Paljud õnnitlused Eestile kui sai sada aastaseks! Tervist ja kõige hea tulevaks!
Palju 6nne 100 aastasele Eestile!
6
1345
Vastaukset
- isänmaaonhyvämaa
Paljon onnea Eestille. Täällä ollaan Tallinnassa ja ja kohta mennään katsomaan soihtukulkuetta. Täällä ei antifantit mellasta.
- Vaadinpalvelua
Taitaa virolaisilla olla olla melko huono laskupää, koska muutaman vuoden päästä Viro täyttää vasta pyöreät 50 vuotta. Länsimaat, Suomi mukaan lukien onnittelee jostain syystä Viroa ikään kuin se olisi 100 -vuotta.
Tuleekin mieleen satu keisarin uusista vaatteista, jossa kukaan ei ollut tietävinään totuutta kunnes pikkulapsi sanoi sen ääneen. Ei siinä mitään, ensi viikonloppuna Viroon pikku lomalle palveltavaksi. Sinänsä ihan sama millaiset luulot heillä on itsestään.- menehän.takaisin.kouluun
Taitaa sinulla puolestaan olla melko yksinkertaisen ihmisen mieli, kun et ymmärrä että kuukausi sitten juhlistettiin Viron itsenäisyysjulistuksen 100-vuotispäivää. Tänään vastaavaa tapahtumaa on juhlistettu Valko-Venäjällä, joka kerkesi olla vain vajaan vuoden ajan itsenäinen 25.3.1918 - tammikuu 1919.
- Hklolkhhh
menehän.takaisin.kouluun kirjoitti:
Taitaa sinulla puolestaan olla melko yksinkertaisen ihmisen mieli, kun et ymmärrä että kuukausi sitten juhlistettiin Viron itsenäisyysjulistuksen 100-vuotispäivää. Tänään vastaavaa tapahtumaa on juhlistettu Valko-Venäjällä, joka kerkesi olla vain vajaan vuoden ajan itsenäinen 25.3.1918 - tammikuu 1919.
Viron itsenäisyysjulistuksen 100-vuotispäivää onkin syytä juhlia, mutta sitä näkökulmaa ei tuotu mielestäni riittävästi esille. Joku sivistymätön ja lukutaidoton Suomeen saapunut maahanmuuttaja ei välttämättä ollut selvillä totuudesta ja sai ehkä väärän kuvan.
Tästä virolaisten lapsuksesta huolimatta toivon Virolle hyvää ja parempaa menestystä tulevaisuudessa kuin koko ajan tuhoutuvalle Suomelle.
- rehellinen.suomalainen
Virohan oli sata vuotta sitten saksalaisten isäntiensä miehittämä. Ei se mikään itsenäinen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684