Rietas nimi

onko totta?

Onko totta että Pillu on yleinen naisen etunimi Virossa. Tietävätkö ne Pillut mitä niiden nimi on suomeksi, ja jos tietävät, piittaavatko siitä? Mitä vanhempansa lienevät ajatelleet nimeä antaessaan! Olisi noloa jos vaimon nimi olisi Pillu. Toisalta se tuntuisi aika houkuttelevalta. Ranskassa lienee aika yleinen sukunimenä.

11

5623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merileik

minu arust on sul vedanud et sull ei ole mõni vastik hüüdnimi. Ühel mu sõbral on olnud 2 klassist saati hüüdnimi pillu. Nii aasta hiljem hakkati kutsuma teda tilluks. ja see on kestnud juba 7 aastat

• Pillu Kulli

Pillu on sukunimi Eestissä, kuin myös Kulli.

• Sobruslinna

Nimi lienee Pille ?

• pillu ja kulli?

Jos et tosiaan tiedä mitä pillu ja kulli tarkoittaa suomeksi, niin olisi ehkä syytä ottaa asioista selvää. Näin suomalaisena kyllä naurattaa jos kuulee että jonkun nimi on pillu tai kulli. Kyllä nyt Eestiläiset, ei millään pahalla, mutta teillä on kyllä vallan hauska kieli.

• pete
        pillu ja kulli? kirjoitti:

Jos et tosiaan tiedä mitä pillu ja kulli tarkoittaa suomeksi, niin olisi ehkä syytä ottaa asioista selvää. Näin suomalaisena kyllä naurattaa jos kuulee että jonkun nimi on pillu tai kulli. Kyllä nyt Eestiläiset, ei millään pahalla, mutta teillä on kyllä vallan hauska kieli.

minua siis naurata kutsumanimi Pete, yksi jätkä kerran sanoi että hän on kiva ja hänellä on paras nimi, joo meillä siis Pete tarkoitta sitä homoa, niin sanoin hänelle sitä, ei enää minun kuullessa sanonut, että hänellä olisi paras nimi. toiseksi yleinen nimi on Suvi Suomessa, meillä see tarkoitta kesä, en varma laittasi omalle lapselle nimeksi kesä.

• memme
        pete kirjoitti:

minua siis naurata kutsumanimi Pete, yksi jätkä kerran sanoi että hän on kiva ja hänellä on paras nimi, joo meillä siis Pete tarkoitta sitä homoa, niin sanoin hänelle sitä, ei enää minun kuullessa sanonut, että hänellä olisi paras nimi. toiseksi yleinen nimi on Suvi Suomessa, meillä see tarkoitta kesä, en varma laittasi omalle lapselle nimeksi kesä.

Suomessa suvi tarkoittaa ihan samaa kuin eesti keeles. Mitä vikaa on kesässä? Ma ei saa aru.

• peikko

Ranskasta löytyy autokauppa; Pillu`s Second Hand

• kuullut

Virossa naisen nimenä Pillua, mutta usein on nainen nimeltään Pille tullut vastaan. Sen sijaan Varblan ja Töstamaan välillä on kylä, minkä nimi on Kulli.

• Ullekas

Ei Eestissä ole sellaista naisennimeä. Pille on naisen nimi eikä mikään pillu. Sitä paitsi ei sukunimenäkään ole käytössä kulli vaan kull.
      Jättäkää rivot ajatuksenne omaan tietoon.

• Silverman

Kunagi aastaid tagasi oli mingis eesti autoajakirjas pilt Soome juhilubadest, ja nimi peal Kari Munne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe