Hei, haluaisiko joku palstan näkijöistä katsoa minulle tulevaan, mitä näkyy tänä vuonna rakkauteen?
Näkijälle!
2
232
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Tsiigasin boltsista ja siin näky, et muutoksen tuulet puhaltaa sulle. Valoisuutta tulee lisää, päivät pitenevät ja sen seurauksena sähkölasku tulee snadimmaks. Kottaraiset rupee sjungaa ja se piristää sun mieltäsi kun olet lopen kyllästynyt olkkarin seinällä olevan käkikellon kukkumiseen. Duunaa se käkikello partsille kukkuumaan ja tsigaa rupeeks talitinti ja puntulkku dunaa pesää naapuribyggan räystäälle kukkumisen seurauksena. Tossa pääsiäisenä boltsis näkyy, et sä treffaat jonku starbun jossain bileissä tai vastaavas jutusssa, voi olla et kysymyksessä on joku reissu. Kiinnostus olis molemminpuolista ja se rupeis toimii kanssa molempien panostuksella.
Hyvää kevättalvee ja kesää boltsista sulle näkyy. Anna mennä vaa täysillä. - Riikka82
Mielenkiintoista! Kiitos sinulle Kristalliboltsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723