Olantsapiini

Ejrjrk

Kellään käytössä olantsapiinia? Jos niin millaisia kokemuksia on lääkkeestä?

27

1519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olanzapin

      Käytin joskus 5 mg annoksella. Lihottaa, tekee tyhmemmäksi ja huonontaa muistia.

    • jenkem2331
    • olantsapiini

      Kasvattaa ruokahalua ja tekee mieli kaikkea rasvasta ja makeaa, riipuen vähän annoksen suuruudesta. Paljon parempi on sen sijaan zeldox se on samaan tarkoitukseen, mutta jopa saataa vähän viedä syömisen tarvetta. Zeldoxia otettessa on ehdottoman tärkeää, että se otetaan"ateria yhteydessä" eli vaikka vain vähän jougurtia ja zeldox, muuten se ei vaikuta ja sairastuu. Alkuvaiheessa voi olla hyvä, että zeldoxin ohella syö pienen annoksen olanzapinia, mutta minä pärjään nykyään pelkällä Zeldoxilla, annos on kyllä suuri, mutta se ei haittaa tai ei ainakaan lisää ruoka halua annos on 80mg x2.

      Jos syöt pelkää olazapiinia karkeasti arvioituna painosi voi nousta siinä 20 kg ylöspäin.

    • Erlkel

      Syön pelkkää olantsapiinia ja on tullutkin muutama lisäkilo. Mietin vaikuttaako lääke aisteihin kun hajuaisti on kadonnut eikä ole flunssaa..

    • masennuslääkkeetovatpaho

      Pitkäaikainen olanzabinin käyttö muuttaa aivotoimintaa niin että ei pysty saamaan unta ilman ko. lääkettä. Ruokahalun lisääntyminen ei ole läheskään niin paha kuin aivotoiminnan muutos.

      • Onnistun.koe

        Minulla on hyviä kokemuksia. Sain elämääkin takaisin. Nyt olen virkeä ja viriili. Suosittelen!


    • Bullie

      Olantsapiini on ihanmuuttunut hyvä lääke,mutta huonoa on ettö se lisää ruokahalua paljon ja lihottaa

    • Gdktcj

      Tekee ihmisestä zombin

    • Piinas

      Olen huomannut saman että tekee zombiksi,olen muutaman kk syönyt ja lihonut ja olen aivan zombi ja sekaisin

    • Piinass

      Pitää lopettaa koko myrkky ja katsoa alkaako olo paranemaan.

      • Toivoaonyhä

        Tuo miehen puhetta! Onnea!


    • eiErkkikään

      On käytössä ja on ollut 5 vuotta. Katosi sukupuolihalut parissa vuodessa ja lihoin n 10 kiloa. Olen täys zombi joten yritän tulla näillä eväillä toimeen.

    • husylilääkäritonapinoita

      Tuhoaa tunteet, sotkee mielihyväkeskuksen.

      älä vtussa syö

    • Väsynytt

      Vie yöunet tää lääke

    • Pointtia

      Onko muita jotka käyttää? Millasia haittoja ootte huomanneet?

    • Jijijihij

      Lihottaa ja jähmettää. Annos puolitettiin viime lääkärikäynnillä ja olen vielä sen jälkeen vähentänyt omatoimisesti lisää. Ruokahalu ei ole yhtään silti vähentynyt, mutta ahdistus tuntuu nyt kyllä taas voimakkaampana.
      Minulla oli psykoottisia oireita lääkitys aloitettaessa.

    • Pelkoa

      Voiko tää lääke viedä kävely kyvyn?

      • jakystakasvaa

        Aivan varmasti vie. Joudut pyörätuoliin.


      • taimihinvaan

    • Pelkoa

      Mikä on kysta? Lääkettä syöny monta vuotta ja nyt olen tosi rampa.

    • Poisvaan

      No heitä se lääke pois jos voit

    • MiesäMiesä

      Miten viekö ajattelu kyvyn ja tunteet kuulin jne?

      • MiesäMiesä

        Siis kuulon


    • Miesämiesä

      Voiko?

      • neurologinesetvaivat

        Tässä näköjään toinen puiun tasoinen mitäänsanomaton kyselijä, joka samaa asiaa jankkaa jo helmikuusta lähtien.


      • Miesämiesäa

        Joo kuulo menny melkein ja ajattelukyky ja tunteet. Mietin tekeekö tämä lääke nämä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe