Nyt tarvitsisi vaihtaa Astra vähän korkeampaan autoon selän takia. Opeleihin olen ollut tyytyväinen. Harkinnassa on nyt tuo Mokka X. Kuulin mielellään kokemuksia ko. autosta. Nyt olisi esittelyauto kiikarissa, vm.-17, Innovation-varustetasolla. Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Opel Mokka X
6
1169
Vastaukset
- J.k63
Vuoden ajellut mokka x;llä ja ollut enemmän kuin tyytyväinen.
- zone70
Ostin 2015 Mokan (1.4T manuaali) ja se on ylittänyt kaikki odotukset. Käyttömukavuus on huippua ja normi-istuimet sopivat lyhyelle ihmiselle erinomaisesti. Itsellä pisin ajosiivu on ollut 350 km yhtä soittoa. Kaikki huonoselkäiset kyydissä olijat ovat kiitelleet istuimia ja istuinjärjestelyjä. Pidemmän (yli 185?) kannattaa ottaa säädettävät sportti-penkit. Lasten lastaus autoon on merkittävästi kätevämpää kuin astrassa.
Tavaratila itsessään ei ole suuri, mutta yhdessä varapyörätilan hyödentämällä autoon saa saman määrän tavaraa kuin farkku astraan. Isolle golf-bägille tila on vähän nafti. - eimokkaa
Uusi Mokka X automaatti neliveto oli suuri pettymys. Polttoaineen kulutus täysin kohtuuton, Keskikulutus 9,3 litraa satasella. Maahantuojan mukaan normaalia, vertasivat uuteen verrokkiautoon. Meni heti auto vaihtoon, mieti jos olet ostamassa automaatti Mokkaa!
- Mokkasiini
Aika kova kulutus, pakko olla jotain häikkää. Mulla automaatti mokan (2017) keskikulutus on 6,1 ja 6,8 välillä. Muutoinkin mukava, jämäkkä auto. Eka mokka oli 4 vuotta ja hyvin pelasi.
- Anonyymi
Ensimmäinen ja viimeinen Opel! Rengasmelu on niin karmea että täytyy ihmetellä minkälaisia "insinöörejä" Opelin tehtaalla on hommissa kun tälläistä sontaa päästetään markkinoille. Paluu hiljaisen Kadjarin rattiin on varma asia.
- Anonyymi
Jos et halua elämääsi vaikeuksia älä ainakaa osta opel mokkaa.On tää kauhia rakkine omakohtaista kokemusta on.Esim.vaihteistot aivan peetä.OSTA AUTO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056