skotti

lellu

moi kaikki!
onko kenelläkään skotlanninhirvikoiraa. olisi kiva vaihtaa kuulumisia.

9

3014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

      eipä ole vielä, mutta kiinnostusta olisi pennusta eli jos jollakin tietoa, laittakaahan tulemaan.

      • pike

        meillä on skotti,reilut 2.v.tosi ihana rotu!harmi että niitä on täällä oulussa niin vähän.viime kesänä aloimme harrastamaan rata-ja maastojuksua.
        pentuja voi käydä katsomassa skotlanninhirvikoira ry:n sivuilta. kesällä pentuja näyttää olevan tulossa.


      • minä
        pike kirjoitti:

        meillä on skotti,reilut 2.v.tosi ihana rotu!harmi että niitä on täällä oulussa niin vähän.viime kesänä aloimme harrastamaan rata-ja maastojuksua.
        pentuja voi käydä katsomassa skotlanninhirvikoira ry:n sivuilta. kesällä pentuja näyttää olevan tulossa.

        Mun avokin porukoilla on skotti kans..3 vuotias narttu Venla.. Onhan se ihan tottelevainen mutta mun makuun aivan liian rauhallinen..se vaan makoilee sohvalla päivät pitkät ja käy lenkillä.. eli ei todellakaan mikään kovin leikkisä rotu..ulkona se tykkää kyllä semmosesta köydestä kun sitä kesällä heitellään mutta eipä paljon muusta sitten..

        Mut onhan se rauhallisen ihmisen koira musta..:)


      • olli
        minä kirjoitti:

        Mun avokin porukoilla on skotti kans..3 vuotias narttu Venla.. Onhan se ihan tottelevainen mutta mun makuun aivan liian rauhallinen..se vaan makoilee sohvalla päivät pitkät ja käy lenkillä.. eli ei todellakaan mikään kovin leikkisä rotu..ulkona se tykkää kyllä semmosesta köydestä kun sitä kesällä heitellään mutta eipä paljon muusta sitten..

        Mut onhan se rauhallisen ihmisen koira musta..:)

        kirjoituksestasi tulee sellainen kuva että,onkohan virikkeiden puute jos koiralle vaan narua kesällä heitellään! kyllä skotista vauhtia löytyy ja leikkii myös mielellään toisien koirien kanssa.myös erinomainen harrastuskoira on.tietysti makuasia mistä tykkää mistä ei, älä loukkaannu.


    • mika

      onko kenelläkään kokemusta miten skotit tulevat toimeen pienten lasten kanssa, samoin kiinnostaisi tietää pentujen hinta koska melko harvinainen rotu

      • pike

        skotit tulevat hyvin toimeen lasten kanssa.luonteeltaan skotti on tosi lempeä kaveri,ei mikään elvistelijä.meillä itsellä ei ole kotona aivan pieniä lapsia, mutta kyllä ulkona on kiva nuuskutella pientäkin lasta (kunhan lapsi ei pelkää)hintaa sinun kannatta kysellä kasvattajalta.käy katsomassa skotlanninhirvikoirakerhon sivuilta ja skotlanninhirvikoira.net sivuilta.siellä löytyy skoteista kuvia,juttua ja tulossa/suunnitteilla olevia pentueita.


    • katatonia69

      Juu asun sellasen skotlanninhirvikoira nartun kanssa, ei siis oma koira vaan henkilön jonka luona asun!

      Aivan ihana luonne ja todella helppo koira vaikka onkin iso!

      • -.-

        Kuinka paljon skotlanninhirvikoira maksaa ? Nyt näin yleensä .


    • skotlanninriiviökoir

      Minä omistan yhden hulivilin ja kuulumisia voidaan vaihdella jos pistät s.postisi minne voi kirjoitella.

      Eikä ole pelkoa flegusta sohvaperunsta omani kanssa, päinvastoin.
      Energiaa on pienen kylän tarpeisiin ja skotti on aina valmis menoon ja meininkiin!

      Hinnasta, jota joku kyseli:
      Itse maksoin vajaa 2v sitten 1100€ omastani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe