skotti

lellu

moi kaikki!
onko kenelläkään skotlanninhirvikoiraa. olisi kiva vaihtaa kuulumisia.

9

3390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

eipä ole vielä, mutta kiinnostusta olisi pennusta eli jos jollakin tietoa, laittakaahan tulemaan.

• pike

meillä on skotti,reilut 2.v.tosi ihana rotu!harmi että niitä on täällä oulussa niin vähän.viime kesänä aloimme harrastamaan rata-ja maastojuksua.
        pentuja voi käydä katsomassa skotlanninhirvikoira ry:n sivuilta. kesällä pentuja näyttää olevan tulossa.

• minä
        pike kirjoitti:

meillä on skotti,reilut 2.v.tosi ihana rotu!harmi että niitä on täällä oulussa niin vähän.viime kesänä aloimme harrastamaan rata-ja maastojuksua.
        pentuja voi käydä katsomassa skotlanninhirvikoira ry:n sivuilta. kesällä pentuja näyttää olevan tulossa.

Mun avokin porukoilla on skotti kans..3 vuotias narttu Venla.. Onhan se ihan tottelevainen mutta mun makuun aivan liian rauhallinen..se vaan makoilee sohvalla päivät pitkät ja käy lenkillä.. eli ei todellakaan mikään kovin leikkisä rotu..ulkona se tykkää kyllä semmosesta köydestä kun sitä kesällä heitellään mutta eipä paljon muusta sitten..

Mut onhan se rauhallisen ihmisen koira musta..:)

• olli
        minä kirjoitti:

Mun avokin porukoilla on skotti kans..3 vuotias narttu Venla.. Onhan se ihan tottelevainen mutta mun makuun aivan liian rauhallinen..se vaan makoilee sohvalla päivät pitkät ja käy lenkillä.. eli ei todellakaan mikään kovin leikkisä rotu..ulkona se tykkää kyllä semmosesta köydestä kun sitä kesällä heitellään mutta eipä paljon muusta sitten..

Mut onhan se rauhallisen ihmisen koira musta..:)

kirjoituksestasi tulee sellainen kuva että,onkohan virikkeiden puute jos koiralle vaan narua kesällä heitellään! kyllä skotista vauhtia löytyy ja leikkii myös mielellään toisien koirien kanssa.myös erinomainen harrastuskoira on.tietysti makuasia mistä tykkää mistä ei, älä loukkaannu.

• mika

onko kenelläkään kokemusta miten skotit tulevat toimeen pienten lasten kanssa, samoin kiinnostaisi tietää pentujen hinta koska melko harvinainen rotu

• pike

skotit tulevat hyvin toimeen lasten kanssa.luonteeltaan skotti on tosi lempeä kaveri,ei mikään elvistelijä.meillä itsellä ei ole kotona aivan pieniä lapsia, mutta kyllä ulkona on kiva nuuskutella pientäkin lasta (kunhan lapsi ei pelkää)hintaa sinun kannatta kysellä kasvattajalta.käy katsomassa skotlanninhirvikoirakerhon sivuilta ja skotlanninhirvikoira.net sivuilta.siellä löytyy skoteista kuvia,juttua ja tulossa/suunnitteilla olevia pentueita.

• katatonia69

Juu asun sellasen skotlanninhirvikoira nartun kanssa, ei siis oma koira vaan henkilön jonka luona asun!

Aivan ihana luonne ja todella helppo koira vaikka onkin iso!

• -.-

Kuinka paljon skotlanninhirvikoira maksaa ? Nyt näin yleensä .

• skotlanninriiviökoir

Minä omistan yhden hulivilin ja kuulumisia voidaan vaihdella jos pistät s.postisi minne voi kirjoitella.

Eikä ole pelkoa flegusta sohvaperunsta omani kanssa, päinvastoin.
      Energiaa on pienen kylän tarpeisiin ja skotti on aina valmis menoon ja meininkiin!

Hinnasta, jota joku kyseli:
      Itse maksoin vajaa 2v sitten 1100€ omastani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe