runkkaaminen on paras nautinto

runkkaamalla saa nautinnon tuntumaan hyvälle kädellä on hyvä säädellä tunnetta kalussa voi pitkitää nautintoa ja laukeamista sellainen kahden tunnin runkkailu on sopiva voi pitää kalun likellä laukeamista nautinto on mahtava hyvän kaverin kanssa on myös mukava runkkailla

11

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa mieltä, runkkaaminen on kyllä nautinto siksi runkkaan joka päivä, yleensä kolme kertaa päivässä ja laukaisen spermat . Olen aina ollut kova runkkaamaan , ja vielä parempi olisi kun löytäisi kaveri tähän jonka kanssa voisi runkkaa ja imeä toistemme kulleja niin että saisi spermat suuhun nieltäväksi. Mielummin posliini kulli niin kuin itsellä.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Runkkaamalla saa kyllä hyvän ja nautinnollisen orgasmin mutta se tehdään yksin. Jos aletaan harrastamaan kimpparunkkua tai otetaan kullia suuhun niin silloin ollaan homostelun parissa. Ja se on eri juttu soolotumputtaminen.

• Anonyymi

Niin,onhan kunnon runkku paree ku huano pano

• Anonyymi

Eipisteitätaipilkkujaniinonpavittumainenlukea

• Anonyymi

Mutta et varmaan lukematta jättänyt. Sanot itsellesi jos se rauhoittaa piste pilkku jne, noin helppoa kun osaa, Ei tatvitse mieltään pahoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et varmaan lukematta jättänyt. Sanot itsellesi jos se rauhoittaa piste pilkku jne, noin helppoa kun osaa, Ei tatvitse mieltään pahoittaa.

Kirjoitamitenhaluateiseminuasinällänsäkiinnostavammaiseltahantuonäyttääaivankuinetolisiperuskouluaedeskäynytkunnoinhuonostiosaatkirjoittaamuttaniinkuinsanoinkirjoitamitenkirjoitatminäkirjoitanmyöskuinhaluan

• Anonyymi

Vanhemmitenkin tulee n. viikon välein sellainen olotila, että on pakko runkata spermat ulos. Kyllä se ihan kivalta tuntuu pelkkä seisottelukin ennen kuin vetää loppuun asti.

• Anonyymi

Kyllä tuntuu mukavalta pitkästä aikaa runkata tänään.

• Anonyymi

Sanoisinko et hieman on outo tapa sulla nauttia mu onnea pillusta tuskin tulet koskaan nauttimaan jos käteenvetoa nautinnollisena pidät

• Anonyymi

Mä tykkään käteevedosta. Youtben try not to cun metronome ovat mahtavia. Kunhan noudattaa ohjeita.

• Anonyymi

Mukavaahan se on ja sopii myös naisen tai miehen tekemänä.

Miehet paljon innokkaampia tekemään sen ja osaavat paremmin.Erityisesti vanhemmat +60v miesten tekemänä mieleen.

M47v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1886
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      232
      1206
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1198
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      895
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      851
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      48
      843
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      782
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      761
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe