Eilen illalla olimme lähdössä -95 RXE Lagulla ajamaan... Valot ei menneet päälle. Ei etu- eikä takavalot, kilpivalot, mittarivalot, sumuvalot. Vain pitkät valot ja jarruvalot toimivat. Myöskään ajonestosydeemi eikä keskuslukko toimineet. Ja taulussa paloi serv -valo. Kun pääsimme perille, rupesi auto yht'äkkiä toimimaan. Tänä aamuna sama juttu... Lagu seisoi paikoillaan pimeänä, kunnes kenenkään mihinkään koskematta "naks" ja taas toimi!
Sulakkeet on tarkastettu. Missä siis vika?
outoa sähköhäikkää
5
1678
Vastaukset
- Eurostartti
Veikkaisin sulake/relerasiaa suurimmaksi syylliseksi.Hyvin monessa Lagunassa vastaavat oireet ovat johtaneet ko.osaan.Jos on taitoa ja haluja ryhtyä korjaamaan kyseistä pakettia juottamalla,niin mikä ettei.Useimmiten on jouduttu vaihtamaan kyseinen yksikkö uuteen.Hintaa tuolla vain tuppaa olemaan melko paljon.
Äkkiseltään tulisi pieneen mieleeni, että jos kyseessä olisi joku kosketushäiriö, niin valot räpsisivät kuoppaisella tiellä ajettaessa...
Eli voiko se olla esim. joku rele? (vaikka niin monta toimintoa on pois pelistä)
- viallinen
Minulla oli juuri samanlainen vika ja sulakerasia vaihtamalla loppui oireet.Se omituinen juotoshässäkkä kaksilevyinen piirilevysysteemi et korjaaminen mahdotonta.
- Jones
Rellun sähkövikojen ihmeelliseen maailmaan. Mainitsemasi vian aiheuttaa 99% varmuudella juuri tuo sulake/releboksi. Itselläni on -96 Laguna 2.0 RT ja mulla sama boksi lamaannutti puhaltimen, ei pyörinyt edes suurimmalla nopeudella. Hintaa rempalle tuli merkkiliikkeessä 570 euroo.
- epe
Edellä kuvatut viat johtuvat todella yhdestä
kylmäjuotoksesta sulakerasiassa.
Korjata voi jos kolvi pysyy kädessä.
Vaikein osa on avata rasian kuoret.
Kylmäjuotos näkyy silmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194