Miten pärjäätte sydämenne kanssa ?

Wenla.k

Minulla ei pahimmat oireet osu Holteriin. Vain bardykardiaa, sadoittain kammiolisälyöntejä ja muuta sekalaista on todettu Holtereissa.
Tunteja kestävät eteisvärinät ja sekalaiset kivuliaat rytmihäiriöt ja tykytykset eivät ole osuneet Holter-seurantaan.
Tutkimukset lopetettiin.
Lääkitystä ei voi antaa, kun ei ole "näyttöä".
Vain Proparalia on tarvittaessa otettavaksi.
Verenpaine on aika normaali 68-vuotiaalle, aika alahhainenkin, mutta ajoittain on nousua
lukemiin 140/85. Se on paljon minulle, jolla normaalisti on ollut noin 118/68.
Verenpainekin tosin pomppii ylös ja alas aiheuttaen huimausta.
Joskus molemmat lukemat menevät alle 100.
Päässä on joskus verenkiertohäiriön tapaisia sumenemisia.

Elämä on mennyt vaikeaksi. Miten voi itseään auttaa, kun kardiologitkaan ei voi ?
Mitä voisi/pitäisi tutkia mielestänne ?
Toiselle lääkärille suunnittelen meneväni.
Ei näin huonoissa oloissa kykene elämään minkäänlaista elämää..

8

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkitämä

      Tutki olympialaisten mitalitilastoa. Ruotsi yllättävän kova samoin norja niinkuin aina.

    • suosittelensinullekkin

      Kokeile FitLine-lisäravinnejauheita,auttavat rytmihäiriöihin,suosittelen lämpimästi!Perus-setti käyttöön,netistä voi tilata,kestotilauskena edullisemmin!

    • uskotko.itsekään

      Mihin niitä lisäaineita tarvitsee, jos syö monipuolisen terveellisesti ???
      Ruoasta kaikki imeytyy parhaiten.
      Jos lisäaineessa olisi ratkaisu sydänvaivoihin, ei kellään olisi sydänvaivoja.
      Kai lääkäri sen olisi tajunneet ensimmäisenä.

      Lisäaineita syövillä bodareillakin ne sydämet repeää.

      Lisäaineet voi päinvastoin häiritä elimistön tasapainoa ja teettää erilaisia sairausoireita.

      • suosittelensinullekkin

        Tuohon en osaa vastata,mutta nämä imeytyy solutasolle asti,ovat siis jauhemaisia jotka sekoitetaan veteen ja juodaan.Nämä sopii kaikille,ja on helppo muistaa ottaa aamuin illoin.En ole mikään bodari enkä käy salilla mutta nämä pitää sydämen rauhallisena,testasin että pidin taukoa ja viikossa rytmihäiriöt palasivat.Käytän myös baatasalpaajia peruslääkkeenä,mutta nämä yksin eivät riittäneet pitämään rytmihäiriöitä poissa.Lääkärit eivät määrää lisäravinteita,vaan lääkkeitä.Oloni on kohentunut valtavasti,ei tarvitse nukkua enää päiväunia,jaksan liikkua niin kuin ennen sairastumistani,nukun hyvin...käytössä siis FitLine perus- setti,probioottijogurtti,sydän-duo omega tipat,ja tee.Uskon itse näihin tuotteisiin,,kun olen ollut 10v.kuin koomassa äkillisen sairastumiseni jälkeen harvinaiseen sydänsairauteen 42v.Veto on ollut pois,en ole jaksanut liikkua tai mitään muutakaan,vatsa ei toiminut,rytmihäiriöt vaivasivat pienenkin rasituksen jälkeen.Nyt herään aamuisin hyvin nukutun yön jälkeen virkeänä,vatsa toimii heti aamusta kunnolla,hapensaanti on parantunut,ennen hengästyin kovasti kun lähdin kävelemään,ja jouduin pysähtymään useita kertoja.Mutta on ihmisiä jotka haluavat tyrmätä jos toinen saa apua jostakin tuotteista,joka ei ole luokiteltu lääkkeeksi.Nämä tuotteet ovat kuitenkin patentoituja ja laatuluokituksen omaavia,eivätkä mitään humppatuotteita joita ion myös varmasti saatavilla edullisemmin.Kerroin vain oman positiivisen kokemukseni.sillä tiedän että minet kärsivät rytmihäiriöistä sekä terveessä että sairaassa sydämessa.itselläni on jälkimmäinen.


      • kaurapulla

        Missä maassa kertomasi aineet ovat patentoituja ?
        Jos piristymisesi mielestäsi johtuu niistä, kuinka kauan aloituksesta meni, että olosi alkoivat parantua ?
        Hyvältä kuulostaa, mutta tuntuu vähän vaaralliselta syödä jotain "valmispakettia", koska ihmisten arvot on erilaisia. Minulla esimerkiksi kalium-arvo on liian korkea ja natrium ylärajoilla. Liika kalium voi aiheuttaa sydänoireita. Tai siis aiheuttaa ! Joskus kun kaliumini oli alempi, sydänoireet ei olleet niin pahat.Nyt on kalium yli rajan ja sydänoireet pahemmat. Mutta kalium ei ole kuitenkaan oireitteni aiheuttaja. Labra-arvot ei muutu nykyään, vaikka ruokavaliossani huomioisin asiat, vältän kaliumia ja suolaa..
        Eipä oikein uskalla mitään FitLine-lisäravinnepaketteja alkaa syödä, jos ei ole tarkkaa tuoteselostetta ja mistä tietää pitääkö se paikkansa ???

        Tuo on kyllä humpuukia, että jauhemainen (vain?) imeytyisi solutasolle saakka.
        Kyllä kaikki mitä syömme imeytyy solutasolle tia sitten ei.
        On se jauhemaista tai ei.

        Olen epäileväinen, mutta minä en tyrmää tuntemiasi hyviä vaikutuksia, erittäin hyvä, että olet kuntoutunut ! Olen iloinen puolestasi !


      • suosittelensinullekkin
        kaurapulla kirjoitti:

        Missä maassa kertomasi aineet ovat patentoituja ?
        Jos piristymisesi mielestäsi johtuu niistä, kuinka kauan aloituksesta meni, että olosi alkoivat parantua ?
        Hyvältä kuulostaa, mutta tuntuu vähän vaaralliselta syödä jotain "valmispakettia", koska ihmisten arvot on erilaisia. Minulla esimerkiksi kalium-arvo on liian korkea ja natrium ylärajoilla. Liika kalium voi aiheuttaa sydänoireita. Tai siis aiheuttaa ! Joskus kun kaliumini oli alempi, sydänoireet ei olleet niin pahat.Nyt on kalium yli rajan ja sydänoireet pahemmat. Mutta kalium ei ole kuitenkaan oireitteni aiheuttaja. Labra-arvot ei muutu nykyään, vaikka ruokavaliossani huomioisin asiat, vältän kaliumia ja suolaa..
        Eipä oikein uskalla mitään FitLine-lisäravinnepaketteja alkaa syödä, jos ei ole tarkkaa tuoteselostetta ja mistä tietää pitääkö se paikkansa ???

        Tuo on kyllä humpuukia, että jauhemainen (vain?) imeytyisi solutasolle saakka.
        Kyllä kaikki mitä syömme imeytyy solutasolle tia sitten ei.
        On se jauhemaista tai ei.

        Olen epäileväinen, mutta minä en tyrmää tuntemiasi hyviä vaikutuksia, erittäin hyvä, että olet kuntoutunut ! Olen iloinen puolestasi !

        Hei!Nämä ovat Saksalaisia tuotteita,asiantuntijaryhmän kehittelemiä,johon kuuluu tutkijoita,professoreita,lääkäreitä.Ovat saaneet useita kansainvälisiä palkintoja,mm.kansainvälisen GMP-standardin korkeasta laadusta.Kyllä vaikutus alkoi tuntua heti käytön jälkeen,jaksoin valvoa enkä saanut rytmihäiriöitä niin kuin aiemmin.Mutta kokonaisvaikutus tulee noin kolmen kuukauden käytön jälkeen,kaiken kaikkiaan toimintakykyni on palautunut sille tasolle joka se oli ennen sairastumista.Lisää tietoa löytyy FitLine verkkokaupan sivuilta.Aamulla siis sekoitetaan juoma 3 dl vettä joka sisältää mm.B6 vitamiineja,joka edistää normaalia energia aineenvaihduntaa,ja saattaa aiheuttaa punoitusta sille alueelle jossa ääreisverenkierto ei toimi kunnolla,mutta se menee ohi hetken kuluttua.Lisäksi sekoitetaan kuitusEos joka auttaa vatsaa toimimaan.Illalla otetaan magnesium-sinkki jauhetta joa auttaa saamaan unen ja nukkumaan hyvin ja palautumaan.Niin ja Nivelkunto on minulla myös käytössä,jota otan aamujuomaan 1tl,eikä särje enää lonkkia eikä niveliä,niinkuin aiemmin teki.Kävin labrassa 3kk käytön jälkeen ja perusverenkuva oli parantunut paljon aiemmasta,etenkin sydämen vajaatoimintaa kuvastava arvo oli puolella parantunut,minkä kyllä huomaa olossa!Eikä hikoiluta enää,niinkuin ennen tuli hiki pienestäkin ponnistuksesta!Liikun nykyään todella paljon,käyn hiihtämässä,vesitreenissä,pitkillä kävelylenkeillä.Niin ja kilpirauhaslääkitystä on pienennetty,en uskonut ensin että vaikuttaisi siihen kun on ollut 47v.kilpirauhasen vajaatoiminta,mutta tämäkin ihme tapahtui.Kun elimistäö ja aineenvaihdunta toimii hyvin,se vaikuttaa kaikkeen!


    • meikkulivaan

      Onpa kurjaa ! Kuulostaa kauhealta. Sydänoireitten syy pitäisi selvittää aina.
      On monia sairauksia, joihin liittyy sydänoireita. Jos ei kardiologi löydä syytä, kannattaa mennä sisätautilääkärille. Sisätautilääkäri pystyy selvittämään niitä sairauksia, jotka voivat aiheuttaa tai provosoida myös sydänoireita. Myös tulehdukset suussa voivat aiheuttaa sydänoireita ja jopa sairaalareissun, eli hammaslääkärillä kannattaa käydä, jos vähänkään epäilee jotain.
      Minulla sydänoireita aiheuttaa refluksitauti, ei kuitenkaan niin pahoja sydänoireita kuin sinulla.

      Toivon, että syy löytyy ja joskus sydänoireet laantuvatkin, varsinkin rytmihäiriöt.
      Ne voivat tulla aaltomaisina jaksoina. Milloin sinulta on otettu peruslabrakokeet, onko kaikki periaatteessa ok ? Onko kilpirauhaskoe otettu ? Älä jätä tutkimuksia kesken, ehdotan sisätautilääkäriä.

    • herttaässää

      Joo ja monissa tapauksissa syytä ei löydy,kiva kun joku löytää avun jostain muulta kuin lääketieteestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe