Päivitys kunnossa ja yleensä pullikoimatta toimii. Kyllähän tuo Vieremän miehen viisikymppiä nyt on vain saatava tallennettua kun kerran veronkin olen maksanut. Sitä paitsi edellinen kerta niinkin kaukana kuin 1960 Squaw Valleyssa. Siis nyt Yle haloo...
Eli kuinka tuon FlickFetchin "osoite ei tuettu" ongelman ohi ja tallennus Yle Areenassa käyntiin?
FlickFetch - Areena - osoite ei tuettu
16
775
Vastaukset
- 46h464
Taitaa tulla haittaohjelma tuon mukana.
- Verygreippi
Olipa vastauksesta hyötyä.
- 46h464
Kiva kuulla, että oli apua.
- ukkolumessa
Tietysti on Ylen vika jos joku ohjelma ei toimi.
- YLE-DL
YLE-DL
- poistatoimimatonsofta
Väärä softa huono softa, poista softa ja hanki jokin toinen softa. YLE-DL taitaa toimia.
- Anonyymi
Miten asennat windowsiin YLE-DL:n ? Asennusohjeesta:
"pip3 install --user --upgrade yle-dl"
Ei taida ihan asentua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten asennat windowsiin YLE-DL:n ? Asennusohjeesta:
"pip3 install --user --upgrade yle-dl"
Ei taida ihan asentua?On kyllä hankala.
- jmark
Uusin versio (3.6.2.2) toimii. Väitteistä huolimatta, ei sisällä haittaohjelmia.
http://flickfetch.bplaced.net/ - fois
Lähtee tallentamaan kopioit osoitteen, poistat siitä ylimääräiset kikkareet ja tallennat listaksi
- Verygreippi
Mitä tuosta siis pitäisi ottaa pois? Aiemmin olen kopioinut koko osoitteen. Ja sen jälkeen "lataa".
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-595?play=1-4324151- smtre
Ei mitään, toimi kuten ennenkin.
- Verygreippi
Onnistui! Tuore päivitys tarjolla ja sen jälkeen tallensi kun kopioin osoitteen tuosta ylempää, vaikka itse video kilpailusta ei enää edes pyöri Areenassa. (idioottimaisuushymiö)
VIEREMÄ!!! - Anonyymi
Muutama päivä sitten kun yritin ladata jotain niin ei onnistunut, ei löytänyt latauksia tjsp, eikä flickfetchin sivu toiminut, nyt sain ladattua uusimman version. Yleensä uusin versio toimii aina.
- Anonyymi
Ylellä ei liene tuon sovelluksen kanssa mitään tekemistä?
- Anonyymi
Ei ole ja itseasiassa tuo on Ylen kannalta laiton ohjelma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703