tänää jätätetää amis corollat

chippi330d

tervetuloa stadiin nöyryytettäväks :DD

19

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chippim3

      Muhahahahshshshshshssss. Tuutsä viivalle mun chippi m3:n kanssa. 700nm puhuu ja v8 laulaa. Muhahhshshshshshshsssss.

      • chippi330da

        sä voit tulla kehälle testailee sun amis corollal ku et ees pysty sillä sakkoi saamaa :DDD onko huiput hurja 70?? :DDDDDDD


    • Chippim3

      Hahahahaa. Mun chippi m3 ei koskaan ole hävinnyt viivalt lähtiessä. V8 mosa peittoaa sun öljynpolttimes xd

    • Supravaan

      Emmäkää millää corollal ajais jos tojon omistaisin :3

    • chippi330d

      mäkkärist vauhtii kehälle ja stadiin jätättää amis corolloi :DD

      • Muahhaahhahahahhaa

        Sun 330d teiniritsas on nolo, muahhahahahahhaa :DDDD


    • Eipä amisbemaristinkaan maine häävi ole...

      • mersunmainehuononee

        Mua naurattaa enemmän amisjullien nolot linttameset :D


    • Muahhaahhahahahhaa

      Chippin nolo 330d ehkä pärjää jotenkuten vakio 1,3 amiscorollalle kunhan vaan muistaa "chipata" muahahahahaa :DDDDDD
      muuten jää nolo 330d katselee amiscorollan perävaloja :DDDD
      Muahahahahaahhaaahhaaaaahhahah :DDDD
      330d on nolo muahahahahahaha :DDDDD
      Menee imusarjan läpät moottoriin muahahahahaahaha :DDDDD
      Jakoketju katkeaa muahahahahaa :DDDD

      • chippi330

        mitä sä oikee sönkkäät vakio corollast?? :DD ei ne ees laittamist kestäis :DDD


      • Muahhaahhahahahhaa
        chippi330 kirjoitti:

        mitä sä oikee sönkkäät vakio corollast?? :DD ei ne ees laittamist kestäis :DDD

        Oot selvästi ihan paniikissa, muahhahahahahhaa :DDDD


    • Muahhaahhahahahhaa

      Bmw 330d, nolo teiniritsa :DDDDDD
      Muahahahahaahhhhaaahhhahahahhhaaa :DDDDD

    • chippi330

      mä nöyryytin oikee kunnol amis corollat ja ruosteiset mersut :D yks tyyppi seuras kehäl mäkin pihaa mut ei uskaltan tulla päin naamaa sanoo mitää :DD

    • heh-heh

      Heh heh! Aloittaja elää menneisyydessä. Älykkyysosamääräsi on alle 70 kuten kaikilla muillakin Helsinkiläisillä.

    • chippi330da

      tänää taas jätätetää ja nöyryytetää amis corollat :DD saa tulla kehälle koittaa ;)

      • Muahhahahahaahhaaaaaaa

        Muahhaahhahahahhaa... :D 1,3 vakio amiscorollan sun mopos ehkä voi joten kuten chipattuna päihittää... :D
        Vähänkään isompi ja tehokkaampi auto, nii sun mopollas ei oo enää toivoakaan,muahhahahahahhaa :DDD
        Onko BMW - jonne paniikissa jo finnejä puristelemassa mopossaan....? :D
        muahhahahahahhaahahahahhaahhaa :DD


    • Muahaha

      Chippi330da:n nolo teiniritsa mopo, muahhahahahahhaa :DDD

    • Muahhaahhahahahhaa

      Montaks corollaa jätti nysäkulli-chippin viikonloppuna mopoonsa puristeleen finnejään tienlaitaan? :DDD

      Muahahahahaahhhhaaahhhahahahhhaaa :D

      • chippi330d

        ei näkyn ku yks amis corolla nii enemmä volvoi ja mersui tuli kiusattuu :DD mäkkärilt vauhtii kehälle ja sielt baarii vittu tuli darra :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe