Etäsuhde vesittyy heti alkuunsa

Vainmekaksi2018

Miksi mies ei voi sanoa suoraan,että ei kiinnosta?Tuloksena minulla hirveä haukkuminen ja ..ainakin pilasin välit lopullisesti

15

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuy

"Tuloksena minulla hirveä haukkuminen ja ..ainakin pilasin välit lopullisesti"

Petyit , uskon niin. Miksi haukkuminen, miksi et osannut hoitaa asiaa aikuismaisesti ja ymmärtää . Nyt siten on "naulat niitattu" ikuisesti ja monesti kaikuu vielä laajemmalle, joten kukaan ei tämän kuultuaan halua sinua lähelleen.
      Joillakin on tapana huutaa ja haukkua, mutta sillä pilaa ihan kaiken. Joten koetapa saada lämäsi hallintaan. Asiat todellakaan mene unelmien mukaan, sitä elämä on jatkossakin, sinun napasi ei ole sen kummempi kuin muidenkaan.

• Ei ole ei,mutta jonkinlaista arvostusta jokainen ansaitsee.eikä liibalaabaa.

• Näinonnäppylät

Hänhän on kohteliaasti sinulle asian ilmoittanut, ettei kiinnostusta mihinkään vakavampaan ole ja käytöskin sen jo osoittaa, joten siinä on ihan tarpeeksi arvostusta häneltä noinkin alkutaipaleella olleelle suhteellenne. Sä saat jatkaa elämääsi eteenpäin hänestä enää välittämättä, sen parempi ettei jättänyt hiljaisuuteen. Asiasi ei muuksi enää muutu täälläkään vatuloimalla. Etäsuhteetkin todella onnistuu, jos molemmilla on kiinnostusta, tahtoa ja halua, näin ei vain ollut teillä.

• Siis hän ei ilmoittanut minulle kohteliaasti asiaa. Näin me sovimme tekevämme ja sanoi olevansa rehellinen ja avoin ihminen.Niin hän ei kuitenkaan toiminut,vaan valehteli minulle asioista.

• Kirpeätäpakkaspäivää

Ei vaan ole kiinnostusta ja halua tarpeeksi sinua kohtaan, että toimisi kuten sanoo. Sun itsesi täytyy hyväksyä tilanne,

• wopppt

Mies ei kehtaa loukata sua sanomalla sitä, toki saattaa ottaa vain seksin kannalta myös jos teillä sitä ehti olla tai sitten toivoo että ajan mittaan alkaisi pitämään susta enemmänkin mutta jos alat kyselemään asiasta jatkuvasti niin sitten ei auta muu kuin sanoa jotakin syyksi.

Etäsuhteet ei kannata, sitä mieltä itse olen

• Tunteetpelissa

Juu, ei etäsuhteet todellakaan kannata.Voi olla ,ettei uskaltanut,mutta minun kannalta todella ikävää.Kultainen ihminen joka tapauksessa,ja odotin kaiken jälkeen, että minut oltaisiin kohdattu ihmisenä lopussakin.

• Tunteetpelissa

Noniin ,suu saatiin auki.Hänellå oli vaan niin kova tahto olla yksin ja keskittyä tärkeimpiin sä.Samaa mieltä olin kyllä minäkin,en pysty kaukosuhde,joilla ei ole mitään tulevaisuutta koskaan.Tällå ei olisi ollut,vaan se olisi vaatinut liian suuria uhrauksia.Ja ei se mikään suhde,jos nähdään 3-6 viikon välein.Surettaa tämä silti,hyvä ihminen olisi ollut tällä kertaa.

• MerenneitoAriel

Itse myös tällaisessa suhteessa. Mies on täysin paska. Ei kykene tai halua alkaa keskustelemaan asioista. Mietin onko sillä muitakin naisia matkan päässä kaukosuhteessa. Kuluttavaa tämä vain on, ei kannata.

• voivoivoivooooi

Ettei olisi vaan ihan vaimo jossakin kaupungissa ja toisaalla sittä näitä merenneitoja....

• Tunteetpelissa

Merenneito,ja se on todella rankkaa,kun et tule kuulluksi.Siinä omat tarpeet lyödään alta pois,onko se sen arvoista?Olen kuullut niin monta kertaa sen lauseen ,että "mieti,mitkä ovat sinun tarpeesi.Tulevatko ne täytetyksi".
      Itsekin epäröinyt ja halusin pois,mutta minua pidätteli miehen mukavuus.Noh,onko mukavuutta,jos ei pysty keskustelemaan asioista.

• seonopittu

Ei ole mukavuutta silloin, tuppisuihin ei kannata panostaa.

• Tunteetpelissa
        seonopittu kirjoitti:

Ei ole mukavuutta silloin, tuppisuihin ei kannata panostaa.

Joo ei todellakaan.valitellaan omaa henkistä väsymystään

• No ehkä pelkona voi olla se haukkuminen. Yrittää vain kaikessa hiljaisuudessa luistella pois suhteesta.

Joillekin pettymyksen tuottamninen voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

• Tunteetpelissa

Niin voi,mutta tällainen hehkuttaminennonasta rehellisyydestä on kuitenkin perseestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe