runkkaamalla saa nautinnon tuntumaan hyvälle kädellä on hyvä säädellä tunnetta kalussa voi pitkitää nautintoa ja laukeamista sellainen kahden tunnin runkkailu on sopiva voi pitää kalun likellä laukeamista nautinto on mahtava hyvän kaverin kanssa on myös mukava runkkailla
runkkaaminen on paras nautinto
11
577
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, runkkaaminen on kyllä nautinto siksi runkkaan joka päivä, yleensä kolme kertaa päivässä ja laukaisen spermat . Olen aina ollut kova runkkaamaan , ja vielä parempi olisi kun löytäisi kaveri tähän jonka kanssa voisi runkkaa ja imeä toistemme kulleja niin että saisi spermat suuhun nieltäväksi. Mielummin posliini kulli niin kuin itsellä.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Runkkaamalla saa kyllä hyvän ja nautinnollisen orgasmin mutta se tehdään yksin. Jos aletaan harrastamaan kimpparunkkua tai otetaan kullia suuhun niin silloin ollaan homostelun parissa. Ja se on eri juttu soolotumputtaminen.
- Anonyymi
Niin,onhan kunnon runkku paree ku huano pano
- Anonyymi
Eipisteitätaipilkkujaniinonpavittumainenlukea
- Anonyymi
Mutta et varmaan lukematta jättänyt. Sanot itsellesi jos se rauhoittaa piste pilkku jne, noin helppoa kun osaa, Ei tatvitse mieltään pahoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et varmaan lukematta jättänyt. Sanot itsellesi jos se rauhoittaa piste pilkku jne, noin helppoa kun osaa, Ei tatvitse mieltään pahoittaa.
Kirjoitamitenhaluateiseminuasinällänsäkiinnostavammaiseltahantuonäyttääaivankuinetolisiperuskouluaedeskäynytkunnoinhuonostiosaatkirjoittaamuttaniinkuinsanoinkirjoitamitenkirjoitatminäkirjoitanmyöskuinhaluan
- Anonyymi
Vanhemmitenkin tulee n. viikon välein sellainen olotila, että on pakko runkata spermat ulos. Kyllä se ihan kivalta tuntuu pelkkä seisottelukin ennen kuin vetää loppuun asti.
- Anonyymi
Kyllä tuntuu mukavalta pitkästä aikaa runkata tänään.
- Anonyymi
Sanoisinko et hieman on outo tapa sulla nauttia mu onnea pillusta tuskin tulet koskaan nauttimaan jos käteenvetoa nautinnollisena pidät
- Anonyymi
Mä tykkään käteevedosta. Youtben try not to cun metronome ovat mahtavia. Kunhan noudattaa ohjeita.
- Anonyymi
Mukavaahan se on ja sopii myös naisen tai miehen tekemänä.
Miehet paljon innokkaampia tekemään sen ja osaavat paremmin.Erityisesti vanhemmat +60v miesten tekemänä mieleen.
M47v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151886SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2321206En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331198Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36895Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6851- 48843
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9782+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236761Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733