Olen kolme kuukautta syönyt tyroxinia, kilpirauhasarvot on ollut viitearvojen sisällä, mutta oireita riittää - lastenannosläökityksen alettua paino on alkanut nousta syömisen rajoittamisesta huolimatta. Miten lääkitys voi vaikuttaa painoon tällä lailla?
Tyroxin ja painonnousu
Kilpikonnatar
3114
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Tarkista ruokavalio. Onko siinä liikaa sokeripitoisia ruoka-aineita
Tyroxi ei ole tarkoitettu syötäväksi, sehän on rakennuksissa käytettävä materiaali. Tyroxi ei varmaankaan sula elimistössäsi, siksi painosi noussut. Jätä tyroxi pois ruokavaliostasi, eiköhän ongelmasi ratkea sillä.
Oon kuullut ettö monella nostaa painoa - toisin kuin yleisesti luullaan tyroksiinin olevan "laihdutuslääke"
Onko ruokahalu kasvanut? Mulla kasvoi lääkkeen aloituksen jälkeen, mutta laihduin silti