Rehellisiä kokemuksia naomi mesin

Möyytt

Kannattaako soittaa/ käydä. Kaikki kokemukset kiinnostaa.

179

9970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkoapäivääntänään

      Mä en ole häntä kokeillut, mutta olen lukenut hyvää palautetta hänestä toisella keskustelu palstalla. On myö niitä myötä ja vastaan, mutta niitähän on aina. Nämä on huonoja kanavia kysellä koska helposti näistä tulee lynkkausketjuja ja pian jokua väittää että naomi itse on tämän ketjun aloittaja. Ota yhteyttää reilusti, et sä täältä vastausta saa

    • jokaisellejotai

      kuulemma hyvä ennustaja, mitä on palautteita lukenut

    • sopiimiulle

      Minulle näki hyvin, joten suosittelen

    • Soittanut_

      Minä soitin hänelle kolmisen vuotta sitten. Kirjasin ylös, mitä hän kertoi. Mikään niistä ei ole toteutunut. Minulla on vissiin niin huono karma, ettei ennustuksetkaan satu kohdilleen.

      • käynyt

        Miksi kirjasit niitä, ei niitä kuulu ylös kirjoittaa. Tai ainakin minulle on sanottu ettei pitäisi kirjoittaa mitään ylös kun käy selvännäkijällä. Estää kuulemma asioitten tapahtumista jos alkaa niitä varta vasten odottaa.


      • Ykssoittanut

        Minäkin soitin Naomille pari vuotta sitten eikä mikään hänen sanomansa ole ainakaan vielä toteutunut.


      • Anonyymi
        käynyt kirjoitti:

        Miksi kirjasit niitä, ei niitä kuulu ylös kirjoittaa. Tai ainakin minulle on sanottu ettei pitäisi kirjoittaa mitään ylös kun käy selvännäkijällä. Estää kuulemma asioitten tapahtumista jos alkaa niitä varta vasten odottaa.

        Ei pidä paikkansa, kaikkihan ylös kirjoittaa ja omat asiakkat on kertonut että on toteutunut


      • Anonyymi
        käynyt kirjoitti:

        Miksi kirjasit niitä, ei niitä kuulu ylös kirjoittaa. Tai ainakin minulle on sanottu ettei pitäisi kirjoittaa mitään ylös kun käy selvännäkijällä. Estää kuulemma asioitten tapahtumista jos alkaa niitä varta vasten odottaa.

        Jopa sun joo, se joka uskoo ennustajiin soittelee heille kaikesta. Minun ystäväni on sellainen. Hönenpoikansa rouva oli raskaana ja nuorilla oli vaan yksiö , niin jo piti soittaa ennustajalla joka lupasi että pian saavatisomman asunnon Se lupaus maksoi 30 e
        Minä olisin ihan ilmaiseksi voinut sen saman ennustaa koska nuoret olivat hakeneet isompaa asuntoa ja koska lapsi oli tulossa niin saivat sen .
        Niin että totta kai joskus saattaa osu kohdalleen mutta tavallisesti ei aitä tee jos ei asiakas itse kääntele asioit ja tulkkaa ne sopivaksi ennustukseen.ä
        En usko yliluonnollisiin juttuihin mitenkään koska ne eivät ole loogisia mitenkään , vaikka itse olen uneksinut parit kerrat kuolemasta omaisen kohdalla niin yhdistänyt sitä siltikään yliluonnollisiin asioihin vaikka kuolema tulikin päivä unen jälkeen omaiselle . Joten mitkään ylöskirjaamiset eivät estä mitenkään mitään sillä sellaista voimaa ei ole kellään että muka sitten ei ennustus toteutuisi jos kirjaa sen ylös.
        Mutta jokaisen on tietysti saatava uskoa tälläisiinkin asioihin saahan ennustaja siitä hyvät liksat verovapaata


    • kevätrakkautta

      Olen soittanut ja käynnyt, tykkään enemmän tavata henkilökohtaisesti kun on niin black magig woman että meinaa polvet aina alkaa tutajaa-- entisen naisystävän kanssa ensimmäsen kerran käytiin ja Naomi kertoi silloin edesmenneestä velipojasta sellaista mitä ei mitenkään olisi voinnu tietää kuneisitä minun lisäksi muut tienny-- Kyllä on toteitunu mitä on sanonnu mutta eihän ne samalla sekunnilla tule ne asiat että sitä nyt odotan kun viimeksi sanoi minullekin kohtapuolin ja vielä keväänkorvilla rakkaus löytysi ja tulee kuulemma sananmukasesti kulman takaa.

      • Anonyymi

        Et vaan ole koskaan saanut tutustua ennustaja. Google tilille Sieltä niitä asioita otetaan selville hyväisesti ennen kun saa ajan hänelle. Äjoten usko nyt vaan koska haluat uskoa, ja jos se jotenkin sinun mielialaa nostaa .
        Uskohan siirtää vuoria sanotaan siis ihminen suhgesioi itsensä uskomaan vaikka mitä


    • samaamatkaa

      En uskalla edes kuvitella mitä minulle olisi tapahtunut, jos en sattumien kautta olisi päätynyt Naomin asiakkaaksi viitisen vuotta taakseppain, siskoni antoi minulle ensimmäisen käynnin lahjaksi kun kantoi huolta. pitkällinen työpaikkakiusaaminen ja sen lisäksi avioero romahdutti täysin. Naomi antoi energiahoitoa ja valoi uskoa minuun olin niin syvässä masennuksessa jo kuukausia ollut. Pikkuhiljaa toipuminen alkoi ja vuosi sitten hän katsoi minulle ja näki tämän nykyisen työpaikan saisin. Ensinnä en uskonut enkä sitäkään kun sanoi että kesäjuhlissa tapaisin vaalean miehen joka kysyisi minulta jotakin. Juhlasta poistuessani autoni viereen juoksi hoikka vaalea mies ja kysyi pääsisikö kyydissäni kylille. Sen jälkeen olemme samaa matkaa kulkeneet.

      • erontie

        Hyvä näkijä on ja sanoo asiat kuin on. Monesti olen katunut kunen aikoinani ottanut todesta mitä asioistani nousi ja mitä silloin sanoi. Ukkomiehen kanssa liikuskelin ja Naomi kehotti minua silloin pikimmiten tekemään kuin oikein on. Sanoi että petosta seuraisi pian uusi petos. En silloin vielä ymmärtänyt mitä hän tällä koitti minulle sanoa. Sanoin että tämä mies on lähdössä ulkomaanmatkalle, että teen ratkaisun palattuaan. Muistan miten Naomi katsoi minua hyvin vakavan ja vähän surullisen näköisesti ja sanoi että kun homma pitkittyy se mutkistuu. Mies palasi ja toi sellaisia tuliaisia että lääkärissä käyntiähän siitä tuli, selvisi en ollut ainut jonka kanssa vaimoansa petti. Silloin oli minun omalle miehelleni kerrottava ja erohan siitä minulle seurasi vaikken olisi erota halunnut.


      • Eikiitoshoroille

        Sen siitä saa kun pettää miestään ja vehtaa varatun kanssa. Häpeäisit.


      • Anonyymi
        Eikiitoshoroille kirjoitti:

        Sen siitä saa kun pettää miestään ja vehtaa varatun kanssa. Häpeäisit.

        Ai että mieskö ei ole horo? Eiköhän elämässä vaan satu kaikkea. Tässä taisi nainen mennä tunteella ja mies pelasi. Kyrsii että nainen ollaan aina tuomitsemassa


      • Anonyymi
        erontie kirjoitti:

        Hyvä näkijä on ja sanoo asiat kuin on. Monesti olen katunut kunen aikoinani ottanut todesta mitä asioistani nousi ja mitä silloin sanoi. Ukkomiehen kanssa liikuskelin ja Naomi kehotti minua silloin pikimmiten tekemään kuin oikein on. Sanoi että petosta seuraisi pian uusi petos. En silloin vielä ymmärtänyt mitä hän tällä koitti minulle sanoa. Sanoin että tämä mies on lähdössä ulkomaanmatkalle, että teen ratkaisun palattuaan. Muistan miten Naomi katsoi minua hyvin vakavan ja vähän surullisen näköisesti ja sanoi että kun homma pitkittyy se mutkistuu. Mies palasi ja toi sellaisia tuliaisia että lääkärissä käyntiähän siitä tuli, selvisi en ollut ainut jonka kanssa vaimoansa petti. Silloin oli minun omalle miehelleni kerrottava ja erohan siitä minulle seurasi vaikken olisi erota halunnut.

        Varmaan ihan kuka tahansa sulle olisi osannut sanoa vieläpä ilmaiseksi ettei ukkomiehen kanssa kannata heilastella 😂


      • Anonyymi

        Masennus tapaa häipyä hissukseen ilman ennustajiakin tai jotain eneriahoitoa mite sekin muka on olevinaan


      • Anonyymi
        erontie kirjoitti:

        Hyvä näkijä on ja sanoo asiat kuin on. Monesti olen katunut kunen aikoinani ottanut todesta mitä asioistani nousi ja mitä silloin sanoi. Ukkomiehen kanssa liikuskelin ja Naomi kehotti minua silloin pikimmiten tekemään kuin oikein on. Sanoi että petosta seuraisi pian uusi petos. En silloin vielä ymmärtänyt mitä hän tällä koitti minulle sanoa. Sanoin että tämä mies on lähdössä ulkomaanmatkalle, että teen ratkaisun palattuaan. Muistan miten Naomi katsoi minua hyvin vakavan ja vähän surullisen näköisesti ja sanoi että kun homma pitkittyy se mutkistuu. Mies palasi ja toi sellaisia tuliaisia että lääkärissä käyntiähän siitä tuli, selvisi en ollut ainut jonka kanssa vaimoansa petti. Silloin oli minun omalle miehelleni kerrottava ja erohan siitä minulle seurasi vaikken olisi erota halunnut.

        No älä syyttele itseäsi joskus vaan on niin että sitä rakastuu väärään ihmiseen , ja silloin kun niin käy niin on omassa avioliitossa jotain vialla , siksi saattaa hakeutua sen luokse joka antaa huomioita . Sellaista sattuu monelle . Mutta hyvä kun asiat selvisi ja toivon mukaan löydät elämässäsi onnen .


      • Anonyymi
        Eikiitoshoroille kirjoitti:

        Sen siitä saa kun pettää miestään ja vehtaa varatun kanssa. Häpeäisit.

        Ei tartte mitenkään hävetä Eikä sinun tartte tuomita, joskus vaan sattuu niin että erehtyy jos saa oikeanlaista huomioita muualta, joten älä tuomitse ihmistä, ja hänen ei tarvitse mitenkään hävetä erehdyksiä sattuu ihmisille , ja sellaisten jälkeen aina oppii jotakin. Yrität syyllistää ihmistä joka avoimesti kertoi asian Joten mikä sinä olet tuomitsemaan ketään


    • uuteenpäivään

      Minulla on tähän mennes vain yhdestä ennustajasta kokemusta mutta nyt meinaan mennä Naomin luo pääsiäisnä kun minun ystävä sanoi on todella hyvä. Elämä on niin sekas ettei enää tiedä miten tästä kaikesta selviäis. Tahtoisin myös tietoa tai vahvistuksen omaan aavistukseen asiasta mikä sattui lähes kaks vuotta sitten jo muttei kuiteskaan jätä rauhaan.

    • Lapinseita

      Onko lisää kokemuksia?

      • Anonyymi

        En todellakaan suosittele naomia. Kiukutteleva, epäkohtelias. Tuollainen ihminen ei ole henkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan suosittele naomia. Kiukutteleva, epäkohtelias. Tuollainen ihminen ei ole henkinen.

        Joka kohtaanko nyt käyt samaa kiukkuasi purkamassa "höyrypää", kun et saanut häneltä aikaa.

        Selvänäkijä-meedio, josta on kirjoitettu lehdissä niin kauan kuin saatan muistaa, Suomen parhaimmaksi näkijäksi monissa kohdin mainittu ja työstään tunnustettu, että jos hän ei ole henkinen, niin kuka on.

        Ei pahaklla, mutta tunnut itse olevan paitsi kiukutteleva ja epäkohtelias, myös hyvin kateeellinen. Hae jostakin apua tuskaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan suosittele naomia. Kiukutteleva, epäkohtelias. Tuollainen ihminen ei ole henkinen.

        Aha. no menen hälle nyt kuitenkin, katsos kun MINÄ sain ajan :) :D

        Olen käynyt lukuisia kertoja ennenkin, ja mistään tuollaisesta ei ole ollut jälkeäkään. Hyvin on iloinen, nauravainen, empaattinen, huumorintajuinen, ystävällinen ja sydämellinen :)
        Onkohan nyt kyseessä "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -ilmiö, että eikö ole sitten löytynyt aikaa, oletan....
        ei kannattaisi olla kiukutteleva ja epäkohtelias :D siinä jää pian ajat saamatta :D


    • Zoom

      Todella aito näkijä. Kaikki toteutunut tähän asti. Aika näyttää mihin johtaa. Aijon noudattaa mitä hän neuvoi tekemään. Helppoa ei tule olemaan mutta hyvääkin luvassa ❤

    • Carla

      Monella ennustajalla on tullut käytyä, ei voi edes verrata heitä Naomiin. Ensimmäisen kerran kävin alkuvuodesta ja nyt jo uusix. Tulee se tunne myös että todella on näkijällä kun kerrankin olin yhden luona mikä oli muka niin näkijä, ei mitään nähnyt ja oli tavallisissa vaatteissa, paita ja pitkät housut. Naomi on kiireestä kantapäähän sellainen Noitanainen ja tarkotan nyt siis hyvällä. Voin suositella.

    • Reissulikka

      Voi kun kaikki näkijät olisiki kuin hän. Niin paljon on niitä jotka ei ole aitoja vaan esittää. Harmittaa kun olen pienestä eläkkeestä monelle maksanut vaikka ei ole oikein mikään toteutunu mitä kertoivat.

      • Missäaidot

        No minun kokemukseni Naomista on se, ettei hän näe mitään, kunhan rahastaa. Ei voi mitään, kun ei toteudu niin ei toteudu.


      • Arska_ja_aito
        Missäaidot kirjoitti:

        No minun kokemukseni Naomista on se, ettei hän näe mitään, kunhan rahastaa. Ei voi mitään, kun ei toteudu niin ei toteudu.

        Ja tuommosen propleeman takia tarttisitten vissiin ihan keskellä yötä asiaa ruotia ja skriivata,,,,,johanon rankkaa,,,menemällä itekkin töihin asioita tapahtuu ja sieltä rahaa saa,,, tulee se unikisitten ja hyvillä yönokosilla naamasta kurtut kurisa ja mieli ilosana. Naomi on rock ja rulettaa,,,muutmuijat malliaottamaan eikä jäynäillä.


      • oletpäästäsisairas

        Sinä taidat olla ihan totaalinen idiootti. Eivät kaikki käy töissä klo 8-16 tai 9-17, kuten sinä 1950-luvulla vielä henkisesti elävänä luulet tapahtuvan. Minulla ei muuten ole edes ainuttakaan ryppyä, olen vasta kolmissakymmenissä ja täysin rypytön.


    • töttöröövaan

      onko asiakkaat lopussa kun 3 topicia peräkkäin tästä naomista?

      • Topicitihopiti

        Niin ja kaikissa näyt vuoronperään käyvän häntä moittimassa että kun ei ole nähnyt sitä ja tätä. Meinaan hyvin tuon tunnistaa kun muut ei täällä puhu mistään topiceista. Ne on selvästi samat moukut noissa muissakin. Tuollainen kateus käy varmaan jo ihan työstä. Ymmärtäähän sen että se voi joskus masentaa kun aamusella peiliin katsoo mutta ei se siitä siliämmäksi vaikka täällä kuinka Naomia kadehtit ja kyyläät mitä hänestä kirjoitetaan.


      • Topten

        Eikös se paremminkin ole merkki siitä että niitä asiakkaita on paljon:) Meinaan että jos oikein kolmeen topicciin on kirjoitelltu. Miten se meneekään että ei savua ilman tulta.


    • Pianpian

      Niistä nyt vaan kirjoitetaan jotka on kuka mistäkin syystä ihmisten kiinnostuksen kohteina ja ajankohtaisia . Oletko hänelle kateellinen vai muuten vaan töttöröövaan vai mikä riepoo?!? Ei vaikuttanut siltä kun häneltä aikaa varailin että olisi asiakkaat vähissä kun vasta kahden viikon päähän löytyi minulle aika. Lupasi ilmoittaa josko aiemmin tulee että sitä odotellessa kun olisi tärkeää kysyttävää:)

    • uusiakokemuksia

      Kävin Naomin Facebook sivulla se selvänäkijä Naomi Mesin kahtomassa ja siellä niitä kuviaan kun kahtelin niin kyllä on todettava että jotakin niin valovoimaista ja erityistä hänessä on. Oikein useamman emännän voimin ollaan Naomin Halloween tapahtumaan menossa, itse nyt ensimmäistä kertaa.

      • Anonyymi

        Miksi juhlitte vainajia? Kertoo paljon näkijästä ja energioista missä liikkuu.


    • Jouluntähti

      Enkeli hän on ja näkijänä vertaansa vailla. Lähelläni oli ihminen joka tahtoi minulle pahaa. Naomi kuvaili henkilön ja sanoi mitä olisi odotettavissa. Minun oli vaikea sellaista uskoa mutta oikeassa oli. Ajankohtaa myöten kaikki meni kuinka sanoi. Jos en olisi osannut semmoiseen varautua ja olla varuillaan en edes tiedä kuinka siinä vielä olis käynyt. On niin vaikea uskoa että on semmoisia jotka tosiaan tahtoo vaan pahaa toiselle ja kadehtii. Nyt on muutto ohi ja asiat on oikeilla urilla. Kiitos Naomin, selvisin vaikean elämäntilanteen ohi ja uuteen alkuun.

    • Anonyymi

      Minuu ihmetyttää tuo kun tuntuu että joka tuutista ja töötistä tulee noita näkijöitä ja semmossia nimiä etten ole ikinä kuullukkaan. minun mielestäin tuo on aika vastuullistakin tuo selvännäkijöitten työ että voiko siihen tosissaankin ihan tuosta vaan immeiset heittäytyä ja alkaa immeisten asioissa setviä. itse olen vuosikymmen sitten käynyt aidolla näkijällä ja sen jälkeen kun hän ei enää toiminut selvännäkijänä on ainoastaan Naomi M ollut joka on vakuuttanut kyvyillään. hänelle osasin mennä kun luin hänestä lehtiartikkelin ja tuli semmonen tunne että siinä tuo on näkijä. Minun saivat naisporukan mukana pari kesää sitten tuommoselle uudelle josta en ollut koskaan kuullutkan ja kyllä se oli ihan höpönpömppänää.

      • Anonyymi

        Niinpä niin. Kaivoit sitten vanhan mainoskehuketjun esille, ihan kuin vahingossa, kun et edelliseen mainosketjuun osannut enää kirjoittaa.

        Mitäs nyt väität? Että et ole Naomi ja että etsit googlella ainoastaan tietoa että missähän hän nyt vaikuttaisi, ja sitten löysit ketjun sopivasti vuoden takaa ja päätit vastata ja kehua kuinka on ihan ehto aito näkijä ja kaikki muut ihan höpöä?


    • Anonyymi

      Aina on kaikille tullu oikee tunne että pitää ottaa Naomiin yhteyttä ja sitte onki menty heti oikee porukalla.. Olen häntä aikoinaan kokeillu ja ei mikään menny oikein ei nähny edes nyky hetkeäni..

      • Anonyymi

        Nuo Naomin ryhmät on ollut ihan parasta:) Kaks kertaa olen ollu. Todella mentiin viimekski kyllä ihan porukalla tai pareemiinkin Naomi tuli meitin luo kun vietettiin työkaverin polttareita. Vakuutti kyllä todella, WAU! Luulen että nuo tollaset missä joku selittää ettei ole mitään nähnyt on vaan niinkun kuulin kerran jonku sanovan että ei voi sellasille mitään sanoa että jotai erityistä nousee jos ei kerran nouse. Ettäs jos siinä elosa ei vaan tapahu mitään nii mites siinä se ennustaja vois muuksi muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Naomin ryhmät on ollut ihan parasta:) Kaks kertaa olen ollu. Todella mentiin viimekski kyllä ihan porukalla tai pareemiinkin Naomi tuli meitin luo kun vietettiin työkaverin polttareita. Vakuutti kyllä todella, WAU! Luulen että nuo tollaset missä joku selittää ettei ole mitään nähnyt on vaan niinkun kuulin kerran jonku sanovan että ei voi sellasille mitään sanoa että jotai erityistä nousee jos ei kerran nouse. Ettäs jos siinä elosa ei vaan tapahu mitään nii mites siinä se ennustaja vois muuksi muuttaa.

        No sellaiseksi polttari viihteeksi voikin sopia.
        Satuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sellaiseksi polttari viihteeksi voikin sopia.
        Satuilua.

        Älä oo ankeeee:( onpa toi kadeee:( Minusta ihkua että käy myös tuollasissa kevyemmissä tapahtumissa kun minä olin Naomia tapaamassa suuressa Meedio-tapahtumassa ja siinä ei kyllä ihan satuilu olisi sana jota käyttäisin. Naomi on ihana valoisa persoona että jos on joskus onni kohdalla että miesystäväni kosii kysyn kyllä Naomia omiinkin polttareihini..


    • Anonyymi

      Nämä Naominylistys ketjut on hänen omia rustailujaan, missä kehuu kykyjään ja sen nyt näkee kaikki jo ihan ilman kolmatta silmääkin.. Että näin. Ihan kuin Nina Kallio aikanaan teki täällä. onko sama tyyppi kyseessä?

      • Anonyymi

        Onpa hatusta vedetty, etkö ole saanut hänelle aikaa vai mikä närästää....? Minä olen ainakin tässäkin ketjussa ja monissa muissa käynyt Naomia kehumassa ja voin vakuuttaa että en ole sen paremmin Naomi kuin Nina Kalliokaan, toisaalta kun miettii että jos noinkki tulee mieleen että Naomi ja Nina Kallio olisi yksi ja sama nii eihän se ihme jos tulee tommoistaki mielee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hatusta vedetty, etkö ole saanut hänelle aikaa vai mikä närästää....? Minä olen ainakin tässäkin ketjussa ja monissa muissa käynyt Naomia kehumassa ja voin vakuuttaa että en ole sen paremmin Naomi kuin Nina Kalliokaan, toisaalta kun miettii että jos noinkki tulee mieleen että Naomi ja Nina Kallio olisi yksi ja sama nii eihän se ihme jos tulee tommoistaki mielee.

        Niin olen minäkin ja miksei saisi kehua sellaista joka on hyvä. Varmaan tuo sama purnaaja taas asialla joka käy kaikissa ketjuissa vahtimassa missä Naomista kirjoitetaan. On siinäkin sitten varmaan tekemistä. Jos Naomista kirjoitetut kehut on niin raskaita luettavaa niin mitä täällä sitten käy niitä lukemassa.


      • Anonyymi

        Naomi täällä kehuu itse itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi täällä kehuu itse itseään.

        Jos niin tekisikin niin syystä! Hemmetin hyvä näkijäsnainen!


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole selväjärkinen nainen.
      En suosittele. Rajat menee hukkaan...
      Käytä rahasi johonkin muuhun

      • Anonyymi

        Niin toi purnaaja ei minunkaa mielestä selväjärkistä touhua tulla tänne purnaamaan jos ei kerran tykkää niin mitä tänne tunkee keskusteluihin purnaamaan. Ei lainkaan selväjärkistä. Siitä en tiiä onko nainen mutta varmmaan on kun nii kateelliselta vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Sanoo hän joka koitti kiihkeästi aikaa eikä saanut! Voi harrmi! Ei vaikuta nyt kovin selväjärkiseltä!


    • Anonyymi

      Samaa kateusjankkausta vuodesta 2018.

      • Anonyymi

        Niinkö kauan olet täällä kateuksisas roikkunu. Pitäsit tauon tai oikein pidemmän loman.


    • Naomi on todella ilkeä ja epäkohtelias. Antaa aikoja johon ei otakaan vaikka on varannut. Hänellä ei ainakaan rakkaus ole näkijänä vaan pahuus. Räksyttää. En todella suosittele tätä "näkijää". Pelottava.

      • Anonyymi

        Äläpä valehtele!
        Olet takuulla se eilisen "höyrypää"! Olin varatulla ajallani hänelle soittamassa ja samaan aikaan joku koitti soittaa vaikka ei ollut aika, ja Naomi kertoi siinä että joku "höyrypää", on spämminyt varmaan sadoin viestein ja soittelee aikoihin joita ei ole edes vahvistanut!

        Ihmettelin asiaa Naomille ja hän sanoi että aina on niitä jotka koettaa kiilata jonon ohi ja tarvitsisivat aikaa juuri sillä sekunnilla, mutta että hän ei anna aikoja asikkaiden hammaslääkärikäynteihin tai muihin menoihin sopivaksi, vaan ihan omien aikataulujensa mukaan.
        Minusta siinä ei ole mitään pahuutta jos kohtelee asiakkaita tasapuolisesti. Toimin itse parturikampaajana, ja ilmiö on kyllä minullekin tuttu.

        Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut.
        Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä valehtele!
        Olet takuulla se eilisen "höyrypää"! Olin varatulla ajallani hänelle soittamassa ja samaan aikaan joku koitti soittaa vaikka ei ollut aika, ja Naomi kertoi siinä että joku "höyrypää", on spämminyt varmaan sadoin viestein ja soittelee aikoihin joita ei ole edes vahvistanut!

        Ihmettelin asiaa Naomille ja hän sanoi että aina on niitä jotka koettaa kiilata jonon ohi ja tarvitsisivat aikaa juuri sillä sekunnilla, mutta että hän ei anna aikoja asikkaiden hammaslääkärikäynteihin tai muihin menoihin sopivaksi, vaan ihan omien aikataulujensa mukaan.
        Minusta siinä ei ole mitään pahuutta jos kohtelee asiakkaita tasapuolisesti. Toimin itse parturikampaajana, ja ilmiö on kyllä minullekin tuttu.

        Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut.
        Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille.

        Eikö se puhelin pidä olla äänettömällä asiakastapaamisen aikana. Luulisi että häiritsee, mutta mistä minä tiedän, kunhan luulen ja epäilen, että lääkkeet on taas ottamatta eräältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se puhelin pidä olla äänettömällä asiakastapaamisen aikana. Luulisi että häiritsee, mutta mistä minä tiedän, kunhan luulen ja epäilen, että lääkkeet on taas ottamatta eräältä.

        Sinulta edelleen? Jäin oikein odottamaan, mitä Naomin stalkkeri tällä kertaa tulee lääkkeistään tiedottamaan.

        Asiahan ei sinulle millään tavoin kuulu, ja kun huomattu on, ettei muutoinkaan ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä, mutta kerron nyt silti että kyseessä ei ollut henkilökohtainen tapaaminen. Ennustajan on vähän vaikea pitää yhteyttä, jonka kautta keskustelee asiakkaan kanssa, jotenkin samaan aikaan äänettömällä, eikös?

        Ainakaan eilinen häiriköitsijä ei enää häiriköi, sillä Naomi laittoi minulle vielä pahoittelevan viestin ja sanoi laittaneensa kyseiselle eston päälle. Totesi, että on jo niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Sanoi, että sellaiset jotka ei kunnioita toisten soittoaikaa, eivät saa häneltä aikoja.
        Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta edelleen? Jäin oikein odottamaan, mitä Naomin stalkkeri tällä kertaa tulee lääkkeistään tiedottamaan.

        Asiahan ei sinulle millään tavoin kuulu, ja kun huomattu on, ettei muutoinkaan ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä, mutta kerron nyt silti että kyseessä ei ollut henkilökohtainen tapaaminen. Ennustajan on vähän vaikea pitää yhteyttä, jonka kautta keskustelee asiakkaan kanssa, jotenkin samaan aikaan äänettömällä, eikös?

        Ainakaan eilinen häiriköitsijä ei enää häiriköi, sillä Naomi laittoi minulle vielä pahoittelevan viestin ja sanoi laittaneensa kyseiselle eston päälle. Totesi, että on jo niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Sanoi, että sellaiset jotka ei kunnioita toisten soittoaikaa, eivät saa häneltä aikoja.
        Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä.

        Ja mitä se selvitti ettei anneta aikaa joka on varattu? Saahan niitä rauhasa varata kuka vaa mutta mä olen ollu Naomin asiakas jo viis vuota ja ainaki mulle on ollu alusta asti selvää että ne varatut ajat tulee myös vahvistaa. Höhhöö!
        Teen ite usein nii että käyn ensteks maksaas ja otan sitte vasta yhteyttä ja kyselen mite aikoinsa sopisi, kun tiedän että on jonot nii olen huomannu että noin saa nopeemmin.

        Turha käydä sitä näkijää haukkuun ilkeeks tai räksyttäjäks. Höh! sain tollai kommentoineesta itestään sellasen kuvan ja vaikuttas on joku joku pelottava kärttysä muummio joka on nii ittekäs ettei ajattele kun itteens. Naomi on ihku! Ihku ja ihku! Ja hemmetin kaunis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta edelleen? Jäin oikein odottamaan, mitä Naomin stalkkeri tällä kertaa tulee lääkkeistään tiedottamaan.

        Asiahan ei sinulle millään tavoin kuulu, ja kun huomattu on, ettei muutoinkaan ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä, mutta kerron nyt silti että kyseessä ei ollut henkilökohtainen tapaaminen. Ennustajan on vähän vaikea pitää yhteyttä, jonka kautta keskustelee asiakkaan kanssa, jotenkin samaan aikaan äänettömällä, eikös?

        Ainakaan eilinen häiriköitsijä ei enää häiriköi, sillä Naomi laittoi minulle vielä pahoittelevan viestin ja sanoi laittaneensa kyseiselle eston päälle. Totesi, että on jo niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Sanoi, että sellaiset jotka ei kunnioita toisten soittoaikaa, eivät saa häneltä aikoja.
        Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä.

        Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.

        Toisilla kuitenkin ON niitä asiakastapaamisia. Hah!
        Kun ei luttaa lääkkeitten kanssa niinkun eräät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.

        Tuollain ei lääkkeistä jankuta jos ei ole itse tarvittija tai sitten joku työttömäksi jäänny lähihoitaja joka haluaisi kauheasti jaella muillekin kuin itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä valehtele!
        Olet takuulla se eilisen "höyrypää"! Olin varatulla ajallani hänelle soittamassa ja samaan aikaan joku koitti soittaa vaikka ei ollut aika, ja Naomi kertoi siinä että joku "höyrypää", on spämminyt varmaan sadoin viestein ja soittelee aikoihin joita ei ole edes vahvistanut!

        Ihmettelin asiaa Naomille ja hän sanoi että aina on niitä jotka koettaa kiilata jonon ohi ja tarvitsisivat aikaa juuri sillä sekunnilla, mutta että hän ei anna aikoja asikkaiden hammaslääkärikäynteihin tai muihin menoihin sopivaksi, vaan ihan omien aikataulujensa mukaan.
        Minusta siinä ei ole mitään pahuutta jos kohtelee asiakkaita tasapuolisesti. Toimin itse parturikampaajana, ja ilmiö on kyllä minullekin tuttu.

        Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut.
        Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille.

        Nimenomaan! Naomi on todella empaattinen ja ystävällinen näkijä. Kyllä se on nyt joku toinen tuossa joka on pelottava ja räksyttää.
        Naomin aikataulut on aina pitänyt, tuollainen panettelu on todella törkeää. Minulle on toisinaan tarjonnut aikaa jo ennen varattua aikaani, jos on tullut jokin ajanvaihto tilanne.

        Jos on noin häijy ja ilkeä, en yhtään ihmettele, että on varmasti jäänyt vallan ilman aikaa, ja kiukkuaa nyt sitten täällä. Itsekin työskentelen ammatin harjoittajana, jos tuollaisella asenteella joku minua lähestyisi, ei minultakaan varmastikaan löytyisi aikaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, kuten sanottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Naomi on todella empaattinen ja ystävällinen näkijä. Kyllä se on nyt joku toinen tuossa joka on pelottava ja räksyttää.
        Naomin aikataulut on aina pitänyt, tuollainen panettelu on todella törkeää. Minulle on toisinaan tarjonnut aikaa jo ennen varattua aikaani, jos on tullut jokin ajanvaihto tilanne.

        Jos on noin häijy ja ilkeä, en yhtään ihmettele, että on varmasti jäänyt vallan ilman aikaa, ja kiukkuaa nyt sitten täällä. Itsekin työskentelen ammatin harjoittajana, jos tuollaisella asenteella joku minua lähestyisi, ei minultakaan varmastikaan löytyisi aikaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, kuten sanottua.

        Vai että ihan ammatin harjoittelijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan ammatin harjoittelijana.

        Ammatin harjoittamisesta tai työnteosta nyt yleensäkään, tai edes harjoittelemisesta, ei varmaan isommin tiedä jos on esimerkkiksi vaikka työtön ja pötköttää päivät sohvalla vetämässä kaksin käsin lääkkeitä naamariin. Ja lopun aikaa vahtaa keskustelupalstoja että missä voisi käydä taas kommentteja rääpimässä ja hiuksia halkomassa. Säälittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatin harjoittamisesta tai työnteosta nyt yleensäkään, tai edes harjoittelemisesta, ei varmaan isommin tiedä jos on esimerkkiksi vaikka työtön ja pötköttää päivät sohvalla vetämässä kaksin käsin lääkkeitä naamariin. Ja lopun aikaa vahtaa keskustelupalstoja että missä voisi käydä taas kommentteja rääpimässä ja hiuksia halkomassa. Säälittävää!

        Lääkkeet !

        T: Työtön ,sohvalla makaava ja kaksi käsin lääkkeitä suuhunsa tunkeva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet !

        T: Työtön ,sohvalla makaava ja kaksi käsin lääkkeitä suuhunsa tunkeva.

        No ketä lienee tuolla komentaa niitä tuomaan..............vaikka ymmärtäähän sen jos kaksin käsin tunkee nii pianhan ne loppuu...........


      • Anonyymi

        Nehän on siis sillä hetkellä VAPAANA olevia aikoja mitä viestissään antaa! Hänelle pitää tietysti ILMOTTAA minkä ajan ottaa ja vielä VAHVISTAA se varaamansa aika. Muuten se aika annetaan tietysti jollekin TOISELLE.
        Minusta se systeemi on toiminut aina todella hyvin eikä siinä ole ainakaan minulla ollut koskaan mitään epäselvää.
        Eikähän sitä aikaa nyt voi siinä varata kun hän puhuu toisen asiakkaan kanssa samaan aikaan! Voi hyvät hyssykät sentään, ja tänne tuollaiset tunkijat tulee sitten huutamaan tuollaista soopaa hänestä!

        Hiukan ihmettelinkin sitä julkasuaan Fasebookissa missä kertoi miten Jotkut on niin itsekkäitä että se aika pitäisi saada juuri sillä sekunnilla kun hänellä on istunto menossa toisen kanssa. Sitten mennään häntä haukkumaan. Piti ihan tulla katsomaan ja onhan todella törkeää!
        Jos joku on niin yksinkertainen ettei tajua ettei ajanvarausnäkijöille soitella niin kuin johonkin 0700 -palvelulinjoille niin mitä sitten tulee tänne hänestä huutamaan.

        Olen vuodesta 2016 ollut Naomin asiakas eikä MILLOINKAAN ole ollut ongelmia hänen kanssa ajoista eikä yhtään mistään muustakaan. Usein on mennyt aika vielä ylikin, eikä ole niistä koskaan mitään veloittanut ja toisinaan on tarjonnut jo aiempaa aikaa jos on tullut jotain muutoksia.
        Kerrassaan mahtava näkijä, josta huokuu todellinen asiakkaasta välittäminen. Itse menin aikoinaan asiakkaakseen, koska sain hänestä vahvan suosituksen ja olen itsekin suositellut häntä monille ystävilleni.

        Hänen sijassaan en olisi myöskään antanut laisinkaan aikaa noin härskille ja ilkeälle. Kyllä hänellä riittää aivan varmasti meitä asiakkaita ilman tuollaisiakin. Voimia Naomille ja suuret kiitokset työstään!


      • Anonyymi

        Sama "lääkemummo" trollaa joka keskustelussa.


    • Anonyymi

      Vielä ei ole mutta ensi kuulla on, varasin ajan Juhannusvalvojaisiin. Jees!

      Olisin mennyt jo viime vuonna, muttei ollut enää aikoja, ja nyt näin julkaisunsa, ja varasin sanan tien. Aion käydä samalla reissulla mun kaverin mökillä, vietetään siellä juhannusta pienellä porukalla.

      Meiltä on töistä pari naista hällä käynyt, ja kumpikin on hehkuttanut kykyjään niin paljon, että pitää päästä itsekin kokemaan.

      • Anonyymi

        Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille.


      • Anonyymi

        Haluisin itsekin silloin osallistumaan, mutta en pysty mennä, on juhlat samaan aikaan. Kesälomalla kyllä, olen käynyt joka kesä nyt viimeiset 6 vuotta, muutoin otan aikaa etänä. Naomi on sellainen ihana noitanainen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille.

        "Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille." --voi voi, kun sinua ei ole sinne kutsuttu, enkä tiedä minkälainen lääkityksesi on-- melko vahva, arvelisin-


    • Anonyymi

      Laittakaa rahat todellisille jotka oikeesti näkee , ei naomille, ei mikää oo pitäny paikkaa kun kävin.
      Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Riippuu misä on käyty ja kenen on pitäny pitää paikkaa. Kannata paikkaa luovuttaa ja jos jättää jonkun sitä pitään niin sellasen kjoka pitää kansa.
        Kamalaa jos ei mikään pidä paikkaa sillä aikaa kun käy.


      • Anonyymi

        Kunei ne varmaan siinä käynnin yhteydessä ne asiat tapahdu. Varsinkaan sellaisella joka ei ole käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu misä on käyty ja kenen on pitäny pitää paikkaa. Kannata paikkaa luovuttaa ja jos jättää jonkun sitä pitään niin sellasen kjoka pitää kansa.
        Kamalaa jos ei mikään pidä paikkaa sillä aikaa kun käy.

        Mitähän tässäkin yritettiin sanoa viinan voimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tässäkin yritettiin sanoa viinan voimalla.

        No mut se korkki kandee pitää kii! Ei kannata sillon koittaa sanoo mitään, ettei tarvii seuravana aamuna koittaa muistella, mitä on yrittäny sanoo...


    • Anonyymi

      Jos haluat että käytät rahasi sellaiseen joka roikkuu täällä palstalla keskustelemassa itsestään niin mene.

      • Anonyymi

        Mutta ethän sinä ole mikään näkijä...? Miksi sinuun rahani käyttäisinkään...? Varsinkin kun roikut kuin marakatti joka ainoalla palstalla mollaamassa ja syyttelemässä Naomia.


    • Anonyymi

      En luottaisi! On omia kokemuksia ja ei nähnyt nykytilannetta eikä myöskään tulevaa. Suorastaan pelottava tyyppi mielestäni, uskonnollisesti värittynyttä juttua jne. Jos kyse olisi ystävästäni, todella varottaisin tästä näkijästä. Todella negatiivinen energia, vallan käyttöä, jopa pimeää hommaa. Pysykää kaukana! Kokemus on iso ero niihin, jotka toimivat valon puolella.

      • Anonyymi

        Voi mitä shaibaa! Sariko taas...?
        Naomi on ENKELI!
        Ihana valon ihminen, joka maalaa kauneimpia enkelimaalauksia mitä kuvitella saattaa.
        Mitä ihmeen uskontoa ja vallan käyttöä??? Ihan jauhopäistä tekstiä.

        Ottaako noin koville ettei itselläsi asiakkaita? Ainoatakaan?

        Naomi ei olisi Suomen suosituimpia näkijöitä jo kymmenien vuosian ajalta, äitini hänellä jo kävi, jos tuo puppusi pitäisi edes miltään osin paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mitä shaibaa! Sariko taas...?
        Naomi on ENKELI!
        Ihana valon ihminen, joka maalaa kauneimpia enkelimaalauksia mitä kuvitella saattaa.
        Mitä ihmeen uskontoa ja vallan käyttöä??? Ihan jauhopäistä tekstiä.

        Ottaako noin koville ettei itselläsi asiakkaita? Ainoatakaan?

        Naomi ei olisi Suomen suosituimpia näkijöitä jo kymmenien vuosian ajalta, äitini hänellä jo kävi, jos tuo puppusi pitäisi edes miltään osin paikkansa.

        Joo mutta on selvästi tiedetäänkylläkenen - trollia taas. "Pysykää kaukana", toivooko että hänelle sitten joku eksyisi? Siis toi on pelottava!

        Mä olin viime viikonloppuna Naomilla. Ihanan ihanan ihana kokemus! Eikä muuten pelottanut yhtään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta on selvästi tiedetäänkylläkenen - trollia taas. "Pysykää kaukana", toivooko että hänelle sitten joku eksyisi? Siis toi on pelottava!

        Mä olin viime viikonloppuna Naomilla. Ihanan ihanan ihana kokemus! Eikä muuten pelottanut yhtään :D

        Sekottanu johonki toiseen. Tai haluaa mustamaalata. En löydä tosta mitään Naomia ja olen tosi pitkään ollu hänen asiakkaansa. On just ihan päinvastoin. Todella loistava huumori, tosi empaattinen ja lämmin ja ennen kaikkea, näkijänä vertaansa vailla. Ihan paras.


    • Anonyymi

      Ihan vitun paska,ei tiedä mitään eikä tule koskaan tietämäänkään. Ämmä mainostaa ihteään täällä aamusta iltahan,ihan tyhjän toimittaja

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Ja lopun aikaa haukkuu Naomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja lopun aikaa haukkuu Naomia.

        Ja vieläpä hyvin murtehellaha. Ihan aamusta iltahan ja välillä vähän aamulypsyllähän johan se ihteään helphottavikin että sillähä tavallaha sitten jottahan.


    • Anonyymi

      Itse varoitan hänestä. Naomi Mesin, on henkilö, joka haukkuu muita näkijöitä hömpänpömpäksi ja hehkuttaa omaa aitouttaan.

      Hän arvostelee ihmisten henkisyyttä ulkonäön ja terveyden perusteella.
      Hän nostaa itseään jalustalle ja jos hänelle antaa palautetta, hän poistaa ne, jotka eivät häntä miellytä.

      Lisäksi hän avoimesti on myöntänyt ettei pidä ihmisistä. Herää kysymys, miksi hän sitten on valinnut oman polkunsa, jossa ollaan väkisin paljon ihmisten kanssa kontaktissa?!

      On surullista huomata, että hän ei ole kehittynyt yhtään positiivisempaan suuntaan, hänen ympärillään oleva energia näyttäisi vain synkistyvän jatkuvasti.

      Ja ennen kuin kukaan alkaa heittää, että: "Taidat olla katkera kun et saanut häneltä aikaa", tai muuta diibadaabaa, niin en ole koskaan edes yrittänyt saada häneltä aikaa. Olen vain törmännyt facebookissa joihinkin hänen kirjoituksiinsa.

      Millainen valoisa ja ihana ihminen, haukkuu muita hömpänpömpäksi ja tuomitsee ihmisiä terveyden ja ulkonäön perusteella?
      Naomi Mesin.

      • Anonyymi

        Niinnon justiinsa niin!
        Että oikeen varottaa, haha, haistakoon kakat! Itse haukkuu täällä sen kun kerkiää ja sitten vaahtoaa miten on haukuttu! Samaan hengenvetoon toteaa ettei ole koskaan edes yrittänyt saada aikaa, eikös tässä ketjussa jaeta justiin niitä kokemuksia, eikä jonkun diibadaaba -näkemyksiä sellaisesta, jolla ei ole koskaan edes käynyt. Ihan saletisti on aikaa koittanut, mutta hyvä näkijä kun on, ei ole tietty antanut! Kuka tuommoista huolisi joka täällä haulkkua purskuttaa! kateus on kavala tauti.


      • Anonyymi

        Surullista on ainoostaan että tollaviissiin tuoraan kateuttaan esiin. Joku ennustajaa leikkivä ottanut ilmesesti pahasti nokkiinsa kun Naomi latonut suorat mielipiteet sellattiista tohinoista. Siittä olen hänessä aina tykännyt että sanoo miten asiat on eikä koita kalastella eikä mielistellä.
        Missä on hehkuttanut ja nostanut jalustoille? Kyllä ne ollaan me asiakkaat jotka oomma avun saanut, kyllä työnsä puhuu puolestansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista on ainoostaan että tollaviissiin tuoraan kateuttaan esiin. Joku ennustajaa leikkivä ottanut ilmesesti pahasti nokkiinsa kun Naomi latonut suorat mielipiteet sellattiista tohinoista. Siittä olen hänessä aina tykännyt että sanoo miten asiat on eikä koita kalastella eikä mielistellä.
        Missä on hehkuttanut ja nostanut jalustoille? Kyllä ne ollaan me asiakkaat jotka oomma avun saanut, kyllä työnsä puhuu puolestansa.

        Mitähän apua sinäkin olet saanut? Et mitään. Ainoastaan terveydenhuolto voi sinua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän apua sinäkin olet saanut? Et mitään. Ainoastaan terveydenhuolto voi sinua auttaa.

        Voi miten kaunainen kommentti! Tuollaisella ei liene kaikki ihan hyvin. Toivottavasti jostain löytyy apuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten kaunainen kommentti! Tuollaisella ei liene kaikki ihan hyvin. Toivottavasti jostain löytyy apuja.

        Niinpävielä näkee huolta jonkun näkijän henkisyydestä ja valoisuudesta ja positiivisuudesta ja energioista ja mielipiteistä ja mistä ollenkaan.
        Ja katsoo asiakseen varoitella??? empaattiseksi tunnustetusta, Suomen tunnetuimpiin ja arvostetuimpiin kuuluvasta näkijästä, jolla ei siis itse ole edes käynyt- - no huh huh! !!! :) :D
        -- se että jollain saattaa olla ilmeisiä haasteita terveytensä kanssa ei tarkoita että muut niitä palveluita tarvitsisi. Selkeästi jotkut tarvitsisi. Toivottavasti päässee avun piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpävielä näkee huolta jonkun näkijän henkisyydestä ja valoisuudesta ja positiivisuudesta ja energioista ja mielipiteistä ja mistä ollenkaan.
        Ja katsoo asiakseen varoitella??? empaattiseksi tunnustetusta, Suomen tunnetuimpiin ja arvostetuimpiin kuuluvasta näkijästä, jolla ei siis itse ole edes käynyt- - no huh huh! !!! :) :D
        -- se että jollain saattaa olla ilmeisiä haasteita terveytensä kanssa ei tarkoita että muut niitä palveluita tarvitsisi. Selkeästi jotkut tarvitsisi. Toivottavasti päässee avun piiriin.

        Ime pulpettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpävielä näkee huolta jonkun näkijän henkisyydestä ja valoisuudesta ja positiivisuudesta ja energioista ja mielipiteistä ja mistä ollenkaan.
        Ja katsoo asiakseen varoitella??? empaattiseksi tunnustetusta, Suomen tunnetuimpiin ja arvostetuimpiin kuuluvasta näkijästä, jolla ei siis itse ole edes käynyt- - no huh huh! !!! :) :D
        -- se että jollain saattaa olla ilmeisiä haasteita terveytensä kanssa ei tarkoita että muut niitä palveluita tarvitsisi. Selkeästi jotkut tarvitsisi. Toivottavasti päässee avun piiriin.

        Ainakaan ei ole tainnut päästä näkijän vastaanotolle. Sen verran käärmeissään olevaa tekstiä laiteltuna ja monissa muissa ketjuissa. Voisi kuvitella että paremmin saisi aikoja jos ei kävisi näkijöitä haukkumassa nettikeskusteluissa ja kyyläämässä ja vakoilemassa fasebookissa. Kaikkiin ongelmiin ei voi tosin näkijätkään apuja antaa.


      • Anonyymi

        "Hän saa asioista perillä olevana minunkin mielestäni sanoa lihavista että he ovat lihavia, se kun näkyy kuitenkin ihan ilman sanomistakin, ja että voisivat tehdä asialle jotain. "

        Eihän niin saa sanoa. Ylipaino on monelle hankala ongelma, josta on vaikeaa päästä eroon. Jokainen kantaa kilonsa itse ja tietää kokonsa sanomattakin. Ihminen pitää hyväksyä sellaisena kuin on ja antaa jokaisen olla rauhassa sellainen kuin on. Se ei ole toisen asia eikä huomauttaminen auta mitään.


      • Anonyymi

        Olet varmasti vielä hyvin nuori ihminen. Ymmärrät asioita sitten kun vanhenet.


      • Anonyymi

        Onko "ässällä" taas ahdistus iskenyt? Se on kurjaa kun ei ole lahjaa suotu niin sitten pitää kateuksissaan käydä täällä purkamassa. Eikä taida olla ihan totta ettet olisi koettanut saada häneltä aikaa. Villi arvaus että olet muitta et ole saanut. Olisiko ihan eston laittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko "ässällä" taas ahdistus iskenyt? Se on kurjaa kun ei ole lahjaa suotu niin sitten pitää kateuksissaan käydä täällä purkamassa. Eikä taida olla ihan totta ettet olisi koettanut saada häneltä aikaa. Villi arvaus että olet muitta et ole saanut. Olisiko ihan eston laittanut?

        Näky iskeneen. Hih! Sen verran pitkän selonteon oli taas jättänyt. Myönsikin käy täällä monia kirjoituksia jättämässä, Rohkea arvaus ettei ole tainnut tuohon mainiottuun kolmeen jäädä- - - kerrottakoon ehkä kymmenellä- - ?


    • Anonyymi

      Voin sanoa että kyllä kannattaa! Wautsi mikä selvännäkijä!
      Täytyy sanoa että aika skeptisellä mielellä menin kun olen kerran aiemmin käynyt yhdellä mikä ei tiennyt mitään. Naomilta ne tuli, asiat kuin vettä vaan. Näki menneisyyteni, tämän hetken oikein ja asioita tulevaan, joiden luotan toteutuvan.
      Jäi todella levollinen ja hyvä mieli muutenkin. Menen toistekin.

      • Anonyymi

        no voi eiiii, nyt alkoi jännittää. Olen viikonloppuna menossa hänen tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Ei kannata soittaa/käydä, huono kuva tullut kun mainostaa täällä jatkuvasti itseään, lapsellisesta kirjoitustavastaan tunnistaa selvästi.

      • Anonyymi

        Tuo kannanottohan on lapsellinen ja hiukan huvittavalta vaikuttava suorastaan, jos ei peräti kateellinen. Oma lehmä ojassa, asiakkaat vähissä?
        Että Suomen tunnetuimpiin ja kysytyimpiin kuuluvalla selvänäkijälläkö olisi jotakin tarvetta saati aikaa mainostaa itseään jossakin nettiketjuissa?

        On kirjailija, olen molemmat kirjansa lukenut enkä ole tavannut kirjoitustyylissään mitään lapsellista? Mitä itse olen häneltä aikaoja varannut, ei ole vaikuttanut, että tarvitsisi mainostaa. Itsekin sain suosituksen ystävättäreltäni, ja olen häntä myöskin monille suositellut.
        Että voivoi harmitusta sentään jollekinko? Minä kun ainakin aion jatkossakin soittaa/käydä huolimatta siitä miten huono kuva siitä jollekin saattaa tulla.


      • Anonyymi

        T:kö taas!??????


    • Anonyymi

      Nii et onks sitten nii että jos ei ittellää ole asiakkaita ja käy tämmöisisä mainostamasa nii koittaa sitte syytellä muitakii, niinko Naomii, et sillai. sellatteet joilla on asiakkaita ei niitten tarvii ja jos niitten tarviis nii eiköhän niillä olis jotkut muut mainoskanavat. Mä olen ite Naomin aikonaa kekannu jostain lehtihaastattelusta, ne jotka on aitoja ja hyviä niistä on tietysti lehdistöki ollu kiinnostunu.

    • Anonyymi

      Palstalla on kehuttu Naomia maasta taivaaseen. Tässä ketjussa kuitenkin moni kirjoittaa ettei tiennyt mitään.

      • Anonyymi

        Eikai se Naomin vika ole jos jotkut kirjoittaa tänne palstoille etteivät tiedä mitään. Ei kai näkijätkään joka asiassa voi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se Naomin vika ole jos jotkut kirjoittaa tänne palstoille etteivät tiedä mitään. Ei kai näkijätkään joka asiassa voi auttaa.

        Pitäs tietää jos on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs tietää jos on hyvä.

        opettele lukemaan. Tai ymmärrä lukemasi.


      • Anonyymi

        Sille on oma nimitys jos kokee itsensä moneksi. Apuja on saatavilla. Tosin muiden taholta kuin selvännäkijöitten.


    • Anonyymi

      "Palstalla on kehuttu Naomia maasta taivaaseen. Tässä ketjussa kuitenkin moni kirjoittaa ettei tiennyt mitään."

      "Monella" tarkotat ittees? Kateellisena kääkkänä käyt joka väliin nurisemassa Naomista mutta se ettei sua voi/HALUA näkijäkään auttaa, se ei parane sillä että käyt täällä hänestä ulvomassa. Koita jo päästä sen yli että susta ei tule ennustajaa ja sulle ei ole annettu aikaa. mikään muu syy ei voi tosa kipeesä tuskasa olla takana.

      • Anonyymi

        Millainen näkijä evää käynnin maksavalta asiakkaalta? En ole tuollaisesta ennen kuullutkaan ettei raha kelpaa.


      • Anonyymi

        Totesin vain se mitä ketjussa lukee. Eihän sille mitään voi jos ei tiennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen näkijä evää käynnin maksavalta asiakkaalta? En ole tuollaisesta ennen kuullutkaan ettei raha kelpaa.

        Varmaan sellainen jolla on niitä tarpeeksi. Luin jostakin Naomi sano että on jo niin pitkään toiminu että voi ite valita asiakkaansa.
        Mun kaverille ei antanu aikaa. Kaveri oli alkanu spämmiin ja tenttaan jotain ja tiedän sen tavan alkaa perseillä kun alkaa jankuttaa ja vänkätä. Naomi oli ensten antanu sille jotain vapaita aikoja mistä olis voinnu valita mutta todennu sitten että jaahas mutta ehtivätkii kaikki jo mennä. Oli kyllä lisänny sille vielä että hänellä ei ole aikaa haaskata kallista aikaansa, että on oikeasti apua tarvitseviakin.

        En viittiny mun kaverille sanoo että oli sille ihan oikein. Naomi on superhyvä näkijä eikä sillä ole varmaan aikaa tollatteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesin vain se mitä ketjussa lukee. Eihän sille mitään voi jos ei tiennyt.

        Kukaan muu tässä ketjussa ei ole moista väittänyt. Paitsi eräs, v.... kateellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu tässä ketjussa ei ole moista väittänyt. Paitsi eräs, v.... kateellinen!

        Elät jossain omassa kuplassa jossa kaikki on kateellisia ja Naomin entisiä asiakkaita tai henkilöitä jotka"eivät ole saaneet aikaa" tms. Meitä on täällä muitakin lukijoita ja kävijöitä. Kannattaisi käyttää harkintaa syytöksien kanssa. En ole ollut tällä palstalla kirjoittelemaan Naomista vuonna 2018 enkä koskaan edes käynyt kyseisellä henkilöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät jossain omassa kuplassa jossa kaikki on kateellisia ja Naomin entisiä asiakkaita tai henkilöitä jotka"eivät ole saaneet aikaa" tms. Meitä on täällä muitakin lukijoita ja kävijöitä. Kannattaisi käyttää harkintaa syytöksien kanssa. En ole ollut tällä palstalla kirjoittelemaan Naomista vuonna 2018 enkä koskaan edes käynyt kyseisellä henkilöllä.

        "enkä koskaan edes käynyt kyseisellä henkilöllä" .Mitä ihmettä täällä sitten tohiset????!!!??? Etkö osannut lukea ketjun aloitusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät jossain omassa kuplassa jossa kaikki on kateellisia ja Naomin entisiä asiakkaita tai henkilöitä jotka"eivät ole saaneet aikaa" tms. Meitä on täällä muitakin lukijoita ja kävijöitä. Kannattaisi käyttää harkintaa syytöksien kanssa. En ole ollut tällä palstalla kirjoittelemaan Naomista vuonna 2018 enkä koskaan edes käynyt kyseisellä henkilöllä.

        Siis ketä siinä kuplassa elää? Tuo kommenttihan on selvästi osoitettu jollekin yhdelle? häh?

        Tällä on varmaan nyt aika paljon meitä Naomin asiakkaita jotka olemme hänestä palautetta antaneet, itse ainakin erittäin hyvää, niin miten voi laittaa kommentin osoitetuksi yhdelle? Häh?


        Kannattaisi käyttää hiukan harkintaa syytösten kanssa, eikä pieni määrä älliäkään olisi pahitteeksi.

        Jos kerran "En ole ollut tällä palstalla kirjoittelemaan Naomista vuonna 2018 enkä koskaan edes käynyt kyseisellä henkilöllä.""" niin miksi ihmeessä käyt nyt täällä päivittäin. Tämä ketjuhan on nimenomaisesti juuri Naomista? Häh?


    • Anonyymi

      Olen ollut Naomin asiakas pian 12 vuoden ajan. Vain hyviä kokemuksia siis. Aito, empaattinen, luotettava ja kaiken lisäksi loistavalla huumorilla varustettu. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä kaikkea. Varsinkin ennustaminen on sellaista että puolet menee helposti pieleen. Ei kannata viedä rahojaan ennustajille. Koskaan ei ole varmuutta miten lopulta käy.

      • Anonyymi

        Onneksi se on täysin vapaaehtoista. Kukaanhan ei komenna sinua ennustajalle? Sinähän voit viedä rahasi vaikka ruokakauppaan. Käyn säännöllisesti kyseisellä näkijällä eikä mene todellakaan pieleen. Kannattaa tosiaan vähän miettiä kenellä käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se on täysin vapaaehtoista. Kukaanhan ei komenna sinua ennustajalle? Sinähän voit viedä rahasi vaikka ruokakauppaan. Käyn säännöllisesti kyseisellä näkijällä eikä mene todellakaan pieleen. Kannattaa tosiaan vähän miettiä kenellä käy.

        Ai jaa, mahtaa tulla kalliiksi. Itse kävin parikymmentä vuotta sitten, kerran, selvänäkijällä, koska kerto kymmenen vuoden ajanjaksolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, mahtaa tulla kalliiksi. Itse kävin parikymmentä vuotta sitten, kerran, selvänäkijällä, koska kerto kymmenen vuoden ajanjaksolle.

        Parempi ettet sano mitään. Kyseisen näkijän asiakkaat aloittaa heti sen kiljumisen jos ei viesti miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, mahtaa tulla kalliiksi. Itse kävin parikymmentä vuotta sitten, kerran, selvänäkijällä, koska kerto kymmenen vuoden ajanjaksolle.

        Käyn itsekin säännöllisesti, muutamiakin kertoja vuodessa ja talous on senkuin elpynyt käyntien kera :)

        Työskentelen alalla missä on osattava ennakoida, ja harrastus-puolellakin pitää olla kartalla mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
        Omaa taloutta ei Naomin hinnat rasita, erittäin kohtuullisia ja aidon näkijän palveluista mielellään maksaa.
        Kyllä olen saanut hyvin kauas tulevaisuuteenkin meneviä ennusteita, tähän mennessä asiat ovat toteutuneet joten maltan tuskin odottaa, kun yksi liittyy rakkauselämään :)

        Kokemusta on takavuosilta niistäkin, jotka osasi rahastaa mutta ei ollut näkijänlahjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn itsekin säännöllisesti, muutamiakin kertoja vuodessa ja talous on senkuin elpynyt käyntien kera :)

        Työskentelen alalla missä on osattava ennakoida, ja harrastus-puolellakin pitää olla kartalla mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
        Omaa taloutta ei Naomin hinnat rasita, erittäin kohtuullisia ja aidon näkijän palveluista mielellään maksaa.
        Kyllä olen saanut hyvin kauas tulevaisuuteenkin meneviä ennusteita, tähän mennessä asiat ovat toteutuneet joten maltan tuskin odottaa, kun yksi liittyy rakkauselämään :)

        Kokemusta on takavuosilta niistäkin, jotka osasi rahastaa mutta ei ollut näkijänlahjaa.

        No just just. Uskoisko tuota. Enpä taida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just just. Uskoisko tuota. Enpä taida.

        kiinnostaako ketään?


    • Anonyymi

      Minäkin sanon, että kun kirjoitin tuon kokemukseni, niin se oli ihan eka kommenttini täällä.

      Ja en todellakaan valitsisi asiakaspalvelijaksi henkilöä, joka on selkeästi kertonut, ettei pidä muista ihmisistä ja arvostelee toisia hyvin negatiivisesti ulkonäön ja terveyden perusteella, sellainen ei vain ole rakkaudesta lähtöisin.

      Lisäksi, minä en harjoita ennustelua.

      Niinkuin sanoin, hän poistaa kaikki saamansa palautteet, joista ei pidä ja koska täällä hän ei voi poistaa palautetteita, hän hyökkää palautteen antajia vastaan ja villi arvaus, että 90% kehuista kirjoittaa Naomi itse. :D

      • Anonyymi

        Muistan Naomin sanoneen jossain lehtihaastattelussa, että ei edes pidä ihmisistä. Tarkoitti sillä sitä, mitä ihmiset tekee toisilleen. Että eläimet ei tapa huvikseen. Jatkoi siihen kuitenkin että RAKASTAA ihmisiä. Sillä tavoin universaalisti. Kaikkia ihmisiä. ulkonäköön ja asemaan katsomatta.

        Että älä nyt enää ravaa täällä häntä kerta toisensa jälkeen haukkumassa ja irrottele sanomisiaan asiayhteyksistään. Selvänäkijä on selvänäkijä, kaupan myyjä on asiakaspalvelija.

        Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa. Luulen, että noin negatiivisella energialla varustettu jää automaattisesti ilman aikaa. Ja ennen kuin ehdit tehdä noita selvästi vähän yksitoikkoisia päätelmiäsi, voin vakuuttaa että minä en ainakaan ole Naomi ja makeasti nauran esityksellesi. ja sille että olisit jotenkin yhden kommentin laittanut. Et muuta teekään? ! Ja ne kaikki on kateellisia.
        Hänellä kun nyt vaan on meitä tyytyväisiä asiakkaita, itse ainakin mielellään oion kateellisia kommenttejasi vaikka toistekin.


      • Anonyymi

        Missä on arvostellut yhtään ketään? Ja vielä jonkun terveyden perusteella? Alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle nuo väitteesi, nimellään täällä levität hänestä valeita :(
        Käytkö oikein urakalla urkkimassa kun itse olen paitsi pitkäaikainen asiakas myös Facebook -kaverinsa. "hän hyökkää palautteen antajia vastaan" Voi kiesus että on lapsellista ja uskomattoman kateellista. Säälin!
        Missä se sellainen paikka on missä niitä palautteita on ja poistellaan?? Villi arvaus on että jollain feikkileikissään asiakkaat vähissä. Villi arvaus että 99.9 % asiakkaista kun valitsee kuitenkin mieluummin sen aidon näkijän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on arvostellut yhtään ketään? Ja vielä jonkun terveyden perusteella? Alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle nuo väitteesi, nimellään täällä levität hänestä valeita :(
        Käytkö oikein urakalla urkkimassa kun itse olen paitsi pitkäaikainen asiakas myös Facebook -kaverinsa. "hän hyökkää palautteen antajia vastaan" Voi kiesus että on lapsellista ja uskomattoman kateellista. Säälin!
        Missä se sellainen paikka on missä niitä palautteita on ja poistellaan?? Villi arvaus on että jollain feikkileikissään asiakkaat vähissä. Villi arvaus että 99.9 % asiakkaista kun valitsee kuitenkin mieluummin sen aidon näkijän.

        joo tuntuu olevan joku pakkomielle Naomista. Olen lukenu paljon näitä ketjuja ja ton tunnistaa. Ihmettelen että jos on niin kiinnostunu että käy tutkimassa ja stalkkaamas sivuillansa nii jos ei kerran tykkää nii mitä sitten käy ja tunkee näihin ketjuihi haukkuun, missä juuriki Naomista kirjotettaa. Tostahan se käy alottajan kommentista selväksi.

        oon tullu siihen tuloksee että on joku joka haluis olla ennustakja muttei ole kykyjä. Tuskin muute noin kadehtisi. Naomi on ihana ja räväkkä ja aito ja itte käyn lukemassa juttunsa koska ne on hauskasti kirjotettu eikä nuoleskele ketää vaa laittaa kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on arvostellut yhtään ketään? Ja vielä jonkun terveyden perusteella? Alkaa mennä kunnianloukkauksen puolelle nuo väitteesi, nimellään täällä levität hänestä valeita :(
        Käytkö oikein urakalla urkkimassa kun itse olen paitsi pitkäaikainen asiakas myös Facebook -kaverinsa. "hän hyökkää palautteen antajia vastaan" Voi kiesus että on lapsellista ja uskomattoman kateellista. Säälin!
        Missä se sellainen paikka on missä niitä palautteita on ja poistellaan?? Villi arvaus on että jollain feikkileikissään asiakkaat vähissä. Villi arvaus että 99.9 % asiakkaista kun valitsee kuitenkin mieluummin sen aidon näkijän.

        Jos on lapsellista ja kateellista niin älkää vastatko mitään. Se pitää keskustelua yllä kun vatkaatte näitä asioita ja pyöritätte samaa levyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on lapsellista ja kateellista niin älkää vastatko mitään. Se pitää keskustelua yllä kun vatkaatte näitä asioita ja pyöritätte samaa levyä.

        Toi on ihan totta. Ei maksa vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo tuntuu olevan joku pakkomielle Naomista. Olen lukenu paljon näitä ketjuja ja ton tunnistaa. Ihmettelen että jos on niin kiinnostunu että käy tutkimassa ja stalkkaamas sivuillansa nii jos ei kerran tykkää nii mitä sitten käy ja tunkee näihin ketjuihi haukkuun, missä juuriki Naomista kirjotettaa. Tostahan se käy alottajan kommentista selväksi.

        oon tullu siihen tuloksee että on joku joka haluis olla ennustakja muttei ole kykyjä. Tuskin muute noin kadehtisi. Naomi on ihana ja räväkkä ja aito ja itte käyn lukemassa juttunsa koska ne on hauskasti kirjotettu eikä nuoleskele ketää vaa laittaa kuin on.

        Pakkomielle sulla tosiaan on. Paukutat päivittäin näitä Naomia juttujasi tänne jo kohta vuosikymmenen ajan? Luin vanhoja ketjuja ja samankaltaisia tekstejä vuodesta toiseen. Jos joku kritisoi,niin haukut ihmisiä. Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. Täällä keskustellaan selvänäkijöistä eikä tämä ole mikään fanipalsta vaan kritiikkiä voi kuka tahansa esittää, kysehän on viihdepalvelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle sulla tosiaan on. Paukutat päivittäin näitä Naomia juttujasi tänne jo kohta vuosikymmenen ajan? Luin vanhoja ketjuja ja samankaltaisia tekstejä vuodesta toiseen. Jos joku kritisoi,niin haukut ihmisiä. Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. Täällä keskustellaan selvänäkijöistä eikä tämä ole mikään fanipalsta vaan kritiikkiä voi kuka tahansa esittää, kysehän on viihdepalvelusta.

        Kauanpa juossu vahtimassa Naomista -kommentointia. TÄSSÄ KETJUSSA keskustellaan NAOMISTA. MITÄ teet täällä? MITÄÄN järkevää tekemistä? Miksi HAUKUT täällä ihmisiä.
        Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. KAIKKI KOTONA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanpa juossu vahtimassa Naomista -kommentointia. TÄSSÄ KETJUSSA keskustellaan NAOMISTA. MITÄ teet täällä? MITÄÄN järkevää tekemistä? Miksi HAUKUT täällä ihmisiä.
        Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. KAIKKI KOTONA?

        Ei tasan ole. aika säälittävää rutinaa eikä ymmärrä lopettaa. Tulee väkisin mieleen ettei taida olla ihan lääkitykset kondiksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tasan ole. aika säälittävää rutinaa eikä ymmärrä lopettaa. Tulee väkisin mieleen ettei taida olla ihan lääkitykset kondiksessa.

        Onhan selvää että jos keskustelun otsikossa kysellään rehellisiä kokemuksia Naomista, ja joku tulee viesti toisensa jälkeen persleimään ja mustamaalaamaan, vaikkei selkeästi ole mitään kokemusta kyseisestä näkijästä, niin kaikki ei tosiaan taida olla ihan ojennuksessa. Hurjan ilkeämielisiä ja negatiivisella energialla kirjoitettuja. Täytyy olla tosi paha olla joka sellaisia kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan Naomin sanoneen jossain lehtihaastattelussa, että ei edes pidä ihmisistä. Tarkoitti sillä sitä, mitä ihmiset tekee toisilleen. Että eläimet ei tapa huvikseen. Jatkoi siihen kuitenkin että RAKASTAA ihmisiä. Sillä tavoin universaalisti. Kaikkia ihmisiä. ulkonäköön ja asemaan katsomatta.

        Että älä nyt enää ravaa täällä häntä kerta toisensa jälkeen haukkumassa ja irrottele sanomisiaan asiayhteyksistään. Selvänäkijä on selvänäkijä, kaupan myyjä on asiakaspalvelija.

        Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa. Luulen, että noin negatiivisella energialla varustettu jää automaattisesti ilman aikaa. Ja ennen kuin ehdit tehdä noita selvästi vähän yksitoikkoisia päätelmiäsi, voin vakuuttaa että minä en ainakaan ole Naomi ja makeasti nauran esityksellesi. ja sille että olisit jotenkin yhden kommentin laittanut. Et muuta teekään? ! Ja ne kaikki on kateellisia.
        Hänellä kun nyt vaan on meitä tyytyväisiä asiakkaita, itse ainakin mielellään oion kateellisia kommenttejasi vaikka toistekin.

        Itse en tiedä enkä tunne ketään, jossa olisi yhtä paljon ihmisrakkautta ja lämpöä ja empatiaa kuin Naomissa.
        Hän antaisi vaikka vaatteet yltään, jos joku tarvitsisi, ja on niin tehnytkin.
        Voin kertoa tapauksesta, kun olimme kanssaan palaamassa eräästä naistentapahtumasta, jossa Naomi oli ollut tekemässä katsantoja asiakkaille. Kiiruhdimme puiston halki kohti jatkoyhteyttä asemalle, oli jo melko myöhäistä.
        Kävi hyytävä viima, puiston penkillä istui mies, jolla oli jokin toppatakki yllä, mutta ei mitään lakkia eikä käsineitä, ja hänen korvat ja nenä ja kasvot oli ihan punaiset ja näki että hän oli todella kylmissään. Olin jo kiiruhtamassa ohi, kun Naomi pysähtyi sen miehen viereen, ja tervehti miestä.
        Ennen kuin mies edes vastasi mitään, Naomi otti oman harmaan villamyssynsä päästään, ja ison huivinsa. Laittoi myssyn miehen päähän ja kietoi huivin hänelle ja miehen käsien ympärille. Kysyi vielä oliko miehellä mitään paikkaa mihin mennä lämmittelemään. Mies sanoi että hänen kaveri tulisi kohta ja jatkoimme matkaa. Naomi laittoi itselleen vaan hupun päähän eikä tuosta edes puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tiedä enkä tunne ketään, jossa olisi yhtä paljon ihmisrakkautta ja lämpöä ja empatiaa kuin Naomissa.
        Hän antaisi vaikka vaatteet yltään, jos joku tarvitsisi, ja on niin tehnytkin.
        Voin kertoa tapauksesta, kun olimme kanssaan palaamassa eräästä naistentapahtumasta, jossa Naomi oli ollut tekemässä katsantoja asiakkaille. Kiiruhdimme puiston halki kohti jatkoyhteyttä asemalle, oli jo melko myöhäistä.
        Kävi hyytävä viima, puiston penkillä istui mies, jolla oli jokin toppatakki yllä, mutta ei mitään lakkia eikä käsineitä, ja hänen korvat ja nenä ja kasvot oli ihan punaiset ja näki että hän oli todella kylmissään. Olin jo kiiruhtamassa ohi, kun Naomi pysähtyi sen miehen viereen, ja tervehti miestä.
        Ennen kuin mies edes vastasi mitään, Naomi otti oman harmaan villamyssynsä päästään, ja ison huivinsa. Laittoi myssyn miehen päähän ja kietoi huivin hänelle ja miehen käsien ympärille. Kysyi vielä oliko miehellä mitään paikkaa mihin mennä lämmittelemään. Mies sanoi että hänen kaveri tulisi kohta ja jatkoimme matkaa. Naomi laittoi itselleen vaan hupun päähän eikä tuosta edes puhuttu.

        Olipas liikuttava tarina, Naomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas liikuttava tarina, Naomi.

        Nimi on kyllä Tarja, kiitos vaan!
        Vaikutat niin kyyniseltä ja kylmältä ikävine ja ankeine kommentteinesi, että ymmärrän kyllä että tuonkaltainen toiminta on sinulle kovin vierasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielle sulla tosiaan on. Paukutat päivittäin näitä Naomia juttujasi tänne jo kohta vuosikymmenen ajan? Luin vanhoja ketjuja ja samankaltaisia tekstejä vuodesta toiseen. Jos joku kritisoi,niin haukut ihmisiä. Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. Täällä keskustellaan selvänäkijöistä eikä tämä ole mikään fanipalsta vaan kritiikkiä voi kuka tahansa esittää, kysehän on viihdepalvelusta.

        "kritiikkiä voi kuka tahansa esittää, kysehän on viihdepalvelusta."

        Asiasta toiseen. Toisaalta tosi väärin että nämä luokitellaan viihteeksi. Mielestäni kyse on oikeasti vaativasta työstä. Monilla ihmisillä jotka soittavat näkijälle tai meediolle on paljon ongelmia tai surua. Pitäisi osata kuunnella, kohdata ja luoda toivoa vaikeisiin tilanteisiin. Tarjota todisteita siitä että elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja lohtua. Kysehän ei tosiaan ole viihteellisestä tyhjän puhumisesta. Näkijöiden pitää myös tuntea vastuunsa mitä puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kritiikkiä voi kuka tahansa esittää, kysehän on viihdepalvelusta."

        Asiasta toiseen. Toisaalta tosi väärin että nämä luokitellaan viihteeksi. Mielestäni kyse on oikeasti vaativasta työstä. Monilla ihmisillä jotka soittavat näkijälle tai meediolle on paljon ongelmia tai surua. Pitäisi osata kuunnella, kohdata ja luoda toivoa vaikeisiin tilanteisiin. Tarjota todisteita siitä että elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja lohtua. Kysehän ei tosiaan ole viihteellisestä tyhjän puhumisesta. Näkijöiden pitää myös tuntea vastuunsa mitä puhuu.

        Viihdettä on ainoastaan tuon Naomia stalkkaavan pakkomielteinen touhotus. Hankkisi apua jostakin, pitäisi ymmärtää ettei selvänäkijätkään pysty ihan mitä vaan apua toimittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanpa juossu vahtimassa Naomista -kommentointia. TÄSSÄ KETJUSSA keskustellaan NAOMISTA. MITÄ teet täällä? MITÄÄN järkevää tekemistä? Miksi HAUKUT täällä ihmisiä.
        Lopeta ja keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä. KAIKKI KOTONA?

        Tälleen sivusta seuranneena, että tällä palstalla on monia eri ketjuja eri näkijöistä niin Naomi-fanit tulee sinne möykkäämään/kertomaan kokemuksia vaikka ketju ei olisikaan naomista 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälleen sivusta seuranneena, että tällä palstalla on monia eri ketjuja eri näkijöistä niin Naomi-fanit tulee sinne möykkäämään/kertomaan kokemuksia vaikka ketju ei olisikaan naomista 🙃

        Mitä muuten ite teet täällä sivusta seuraamassa? Naomi kiinnostaa edelleen kovasti?Möykkäämässä taas? Etippä itelles joku muu ketju kun alat toistaa liiaks jo itteäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tiedä enkä tunne ketään, jossa olisi yhtä paljon ihmisrakkautta ja lämpöä ja empatiaa kuin Naomissa.
        Hän antaisi vaikka vaatteet yltään, jos joku tarvitsisi, ja on niin tehnytkin.
        Voin kertoa tapauksesta, kun olimme kanssaan palaamassa eräästä naistentapahtumasta, jossa Naomi oli ollut tekemässä katsantoja asiakkaille. Kiiruhdimme puiston halki kohti jatkoyhteyttä asemalle, oli jo melko myöhäistä.
        Kävi hyytävä viima, puiston penkillä istui mies, jolla oli jokin toppatakki yllä, mutta ei mitään lakkia eikä käsineitä, ja hänen korvat ja nenä ja kasvot oli ihan punaiset ja näki että hän oli todella kylmissään. Olin jo kiiruhtamassa ohi, kun Naomi pysähtyi sen miehen viereen, ja tervehti miestä.
        Ennen kuin mies edes vastasi mitään, Naomi otti oman harmaan villamyssynsä päästään, ja ison huivinsa. Laittoi myssyn miehen päähän ja kietoi huivin hänelle ja miehen käsien ympärille. Kysyi vielä oliko miehellä mitään paikkaa mihin mennä lämmittelemään. Mies sanoi että hänen kaveri tulisi kohta ja jatkoimme matkaa. Naomi laittoi itselleen vaan hupun päähän eikä tuosta edes puhuttu.

        Naomi on ihana! Enkeli! On tulossa meidän pikkujouluun, kaikki odotetaan ihan intona. Oli ensin vähän säätöä aikataulujen kanssa, mutta saatiin onneksi järjestymään.
        Mä olen käyny Naomilla ennenkin,, mutta aina jännittää yhtä paljon, että mitä nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuten ite teet täällä sivusta seuraamassa? Naomi kiinnostaa edelleen kovasti?Möykkäämässä taas? Etippä itelles joku muu ketju kun alat toistaa liiaks jo itteäs.

        Noin 😂😂 ja sitten suututaan kun asiasta mainitsee. Mähän palloilen missä haluun, et sä sitä määrää missä vietän aikaani 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 😂😂 ja sitten suututaan kun asiasta mainitsee. Mähän palloilen missä haluun, et sä sitä määrää missä vietän aikaani 🤣

        Tolla ei ole kaikki hyvin. Voi kun menisi jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi on ihana! Enkeli! On tulossa meidän pikkujouluun, kaikki odotetaan ihan intona. Oli ensin vähän säätöä aikataulujen kanssa, mutta saatiin onneksi järjestymään.
        Mä olen käyny Naomilla ennenkin,, mutta aina jännittää yhtä paljon, että mitä nousee.

        Ei saatu meille :( nyyhkytykset ja harmitukset, oltiin liian myöhään liikenteessä ei ollut enää vapaana sille viikonlopulle kun meillä työpaikan pikkujoulut.

        Pidetään kuitenkin pienemmällä porukalla vielä toiset, niitähän ei ole koskaan liikaa :) lähdetään sieltä sitten naisporukalla vielä jatkoille.
        Naomilla oli enää muutamia aikoja vapaana ja käytiin työkavereitten kanssa pikakelauksella ajat läpi, saatiin sopiva porukka. Jeeeees!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla ei ole kaikki hyvin. Voi kun menisi jo.

        Sun pakkomielteesi naomia kohtaan alkaa olla todella huolestuttavaa 😕 sääli kun apua et siihen saa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi on ihana! Enkeli! On tulossa meidän pikkujouluun, kaikki odotetaan ihan intona. Oli ensin vähän säätöä aikataulujen kanssa, mutta saatiin onneksi järjestymään.
        Mä olen käyny Naomilla ennenkin,, mutta aina jännittää yhtä paljon, että mitä nousee.

        mutta aina jännittää yhtä paljon, että mitä nousee.


        Voiko Naomilta ottaa katselmuksen vaikka ei olisi erityistä asiaa soittaa, ihan vain siltä pohjalta mitä nousee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pakkomielteesi naomia kohtaan alkaa olla todella huolestuttavaa 😕 sääli kun apua et siihen saa😉

        Puhuu jo ittelleen ja laittelee noita kummallisia pallonaamahymiöitä. No huhhuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta aina jännittää yhtä paljon, että mitä nousee.


        Voiko Naomilta ottaa katselmuksen vaikka ei olisi erityistä asiaa soittaa, ihan vain siltä pohjalta mitä nousee?

        Totta kai voi. Tai ainakin itse olen toisinaan ottanut katselmuksen siltä pohjalta.
        Viimeksikään mulla ei ollut mitään erityistä, mutta erityiseksi se meni.
        Luulin että parisuhteessa oli kaikki hyvin, vaan mitäpä nousi, toinen nainen.
        En tietty ensin uskonut. Sentään 6v liitto jo takana.
        Muistan Naomin ilmeen varmaan aina, kun alkoi puhua siittä. Kysyi multa, että oletko nyt varma että haluat kuulla kaiken mitä nousee.
        Siinä kohdassa alkoi epäilyt herätä.

        No, mies perhepalaveriin, kuten Naomi oli sanonut että olisiko hyvä pitää sellainen. Aikani kun tivasin, kävi ilmi, että sitä työpaikkaromanssia oli kestänyt mun selän takana monta kuukautta. Muut ties, minä en.
        Eniten kummastutti, kun mies vaikutti suorastaan helpottuneelta, kun se tuli ilmi.
        Tosta on nyt aikaa vasta pari kuukautta. Ensin ajattelin, että voisinko silti vielä jatkaa, mutta tässä on nyt paljastunut muutakin.
        Ilman Naomia en tietäisi varmaan vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuu jo ittelleen ja laittelee noita kummallisia pallonaamahymiöitä. No huhhuh!

        Tervetuloa nykyaikaan 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai voi. Tai ainakin itse olen toisinaan ottanut katselmuksen siltä pohjalta.
        Viimeksikään mulla ei ollut mitään erityistä, mutta erityiseksi se meni.
        Luulin että parisuhteessa oli kaikki hyvin, vaan mitäpä nousi, toinen nainen.
        En tietty ensin uskonut. Sentään 6v liitto jo takana.
        Muistan Naomin ilmeen varmaan aina, kun alkoi puhua siittä. Kysyi multa, että oletko nyt varma että haluat kuulla kaiken mitä nousee.
        Siinä kohdassa alkoi epäilyt herätä.

        No, mies perhepalaveriin, kuten Naomi oli sanonut että olisiko hyvä pitää sellainen. Aikani kun tivasin, kävi ilmi, että sitä työpaikkaromanssia oli kestänyt mun selän takana monta kuukautta. Muut ties, minä en.
        Eniten kummastutti, kun mies vaikutti suorastaan helpottuneelta, kun se tuli ilmi.
        Tosta on nyt aikaa vasta pari kuukautta. Ensin ajattelin, että voisinko silti vielä jatkaa, mutta tässä on nyt paljastunut muutakin.
        Ilman Naomia en tietäisi varmaan vieläkään.

        Tosi iso apu jos tuollaisen asian saa selvitettyä heti alussa. Ei ollut turha käynti. Mun läheistä petettiin vuosikaudet. Erikoinen asia tämä selvänäkö, mistähän tieto tulee lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi iso apu jos tuollaisen asian saa selvitettyä heti alussa. Ei ollut turha käynti. Mun läheistä petettiin vuosikaudet. Erikoinen asia tämä selvänäkö, mistähän tieto tulee lopulta.

        Joitakin vaan on semmoisella lahjalla siunattu. Kaipa ne aika harvoja ja valittuja on.

        Minun yhdellä sukulaisella puhuttiin että olisi ollut sellainen kyky, vaikka ei hän ennustajana toiminutkaan, ajatkin oli silloin erilaiset.
        Olen Naomilla kaverina siellä fasebookkissa, olen joskus ajankin ottanut, aito on ja hyvä. Kyllä ne paikkansa on pitäneet.
        Hänellä on sellainen vanhanaikainen suhtautuminen noihin avioasioihin ja parisuhteisiin, mistä tykkään, vaikka sanoikin että ei ole hänen asia ketään tuomita.
        Käyn hänen päivityksiään aina lukemassa, kyllä ne täyttä asiaa on, ja hauskasti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan Naomin sanoneen jossain lehtihaastattelussa, että ei edes pidä ihmisistä. Tarkoitti sillä sitä, mitä ihmiset tekee toisilleen. Että eläimet ei tapa huvikseen. Jatkoi siihen kuitenkin että RAKASTAA ihmisiä. Sillä tavoin universaalisti. Kaikkia ihmisiä. ulkonäköön ja asemaan katsomatta.

        Että älä nyt enää ravaa täällä häntä kerta toisensa jälkeen haukkumassa ja irrottele sanomisiaan asiayhteyksistään. Selvänäkijä on selvänäkijä, kaupan myyjä on asiakaspalvelija.

        Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa. Luulen, että noin negatiivisella energialla varustettu jää automaattisesti ilman aikaa. Ja ennen kuin ehdit tehdä noita selvästi vähän yksitoikkoisia päätelmiäsi, voin vakuuttaa että minä en ainakaan ole Naomi ja makeasti nauran esityksellesi. ja sille että olisit jotenkin yhden kommentin laittanut. Et muuta teekään? ! Ja ne kaikki on kateellisia.
        Hänellä kun nyt vaan on meitä tyytyväisiä asiakkaita, itse ainakin mielellään oion kateellisia kommenttejasi vaikka toistekin.

        Naura sinä vain, jos se helpottaa. Minä en ole kuin kaksi kertaa kommentoinut täällä aiheesta.
        Ja kerroin vain sen mitä olen huomannut.

        Kirjoitat: "Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa."
        Voin kertoa, että ei se kuitenkaan ihan noin mene. Se on asiakas, joka YLEENSÄ ensin ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, ainakin kun kyse on henkisen palvelun tarjoajista.
        Ja jos asiakas kokee, että tietty palveluntarjoaja ei ole hänen mielestään sopiva, niin siinä ei palveluntarjoajan tarvitse miettiä valitseeko vaiko ei, koska asiakas on jo tehnyt itse päätöksen.

        Että naureskele sinä vain siellä, koska niin se oikeasti menee.
        En kuitenkaan tullut tänne riitelemään, vaan kertomaan vain sen millaisena itse olen havainnut ja kokenut tämän henkilön.

        Jos joku valitsee Naomin, niin hän saa valita Naomin ja ottaa häneen yhteyttä, mutta se ei poista sitä, että joillain, kuten minulla ja lukuisista kommenteista päätellen myös jollain mullakin, on jäänyt negatiiviset tunnelmat tästä henkilöstä.

        Sitä en tiedä onko joku kirjoittanu ne kaikki negatiiviset, mutta itse olen tässä ketjussa kommentoinut vain kahdesti ja tämä on se kolmas.

        Tosin nämä päätelmät mihin tulin henkilön suhteen tapahtuivat aika päiviä sitten ja samoihin aikoihin estin hänet itse.
        Eli hän ei todellakaan kykenisi valitsemaan minua, koska minä otin ensimmäisen askeleen, enkä valinnut häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naura sinä vain, jos se helpottaa. Minä en ole kuin kaksi kertaa kommentoinut täällä aiheesta.
        Ja kerroin vain sen mitä olen huomannut.

        Kirjoitat: "Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa."
        Voin kertoa, että ei se kuitenkaan ihan noin mene. Se on asiakas, joka YLEENSÄ ensin ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, ainakin kun kyse on henkisen palvelun tarjoajista.
        Ja jos asiakas kokee, että tietty palveluntarjoaja ei ole hänen mielestään sopiva, niin siinä ei palveluntarjoajan tarvitse miettiä valitseeko vaiko ei, koska asiakas on jo tehnyt itse päätöksen.

        Että naureskele sinä vain siellä, koska niin se oikeasti menee.
        En kuitenkaan tullut tänne riitelemään, vaan kertomaan vain sen millaisena itse olen havainnut ja kokenut tämän henkilön.

        Jos joku valitsee Naomin, niin hän saa valita Naomin ja ottaa häneen yhteyttä, mutta se ei poista sitä, että joillain, kuten minulla ja lukuisista kommenteista päätellen myös jollain mullakin, on jäänyt negatiiviset tunnelmat tästä henkilöstä.

        Sitä en tiedä onko joku kirjoittanu ne kaikki negatiiviset, mutta itse olen tässä ketjussa kommentoinut vain kahdesti ja tämä on se kolmas.

        Tosin nämä päätelmät mihin tulin henkilön suhteen tapahtuivat aika päiviä sitten ja samoihin aikoihin estin hänet itse.
        Eli hän ei todellakaan kykenisi valitsemaan minua, koska minä otin ensimmäisen askeleen, enkä valinnut häntä.

        Kauheesti on selittelyn makua. ketähän täällä mahtaa kiinnostaa, minkälaisena kokemuksena olet kokenut "henkilön" tai minkälaisia askeleita olet ottanut. Hahahaha :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naura sinä vain, jos se helpottaa. Minä en ole kuin kaksi kertaa kommentoinut täällä aiheesta.
        Ja kerroin vain sen mitä olen huomannut.

        Kirjoitat: "Sinun tuskin tarvitsee valita häntä yhtään mihinkään, kun hän valitsee itse asiakkaansa."
        Voin kertoa, että ei se kuitenkaan ihan noin mene. Se on asiakas, joka YLEENSÄ ensin ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, ainakin kun kyse on henkisen palvelun tarjoajista.
        Ja jos asiakas kokee, että tietty palveluntarjoaja ei ole hänen mielestään sopiva, niin siinä ei palveluntarjoajan tarvitse miettiä valitseeko vaiko ei, koska asiakas on jo tehnyt itse päätöksen.

        Että naureskele sinä vain siellä, koska niin se oikeasti menee.
        En kuitenkaan tullut tänne riitelemään, vaan kertomaan vain sen millaisena itse olen havainnut ja kokenut tämän henkilön.

        Jos joku valitsee Naomin, niin hän saa valita Naomin ja ottaa häneen yhteyttä, mutta se ei poista sitä, että joillain, kuten minulla ja lukuisista kommenteista päätellen myös jollain mullakin, on jäänyt negatiiviset tunnelmat tästä henkilöstä.

        Sitä en tiedä onko joku kirjoittanu ne kaikki negatiiviset, mutta itse olen tässä ketjussa kommentoinut vain kahdesti ja tämä on se kolmas.

        Tosin nämä päätelmät mihin tulin henkilön suhteen tapahtuivat aika päiviä sitten ja samoihin aikoihin estin hänet itse.
        Eli hän ei todellakaan kykenisi valitsemaan minua, koska minä otin ensimmäisen askeleen, enkä valinnut häntä.

        Tuntuu aika kummalliselta, että joku menisi estämään jonkun selvänäkijän? Miksi?Mielestäni kertoo silloin siitä, että olet joko ollut asiakas tai sitten pyrkinyt asiakkakksi?

        On tainnut käydä niin, että on ollut kyseinen näkijä joka on estänyt sinut? Miksi? Oletko ollut yhtä riidanhalkuinen ja negatiivisella energialla varustettu, kuin mitä täällä kirjoittelet?
        Tuskin täällä muuten kävisit kyseistä näkijää kerta toisensa jälkeen haukkumassa. ottiko noin koville?
        Niin, Naomi on useassakin yhteydessä kertonut, että on jo niin pitkään toiminut, että voi itse valita asiakkaansa.
        Se ettei ole sitten sinua huolinut, ei yhtään yllätä. Ei tuollaista, mitä tuossa TAAS hänestä vuodatit, kirjoita jos ei ole tullut estetyksi tai ole vaan tosi kateellinen, arvaan että molemmat. Mitä hänen ketjussaan muuten nuohoat? KJoku erityinen syy, noiden edellämainittujen lisäksi? Etkö pääse enää julkaisujaan nuuskimaan kun on estot päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu aika kummalliselta, että joku menisi estämään jonkun selvänäkijän? Miksi?Mielestäni kertoo silloin siitä, että olet joko ollut asiakas tai sitten pyrkinyt asiakkakksi?

        On tainnut käydä niin, että on ollut kyseinen näkijä joka on estänyt sinut? Miksi? Oletko ollut yhtä riidanhalkuinen ja negatiivisella energialla varustettu, kuin mitä täällä kirjoittelet?
        Tuskin täällä muuten kävisit kyseistä näkijää kerta toisensa jälkeen haukkumassa. ottiko noin koville?
        Niin, Naomi on useassakin yhteydessä kertonut, että on jo niin pitkään toiminut, että voi itse valita asiakkaansa.
        Se ettei ole sitten sinua huolinut, ei yhtään yllätä. Ei tuollaista, mitä tuossa TAAS hänestä vuodatit, kirjoita jos ei ole tullut estetyksi tai ole vaan tosi kateellinen, arvaan että molemmat. Mitä hänen ketjussaan muuten nuohoat? KJoku erityinen syy, noiden edellämainittujen lisäksi? Etkö pääse enää julkaisujaan nuuskimaan kun on estot päällä.

        Mitä kummallista siinä on? Ei se ole sen kummallisempaa kuin estää ketä tahansa huijareita tai trollejakaan.

        Minä estän kaikki sellaiset, joiden energiat koen negatiivisina tai karmivina ja Naomin energia on juuri sellaista. Valitettavasti.

        Toivon hänelle silti kaikkea hyvää, niinkuin kaikille muillekin. Rakkautta sydämiin ja ajatuksiin. Sillä rakkaus on avainsana kaikessa. 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kummallista siinä on? Ei se ole sen kummallisempaa kuin estää ketä tahansa huijareita tai trollejakaan.

        Minä estän kaikki sellaiset, joiden energiat koen negatiivisina tai karmivina ja Naomin energia on juuri sellaista. Valitettavasti.

        Toivon hänelle silti kaikkea hyvää, niinkuin kaikille muillekin. Rakkautta sydämiin ja ajatuksiin. Sillä rakkaus on avainsana kaikessa. 💛

        Kauhistuttava tapaus siellä taas selvittää jotain hyvän toivomisesta ja rakkaudesta. Nuo kirjoitukset on vihantäyteisiä ja karmivia. Ai kauhea sentään! Täytyy olla todella paha olla sellaisella , joka noin kirjoittaa.
        Naomissa on aito Rakkaus, lähimmäisenrakkaus, lämpö ja empatia. Jokainen, joka on asiakkaanaan ollut sen tietää.

        Energioissasi välittyy viha, katkeruus ja kateus, kaunaisuus lähimmäisiä kohtaan. Toivottavasti löydät jostain oikeamielisyyttä sydämeesi. Noilla kirjoituksilla vain nolaat itsesi ja ainakin minussa, herätät myös sääliä.

        Tosiasiahan kuitenkin on, että kukaan ei mene estoja laittamaan kenellekään, ellei ensin ole OLLUT YHTEYDESSÄ, tai KOETTANUT OLLA YHTEYDESSÄ.
        Joku sen tuohon jo totesi, että olet varmaan koittanut saada häneltä aikaa, siinä onnistumatta, ja HÄN on laittanut SINULLE eston, koska on aito näkijä ja varmasti aistii tuon myrkyllisen energiasi, koska sen aistin itsekin.
        Rakkaus on avainsana kaikessa, mutta sinulta se avain tuntuu olevan hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhistuttava tapaus siellä taas selvittää jotain hyvän toivomisesta ja rakkaudesta. Nuo kirjoitukset on vihantäyteisiä ja karmivia. Ai kauhea sentään! Täytyy olla todella paha olla sellaisella , joka noin kirjoittaa.
        Naomissa on aito Rakkaus, lähimmäisenrakkaus, lämpö ja empatia. Jokainen, joka on asiakkaanaan ollut sen tietää.

        Energioissasi välittyy viha, katkeruus ja kateus, kaunaisuus lähimmäisiä kohtaan. Toivottavasti löydät jostain oikeamielisyyttä sydämeesi. Noilla kirjoituksilla vain nolaat itsesi ja ainakin minussa, herätät myös sääliä.

        Tosiasiahan kuitenkin on, että kukaan ei mene estoja laittamaan kenellekään, ellei ensin ole OLLUT YHTEYDESSÄ, tai KOETTANUT OLLA YHTEYDESSÄ.
        Joku sen tuohon jo totesi, että olet varmaan koittanut saada häneltä aikaa, siinä onnistumatta, ja HÄN on laittanut SINULLE eston, koska on aito näkijä ja varmasti aistii tuon myrkyllisen energiasi, koska sen aistin itsekin.
        Rakkaus on avainsana kaikessa, mutta sinulta se avain tuntuu olevan hukassa.

        Samaa seurannu. Selväsä kateuhesa niitä kirjottelee ja palajon kirjottaaki. Liekö kaikki ihan kohdallaa tuolla lailla käy paskoämpäriänsä täällä päivittäin kippaamasa.
        Minä olen sen Naomi ennustajan kerran tavannu, ja sellanen lämpö ja läsnäolo ettei kellään!
        Avun sain mihin hain ja nyt kun välimatkaa paljon, sillon tällön soitan.
        Kyllä aito on aito ja niillä joilla ei lahjaa ole suotu, se ei auta vaikka kuinka katteuttaan kipunoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kummallista siinä on? Ei se ole sen kummallisempaa kuin estää ketä tahansa huijareita tai trollejakaan.

        Minä estän kaikki sellaiset, joiden energiat koen negatiivisina tai karmivina ja Naomin energia on juuri sellaista. Valitettavasti.

        Toivon hänelle silti kaikkea hyvää, niinkuin kaikille muillekin. Rakkautta sydämiin ja ajatuksiin. Sillä rakkaus on avainsana kaikessa. 💛

        Mutta et sitten tänne saanut estoa laitettua, kun täälläkin hänen perässään roikut?

        Jos oikein luin, tässä ketjussa keskustellaan nimenomaan naomista?
        Meinaan, hmetyttää aika paljon, että jos kerran oikein estot päälle, niin hämmästyttävän paljon silti jaksaa juosta vahtimassa mitä naomista kirjotetaan?

        Tarkotuksen pelkästään mustamaalata. että sellaista avainsana-rakkautta :(

        Olisiko tarpeen hakeutua avun piiriin.?
        Ennustajatkaan ei pysty kaikissa asioissa auttaan ja mitä ymmärsin, erästä ei ole edes asiakkaaksi huolittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhistuttava tapaus siellä taas selvittää jotain hyvän toivomisesta ja rakkaudesta. Nuo kirjoitukset on vihantäyteisiä ja karmivia. Ai kauhea sentään! Täytyy olla todella paha olla sellaisella , joka noin kirjoittaa.
        Naomissa on aito Rakkaus, lähimmäisenrakkaus, lämpö ja empatia. Jokainen, joka on asiakkaanaan ollut sen tietää.

        Energioissasi välittyy viha, katkeruus ja kateus, kaunaisuus lähimmäisiä kohtaan. Toivottavasti löydät jostain oikeamielisyyttä sydämeesi. Noilla kirjoituksilla vain nolaat itsesi ja ainakin minussa, herätät myös sääliä.

        Tosiasiahan kuitenkin on, että kukaan ei mene estoja laittamaan kenellekään, ellei ensin ole OLLUT YHTEYDESSÄ, tai KOETTANUT OLLA YHTEYDESSÄ.
        Joku sen tuohon jo totesi, että olet varmaan koittanut saada häneltä aikaa, siinä onnistumatta, ja HÄN on laittanut SINULLE eston, koska on aito näkijä ja varmasti aistii tuon myrkyllisen energiasi, koska sen aistin itsekin.
        Rakkaus on avainsana kaikessa, mutta sinulta se avain tuntuu olevan hukassa.

        Jätän sinut siihen uskoosi.

        Olen asiallisesti ja tyynesti kertonut vain kokemukseni, niinkuin aloituksessa pyydettiin.
        Jos sinä et kykene ottamaan vastaan sitä sillä rakkaudella, jolla sen laitan, niin se ei ole minun ongelmani.

        Toivon kuitenkin, että uskallat kohdata peilin edessä kaikki tunteesi ja traumasi ja päästää niistä irti, sillä niiden levittäminen eteenpäin ei tuo lopulta sinulle helpotusta vaan lisää sisäistä taakkasi.
        Se on elämässäsi ehkä kaikista vaikeinta, sillä olen itse sen läpi kulkenut, mutta usko minua, traumojen ja kaikkien tunteidensa kohtaaminen, kuitenkin lopulta kannattaa ja se muuttaa omaa olotilaa huomattavasti parempaan ja moni asia arjessa ja elämässä helpottaa.

        Jätän omalta osaltani keskustelun tähän, sillä en halua jäädä sinun ja Naomin ympärillä leijuvaan negatiiviseen energiaan vaan jatkan omaa polkuani rakkauden ohjauksella. Ja suosittelen sitä samaa kaikille muillekin.

        Vihalla ja katkeruudella ei saa mitään hyvää aikaan. Se on tullut opittua vuosikymmenten aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän sinut siihen uskoosi.

        Olen asiallisesti ja tyynesti kertonut vain kokemukseni, niinkuin aloituksessa pyydettiin.
        Jos sinä et kykene ottamaan vastaan sitä sillä rakkaudella, jolla sen laitan, niin se ei ole minun ongelmani.

        Toivon kuitenkin, että uskallat kohdata peilin edessä kaikki tunteesi ja traumasi ja päästää niistä irti, sillä niiden levittäminen eteenpäin ei tuo lopulta sinulle helpotusta vaan lisää sisäistä taakkasi.
        Se on elämässäsi ehkä kaikista vaikeinta, sillä olen itse sen läpi kulkenut, mutta usko minua, traumojen ja kaikkien tunteidensa kohtaaminen, kuitenkin lopulta kannattaa ja se muuttaa omaa olotilaa huomattavasti parempaan ja moni asia arjessa ja elämässä helpottaa.

        Jätän omalta osaltani keskustelun tähän, sillä en halua jäädä sinun ja Naomin ympärillä leijuvaan negatiiviseen energiaan vaan jatkan omaa polkuani rakkauden ohjauksella. Ja suosittelen sitä samaa kaikille muillekin.

        Vihalla ja katkeruudella ei saa mitään hyvää aikaan. Se on tullut opittua vuosikymmenten aikana.

        Haahahahhhhhhhhaaaaaaahhhaahaahha, kiitos S!


    • Anonyymi

      💩💩💩💩🚾🤣

      • Anonyymi

        Kuva wc -käynnistäsi? Kiva että tuli helpotuis kuitennii.


    • Anonyymi

      Mua eniten ihmetyttää se, miten täällä rumasti puhutaan muista näkijöistä. Mulle esimerkiksi naomi, yksi sähköpostilla tulkintoja tekevä + muutama muu näkijä on nähneet samalla tavalla tulevaan. Ja kyllä, myös tämä sähköpostilla tulkintoja tekevä näki samalla tavalla kuin naomi.

    • Anonyymi

      Ja syy siihen, miksi mekin, jotka näemme tämän karmivuuden kirjoittelemme täällä tai luemme kommentteja, on siinä, että haluamme varoittaa ihmisiä. Se on rakkauden teko, ei vaikeneminen, vaikka sekin on usein valintana, koska ei halua itse tulla kivitetyksi. Mutta totuus ei pala tulessakaan, ja jos totuus olisi subjektiivinen, ei se olisi totuus. Ehkä joku lukee nämä, jonka tarvitsee ne lukea! Muut voitte huijata itseänne kauemmaksi totuudesta niin kauan kuin haluatte.

      • Anonyymi

        Uppia! Minä myös.
        Juuri viime viikolla hänellä kävin ja mietin että jos kaikki olisivat kuin hän, miten paljon parempi paikka maailma olisikaan, kaikille.

        Mikä ihana valon enkeli! Olin lukenut hänestä arvosteluja, mutta en oikein tiennyt mitä odottaa, jossakin oli hänestä sanottu että on noita, mutta jos onkin noita, niin sitten on sellainen hyvänoita :) Kauneutta on, niin sisäistä kuin ulkoista hänessä.
        Ihan varmasti menen taas kun tilanne sallii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uppia! Minä myös.
        Juuri viime viikolla hänellä kävin ja mietin että jos kaikki olisivat kuin hän, miten paljon parempi paikka maailma olisikaan, kaikille.

        Mikä ihana valon enkeli! Olin lukenut hänestä arvosteluja, mutta en oikein tiennyt mitä odottaa, jossakin oli hänestä sanottu että on noita, mutta jos onkin noita, niin sitten on sellainen hyvänoita :) Kauneutta on, niin sisäistä kuin ulkoista hänessä.
        Ihan varmasti menen taas kun tilanne sallii :)

        Kiitos Naomille! Ihanista pikkujouluista!
        Mul ei Fasee ja netti huono mut toivottavasti saa näin jotain kautta tietoo, että ollaan superkiitollisii! oli aivan mahtavaa! Ens vuonna halutaan uusiks!

        Ollaan nytten parin kaverin kaa joulunvietossa porukoilla, ja halutaan toivottaa Naomille ihanaa joulua ja valon vuotta 2024! Pysy aina yhtä ihanana! t
        Nella, Tea ja Betsi, ja terkut myös muilta ketä oli paikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Naomille! Ihanista pikkujouluista!
        Mul ei Fasee ja netti huono mut toivottavasti saa näin jotain kautta tietoo, että ollaan superkiitollisii! oli aivan mahtavaa! Ens vuonna halutaan uusiks!

        Ollaan nytten parin kaverin kaa joulunvietossa porukoilla, ja halutaan toivottaa Naomille ihanaa joulua ja valon vuotta 2024! Pysy aina yhtä ihanana! t
        Nella, Tea ja Betsi, ja terkut myös muilta ketä oli paikalla!

        Voi, meillä ei ollut tänä vuonna pikkujouluja :( ollaan bestiksen kanssa menossa valvojaisiin, oon kerran ollu aiemmin ja oli tosi hienoo, tarkotus lähdetään vielä jatkoille jonnekin, ei olla vielä päästy yksmielisyyteen mihin mentäis-,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, meillä ei ollut tänä vuonna pikkujouluja :( ollaan bestiksen kanssa menossa valvojaisiin, oon kerran ollu aiemmin ja oli tosi hienoo, tarkotus lähdetään vielä jatkoille jonnekin, ei olla vielä päästy yksmielisyyteen mihin mentäis-,

        Sinä se jaksat täällä keskustella itseksesi ihan jouluaattonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat täällä keskustella itseksesi ihan jouluaattonakin.

        Toi lähtenyt taas kaluamiskierokselle, tällaisena pakkaspäivänäki. Aika säälittävää kun ei ihmisellä ole mitään muuta tekemistä kuin itsepuhelu ja harhaset luulot. Hankkisi apua jostain. Se kelle me laitetaan jouluaattona joulutoivotuket ei pitäis kuuluu millään lailla kelleen muulle. Vissiin kateellinen siitäki! Voin kuvitella että itelleen ei paljon toivotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat täällä keskustella itseksesi ihan jouluaattonakin.

        Sinä se jaksat Naomista keskustelevissa ketjuissa käydä ihan alvariinsa kärkkymässä.

        Että kun aloitus otsikolla:: rehellisiä kokemuksia Naomi Mesin, niin mitenkään vahingossahan et täällä nytkään ole kyttimässä?

        Mikä hänessä niin paljon kiinnostaa? Sen lisäksi siis, että hän on aito näkijä, ja suosittu.
        Olen noista kommenteista, jotka hyvin tunnistaa saman kirjoittamaksi, ymmärtänyt että kadehdit kovasti, mutta nolaat vain itsesi.
        Ei kannata esittää, että ei ole kiinnostunut tai kateellinen jollekin, jos samaan aikaan päivästä toiseen, käy vahtimassa mitä kyseisestä näkijästä kirjoitetaan, ja sitten kateuksissaan laittaa noita itkupotkuraivari - kommentteja hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi lähtenyt taas kaluamiskierokselle, tällaisena pakkaspäivänäki. Aika säälittävää kun ei ihmisellä ole mitään muuta tekemistä kuin itsepuhelu ja harhaset luulot. Hankkisi apua jostain. Se kelle me laitetaan jouluaattona joulutoivotuket ei pitäis kuuluu millään lailla kelleen muulle. Vissiin kateellinen siitäki! Voin kuvitella että itelleen ei paljon toivotella.

        Ketkä ihmeen "me"?


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe