Kannattaako soittaa/ käydä. Kaikki kokemukset kiinnostaa.
Rehellisiä kokemuksia naomi mesin
85
7222
Vastaukset
- aurinkoapäivääntänään
Mä en ole häntä kokeillut, mutta olen lukenut hyvää palautetta hänestä toisella keskustelu palstalla. On myö niitä myötä ja vastaan, mutta niitähän on aina. Nämä on huonoja kanavia kysellä koska helposti näistä tulee lynkkausketjuja ja pian jokua väittää että naomi itse on tämän ketjun aloittaja. Ota yhteyttää reilusti, et sä täältä vastausta saa
- jokaisellejotai
kuulemma hyvä ennustaja, mitä on palautteita lukenut
- sopiimiulle
Minulle näki hyvin, joten suosittelen
- Soittanut_
Minä soitin hänelle kolmisen vuotta sitten. Kirjasin ylös, mitä hän kertoi. Mikään niistä ei ole toteutunut. Minulla on vissiin niin huono karma, ettei ennustuksetkaan satu kohdilleen.
- käynyt
Miksi kirjasit niitä, ei niitä kuulu ylös kirjoittaa. Tai ainakin minulle on sanottu ettei pitäisi kirjoittaa mitään ylös kun käy selvännäkijällä. Estää kuulemma asioitten tapahtumista jos alkaa niitä varta vasten odottaa.
- Ykssoittanut
Minäkin soitin Naomille pari vuotta sitten eikä mikään hänen sanomansa ole ainakaan vielä toteutunut.
- Anonyymi
käynyt kirjoitti:
Miksi kirjasit niitä, ei niitä kuulu ylös kirjoittaa. Tai ainakin minulle on sanottu ettei pitäisi kirjoittaa mitään ylös kun käy selvännäkijällä. Estää kuulemma asioitten tapahtumista jos alkaa niitä varta vasten odottaa.
Ei pidä paikkansa, kaikkihan ylös kirjoittaa ja omat asiakkat on kertonut että on toteutunut
- Anonyymi
käynyt kirjoitti:
Jopa sun joo, se joka uskoo ennustajiin soittelee heille kaikesta. Minun ystäväni on sellainen. Hönenpoikansa rouva oli raskaana ja nuorilla oli vaan yksiö , niin jo piti soittaa ennustajalla joka lupasi että pian saavatisomman asunnon Se lupaus maksoi 30 e
Minä olisin ihan ilmaiseksi voinut sen saman ennustaa koska nuoret olivat hakeneet isompaa asuntoa ja koska lapsi oli tulossa niin saivat sen .
Niin että totta kai joskus saattaa osu kohdalleen mutta tavallisesti ei aitä tee jos ei asiakas itse kääntele asioit ja tulkkaa ne sopivaksi ennustukseen.ä
En usko yliluonnollisiin juttuihin mitenkään koska ne eivät ole loogisia mitenkään , vaikka itse olen uneksinut parit kerrat kuolemasta omaisen kohdalla niin yhdistänyt sitä siltikään yliluonnollisiin asioihin vaikka kuolema tulikin päivä unen jälkeen omaiselle . Joten mitkään ylöskirjaamiset eivät estä mitenkään mitään sillä sellaista voimaa ei ole kellään että muka sitten ei ennustus toteutuisi jos kirjaa sen ylös.
Mutta jokaisen on tietysti saatava uskoa tälläisiinkin asioihin saahan ennustaja siitä hyvät liksat verovapaata
- kevätrakkautta
Olen soittanut ja käynnyt, tykkään enemmän tavata henkilökohtaisesti kun on niin black magig woman että meinaa polvet aina alkaa tutajaa-- entisen naisystävän kanssa ensimmäsen kerran käytiin ja Naomi kertoi silloin edesmenneestä velipojasta sellaista mitä ei mitenkään olisi voinnu tietää kuneisitä minun lisäksi muut tienny-- Kyllä on toteitunu mitä on sanonnu mutta eihän ne samalla sekunnilla tule ne asiat että sitä nyt odotan kun viimeksi sanoi minullekin kohtapuolin ja vielä keväänkorvilla rakkaus löytysi ja tulee kuulemma sananmukasesti kulman takaa.
- Anonyymi
Et vaan ole koskaan saanut tutustua ennustaja. Google tilille Sieltä niitä asioita otetaan selville hyväisesti ennen kun saa ajan hänelle. Äjoten usko nyt vaan koska haluat uskoa, ja jos se jotenkin sinun mielialaa nostaa .
Uskohan siirtää vuoria sanotaan siis ihminen suhgesioi itsensä uskomaan vaikka mitä
- samaamatkaa
En uskalla edes kuvitella mitä minulle olisi tapahtunut, jos en sattumien kautta olisi päätynyt Naomin asiakkaaksi viitisen vuotta taakseppain, siskoni antoi minulle ensimmäisen käynnin lahjaksi kun kantoi huolta. pitkällinen työpaikkakiusaaminen ja sen lisäksi avioero romahdutti täysin. Naomi antoi energiahoitoa ja valoi uskoa minuun olin niin syvässä masennuksessa jo kuukausia ollut. Pikkuhiljaa toipuminen alkoi ja vuosi sitten hän katsoi minulle ja näki tämän nykyisen työpaikan saisin. Ensinnä en uskonut enkä sitäkään kun sanoi että kesäjuhlissa tapaisin vaalean miehen joka kysyisi minulta jotakin. Juhlasta poistuessani autoni viereen juoksi hoikka vaalea mies ja kysyi pääsisikö kyydissäni kylille. Sen jälkeen olemme samaa matkaa kulkeneet.
- erontie
Hyvä näkijä on ja sanoo asiat kuin on. Monesti olen katunut kunen aikoinani ottanut todesta mitä asioistani nousi ja mitä silloin sanoi. Ukkomiehen kanssa liikuskelin ja Naomi kehotti minua silloin pikimmiten tekemään kuin oikein on. Sanoi että petosta seuraisi pian uusi petos. En silloin vielä ymmärtänyt mitä hän tällä koitti minulle sanoa. Sanoin että tämä mies on lähdössä ulkomaanmatkalle, että teen ratkaisun palattuaan. Muistan miten Naomi katsoi minua hyvin vakavan ja vähän surullisen näköisesti ja sanoi että kun homma pitkittyy se mutkistuu. Mies palasi ja toi sellaisia tuliaisia että lääkärissä käyntiähän siitä tuli, selvisi en ollut ainut jonka kanssa vaimoansa petti. Silloin oli minun omalle miehelleni kerrottava ja erohan siitä minulle seurasi vaikken olisi erota halunnut.
- Eikiitoshoroille
Sen siitä saa kun pettää miestään ja vehtaa varatun kanssa. Häpeäisit.
- Anonyymi
Eikiitoshoroille kirjoitti:
Ai että mieskö ei ole horo? Eiköhän elämässä vaan satu kaikkea. Tässä taisi nainen mennä tunteella ja mies pelasi. Kyrsii että nainen ollaan aina tuomitsemassa
- Anonyymi
erontie kirjoitti:
Hyvä näkijä on ja sanoo asiat kuin on. Monesti olen katunut kunen aikoinani ottanut todesta mitä asioistani nousi ja mitä silloin sanoi. Ukkomiehen kanssa liikuskelin ja Naomi kehotti minua silloin pikimmiten tekemään kuin oikein on. Sanoi että petosta seuraisi pian uusi petos. En silloin vielä ymmärtänyt mitä hän tällä koitti minulle sanoa. Sanoin että tämä mies on lähdössä ulkomaanmatkalle, että teen ratkaisun palattuaan. Muistan miten Naomi katsoi minua hyvin vakavan ja vähän surullisen näköisesti ja sanoi että kun homma pitkittyy se mutkistuu. Mies palasi ja toi sellaisia tuliaisia että lääkärissä käyntiähän siitä tuli, selvisi en ollut ainut jonka kanssa vaimoansa petti. Silloin oli minun omalle miehelleni kerrottava ja erohan siitä minulle seurasi vaikken olisi erota halunnut.
Varmaan ihan kuka tahansa sulle olisi osannut sanoa vieläpä ilmaiseksi ettei ukkomiehen kanssa kannata heilastella 😂
- Anonyymi
Masennus tapaa häipyä hissukseen ilman ennustajiakin tai jotain eneriahoitoa mite sekin muka on olevinaan
- Anonyymi
erontie kirjoitti:
No älä syyttele itseäsi joskus vaan on niin että sitä rakastuu väärään ihmiseen , ja silloin kun niin käy niin on omassa avioliitossa jotain vialla , siksi saattaa hakeutua sen luokse joka antaa huomioita . Sellaista sattuu monelle . Mutta hyvä kun asiat selvisi ja toivon mukaan löydät elämässäsi onnen .
- Anonyymi
Eikiitoshoroille kirjoitti:
Ei tartte mitenkään hävetä Eikä sinun tartte tuomita, joskus vaan sattuu niin että erehtyy jos saa oikeanlaista huomioita muualta, joten älä tuomitse ihmistä, ja hänen ei tarvitse mitenkään hävetä erehdyksiä sattuu ihmisille , ja sellaisten jälkeen aina oppii jotakin. Yrität syyllistää ihmistä joka avoimesti kertoi asian Joten mikä sinä olet tuomitsemaan ketään
- uuteenpäivään
Minulla on tähän mennes vain yhdestä ennustajasta kokemusta mutta nyt meinaan mennä Naomin luo pääsiäisnä kun minun ystävä sanoi on todella hyvä. Elämä on niin sekas ettei enää tiedä miten tästä kaikesta selviäis. Tahtoisin myös tietoa tai vahvistuksen omaan aavistukseen asiasta mikä sattui lähes kaks vuotta sitten jo muttei kuiteskaan jätä rauhaan.
- Lapinseita
Onko lisää kokemuksia?
- Anonyymi
En todellakaan suosittele naomia. Kiukutteleva, epäkohtelias. Tuollainen ihminen ei ole henkinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan suosittele naomia. Kiukutteleva, epäkohtelias. Tuollainen ihminen ei ole henkinen.
Joka kohtaanko nyt käyt samaa kiukkuasi purkamassa "höyrypää", kun et saanut häneltä aikaa.
Selvänäkijä-meedio, josta on kirjoitettu lehdissä niin kauan kuin saatan muistaa, Suomen parhaimmaksi näkijäksi monissa kohdin mainittu ja työstään tunnustettu, että jos hän ei ole henkinen, niin kuka on.
Ei pahaklla, mutta tunnut itse olevan paitsi kiukutteleva ja epäkohtelias, myös hyvin kateeellinen. Hae jostakin apua tuskaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. no menen hälle nyt kuitenkin, katsos kun MINÄ sain ajan :) :D
Olen käynyt lukuisia kertoja ennenkin, ja mistään tuollaisesta ei ole ollut jälkeäkään. Hyvin on iloinen, nauravainen, empaattinen, huumorintajuinen, ystävällinen ja sydämellinen :)
Onkohan nyt kyseessä "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -ilmiö, että eikö ole sitten löytynyt aikaa, oletan....
ei kannattaisi olla kiukutteleva ja epäkohtelias :D siinä jää pian ajat saamatta :D
- Zoom
Todella aito näkijä. Kaikki toteutunut tähän asti. Aika näyttää mihin johtaa. Aijon noudattaa mitä hän neuvoi tekemään. Helppoa ei tule olemaan mutta hyvääkin luvassa ❤
- Carla
Monella ennustajalla on tullut käytyä, ei voi edes verrata heitä Naomiin. Ensimmäisen kerran kävin alkuvuodesta ja nyt jo uusix. Tulee se tunne myös että todella on näkijällä kun kerrankin olin yhden luona mikä oli muka niin näkijä, ei mitään nähnyt ja oli tavallisissa vaatteissa, paita ja pitkät housut. Naomi on kiireestä kantapäähän sellainen Noitanainen ja tarkotan nyt siis hyvällä. Voin suositella.
- Reissulikka
Voi kun kaikki näkijät olisiki kuin hän. Niin paljon on niitä jotka ei ole aitoja vaan esittää. Harmittaa kun olen pienestä eläkkeestä monelle maksanut vaikka ei ole oikein mikään toteutunu mitä kertoivat.
- Missäaidot
No minun kokemukseni Naomista on se, ettei hän näe mitään, kunhan rahastaa. Ei voi mitään, kun ei toteudu niin ei toteudu.
- Arska_ja_aito
Missäaidot kirjoitti:
No minun kokemukseni Naomista on se, ettei hän näe mitään, kunhan rahastaa. Ei voi mitään, kun ei toteudu niin ei toteudu.
Ja tuommosen propleeman takia tarttisitten vissiin ihan keskellä yötä asiaa ruotia ja skriivata,,,,,johanon rankkaa,,,menemällä itekkin töihin asioita tapahtuu ja sieltä rahaa saa,,, tulee se unikisitten ja hyvillä yönokosilla naamasta kurtut kurisa ja mieli ilosana. Naomi on rock ja rulettaa,,,muutmuijat malliaottamaan eikä jäynäillä.
- oletpäästäsisairas
Sinä taidat olla ihan totaalinen idiootti. Eivät kaikki käy töissä klo 8-16 tai 9-17, kuten sinä 1950-luvulla vielä henkisesti elävänä luulet tapahtuvan. Minulla ei muuten ole edes ainuttakaan ryppyä, olen vasta kolmissakymmenissä ja täysin rypytön.
- töttöröövaan
onko asiakkaat lopussa kun 3 topicia peräkkäin tästä naomista?
- Topicitihopiti
Niin ja kaikissa näyt vuoronperään käyvän häntä moittimassa että kun ei ole nähnyt sitä ja tätä. Meinaan hyvin tuon tunnistaa kun muut ei täällä puhu mistään topiceista. Ne on selvästi samat moukut noissa muissakin. Tuollainen kateus käy varmaan jo ihan työstä. Ymmärtäähän sen että se voi joskus masentaa kun aamusella peiliin katsoo mutta ei se siitä siliämmäksi vaikka täällä kuinka Naomia kadehtit ja kyyläät mitä hänestä kirjoitetaan.
- Topten
Eikös se paremminkin ole merkki siitä että niitä asiakkaita on paljon:) Meinaan että jos oikein kolmeen topicciin on kirjoitelltu. Miten se meneekään että ei savua ilman tulta.
- Pianpian
Niistä nyt vaan kirjoitetaan jotka on kuka mistäkin syystä ihmisten kiinnostuksen kohteina ja ajankohtaisia . Oletko hänelle kateellinen vai muuten vaan töttöröövaan vai mikä riepoo?!? Ei vaikuttanut siltä kun häneltä aikaa varailin että olisi asiakkaat vähissä kun vasta kahden viikon päähän löytyi minulle aika. Lupasi ilmoittaa josko aiemmin tulee että sitä odotellessa kun olisi tärkeää kysyttävää:)
- uusiakokemuksia
Kävin Naomin Facebook sivulla se selvänäkijä Naomi Mesin kahtomassa ja siellä niitä kuviaan kun kahtelin niin kyllä on todettava että jotakin niin valovoimaista ja erityistä hänessä on. Oikein useamman emännän voimin ollaan Naomin Halloween tapahtumaan menossa, itse nyt ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Miksi juhlitte vainajia? Kertoo paljon näkijästä ja energioista missä liikkuu.
- Jouluntähti
Enkeli hän on ja näkijänä vertaansa vailla. Lähelläni oli ihminen joka tahtoi minulle pahaa. Naomi kuvaili henkilön ja sanoi mitä olisi odotettavissa. Minun oli vaikea sellaista uskoa mutta oikeassa oli. Ajankohtaa myöten kaikki meni kuinka sanoi. Jos en olisi osannut semmoiseen varautua ja olla varuillaan en edes tiedä kuinka siinä vielä olis käynyt. On niin vaikea uskoa että on semmoisia jotka tosiaan tahtoo vaan pahaa toiselle ja kadehtii. Nyt on muutto ohi ja asiat on oikeilla urilla. Kiitos Naomin, selvisin vaikean elämäntilanteen ohi ja uuteen alkuun.
- Anonyymi
Minuu ihmetyttää tuo kun tuntuu että joka tuutista ja töötistä tulee noita näkijöitä ja semmossia nimiä etten ole ikinä kuullukkaan. minun mielestäin tuo on aika vastuullistakin tuo selvännäkijöitten työ että voiko siihen tosissaankin ihan tuosta vaan immeiset heittäytyä ja alkaa immeisten asioissa setviä. itse olen vuosikymmen sitten käynyt aidolla näkijällä ja sen jälkeen kun hän ei enää toiminut selvännäkijänä on ainoastaan Naomi M ollut joka on vakuuttanut kyvyillään. hänelle osasin mennä kun luin hänestä lehtiartikkelin ja tuli semmonen tunne että siinä tuo on näkijä. Minun saivat naisporukan mukana pari kesää sitten tuommoselle uudelle josta en ollut koskaan kuullutkan ja kyllä se oli ihan höpönpömppänää.
- Anonyymi
Niinpä niin. Kaivoit sitten vanhan mainoskehuketjun esille, ihan kuin vahingossa, kun et edelliseen mainosketjuun osannut enää kirjoittaa.
Mitäs nyt väität? Että et ole Naomi ja että etsit googlella ainoastaan tietoa että missähän hän nyt vaikuttaisi, ja sitten löysit ketjun sopivasti vuoden takaa ja päätit vastata ja kehua kuinka on ihan ehto aito näkijä ja kaikki muut ihan höpöä?
- Anonyymi
Aina on kaikille tullu oikee tunne että pitää ottaa Naomiin yhteyttä ja sitte onki menty heti oikee porukalla.. Olen häntä aikoinaan kokeillu ja ei mikään menny oikein ei nähny edes nyky hetkeäni..
- Anonyymi
Nuo Naomin ryhmät on ollut ihan parasta:) Kaks kertaa olen ollu. Todella mentiin viimekski kyllä ihan porukalla tai pareemiinkin Naomi tuli meitin luo kun vietettiin työkaverin polttareita. Vakuutti kyllä todella, WAU! Luulen että nuo tollaset missä joku selittää ettei ole mitään nähnyt on vaan niinkun kuulin kerran jonku sanovan että ei voi sellasille mitään sanoa että jotai erityistä nousee jos ei kerran nouse. Ettäs jos siinä elosa ei vaan tapahu mitään nii mites siinä se ennustaja vois muuksi muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Naomin ryhmät on ollut ihan parasta:) Kaks kertaa olen ollu. Todella mentiin viimekski kyllä ihan porukalla tai pareemiinkin Naomi tuli meitin luo kun vietettiin työkaverin polttareita. Vakuutti kyllä todella, WAU! Luulen että nuo tollaset missä joku selittää ettei ole mitään nähnyt on vaan niinkun kuulin kerran jonku sanovan että ei voi sellasille mitään sanoa että jotai erityistä nousee jos ei kerran nouse. Ettäs jos siinä elosa ei vaan tapahu mitään nii mites siinä se ennustaja vois muuksi muuttaa.
No sellaiseksi polttari viihteeksi voikin sopia.
Satuilua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellaiseksi polttari viihteeksi voikin sopia.
Satuilua.Älä oo ankeeee:( onpa toi kadeee:( Minusta ihkua että käy myös tuollasissa kevyemmissä tapahtumissa kun minä olin Naomia tapaamassa suuressa Meedio-tapahtumassa ja siinä ei kyllä ihan satuilu olisi sana jota käyttäisin. Naomi on ihana valoisa persoona että jos on joskus onni kohdalla että miesystäväni kosii kysyn kyllä Naomia omiinkin polttareihini..
- Anonyymi
Nämä Naominylistys ketjut on hänen omia rustailujaan, missä kehuu kykyjään ja sen nyt näkee kaikki jo ihan ilman kolmatta silmääkin.. Että näin. Ihan kuin Nina Kallio aikanaan teki täällä. onko sama tyyppi kyseessä?
- Anonyymi
Onpa hatusta vedetty, etkö ole saanut hänelle aikaa vai mikä närästää....? Minä olen ainakin tässäkin ketjussa ja monissa muissa käynyt Naomia kehumassa ja voin vakuuttaa että en ole sen paremmin Naomi kuin Nina Kalliokaan, toisaalta kun miettii että jos noinkki tulee mieleen että Naomi ja Nina Kallio olisi yksi ja sama nii eihän se ihme jos tulee tommoistaki mielee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hatusta vedetty, etkö ole saanut hänelle aikaa vai mikä närästää....? Minä olen ainakin tässäkin ketjussa ja monissa muissa käynyt Naomia kehumassa ja voin vakuuttaa että en ole sen paremmin Naomi kuin Nina Kalliokaan, toisaalta kun miettii että jos noinkki tulee mieleen että Naomi ja Nina Kallio olisi yksi ja sama nii eihän se ihme jos tulee tommoistaki mielee.
Niin olen minäkin ja miksei saisi kehua sellaista joka on hyvä. Varmaan tuo sama purnaaja taas asialla joka käy kaikissa ketjuissa vahtimassa missä Naomista kirjoitetaan. On siinäkin sitten varmaan tekemistä. Jos Naomista kirjoitetut kehut on niin raskaita luettavaa niin mitä täällä sitten käy niitä lukemassa.
- Anonyymi
Naomi täällä kehuu itse itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naomi täällä kehuu itse itseään.
Jos niin tekisikin niin syystä! Hemmetin hyvä näkijäsnainen!
- Anonyymi
Ei todellakaan ole selväjärkinen nainen.
En suosittele. Rajat menee hukkaan...
Käytä rahasi johonkin muuhun- Anonyymi
Niin toi purnaaja ei minunkaa mielestä selväjärkistä touhua tulla tänne purnaamaan jos ei kerran tykkää niin mitä tänne tunkee keskusteluihin purnaamaan. Ei lainkaan selväjärkistä. Siitä en tiiä onko nainen mutta varmmaan on kun nii kateelliselta vaikuttaa.
- Anonyymi
Sanoo hän joka koitti kiihkeästi aikaa eikä saanut! Voi harrmi! Ei vaikuta nyt kovin selväjärkiseltä!
- Anonyymi
Samaa kateusjankkausta vuodesta 2018.
- Anonyymi
Niinkö kauan olet täällä kateuksisas roikkunu. Pitäsit tauon tai oikein pidemmän loman.
Naomi on todella ilkeä ja epäkohtelias. Antaa aikoja johon ei otakaan vaikka on varannut. Hänellä ei ainakaan rakkaus ole näkijänä vaan pahuus. Räksyttää. En todella suosittele tätä "näkijää". Pelottava.
- Anonyymi
Äläpä valehtele!
Olet takuulla se eilisen "höyrypää"! Olin varatulla ajallani hänelle soittamassa ja samaan aikaan joku koitti soittaa vaikka ei ollut aika, ja Naomi kertoi siinä että joku "höyrypää", on spämminyt varmaan sadoin viestein ja soittelee aikoihin joita ei ole edes vahvistanut!
Ihmettelin asiaa Naomille ja hän sanoi että aina on niitä jotka koettaa kiilata jonon ohi ja tarvitsisivat aikaa juuri sillä sekunnilla, mutta että hän ei anna aikoja asikkaiden hammaslääkärikäynteihin tai muihin menoihin sopivaksi, vaan ihan omien aikataulujensa mukaan.
Minusta siinä ei ole mitään pahuutta jos kohtelee asiakkaita tasapuolisesti. Toimin itse parturikampaajana, ja ilmiö on kyllä minullekin tuttu.
Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut.
Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä valehtele!
Olet takuulla se eilisen "höyrypää"! Olin varatulla ajallani hänelle soittamassa ja samaan aikaan joku koitti soittaa vaikka ei ollut aika, ja Naomi kertoi siinä että joku "höyrypää", on spämminyt varmaan sadoin viestein ja soittelee aikoihin joita ei ole edes vahvistanut!
Ihmettelin asiaa Naomille ja hän sanoi että aina on niitä jotka koettaa kiilata jonon ohi ja tarvitsisivat aikaa juuri sillä sekunnilla, mutta että hän ei anna aikoja asikkaiden hammaslääkärikäynteihin tai muihin menoihin sopivaksi, vaan ihan omien aikataulujensa mukaan.
Minusta siinä ei ole mitään pahuutta jos kohtelee asiakkaita tasapuolisesti. Toimin itse parturikampaajana, ja ilmiö on kyllä minullekin tuttu.
Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut.
Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille.Eikö se puhelin pidä olla äänettömällä asiakastapaamisen aikana. Luulisi että häiritsee, mutta mistä minä tiedän, kunhan luulen ja epäilen, että lääkkeet on taas ottamatta eräältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se puhelin pidä olla äänettömällä asiakastapaamisen aikana. Luulisi että häiritsee, mutta mistä minä tiedän, kunhan luulen ja epäilen, että lääkkeet on taas ottamatta eräältä.
Sinulta edelleen? Jäin oikein odottamaan, mitä Naomin stalkkeri tällä kertaa tulee lääkkeistään tiedottamaan.
Asiahan ei sinulle millään tavoin kuulu, ja kun huomattu on, ettei muutoinkaan ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä, mutta kerron nyt silti että kyseessä ei ollut henkilökohtainen tapaaminen. Ennustajan on vähän vaikea pitää yhteyttä, jonka kautta keskustelee asiakkaan kanssa, jotenkin samaan aikaan äänettömällä, eikös?
Ainakaan eilinen häiriköitsijä ei enää häiriköi, sillä Naomi laittoi minulle vielä pahoittelevan viestin ja sanoi laittaneensa kyseiselle eston päälle. Totesi, että on jo niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Sanoi, että sellaiset jotka ei kunnioita toisten soittoaikaa, eivät saa häneltä aikoja.
Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta edelleen? Jäin oikein odottamaan, mitä Naomin stalkkeri tällä kertaa tulee lääkkeistään tiedottamaan.
Asiahan ei sinulle millään tavoin kuulu, ja kun huomattu on, ettei muutoinkaan ihan penaalin terävin kynä ole kyseessä, mutta kerron nyt silti että kyseessä ei ollut henkilökohtainen tapaaminen. Ennustajan on vähän vaikea pitää yhteyttä, jonka kautta keskustelee asiakkaan kanssa, jotenkin samaan aikaan äänettömällä, eikös?
Ainakaan eilinen häiriköitsijä ei enää häiriköi, sillä Naomi laittoi minulle vielä pahoittelevan viestin ja sanoi laittaneensa kyseiselle eston päälle. Totesi, että on jo niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Sanoi, että sellaiset jotka ei kunnioita toisten soittoaikaa, eivät saa häneltä aikoja.
Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä.Ja mitä se selvitti ettei anneta aikaa joka on varattu? Saahan niitä rauhasa varata kuka vaa mutta mä olen ollu Naomin asiakas jo viis vuota ja ainaki mulle on ollu alusta asti selvää että ne varatut ajat tulee myös vahvistaa. Höhhöö!
Teen ite usein nii että käyn ensteks maksaas ja otan sitte vasta yhteyttä ja kyselen mite aikoinsa sopisi, kun tiedän että on jonot nii olen huomannu että noin saa nopeemmin.
Turha käydä sitä näkijää haukkuun ilkeeks tai räksyttäjäks. Höh! sain tollai kommentoineesta itestään sellasen kuvan ja vaikuttas on joku joku pelottava kärttysä muummio joka on nii ittekäs ettei ajattele kun itteens. Naomi on ihku! Ihku ja ihku! Ja hemmetin kaunis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi hiukan huvittikin, että miten tuo ilkeämielinen kommentoija valehteli Naomin räksyttäneen, kun ei Naomi hänelle edes antanut aikaa. Jotenkin avaruuden kauttako kuuli jotain räksytystä. Hih! Voi tuollaisia, ei ole oma työnikään aina ihan helpointa, mutta kyllä tunnen suurta myötätuntoa näkijöitä kohtaan, jos tuollaisia on kimpussaan hyönäämässä.Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.
Toisilla kuitenkin ON niitä asiakastapaamisia. Hah!
Kun ei luttaa lääkkeitten kanssa niinkun eräät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan HIH. Jos puhuu tai on asiakastapaaminen asiakkaan kanssa niin laittaa puhelimeen sellaiset estot ettei ne häiritse keskustelua. Ei siinä sen kummempaa, se on sitä laatuasiakaspalvelua, ja edelleen suosittelen sinulle ja sun sivupersoonille: 52-vuotiaalle miehelle, työporukalle, tälle mukamurretta sekottavalle niitä lääkkeitä.Vahvoja ja pitkäkestoisia.
Tuollain ei lääkkeistä jankuta jos ei ole itse tarvittija tai sitten joku työttömäksi jäänny lähihoitaja joka haluaisi kauheasti jaella muillekin kuin itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä valehtele!
Jos haukkuu toista ilkeäksi ja epäkohteliaaksi, kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä, onko kohteliasta koettaa kiilata toisten varaamille ja maksamille asiakasajoille.Nimenomaan! Naomi on todella empaattinen ja ystävällinen näkijä. Kyllä se on nyt joku toinen tuossa joka on pelottava ja räksyttää.
Naomin aikataulut on aina pitänyt, tuollainen panettelu on todella törkeää. Minulle on toisinaan tarjonnut aikaa jo ennen varattua aikaani, jos on tullut jokin ajanvaihto tilanne.
Jos on noin häijy ja ilkeä, en yhtään ihmettele, että on varmasti jäänyt vallan ilman aikaa, ja kiukkuaa nyt sitten täällä. Itsekin työskentelen ammatin harjoittajana, jos tuollaisella asenteella joku minua lähestyisi, ei minultakaan varmastikaan löytyisi aikaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, kuten sanottua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan! Naomi on todella empaattinen ja ystävällinen näkijä. Kyllä se on nyt joku toinen tuossa joka on pelottava ja räksyttää.
Naomin aikataulut on aina pitänyt, tuollainen panettelu on todella törkeää. Minulle on toisinaan tarjonnut aikaa jo ennen varattua aikaani, jos on tullut jokin ajanvaihto tilanne.
Jos on noin häijy ja ilkeä, en yhtään ihmettele, että on varmasti jäänyt vallan ilman aikaa, ja kiukkuaa nyt sitten täällä. Itsekin työskentelen ammatin harjoittajana, jos tuollaisella asenteella joku minua lähestyisi, ei minultakaan varmastikaan löytyisi aikaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, kuten sanottua.Vai että ihan ammatin harjoittelijana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan ammatin harjoittelijana.
Ammatin harjoittamisesta tai työnteosta nyt yleensäkään, tai edes harjoittelemisesta, ei varmaan isommin tiedä jos on esimerkkiksi vaikka työtön ja pötköttää päivät sohvalla vetämässä kaksin käsin lääkkeitä naamariin. Ja lopun aikaa vahtaa keskustelupalstoja että missä voisi käydä taas kommentteja rääpimässä ja hiuksia halkomassa. Säälittävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammatin harjoittamisesta tai työnteosta nyt yleensäkään, tai edes harjoittelemisesta, ei varmaan isommin tiedä jos on esimerkkiksi vaikka työtön ja pötköttää päivät sohvalla vetämässä kaksin käsin lääkkeitä naamariin. Ja lopun aikaa vahtaa keskustelupalstoja että missä voisi käydä taas kommentteja rääpimässä ja hiuksia halkomassa. Säälittävää!
Lääkkeet !
T: Työtön ,sohvalla makaava ja kaksi käsin lääkkeitä suuhunsa tunkeva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet !
T: Työtön ,sohvalla makaava ja kaksi käsin lääkkeitä suuhunsa tunkeva.No ketä lienee tuolla komentaa niitä tuomaan..............vaikka ymmärtäähän sen jos kaksin käsin tunkee nii pianhan ne loppuu...........
- Anonyymi
Nehän on siis sillä hetkellä VAPAANA olevia aikoja mitä viestissään antaa! Hänelle pitää tietysti ILMOTTAA minkä ajan ottaa ja vielä VAHVISTAA se varaamansa aika. Muuten se aika annetaan tietysti jollekin TOISELLE.
Minusta se systeemi on toiminut aina todella hyvin eikä siinä ole ainakaan minulla ollut koskaan mitään epäselvää.
Eikähän sitä aikaa nyt voi siinä varata kun hän puhuu toisen asiakkaan kanssa samaan aikaan! Voi hyvät hyssykät sentään, ja tänne tuollaiset tunkijat tulee sitten huutamaan tuollaista soopaa hänestä!
Hiukan ihmettelinkin sitä julkasuaan Fasebookissa missä kertoi miten Jotkut on niin itsekkäitä että se aika pitäisi saada juuri sillä sekunnilla kun hänellä on istunto menossa toisen kanssa. Sitten mennään häntä haukkumaan. Piti ihan tulla katsomaan ja onhan todella törkeää!
Jos joku on niin yksinkertainen ettei tajua ettei ajanvarausnäkijöille soitella niin kuin johonkin 0700 -palvelulinjoille niin mitä sitten tulee tänne hänestä huutamaan.
Olen vuodesta 2016 ollut Naomin asiakas eikä MILLOINKAAN ole ollut ongelmia hänen kanssa ajoista eikä yhtään mistään muustakaan. Usein on mennyt aika vielä ylikin, eikä ole niistä koskaan mitään veloittanut ja toisinaan on tarjonnut jo aiempaa aikaa jos on tullut jotain muutoksia.
Kerrassaan mahtava näkijä, josta huokuu todellinen asiakkaasta välittäminen. Itse menin aikoinaan asiakkaakseen, koska sain hänestä vahvan suosituksen ja olen itsekin suositellut häntä monille ystävilleni.
Hänen sijassaan en olisi myöskään antanut laisinkaan aikaa noin härskille ja ilkeälle. Kyllä hänellä riittää aivan varmasti meitä asiakkaita ilman tuollaisiakin. Voimia Naomille ja suuret kiitokset työstään! - Anonyymi
Sama "lääkemummo" trollaa joka keskustelussa.
- Anonyymi
Vielä ei ole mutta ensi kuulla on, varasin ajan Juhannusvalvojaisiin. Jees!
Olisin mennyt jo viime vuonna, muttei ollut enää aikoja, ja nyt näin julkaisunsa, ja varasin sanan tien. Aion käydä samalla reissulla mun kaverin mökillä, vietetään siellä juhannusta pienellä porukalla.
Meiltä on töistä pari naista hällä käynyt, ja kumpikin on hehkuttanut kykyjään niin paljon, että pitää päästä itsekin kokemaan.- Anonyymi
Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille.
- Anonyymi
Haluisin itsekin silloin osallistumaan, mutta en pysty mennä, on juhlat samaan aikaan. Kesälomalla kyllä, olen käynyt joka kesä nyt viimeiset 6 vuotta, muutoin otan aikaa etänä. Naomi on sellainen ihana noitanainen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille.
"Muista ottaa lääkkeet mukaan sinne kaverisi mökille." --voi voi, kun sinua ei ole sinne kutsuttu, enkä tiedä minkälainen lääkityksesi on-- melko vahva, arvelisin-
- Anonyymi
Laittakaa rahat todellisille jotka oikeesti näkee , ei naomille, ei mikää oo pitäny paikkaa kun kävin.
Valitettavasti.- Anonyymi
Riippuu misä on käyty ja kenen on pitäny pitää paikkaa. Kannata paikkaa luovuttaa ja jos jättää jonkun sitä pitään niin sellasen kjoka pitää kansa.
Kamalaa jos ei mikään pidä paikkaa sillä aikaa kun käy. - Anonyymi
Kunei ne varmaan siinä käynnin yhteydessä ne asiat tapahdu. Varsinkaan sellaisella joka ei ole käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu misä on käyty ja kenen on pitäny pitää paikkaa. Kannata paikkaa luovuttaa ja jos jättää jonkun sitä pitään niin sellasen kjoka pitää kansa.
Kamalaa jos ei mikään pidä paikkaa sillä aikaa kun käy.Mitähän tässäkin yritettiin sanoa viinan voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tässäkin yritettiin sanoa viinan voimalla.
No mut se korkki kandee pitää kii! Ei kannata sillon koittaa sanoo mitään, ettei tarvii seuravana aamuna koittaa muistella, mitä on yrittäny sanoo...
- Anonyymi
Jos haluat että käytät rahasi sellaiseen joka roikkuu täällä palstalla keskustelemassa itsestään niin mene.
- Anonyymi
Mutta ethän sinä ole mikään näkijä...? Miksi sinuun rahani käyttäisinkään...? Varsinkin kun roikut kuin marakatti joka ainoalla palstalla mollaamassa ja syyttelemässä Naomia.
- Anonyymi
En luottaisi! On omia kokemuksia ja ei nähnyt nykytilannetta eikä myöskään tulevaa. Suorastaan pelottava tyyppi mielestäni, uskonnollisesti värittynyttä juttua jne. Jos kyse olisi ystävästäni, todella varottaisin tästä näkijästä. Todella negatiivinen energia, vallan käyttöä, jopa pimeää hommaa. Pysykää kaukana! Kokemus on iso ero niihin, jotka toimivat valon puolella.
- Anonyymi
Voi mitä shaibaa! Sariko taas...?
Naomi on ENKELI!
Ihana valon ihminen, joka maalaa kauneimpia enkelimaalauksia mitä kuvitella saattaa.
Mitä ihmeen uskontoa ja vallan käyttöä??? Ihan jauhopäistä tekstiä.
Ottaako noin koville ettei itselläsi asiakkaita? Ainoatakaan?
Naomi ei olisi Suomen suosituimpia näkijöitä jo kymmenien vuosian ajalta, äitini hänellä jo kävi, jos tuo puppusi pitäisi edes miltään osin paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mitä shaibaa! Sariko taas...?
Naomi on ENKELI!
Ihana valon ihminen, joka maalaa kauneimpia enkelimaalauksia mitä kuvitella saattaa.
Mitä ihmeen uskontoa ja vallan käyttöä??? Ihan jauhopäistä tekstiä.
Ottaako noin koville ettei itselläsi asiakkaita? Ainoatakaan?
Naomi ei olisi Suomen suosituimpia näkijöitä jo kymmenien vuosian ajalta, äitini hänellä jo kävi, jos tuo puppusi pitäisi edes miltään osin paikkansa.Joo mutta on selvästi tiedetäänkylläkenen - trollia taas. "Pysykää kaukana", toivooko että hänelle sitten joku eksyisi? Siis toi on pelottava!
Mä olin viime viikonloppuna Naomilla. Ihanan ihanan ihana kokemus! Eikä muuten pelottanut yhtään :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta on selvästi tiedetäänkylläkenen - trollia taas. "Pysykää kaukana", toivooko että hänelle sitten joku eksyisi? Siis toi on pelottava!
Mä olin viime viikonloppuna Naomilla. Ihanan ihanan ihana kokemus! Eikä muuten pelottanut yhtään :DSekottanu johonki toiseen. Tai haluaa mustamaalata. En löydä tosta mitään Naomia ja olen tosi pitkään ollu hänen asiakkaansa. On just ihan päinvastoin. Todella loistava huumori, tosi empaattinen ja lämmin ja ennen kaikkea, näkijänä vertaansa vailla. Ihan paras.
- Anonyymi
Ihan vitun paska,ei tiedä mitään eikä tule koskaan tietämäänkään. Ämmä mainostaa ihteään täällä aamusta iltahan,ihan tyhjän toimittaja
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ja lopun aikaa haukkuu Naomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja lopun aikaa haukkuu Naomia.
Ja vieläpä hyvin murtehellaha. Ihan aamusta iltahan ja välillä vähän aamulypsyllähän johan se ihteään helphottavikin että sillähä tavallaha sitten jottahan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
15 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma728035Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai875529Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.701910Miten on mahdollista, että Aino oli koulukiusattu?
Hyvin kaunis ja lahjakas tyttö, kuka nyt tuommoista kiusas? Ennen vielä pahempina aikoina koulussa kiusattiin vain rumi61172Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe291107Vammaisetkin kelpaavat hallituksen sorrettavaksi
Hallituksen käsitys asiallisesta lain laatimisesta ei mennyt yksiin opposition kanssa Hallituspuolueitten ennennäkemätt148883Kavallusko
Mikähän juttu tämä Haapavesilehessä että entinen asunto osake yhtiön puheenjohtaja tuomittu PIKKU KORVAUKSIIN kavallukse11816TTK: Oliko mielestäsi oikea pudotus? Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä tippuivat ekana parina
Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa tippui eka pari ulos kisasta. Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä saivat lähtöpass9806Voi Martina raukkaa
Taas on käyty ottamassa piikkejä naamaan. Luovuttaisi jo siinä, että ikuista nuoruutta naamassaan hän ei tule saavuttama134717Otetaanpa hypoteettinen tilanne
Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle169694