Päivitys kunnossa ja yleensä pullikoimatta toimii. Kyllähän tuo Vieremän miehen viisikymppiä nyt on vain saatava tallennettua kun kerran veronkin olen maksanut. Sitä paitsi edellinen kerta niinkin kaukana kuin 1960 Squaw Valleyssa. Siis nyt Yle haloo...
Eli kuinka tuon FlickFetchin "osoite ei tuettu" ongelman ohi ja tallennus Yle Areenassa käyntiin?
FlickFetch - Areena - osoite ei tuettu
16
864
Vastaukset
- 46h464
Taitaa tulla haittaohjelma tuon mukana.
- Verygreippi
Olipa vastauksesta hyötyä.
- 46h464
Kiva kuulla, että oli apua.
- ukkolumessa
Tietysti on Ylen vika jos joku ohjelma ei toimi.
- YLE-DL
YLE-DL
- poistatoimimatonsofta
Väärä softa huono softa, poista softa ja hanki jokin toinen softa. YLE-DL taitaa toimia.
- Anonyymi
Miten asennat windowsiin YLE-DL:n ? Asennusohjeesta:
"pip3 install --user --upgrade yle-dl"
Ei taida ihan asentua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten asennat windowsiin YLE-DL:n ? Asennusohjeesta:
"pip3 install --user --upgrade yle-dl"
Ei taida ihan asentua?On kyllä hankala.
- jmark
Uusin versio (3.6.2.2) toimii. Väitteistä huolimatta, ei sisällä haittaohjelmia.
http://flickfetch.bplaced.net/ - fois
Lähtee tallentamaan kopioit osoitteen, poistat siitä ylimääräiset kikkareet ja tallennat listaksi
- Verygreippi
Mitä tuosta siis pitäisi ottaa pois? Aiemmin olen kopioinut koko osoitteen. Ja sen jälkeen "lataa".
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/30-595?play=1-4324151- smtre
Ei mitään, toimi kuten ennenkin.
- Verygreippi
Onnistui! Tuore päivitys tarjolla ja sen jälkeen tallensi kun kopioin osoitteen tuosta ylempää, vaikka itse video kilpailusta ei enää edes pyöri Areenassa. (idioottimaisuushymiö)
VIEREMÄ!!! - Anonyymi
Muutama päivä sitten kun yritin ladata jotain niin ei onnistunut, ei löytänyt latauksia tjsp, eikä flickfetchin sivu toiminut, nyt sain ladattua uusimman version. Yleensä uusin versio toimii aina.
- Anonyymi
Ylellä ei liene tuon sovelluksen kanssa mitään tekemistä?
- Anonyymi
Ei ole ja itseasiassa tuo on Ylen kannalta laiton ohjelma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693120Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2851619Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1061583Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911120Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981033