Mitähän oktaavia suositellaan mazda6 1.8l moottorille, mallia 04.
Ei löydy netiltä vastausta mitä bensaa valmistaja suosittelee kyseiseen malliin.
Tiedän kummiskin et voi käyttää 95 ja 98, mut ei selviä se tehdas suositus.
Voisikohan joku valaista asiaa ?
Mazda 6, bensa
3
210
Vastaukset
- Edelweis6
Keski-C tai subkontra-C olleet suositus oktaavit. Keski-B tuntuisi hieman "helmiä sioille" ainakin 1.8 moottorissa.
- rtdtdtj
Itse ajellut 98:lla koska ei sitä tiedä miten nuo vanhemmat mallit reagoi etanoliin pidemmällä käytöllä. Varsinkin kun eka mazda6 ensimmäinen mihin E10 voi edes laittaa, 626iin ei käynyt.
Hintaero yleensä kompensoituu hieman alhaisemmalla 98 kulutuksella. -03 2.0 manuaali vie 7,8l/100km kaupunkipainotteisessa ajossa, ei huono kaupunkikulutus. - kolme_oktaavia
Musiikkimiehiä täällä keskustelemassa oktaaveista. Kulttuuri kaikessa kirjossaan hienoa. -Ne automiehet taas saattavat joskus puhua polttoaineesta (esim. bensiini) ja siinä yhteydessä oktaaniluvusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745