushyppyä jne. Olen hiukan pitempi keskimittaa, 185cm ja painan vain 60 kg. Sukulaiset ovat myös olleet nuorina tosi laihoja ja vanhemmalla iällä ylipainosia. Silti hävettää hirveesti lähestyä naispuolisia ihmisiä alipainon takia. Charmia löytyy ja ei naiset ole pahemmin alipainoa kattonut mutta, itteä vaivaa hirveästi, että milloin oikein sitä painoa alkaa tulemaan? Syön kyllä normaalisti, tai ainakin kaverini syö vähemmän ja olen päivittäin tekemisissä niin voin sanoa varmasti sen mutta hän on kuitenkin normaalipainonen.

14

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeäm43

      Parempi olla laiha kuin löllö!
      Eikö nyrkkeily ole antanut itsevarmuutta?
      Epävarmuuteesi taitaa olla muita(kin) tekijöitä kuin hoikkuus?

      Jos tuo todella kiusaa sinua niin hankkiudu pätevän personaalin juttusille ja laatikaa sinulle sopiva ravitsemus- ja lihaskunto-ohjelma siten, että se tukee sinua noissa muissa liikuntaharrastuksissa.
      Pelkkä lihasmassan hankinnan jähyäminen haittaa helposti muita ominaisuuksia.
      Paina tunnollisesti ohjelmaa vuosi säännöllisin välitarkastuksin personaalin kanssa ja katso sitten tuloksia.

      Hoikkaan, liikkuvaan ruotoon on helpompi saada tehoa ja samalla näkyvyyttä kuin laardipalleroon.

    • 25555

      25 oota vaan, mutta varo ettet syö sillon liikaa tai sinustakin tulee lihava

    • Syy_ja_Seuraus

      Oletkos todella kokeillut syödä ja reilusti. Älä vertaa ollenkaan kaveriisi. Heti ei näy puntarissa. Kroppa vastustaa aluksi painon nousua sairaan vimmatusti. Et anna periksi. Jaksa. Jaksa. Jaksa. Olet mies. Painat vaan surutta ruokatavaraa koneeseen ja treenaat ahnaasti painoilla (käsipuntit, leuanvedot, vieterit, punnerrukset ) jne kuntoilua. Väkisin rupeat jykevöitymään. Se on luonnon laki. Syyn ja seurauksen ehdoton laki.

      • 50prossaaylipainoisia

        Jep, tämä luonnon laki on puolilla suomalaisista hieman liian hyvin hallussa.


    • Anonyymi

      Varmasti lihot jos lisäät sokerin ja rasvan syöntiä. Rasvaa on helppo lisätä. Jos syöt perunoita niin tee niistä muusia ja lorauta sekaan rypsiöljyä tai voita. Puoli desiä öljyä imeytyy perunoihin helposti ja saat 400 kcal huomaamatta. Jos juot mehua niin kaada joukkoon sokeria. Yksi desi sokeria vastaa 340 kcal. Urheilijana varmaan tiedät että on olemassa sokeria parempiakin hiilihydraattijauheita. Itselläni on sairaus jonka vuoksi proteiinin saantia pitää rajoittaa mutta olen pysynyt normaalipainon alarajoilla kun syön kasvisruokaa ja kaadan öljyä ja sokeria joka annokseen. Desi rasvaa, kaksi desiä sokeria, 1500 kcal.

    • Anonyymi

      Ota muutamia harjoituksia mitkä kasvattaa lihasmassaa leuan veto eri otteilla dippi ja askel kyykyt aluks ei tarvii salia syö kanan munia aamiaiseks ja siihen lisäks mitä vaan ja lisää rasvan saantia ei pullaa syö kunnon lihaa ilta palaks riisiä ja tonnikalaa soijaa kattila täyteen ja 2 purkkia tonnia sit jos ei paino nouse ja kaikkea mikä on perus ruokaa mut syö vaan vähän enemmän jos ei paino nouse niin laita kysymyksiä lisää oon ite ollut anoreetikon painoine ja kambotsea käsi vartinen nuorena en ehkä? enää

    • Anonyymi

      Oletko käynyt armeijan? Minä olin myös tuollainen kukkakeppi ja sain siellä 7-8 kg lisää painoa.

    • Anonyymi

      Painoa nousee sen jälkeen kun synnytät omia lapsiasi.
      Sitä ennen paino ei rupea nousemaan.

      • Anonyymi

        Voit milloin vain tulla isäksi.
        Kaupungissa nuorten kesken on huomattu, että yhä nuoremmat tulevat vanhemmiksi, eikä heitä tarvitse patistaa.


      • Anonyymi

        Aloituksen kirjoittaja on mies, joten synnyttäminen lienee mahdotonta.
        Et varmaan kiinnittänyt lukemaasi huomiota tuossa kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen kirjoittaja on mies, joten synnyttäminen lienee mahdotonta.
        Et varmaan kiinnittänyt lukemaasi huomiota tuossa kohtaa.

        Olette siis jo siementäneet nuoren miehen, mutta lihominen ei jatku, sikiö ei kehity.
        Miehen epäilemättä on vaikeampi kantaa hedelmää.
        Mainitsit miehen vastapuoleksi naisen, niin onnistuuko nainen miestä parempi hedelmöittämään miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siis jo siementäneet nuoren miehen, mutta lihominen ei jatku, sikiö ei kehity.
        Miehen epäilemättä on vaikeampi kantaa hedelmää.
        Mainitsit miehen vastapuoleksi naisen, niin onnistuuko nainen miestä parempi hedelmöittämään miehen?

        Kuka olette nuorelle miehelle? Aviopuolisomies siementäjä, ystävä tai muu?
        Miksi vastaatte nuoren miehen puolesta?
        Nuoren miehen pitää itse vastata teoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olette nuorelle miehelle? Aviopuolisomies siementäjä, ystävä tai muu?
        Miksi vastaatte nuoren miehen puolesta?
        Nuoren miehen pitää itse vastata teoistaan.

        Naisella on tarkasti määrätty ovulaatio kausi ja hedelmöitymisen kausi.
        Miehen biologinen kello vähän eroaa naisesta.


    • Anonyymi

      Onkohan 2018 vuonna asiasta kysyt ja huolestunut poika saanut jotain apua pulmaansa ennen kuin nyt 3.8.2022.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe