Jyväskylän työttömät Uuteenkaupunkiin mars!

alamennäjo

Nyt on töitä, ei muuta kun vuokrasopimus irti ja reppu selkään ja muutto Uuteenkaupunkiin, Uudenkaupunkin autotehdas palkkaa runsaasti uutta väkeä, mitä vielä odotatte hopi hopi!

49

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkööö

      ..ttu että mua ällöttää tuommoset aloittajan kaltaiset.

      • Voevoee

        Katos kun on itse saanut paskaa niskaan niin mitäpä muutakaan voi vaatia.


    • ankeitaolette

      Katohan kun osui ja upposi! Hähäää on se kivulaista, ihanko meinaa oksu tulla kun joku muistuttaa että töitäkin olisi, en kyllä käsitä miten jaksatte vetelehtiä työttömänä vaikka töitä on tarjolla. Se on varmaan niiiiin vaikea saada se *erse irti sohvalta!

      • Turhapurokoo

        Sinähän sen tiedät kun ahterisi on kasvanut sohvaan kiinni. Onko jääkaappi sohvan vieressä jottei tarvitse kuluttaa energiaa liikkumiseen??


    • menköötitse

      No menköön ihmeessä joka haluaa Uuteenkapunkiin tai Kevitsaan tai menköön vaikka Vladivostokin veneveistämölle.
      Ihmisillä pitäis kuitenki demokraattisessa yhteiskunnassa oikeus olla lähtemättä yhtään mihinkään jos ei halua.

      • Ihmeinisijä

        Juuri näin mikäs pakko tässä elämässä ole muuta kuin kuolla.. Se tulee halusit tai et!!


    • UuninPankolta

      Maksavat siellä kuulemma aika paskoja palkkoja, ja hommia pitää painaa urakkavauhdilla, joten ei kiitos.

      • Kylläkannattaa

        Eipä niin ja eikä tuokaan homma välttämättä ole vakituinen. Sitten kun duunit loppuu ole uudessa paikassa tyhjän päällä..


      • UtopististenUnelmointia
        Kylläkannattaa kirjoitti:

        Eipä niin ja eikä tuokaan homma välttämättä ole vakituinen. Sitten kun duunit loppuu ole uudessa paikassa tyhjän päällä..

        Näin on, ongelma siirtyy vaan muutamalla vuodella eteenpäin. Ja sitten tapahtuu kuten Salon kaupungin kanssa Nokian lähdön jälkeen eli asuntojen hinnat Uudessakaupungissa tulevat romahtamaan.

        Mistä muuten Uudessakaupungissa löytyy asuntoja tuhansille, ei ainakaan vapaita vuokrakämppiä sieltä juurikan löydy. Ja jos löytyykin niin kalliita ovat ja palkat ovat kehnohkot.


    • Emmälähe

      Ei kantsi lähtee kun pitäis myydä talo ja kesämökki ja seon nii iso projekti enää kolmekymppisenä alkaa taas rakentaan uutta taloo kun just on saanu täällä pihan kondikseen. Kolme kouluikästä sais traumoja muutosta ja eukko joutus jäämään himaan, ei kai siellä mitään poliisin virkoja oo.
      Toisaalt seon yks päivä kun alppijääkärit sanoo sopimukset irti ja siirtää tuotannon Romaniaan.

      • Hehehehee

        Eläs nyt liioittele pupparin asukki


      • HähhähHehheh
        Hehehehee kirjoitti:

        Eläs nyt liioittele pupparin asukki

        Vaihda jo levyä Mustankorkean rotta!


    • Vaihtelutekee

      Täh? Onko johonkin perustettu uusi kaupunki? Minkälaisia baareja siellä on?

      • Höhöhööö

        Joo sulle on oma nurkkaus pupparin fun pubissa


    • Paskaapaketissa

      Tunge ap se Uudenkaupungin autotehdas hanuriisi, jookosta?

    • perusdemari

      Miksi minä tekisin töitä, kun Riku Aaltokin voi nostaa miljoonia VVO:sta. Miksi minä en voisi makoilla tuilla?

      • felixsteiner

        Joo ja nostihan se omaa palkkaansakin 50%:lla kyllä on ahneus huipussaan. Ihmettelen kyllä miksi amattiyhdistysliikkeenkin pitää ottaa niin kovaa vuokraa omistamistaan asunnoista lähitulkoon kuin ainakin aidon kapitalistin, eikös se voisi vuokrata omistamiaan asuntoja nii kuin omakustannus hintaan, no pitäähän se Rikunkin palkan korotus jostain tienata.


    • boiudes

      Jyväskylän työttömille täytyisi antaa kaksi vaihtoehtoa, joko Uudenkaupungin tehtaalle töihin tai rahahanat kiinni!

      • lyödäänpotkitaanhakataan

        Turpa kiinni tai sinut hakataan. Siinä on sopivat kaksi vaihtoehtoa sinulle. Et kirjoita tänne enää mitään!


      • boiudes
        lyödäänpotkitaanhakataan kirjoitti:

        Turpa kiinni tai sinut hakataan. Siinä on sopivat kaksi vaihtoehtoa sinulle. Et kirjoita tänne enää mitään!

        Aivan kuin olisin kuullut jonkun hiirulaisen vikisevän, onko juusto loppu, mene Uuteenkaupunkiin autotehtaalle töihin niin saat rahaa niin voit ostaa juustoa!


    • loinen.oon

      Olen demari -en tee töitä. Piste

    • rosvoPäättäjät

      Kantasuomalaista köyhällistöä pakotetaan muuttamaan pois kotoaan orjatyövoimaksi veroja kiertävälle ja valtion tukia ikänsä loisineille teollisuusomistajille. Lisäksi samat verohuijarit omistavat valtion tuella rakennuttamiaan vuokra-asuntoja, joista kynivät pienituloiset orjat puille paljaille sikamaisilla vuokrilla.

      • hehhehheeee

        niin se menee nykyisin markkinataloudessa, myös venäjällä ja kiinassa ...


    • boiudes

      Monster.fi sivusto ilmoittaa juuri nyt 184 avointa työpaikkaa Jyväskylässä joten työtä on niillekin joille tulisi äitiä ikävä Uudessakaupungissa, kaikille kun ei sovi muutto vieraaseen ympäristöön koska ovat tottuneet äitinsä helmoissa pyörimään pitkälle aikuisikään saakka!

      • kuulesmonsterinaama

        Vetelin mällit sohvallesi ja kusin kenkääsi.


    • Kjähkjähkjäh

      Niin, ajatelkaas! Vuohipaimenetkin lähtivät jo alle kolmekymppisinä savimajasta Suomeen työn perässä. Sinne jäi äiti tapettavaksi, mutta lähdettävä oli.

      • YusufDulla

        Ei olis Jyväskylän vuohipaimenista siihen :(


    • Kjähkjähkjäh

      Sorry, piti olla: No minä join äidin rahat ja nyt makaan loisena.

    • hxiwjkjns

      Uudenkaupungin tehtaan portilla kuulemma kysytään mistä kotoisin ja jos vastaus että Jyväskylästä niin käännyttävät pois ja sanovat että mene kotiis makoilemaan täällä haetaan työntekijöitä eikä sohvien koemakaajia!

      • EiMaksaVaIVAA

        Hyvä homma. Etsikööt vahvistuksia talkooporukkaan muualta.


    • jevgeniulitsov

      Aivan, tyypillinen laiskurin vastaus! Ihme että itse viitsitte takapuolelle pyyhkimään ettei äipän tarvitse enää olla sitä tekemässä!

      • Kjähkjähh

        Sinun sohvaan on syöpynyt reikä ei tarvitse vessaan mennä kun on suusta suora yhteys perse suoleen ja sieltä pottaan sohvan alla


      • jevgeniulitsov
        Kjähkjähh kirjoitti:

        Sinun sohvaan on syöpynyt reikä ei tarvitse vessaan mennä kun on suusta suora yhteys perse suoleen ja sieltä pottaan sohvan alla

        Aivan, katsos kun on älykäs niin voi sontia suoraan sohvassa ei tarvitse teeveen mainoskatkoilla juosta veskiin! Sinä ravaat veskissä ja jätät pyyhkimättä niin ruskea vana on sohvan ja veskin välillä! Buahhaaahhaaa!


    • erästyötön

      Mie oon niin vielä äitini helmoissa että äippä kun lähtee siwaan ostamaan mulle sipsiä ja pilttiä niin mulle tulee heti ikävä äippää!

      • äippäletunmyyjä

        ai niin-köh, siwaan, onko se jokin bordelli


    • akviointihyväksi
      • Sleivinä

        Demarien Filatov toi aikoinaan 9 euron päiväpalkkaiset orjatyöt Suomeen. Työministerinä ollessaan tuo orjatyölaki otettiin käyttöön


      • NäitähänRiittää

        Filatoffi on ihan sossutantan prototyypin näköinen. Tuohon muottiin niitä valetaan.


    • WCbidee

      Eikös tämä Filatov ole hieman kehitysvammainen? Olisko vielä venäläistä peruakin?

      • EiPeukkua

        Sillä on ne nysäpeukalot.


      • Kjähkjähh

        Ihan niin kuin sullakin


    • mistä.kyse

      Siis kenellä venäläinen peruukki!?

    • felixsteiner

      Minusta suomen virkamieskoneistoa voisi vähentää ja siirtää töihin uudenkaupungin tehtaalle nääs kun yli 60%:a bruttokansantuotteesta menee ttään meidän virkamies koneiston ylläpitämiseen.

    • oppiaikäkaikkki

      https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkiset-menot/

      esimerkiksi maahanmuutto nieli yli miljardi euroa vuosittain parina viime vuonna se on suurinpiirtein samanverran kuin työmarkkinatuen osuus työttömyysturvasta vuosittain (pitkäaikaistyöttömät ja kaikki muutkin työttömät jotka eivät kuulu ansiosidonnainen työttömyysturvan piiriin)

      kaikki on suhteellista

    • maailmanmenoa

      elikkä mamuille saa kyllä suoltaa rahaa mutta työttömille ei .

    • suhteellisuusteoria
    • ugilugi

      No ei todellakaan kannata rahoja tuhlata työttömiin, siinä jos missä rahat menee aivan hukkaan ja kuka työnantaja jaksaa katsella kahta päivää pitempään jos kerran ei työ kiinnosta, en minä ainakaan, itse haen työntekijäni suhteilla.

    • orjatyötätarjolla

      puhumattakaan niistä rahoista jotka katoavat veroparatiiseihin. satakertaisia summia verrattuna työttömyysturvan menoihin .

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe