On tosi rankkaa olla kaunis että häikäsee. Monet ihailevat minua ja mua se vähän ärsyttää, kun en voi asialle mitään.
Jos meen vaikka kauppakeskukseen niin heti ollaan kyselemässäkauneudestani. Se on luontaista sanon ja jatkan matkaa.
Jos tekin ootte täällä kateellisia, niin menkää te kauneushoitoihin ym, niin tulette kauniiksi jos kukaan ei kadehdi teitä, mun ei ole onneksi tarvinnut.
Kauungilla monet kuiskuttelevat et hei, kuka toi on??? Kuka toi noin kaunis ihminen on?
Meitä miehen kanssa naurattaa, vaikka hän on ollut onnekas, kun saanut mut vaimokseen. Mies on myös komee. Lapsetkin ovat iloisia kun kaverit ovat kateellisia heidän upeelle äidilleen.
Eilenkin kävelyllä eräs mies vihelteli perään ja sanoin kaverilleen et kuka toi on???
Kauneuteni on kateuden aihe
Upeemimmimä
6
308
Vastaukset
- Pitkänniemenhoitsut
Ai, sinäkin olet päässyt avohoitoon, no jutuista päätellen et ole kovin kauan avohoidossa, kohta taas koppihoito kutsuu.
- Upeemimmimä
Elllete usko nin katosoka:
http://horatio.naurunappula.com/screen/b0/b8/b0b849a40a9cb923/0/800203.jpg- Upeemimmimä
Vohi, mnu pepppuavakokuav on positetu (:
- Sulonpallit
Sääli vaan et olet transu..
- Niiih
Kukaan ei oo sun kauheudestasi kateellinen. Ikinä.
- Niiih
P.S. Sun kannattais laittaa (läpinäkymätön) muovipussi päähäsi ja kirjoittaa siihen "kaunis".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384