Www.suojaapuhelin.fi suojakuoret kokemuksia

Kokemuksiakaipaan

19

24989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliillavarmaamyy

Osta alibabasta, ebay, amazon

• Iphonex
    • jabaman
    • pienyrittäjät-ryöstää

Kiinasta saa alle 3e. https://aliexpress.com
      Kuljetuksessa kyllä menee tovi että jos nopeasti haluat niin voit ostaa verkkokaupasta.
      Parempi ympäristölle kun ei ostele pienistä ylihintaisista verkkokaupoista.

• Anonyymi

Parempi ympäristölle kun et ostele kiinasta =)

• Anonyymi

Parempi ympäristölle jos et tilais kiinasta. Muutenkin kun sieltä tilaa kuori saattaa vaikuttaa hyvältä vaikkei ole. esim jos puhelimessa on viilennys järjestelmä siellä kuorissa ei sitä huomioida jolloin se menee vain hukkaan

• Jalmari245
    • Anonyymi

Tilasin panssarilasin ja lompakkomallisen suojakotelon. Tilauksen tein sunnuntai-iltana ja tuotteet tulivat jo keskiviikkona kirjelähetyksenä suoraan postiluukkuun! Tuotteet vastasivat odotuksia. Olen tyytyväinen. Olen tilannut myös aikanaan mobiilitukusta, eikä ole kummastakaan kielteistä sanottavaa. Molemmat ovat mielestäni hyviä.

• Anonyymi

Tuolta tilasin aikoinaan. Kaikki tuliniin kuin piti

• Anonyymi

On luotettava ainaki omat kokemukset todella hyviä

• Anonyymi

Kyllä olen, nopea toimitus ja tulee täsmälleen samanlaisena mitä luvattiin.

• Anonyymi

Olen tilannut pari kertaa suojakuoret ja panssarilasit. Nopeasti on toimitukset tulleet. Hyvää tavaraa halvalla!

• Anonyymi

Tilasin kuoret, rahat kelpasi, mutta kuoria ei koskaan tullut. Varokaa!

• Anonyymi

Anteeksi, olin hätäinen kuoret tuli, mutta 3vko kesti. Tilaus oli ihan oikein.

• Anonyymi

Tuli puhelimeen suojakuori. Näyttää ihan siltä, että se olisi jo käytetty. Suojakuori täynnä hirvetä naarmuja.

• Anonyymi

Aika luotettava

• Anonyymi

Tuosta puljusta ei kannata mitään tilata. He eivät pidä lupauksiaan,hinnat ja tuotteen määrä vaihtelevat. Uskomatonta, että valwhtelevat tilaudnumeroni olevan väärä.

• Anonyymi00019

MMore:n käsintehdyt puhelinten puiset suojakuoret yli 100 eri puhelinmalliin. Hinnat alkaen 26.90€ (IPhone, Samsung, Google, Huawei). Kuoret pudotustestattuja ja vedenkestäviä! www.porokoru.com/collections/ekologiset-puhelinten-suojakuoret

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      202
      18039
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3835
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      36
      2082
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1556
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      68
      1522
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1446
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      117
      1360
    8. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      132
      1325
    9. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1324
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    Aihe