Olen alkanut miettiä sitä että kannattaisiko minun olla transu, mutta haluaisin vain saada nais maisen vartalon ja vaatteita. Transuna saisin hormooni pillereitä jotka muuttaisi vartaloani, mutta en tiedä kannattaisiko minun tulla transuksi sen takia. olen itse huomannut että olen käyttäytynyt tyttömäisesti koko elämäni, mutta kuitenkin olen poikamainen. ajattelin kysyä tästä terapiassa mutta minua jännittää liikaa. en tiedä mitä tehdä enään. AUTTAKAA PLIIS!
Olen poika ja haluaisin näyttää tytöltä
5
349
Vastaukset
Ei tyttömäisyys vielä tee kenestäkään pojasta tyttöä. Poika voi olla minun mielestäni ihan "täysi" poika ja mies, vaikka käytöksessä olisikin feminiinisiä piirteitä. Ei kaikkien miesten tarvitse olla " äijiä".
Minun kirjoissa on "transu" tarkoittaa transvestiittiä, eli naisen vaatteisiin pukeutuvaa ja naisen tavoin käyttäytyvää miestä. Ilmeisesti sinä kuitenkin tarkoitat transulla transsukupuolisuutta, eli sitä, että koet syntyneesi tytöksi pojan ruumiiseen?
Jos koet todellakin olevasi tyttö pojan ruumiissa ja haluaisit elää tulevaisuutesi naisena naisen ruumiissa, niin olet transsukupuolinen ja mikäli olet valmis kestämään sen rääkin, joka sukupuolenvaihdoksesta aiheutuu, voit harkita sitä.
Jos taas haluat vaan näyttää tytöltä, niin sen voi tehdä helpomminkin keinoin.
Mitä tahansa teetkin, älä tee hätiköityjä päätöksiä.- gffgdgfsgfsfs
Vittu kun ihmisillä on nykyaikana liikaa aikaa miettiä kaikkea sontaa. Kaivokseen pakkotyöhön tollaiset 18 tuntia päivä saatana!
- VähänKäytöstapojaHerra
Sun vaan sit piti mennä möykkäilee mihinkään asiaan perehtymättömänä etkä tajua miten idiootin kuvan just itestäs annoit.
Ehkäpä sinut, trolli, pitäisi laittaa kaivokseen töihin 18 tuntia päivässä. Oppisit ehkä erottamaan asialliset ja asiattomat vastaukset toisistaan. Jotain käytöstapoja sinulle saattaisi kertyä. Saattaisit myös tajuta miksi ihmiset vastaa sulle kuten vastaa.
Aloittajan kyssäri oli järkevä ja asianmukainen. Ei elämäänsä kyllästyneiden möykkäreiden valittelut sitä muuta.
- korjaaja
Ei enään vaan enää
- sdfasdfgdsf
Ei varmaan ainakaan kirurkisesti kannata transautua. On helpompaa pestä meikki pois ja vaihtaa naisten vaatteet omiinsa, kuin kikkelöidä itsensä uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472