Mitähän oktaavia suositellaan mazda6 1.8l moottorille, mallia 04.
Ei löydy netiltä vastausta mitä bensaa valmistaja suosittelee kyseiseen malliin.
Tiedän kummiskin et voi käyttää 95 ja 98, mut ei selviä se tehdas suositus.
Voisikohan joku valaista asiaa ?
Mazda 6, bensa
3
232
Vastaukset
- Edelweis6
Keski-C tai subkontra-C olleet suositus oktaavit. Keski-B tuntuisi hieman "helmiä sioille" ainakin 1.8 moottorissa.
- rtdtdtj
Itse ajellut 98:lla koska ei sitä tiedä miten nuo vanhemmat mallit reagoi etanoliin pidemmällä käytöllä. Varsinkin kun eka mazda6 ensimmäinen mihin E10 voi edes laittaa, 626iin ei käynyt.
Hintaero yleensä kompensoituu hieman alhaisemmalla 98 kulutuksella. -03 2.0 manuaali vie 7,8l/100km kaupunkipainotteisessa ajossa, ei huono kaupunkikulutus. - kolme_oktaavia
Musiikkimiehiä täällä keskustelemassa oktaaveista. Kulttuuri kaikessa kirjossaan hienoa. -Ne automiehet taas saattavat joskus puhua polttoaineesta (esim. bensiini) ja siinä yhteydessä oktaaniluvusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001