Avomies herättää öisin

A1n01

Miten saan sen loppumaan kun avomies herättää öisin tahallaan?
Syön Mirtazepamia unettomuuteen ja olen avomiehelle kertonut ettei minua saa öisin herättää siitä huolimatta hän tosi usein herättää minut tahallaan öisin siten että heittää painavan käsivartensa ylitseen halatakseen minua.
Minun pitää usein huutaa hänelle että älä tee noin ja siitä huolimatta hän jatkaa. Aamuisin olen selittänyt että etkö sä ymmärrä että mun on vaikee nukkua ja syön unilääkkeitä?
Mua ei saa herättää öisin jne...hän ei pyydä anteeksi vaan pitää minua pahana ihmisenä ua kattoo vihaisesti..olen tosi uupunut ha burnoutissa...miten saan tuon loppumaan?
En tosiaankaan syö unilääkkeitä huvikseni...
Mies tartutti mulle myös flunssan tahallaan kun suuteli flunssaiseba ha lopettanut kun kielsin...

5

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_kannata_kärsiä

      Sängyt eri puolille huonetta.
      Toisaalta kertomus kuulostaa siltä että kannattaisi laittaa mies kiertoon.

    • justiinakox

      Miesparka! Haluaisi osottaa naiselleen hellyyttä ja rakkautta, mutta saa vastakaikuna vaan vihaa ja ärtymystä! Mä sanoisin mieluumin miehellä, että tuollainen kiukkuakka vaihtoon!

      • Silleen_

        Tarkoitit varmaan, että tuollainen sadistimies vaihtoon!


    • hiekanmurunen

      jos hän pitää sinua pahana ihmisenä, vaikka sinulla on huolia, niin ennuste suhteen jatkumiselle onnellisena on erittäin huono. Hän ei arvosta sinua, eikä hänellä ole oikeutta kohdella sinua huonosti. Meillä myös alkoi tuollaisena kulmien kurtisteluna ja muuttui lopulta ihan kamalaksi henkiseksi väkivallaksi. Mieti tarkkaan ja rauhassa mitä haluat tehdä.

      • Kaikonmänt

        Hullu ukko! Juokse karkuun!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe