Sä et tiedä mitä menetät

Mätiedäntän

Me oltais oltu 💯

39

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repoise

      100 lasissa oltu?

    • Elluhalloyb

      Mä tiedän ...mut tunteet...
      Kun ne pitää puhua kohteelle....
      Kirjoitat täällä kauniita....
      Lentää taivaan tuuliin....surullista...🌞💫♥

    • jatulemmeolemaan

      Jos, uskot meihin, me yhä olemme.

    • Kuunnellaana

      Täytyy nyt mennä Ukko tuli kotiin. Pusuja:)

    • kertsissä

      Muru sä olet 10 ja yhdessä me 10 ×10 . :)

    • JollekkinToiselle
    • MinultapatäMä

      Me ei olla yhdessä yhtään mitään ikinä oltukaan! Joten lakkaa haaveilemasta!

    • Eimeoltaisoltumitään

      Ei sunlaisen ilkeän mielen omistavan ihmisen kanssa.
      Joka ei osaa muuta kuin pahoittaa toisen mielen.
      Päivästä päivään.
      Sellaisessa ihmisessä en menetä mitään.
      Sellaiseen kurimukseen ei kukaan halua.

    • Miksipitäävakuutella

      Ethän vaan tehnyt elämäsi virhettä ja ollut muuta kuin olit ja nyt on hätä kädessä.

      • eiköniin

        Sinähän se olet täydellinen?


      • Ihmistenkommenteista
        eiköniin kirjoitti:

        Sinähän se olet täydellinen?

        On turha vetää hernettä nenään tai jos niin tekee niin aree antaa olla kokonaan kirjottamati.


      • Asiastatietämättä
        Ihmistenkommenteista kirjoitti:

        On turha vetää hernettä nenään tai jos niin tekee niin aree antaa olla kokonaan kirjottamati.

        Älä neuvo


      • Herne nenään ja hätä käteen...


    • alentaamuut

      Se joka noin sanoo tuntuisi olevan itsekeskeinen, minä olen paras tyyppi.

    • Mitenteillä

      Voi sitten olla noin tärkeästä asiasta eri käsitykset koska noin sanot hänelle ??

      • ihanymmärrettävää

        No miksei voi olla.


      • Mätiedäntän

        En tiedä hänen käsityksestä.


    • KaptainecNemo

      Mun ryppynaru haluu isompaa.

      • ryyppynaru

        Pienestä ei tuu ku pahamieli :(


    • IUnderstandTho

      Ja sä et osaa englantia, niin et tiedä mistä mun laulut ees kertoo.

      • heräsikysymys

        Teetko sä itte omia biisejä? :)


    • Mitensäsit

      Mokasit jutun, kantsii olla mukava niin ei tuu takapakkeja.

    • Nomiksettesitten

      Ollu???

    • Ehkätiedänkin

      mutta kun ei tästä jutusta kerran tule mitään niin en ala loppuelääni enää tuhlaamaan turhaan haaveiluun, ihan tarpeeksi monta vuotta jo sitä tehnyt!!!
      Kun on sellaisikin ihmisiä olemassa jotka esim vastaa tekstiviesteihini alle tunnissa niin miksi odottaisin sellaista joka ei vastaa ollenkaan?

      • okijhg

        Ehkä sut on laitettu estolle??


    • tietäjä_jos_ois

      Niin, jos ei tiedä silloin ei tiedä. Ei sitä voi päivälehdistäkään lukea tai uutisankkureilta tiedustella. Toivotaan että joku tietää ja kertoo.

    • Josnoinon

      Niin miksi et sitten näyttänyt ja osoittanut sitä hänelle.

    • Varmastinoin

      Mikäli aloittaja on puhetaidoton mykkä vailla kommunikointitaitoja ja kaikkia muitakin taitoja osaamaton.

      • veikkaisin_

        Epäilen että suurin osa puhetaidottomista on täällä palstalla. Toinen toistaan tukien.


      • työpelkkäätyötä
        veikkaisin_ kirjoitti:

        Epäilen että suurin osa puhetaidottomista on täällä palstalla. Toinen toistaan tukien.

        Niinpä. Se on ollut ongelma koko ajan, enkä taida enää jaksaa tätä. Aion keskittyä pelkästään siihen että löydän itselleni kivan työn, koska ilman sitä voi huonosti ja olen voinut monta vuotta. Mutta nyt näyttää siltä ettei sellaista ole joten täytyy tyytyä muuhun ja siksi tulen voimaan yhä huonommin.


      • eivoivaatiakahtataitoa
        veikkaisin_ kirjoitti:

        Epäilen että suurin osa puhetaidottomista on täällä palstalla. Toinen toistaan tukien.

        Toiset osaa puhua toiset kirjoittaa. Palstalla ovat vain jälkimmäiset.


    • Jakuitenkin

      Jokin meni vinksalleen.?

    • nokunnii

      Miten mä menetän mitään, kun en tiedä kuka sä edes olet.

    • Harmittaapaljon

      Jos olisit hän niin tiedänpäs :/

    • Jiiiimies

      Kuvittelet liikoja. Rakkauteni on jonkun toisen, eli vaimoni luona, joten unohda

    • niinentiedäkkään

      Kun ei koskaan kunnolla tutustuttu :/

    • etnäköjääymmärtänyt

      oo ihan yksinäs sata tai mitä ikinä haluat, mua et enää kiinnosta sentin vertaa!!!

    • liianvähän

      ja mulle kun riittää vain 200

    • Etkoskaanpuhuisitotta

      Sun kuvittelemalla rakkaudella ja rakastamisella ei ole merkitystä mulle enään tänään!
      Koska sinä et osaa rakastaa toista ihmistä.
      Ole ihminen ihmiselle, lakkaa etsimästä vikoja toisesta ihmisestä.
      Pysähdy peilin eteen kotonasi ja katso peiliin kerrankin ja mieti näkemääsi.
      Et voi pakottaa toista ihmistä, rakastamaan sinua väkipakolla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe