Persejalka Suomeen

en_kyllä_rumaa_toisi

Miksi Suomiukot tuo niitä Pattayan rumimpia naisia Suomeen?

Halvalla saa vain ryppysen ja vanhan persejalan vai mikä on syynä?

51

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JasseP

Rahakysymys. Suomipojalla ei ole rahaa kunnolliseen

• en_kyllä_rumaa_toisi

Meikäpoika osti Pattayalta uuden pumpattavan Barbaran. Samaan hintaan myyjä maalasi Barbaralle kunnolliset töttrehuulet, hoikan vyötärön ja ketunnenä tissit. Kyllä kelpaa esitellä Barbaraa persjaloille Suomessa.

• Aviomiess

Olisi mukava tietää kuka tällä palstalla on ihan oikeasti vastaan Suomi-Thai suhteita, koska 99,9 % on tavalla tai toisella suhteissa vakituiseen tai osa-aikaisesti.

Jos aloituksen on tarkoitus on olla vitsi, niin voisipa vastaus olla, että Thaimaalainen ankkakävely on seksikkäämpää, kuin Suomalainen korkokenkäsipsuttelu.

Suosittelen aloittajalle tarkkaa seulaa kun joskus pääset tänne, eli etsi kaltaisesi kallis superihminen, koulutettuja on myös, mutta niitä et välttämättä löydä, koska kykysi rajoittuu tälle palstalle aloituksesi tasolla.

• lopeta_ajoissa

Eiköhän tuo ole aviolerppa sinun käsialaasi tämäkin aloitus. Ainakin olet aina puolustelemassa vastaavia aloituksia, joissa koetetaan herjata suomalaisia miehiä.
        Sait aamulääkkeet seiskalta aamupuuron yhteydessä ja älli meni pariksi tunniksi. Nyt olet palannut takaisin julkaisemaan sadatta kertaa samoja kopioita kirjoituksista, jotka ovat pahoittaneet herkän mielesi. Lempiharrastuksesi on uhriutuminen nettipalstoilla. Haastat riitaa ylimieliseen sävyyn ja kun joku hupailee takaisin kustannuksellasi, niin unohdat oman osuutesi asiaan kokonaan ja koet olevasi yksinään hyökkäyksen ja vääryyden uhri.
        Olet äärettömän ämmämäinen ja saanut selvästi kolhua elämässä, joita koetat paikata elvistelyllä ja mollaamalla.
        Jos ne ei riitä riidan aikaansaamiseksi, niin alat kopioimaan toisten nimimerkit ja toistelemaan heidän juttujaan lällättelemällä kuin nelivuotias häiriintynyt lapsi. Lopeta nyt saatana tuo touhusi. Se syö sinut sisältä ja tappaa. Lapsikin osaa lopettaa leikkinsä jossakin kohtaa mutta sinä et.

• Aviomiess
        lopeta_ajoissa kirjoitti:

Eiköhän tuo ole aviolerppa sinun käsialaasi tämäkin aloitus. Ainakin olet aina puolustelemassa vastaavia aloituksia, joissa koetetaan herjata suomalaisia miehiä.
        Sait aamulääkkeet seiskalta aamupuuron yhteydessä ja älli meni pariksi tunniksi. Nyt olet palannut takaisin julkaisemaan sadatta kertaa samoja kopioita kirjoituksista, jotka ovat pahoittaneet herkän mielesi. Lempiharrastuksesi on uhriutuminen nettipalstoilla. Haastat riitaa ylimieliseen sävyyn ja kun joku hupailee takaisin kustannuksellasi, niin unohdat oman osuutesi asiaan kokonaan ja koet olevasi yksinään hyökkäyksen ja vääryyden uhri.
        Olet äärettömän ämmämäinen ja saanut selvästi kolhua elämässä, joita koetat paikata elvistelyllä ja mollaamalla.
        Jos ne ei riitä riidan aikaansaamiseksi, niin alat kopioimaan toisten nimimerkit ja toistelemaan heidän juttujaan lällättelemällä kuin nelivuotias häiriintynyt lapsi. Lopeta nyt saatana tuo touhusi. Se syö sinut sisältä ja tappaa. Lapsikin osaa lopettaa leikkinsä jossakin kohtaa mutta sinä et.

Miksi olisi minun aloitus.
        Outo heppunen olet, en ole puolustellut mitään alotuksia ja jos tahdot puhua totuudesta niin lue vanha aloitukseni MUUMIMAAILMA.

Sinä riitelet tavallasi ja minä omallani.
        Dille on itse kirjoittanut paniikistaan pitäen lapsellisena sairauksista mollaamisen, joten lueppa ymmärryksella omakirjoituksesi.

Hupailee ???

Etkö todellakaan ole huomannut jonkun kirjoittavan minun nimimerkeilläni?

KOSKA LOPETAT OMAN LEIKKISI ??

• 35NumBall

Pattayaboyssi on aikuinen mutta kuitenkin kuin nelivuotias häiriintynyt lapsi, kikatusta... resuperse.

• sellaistatänään
        35NumBall kirjoitti:

Pattayaboyssi on aikuinen mutta kuitenkin kuin nelivuotias häiriintynyt lapsi, kikatusta... resuperse.

Jaahas aloittaja ilmoittautui ja ei huomannut taaskaan että haukkui aloituksessaan sekä itsensä että vaimonsa. Persjalkaisen Thain kanssa naimisissa oleva suomalainen mies haukkuu suomalaiset miehet jotka ovat naimisissa persjalkaisen thaimaalaisen naisen kanssa.
        Ne osaa olla hauskoja kikattajia nuo miehekkäät kuusikymppiset koelentäjä- majurit ja raketti-insinöörit vielä eläkkeelläkin. Tosimiehet kikattelee usein. Aina löytyy aihetta pikku kikatukseen. Kikatuksen kyyneleistä märän kämmenen syrjän voi kuivata välillä hameen helmaan siinä kikatellessa.

• Aviomiess
        sellaistatänään kirjoitti:

Jaahas aloittaja ilmoittautui ja ei huomannut taaskaan että haukkui aloituksessaan sekä itsensä että vaimonsa. Persjalkaisen Thain kanssa naimisissa oleva suomalainen mies haukkuu suomalaiset miehet jotka ovat naimisissa persjalkaisen thaimaalaisen naisen kanssa.
        Ne osaa olla hauskoja kikattajia nuo miehekkäät kuusikymppiset koelentäjä- majurit ja raketti-insinöörit vielä eläkkeelläkin. Tosimiehet kikattelee usein. Aina löytyy aihetta pikku kikatukseen. Kikatuksen kyyneleistä märän kämmenen syrjän voi kuivata välillä hameen helmaan siinä kikatellessa.

MUISTAKAA NYT 🐒 MIKÄ ON MATKAILUPALSTAN TÄRKEIN AIHE MYÖS SUNNUNTAINA.

Totelkaa määräystäni.

Harrikka, Indian, Azimut, Asunto, Huvila, Vaimo, Ravintola, sekä yhdistelmät edellä mainituista.

Muuten Paniikkihäiriötä potee Suomalaisista 1 % eli kuuluvat omaan prosenttijengiinsä.

• Lerpanmuistolaulu
        Aviomiess kirjoitti:

Totelkaa määräystäni.

Harrikka, Indian, Azimut, Asunto, Huvila, Vaimo, Ravintola, sekä yhdistelmät edellä mainituista.

Muuten Paniikkihäiriötä potee Suomalaisista 1 % eli kuuluvat omaan prosenttijengiinsä.

Kaks` lerppaa kerran
        Chiang Maissa ajeli.
        Oli heillä allaan Harrikat
        ja suussaan sikaarit.
        He kypärät otti päästään
        ja ryhtyi kehumaan.
        Niin että Hua Hiniläisetkin
        kurkoitti kuulemaan.

He laulussansa tuossa
        ylisti rikkauttaan,
        joka kaiken tarjoaa,
        mut lerppaa pystyyn ei saa.
        He ajelivat kohti Huaa
        ja olit rehvakkaat.
        Ja siellä ladyboyt heit viel odottaa.

Niin viisaammat tuota
        kysyivät toisiltaan:
        Keitä olit nämä narrit,
        kun kuvittel kaiken mielissään?
        Niin joku muistella sen
        ties viisaampi Suomessa:
        He olit yks lerppa vaan
        joka Hiekkaharjus asustaa

• lääkityslääkitys
        Aviomiess kirjoitti:

Totelkaa määräystäni.

Koeta päättää oletko Numball vai aviomies.

• 35NumBall
        sellaistatänään kirjoitti:

Resu olet täysin oikeassa, pieni kikattelu on aina paikallaan kun resuperseistä keskustellaan, siis niistä varakkaista, viriileistä jopa alfauroksista, jotka hakevat seuransa tiedät kyllä mistä....

• en_kyllä_rumaa_toisi

Kaikki Suomalaiset peräkamaripoijat olivat kateudesta vihreinä kun esittelin heille pumpattavaa Barbaraani. Yksi tarjosi huomattavan summan euroja (ilmeisesti äidiltään lainattuja), että pääsisi kokeilemaan miltä tuntuu sekstata Barbarani kanssa. Minähän en Barbaraani jaa kenenkään kassa. Se on vissi asia.

• lerppavauhdissa

Milläs palstalla sä trollaat tämän ja mp-palstan lisäksi tuolla rekatulla nimellä?

• lerppavauhdissa

Minä olen joka palstalla ja aina eri nimimerkeillä. Minusta ette pääse mitenkään irti. Olen sen verran tuhti äijä.

• lerppavauhdissa

Tämänkin aloituksen tein vittuillessani eri nimerkillä. On se vaan kivaa saada palstalaiset ärhentelemään toinen toisilleen. Taputan taas itseäni selkään hyvin suoritetusta trollauksesta.

• Lerpanmuistolaulu

Pieni pyyntö sinulle Barbaran rakkaalle. Kerrominulle mistä ostit Barbaran. Minun tekee mieli hankkia samanlainen tötteröhuulinen muovinukke itselleni.

• Kreissi

Kun katsomme miten laadukkaita ne suomalaiset miehet pvat jotka joutuvat thaimaalaisen ottamaan, niin ihme että saavat edes Pattayan tuhannen mulkun persejalkoja. Miesten ö-luokkaa joilla ei ole kotimaista kysyntää.

• Kreissi

Minun äö 67 ja tämän takia pystyin ostamaan Pattayalta ainoastaan ns "vanhan ratakoneen", eli loppuun käytetyn ja moneen kertaan paikatun pumpattavan Barbaran. Myyjä testasi äö:ni ja totesi tämän olevan minulle sopiva.

• H___

Pallomaha ja persejalka soppii hyvin yhteen

• Enska117

Pattayalla on kauniitakin naisia mutta suomalainen singhapaita pälvikalju häviäjä joutuu valkkaamaan sieltä vanhojen ja ryppysten akkojen laarista.

• Isanin_kukat_kedolla

Ryppyselle yh Isanin ruusulle 35 ja ylöspäin on lottovoitto kun joku falle vie pois ja alkaa elättämään. Ei väliä vaikka on pallomaha tai ukko haisee paskalle.

• Enska117

Minäkin jouduin valitsemaan pumpattavan Barbarani loppuun käytettyjen ja moneen kertaan paikattujen laarista, koska olen ikäloppu paskalle haiseva pallomaha.

• suomi-vs-thai-gallup

Jos leikitään hetki ettei aloittaja olisi säälittävä trolli, niin vastataan kysymykseen.

Oletko katsellut minkänäköisiä ja tasoisia ovat keskimäärin suomalaisten 50 - 75 vuotiaiden miesten suomalaiset vaimot?

Tarkkaile siellä paikallisessa marketissa, torilla ja Kelassa, että minkänäköisiä ne on ne suomivaimot tuossa iässä.

Kun olet sen katselmuksen suorittanut, niin palataan keskustelunaiheeseen teemana: "Miksi jotkut suomalaiset 50-75 vuotiaat miehet ovat naimisissa ikäistensä suomalaisten naisten kanssa, joilla on polkkatukka, 90 kiloa elipainoa, huono iho, huonot hampaat, tätimäinen pukeutumistyyli, miesviha, masennus, maksaläiskiä, vittumainen luonne ja pitkäaikaistyöttömyys.

• Helpohko_Heikki

Juuri noin. Siellä on näillä Suomen talouseliitin herras ja aatelissuvuillakin ne maksaläiskävaimot ja miehet pelkkänä kulissina korostamassa sukujen perhearvoja, joita ei todellisuudessa ole olemassakaan. Perhearvot on hyvä bisnes ja luotettavuuden merkki. Jokaikisellä ukolla ja akalla heillä on rakastajansa, dildonsa ja maksullisensa. Ruotsin Kallekin elostelee yksityisbileissä ja Sylvia vääntelee kotona rautalankahymyjään jonkun adjutantin pää jalkojen välissä. Ara tumputtaa netissä ja Tawja haaveilee älykkäistä naisista.
        Kulissit on kieroa touhua ja nynnyjen hommaa. Itse olisin paljon mieluummin kokonaan ilman, kuin eläisin ahdistavassa tai teennäisessä suhteessa kenenkään kanssa ulkonäöstä riippumatta. Hirveää katseltavaa sukujuhlissa nykyään kun nuo 30 vuotta yhdessä olleet sähisevät toisilleen koppavina. Siinä on hieman kontrastia heille, kun kakskasi nuken näköinen thaikku kiehnää vieressäni kuin aurinko. Näkee muiden miesten ilmeistä että ei vittu mä tapan itteni ihan justiinsa tai sitten ton justiinan ekaksi...
        Olen sanonut usein että kyllä mullekin kelpaisi sellainen asiallinen hyväkuntoinen hyväkäytöksinen puumanainen, mutta en ole koskaan oikeastaan nähnytkään sellaista muualla kuin telkkarista. Katkeria feministejä olen kyllä nähnyt ihan riittävästi. Hyvännäköisiäkin. Väittävät haluavansa kunnon miehen mutta jos sellaisen saavat niin polkevat sen maanrakoon ja ottavat tilalle jännämiehen joka pettää ja vetää daijuun. Sitten saapuu katkeruus ja yksinäisyys.

• Pattayan_läskisiat
        Helpohko_Heikki kirjoitti:

Juuri noin. Siellä on näillä Suomen talouseliitin herras ja aatelissuvuillakin ne maksaläiskävaimot ja miehet pelkkänä kulissina korostamassa sukujen perhearvoja, joita ei todellisuudessa ole olemassakaan. Perhearvot on hyvä bisnes ja luotettavuuden merkki. Jokaikisellä ukolla ja akalla heillä on rakastajansa, dildonsa ja maksullisensa. Ruotsin Kallekin elostelee yksityisbileissä ja Sylvia vääntelee kotona rautalankahymyjään jonkun adjutantin pää jalkojen välissä. Ara tumputtaa netissä ja Tawja haaveilee älykkäistä naisista.
        Kulissit on kieroa touhua ja nynnyjen hommaa. Itse olisin paljon mieluummin kokonaan ilman, kuin eläisin ahdistavassa tai teennäisessä suhteessa kenenkään kanssa ulkonäöstä riippumatta. Hirveää katseltavaa sukujuhlissa nykyään kun nuo 30 vuotta yhdessä olleet sähisevät toisilleen koppavina. Siinä on hieman kontrastia heille, kun kakskasi nuken näköinen thaikku kiehnää vieressäni kuin aurinko. Näkee muiden miesten ilmeistä että ei vittu mä tapan itteni ihan justiinsa tai sitten ton justiinan ekaksi...
        Olen sanonut usein että kyllä mullekin kelpaisi sellainen asiallinen hyväkuntoinen hyväkäytöksinen puumanainen, mutta en ole koskaan oikeastaan nähnytkään sellaista muualla kuin telkkarista. Katkeria feministejä olen kyllä nähnyt ihan riittävästi. Hyvännäköisiäkin. Väittävät haluavansa kunnon miehen mutta jos sellaisen saavat niin polkevat sen maanrakoon ja ottavat tilalle jännämiehen joka pettää ja vetää daijuun. Sitten saapuu katkeruus ja yksinäisyys.

Lopeta se makkaran syönti ja kaljan veto äläkä ole niin paha reppana niin näet kunnon naisiakin. Luuserit itkee kun ei saa kunnollisia mutta itse ovayt rumia ja läskejä pälvikaljuja joiden ei kuulukaan saada mitään.

• lärpätin4

miksi tuoda ryppymahainen neljän lapsen yh akka suomeen kun Pattaya on kunnon kissoja täynnä? Ai niin, ei Suomipojalla riitä taso eikä paukut kunnon kissoihin. '

Ikää yli 60 , pälvikalju, hampaat paskat, kelaloinen, haisee paskalle, puhuu vain savoa jne niin ei siinä kovin kummoista prinssessaa valkata edes Pattayalla. Laatuaines lähtee laadukkaiden miesten seuraan.

• Laatuainesta

• pannaan_suomi_kuntoon

Aloittaja taitaa provota. Kaikki hesassa näkemäni Aasialaiset ovat kyllä yleensä varsin hyväkroppaisia ja kauniita. Etenkin jos esim nelikymppistä thaikkunaista vertaa vastaavaan suomikorvikkeeseen. Itse en ole tuonut Thaimaasta ketään, mutta käyttänyt siellä olen, ja oikein korvausta vastaan. Nuo paikalliset ilolinnut peittoavat 10-0 suomalaiset tasa-arvolässyttäjät ja muut vastaavat. On ilo painaa viiskymppisellä jormalla tiukkaan ja vastinetta antavaan tummaan namuviivaan. Suihinotot ynnä kaikenmaailman muut extremetemput näiden lisänä. Toivottavasti Suomalaiset miehet jatkavat näiden tuomista Thaimaasta, ja miksi ei myös muualta Aasiasta. Kauniita ovat, muuta en tohdi sanoa.

• hyvä_suomalia

Naapurissa asuu burmalainen nelikymppinen neljän lapsen äiti. Tullut pakolaisena maahan 10v sitten. Aivan upeassa kondiksessa, kaunis kuin mikä, silkkaa hymyä ja kohteliaisuutta. Tekee kahta duunia. Lapsensa ovat hyväkäytöksisiä ja kilttejä. Tervehtivät hymyillen ja pitävät ovia auki aikuisille.
        Sitten taasen alueellamme asuu myös albaaneja ja lähi-idän ihmeitä. Eivät ole näkevinäänkään kantasuomalaisia, liikkuvat vain keskenään, kannabis ja lääkebisnes on ainoa duuninsa, pieksevät naisiaan ja kakaransa ovat täysin kurittomia pikku hirviöitä, jotka terrorisoivat koko kulmakuntaa. Ovat onnistuneet häntimään muutaman bimbon blondinkin jo tiineeksi. Palpattavat sossusta saatuun puhelimeensa jatkuvasti kovalla äänellä jotakin hallaballa-kieltä.

Kumpia meille sitten tilataan ja otetaan Suomeen? No noita jälkimmäisiä tuhansia ja burmalaisia 5 henkilöä vuodessa.

• suoraa_puhetta

Muiden kokemuksista ja elämäntilanteesta en tiedä, mutta mun kohdallani suomivaimo lopetti itsestään huolehtimisen suunnilleen vuosi avioitumisemme jälkeen. Yritin kannustaa vaimoani liikkumaan, vilkaisemaan edes kerran viikossa peiliin, mutkun ei. Tätä holtitonta ja plösähtänyttä passiivisuutta on nyt kulunut kolme vuotta. Mulle riitti. Parhaillaan olen yksin kaukoidässä pienellä "lomalla". Ennen lähtöäni, tein vaimolleni täysin selväksi, että aion todellakin panna, minkä ikinä kerkiän. Ja niin olen myös tehnyt. Ei kaduta pätkääkään, sillä olen aika perusrehellinen ja suora kaveri. Vielä kaksi viikkoa on lomaa jäljellä, mutta jo nyt mietin, millä verukkeella saisin kuukauden lisää.

• katopa_peiliin

Noh, katopa itseäsi. Pälvikaljuinen hiellehaiseva pallomaha joka ei saa mitään muuta kun Suomessa sohvalla makaavan ja Thaimaassa saat rahalla.
        En paljoa pullistelisi ja olisi olevinaan mitään kovaa panomiestä tai arvostelisi muita kun itse olet luuseri.

• thaikut_on_sexyjä

Ha ha! Täällä taitavat eniten tuomita thaityttöjä ne suomimuijat, joiden ukko on lähtenyt kävelemään ja mahdollisesti päivittänyt vanhan kurppansa timmiin thainaiseen. Ymmärrän, että kirpaisee, mutta minkäs teet. Ei aikuinen keski-ikää lähestyvä suomipoika halua lopun ikäänsä lykkiä selluliitista ja appelsiini-ihosta koostuvaa mäkättäjää, kun parempaakin on tarjolla.

• perseenpeukutus

Sika Amalia, peukku pestään aina perjantaisin, etenkin kovan peukutuksen jälkeen

• kuismenikään

Aloittajan on turha nimitellä Thaimaalaisia naisia persejaloiksi. Karkeasti yleistäen, ovat todella kauniita ja hyväkroppaisia, sekä äärimmäisen mukavia ja tasapainoisia ihmisiä. Aloitus ei todellakaan kuulosta terveen aikuisen kirjoitukselta. Kateus ja katkeruus paistaa pahasti läpi. Vastavuoroisesti: Mitä nimityksiä Suomalaisista naisista olikaan...?

• ÄmpäriJesse

tiedätkö äitinpoika mikä on edes persejalka? et taida tietää.

• thaiaurinkoa
        VilliPattaya kirjoitti:

Siinänä on nurempaa mallia sano onko nää rumia ?
        https://www.youtube.com/watch?v=kuAFT-ZFSnY

Olipa todella kauniita aasialaisia naisia...30 sekunnin videon aikana mulle pärähti täysi stondis. Eikä meniaa vieläkään laskea. Näitä kaunottaria kun näkisi tuhansia livenä stadissa ja aivan päivittäin. Vaan eipä näy ...masentaa.

• thailover

• thaiaurinkoa
        thailover kirjoitti:

Jopa lerpankin eturauhanen nytkähtäisi jos kerran elämässään saisi tuollaisen hetekalleen
        https://www.youtube.com/watch?v=2UU4j3TAk6M

Jopa oli... Tuonlaisesta en ole uskaltanut edes uneksia. Ovat nämä Aasialaiset todella kauniita ja hyväkroppaisia. Muodot niin kohdillaan, kuin vain voi olla. Ihmisinäkin aivan ykköslaatua, eli mukavia ovat. Ja se seksi näiden kanssa... mmm!

• luuksi

ole huoleti reppana. sinä et tuollaisia saa vaikka tekisit mitä-

Suomalaiset reppanaluuserit ne vaan unelmoi.

• 69horottaja
        luuksi kirjoitti:

ole huoleti reppana. sinä et tuollaisia saa vaikka tekisit mitä-

Suomalaiset reppanaluuserit ne vaan unelmoi.

Voi voi poju!!! Taidat todella olla pillukade? Vituttaks sua, kun et joko kykene lähtemään peräkammaristasi mihinkään tai et saa edes vonkaamalla? Kauankin ollut ilman? Huomaa poju, että rahalla saa ja hevosella pääsee! Jokaisella pillulla on jokin hinta. Jopa sun tyttöystäväsi-/muijasi pesällä...ootko ihan varma, ettei sua ole jo merkattu aisuriksi??? :D Sitä kun maksaa niin kaikki on mahdollista. Ja mikäli luuserin haluat nähdä, niin vilkaisepa peiliin: Siellä se pimeys paistaa....onneton!

• orient_pussy_is_must

Nää suurimmat "thaikku- ym. aasiakriitikot" tulee just tuolta lässähtäneeltä ja syrjäytyteiksi joutuneelta femakkopuolelta. Oma iso ja lähes muodoton lönttäperse ja plösähtänyt olemus kun ei enää kiinnosta ketään panemiseen kykenevää, niin ei ole noiden mielestä suotavaa, että kuksaan muukaan on haluttava....vtu kun nuo marisijat osaisivat edes harrastaa kaikkien selluliittiensa kanssa hieman itsekritiikkiä, mutta ei vaan luonnistu. Suomiprinsessa se vaan kuvittelee olevansa seksisymboli, vaikka paino alkaisi lähennellä sataa ja leuan alla velloisi kaksoisheltta. Yäk!

• SoiBuakhao

Ajattele jos sika-amalia käyttäisi tuon energian ja ajan liikuntaan, jonka hän käyttää tämän Pattaya-palstan tärvelemiseen, niin hän olisi seuraava Jutta kahden vuoden päästä ja opettaisi fitnessiä telkkarissa. Ei mahu kaaliin miten joku käyttää kaiken aikansa sen parissa mitä inhoaa. Täytyy olla myrkkyä jo sisuskalunsakin ja vatsanesteet akkuhappoa.

• orient_pussy_is_must
        SoiBuakhao kirjoitti:

Ajattele jos sika-amalia käyttäisi tuon energian ja ajan liikuntaan, jonka hän käyttää tämän Pattaya-palstan tärvelemiseen, niin hän olisi seuraava Jutta kahden vuoden päästä ja opettaisi fitnessiä telkkarissa. Ei mahu kaaliin miten joku käyttää kaiken aikansa sen parissa mitä inhoaa. Täytyy olla myrkkyä jo sisuskalunsakin ja vatsanesteet akkuhappoa.

Totta - niin totta! Kun kerran Suomalaiset miehet ovat noille kaikin puolin vastenmielisiä, niin mikä siinä mättää, jos suomiuros hakee uuden-, kauniin-, ja tasapainoisen vaimon/elämänkumppaninsa Thaimaasta, tai jostakin muualta Aasiasta? Olisi lönttäpersevalas iloinen, ettei tämä "kelvoton ja epämiellyttävä" nahjus-peräkammaripoika-lihava-kaljupäinen-haiseva-suomimies ole enää häneltä vonkaamassa, tai -rasitteena. Mahtaa noita em kaltaisia femakoita ihan oikeasti vituttaa, kun itse putoaa venäästä ja jollakin käy kiitettävä flaksi.

• katsoitse

Aloitus oli paitsi säälittävä katkeruuden osoitus, niin myös naurettavan vääristävä, eli suoranaisen valheellinen. "Persejalka Suomeen...Miksi Suomiukot tuo niitä Pattayan rumimpia naisia Suomeen"? Se, mitä itse olen havainnut tulokkaista, niin "rumaa" Thai-naista ei ole olemassakaan, etenkin jos tätä vertaa keskivertoiseen kotimaiseen plösö-Iitaan. Sama koskee myös muita Aasialaisia naisia. Thainaiset-, kuten yleistäen kaikki muutkin Aasialaiset naiset ovat varsin elämänmyönteisiä, lojaaleja, perhekeskeisiä, ystävällisiä ja itsestään huolta pitäviä laatumimmejä. Heille on myös suoranainen kunnia-asia pitää aviomiehensä tyytyväisenä. Myös kodin rakentajina ja ylläpitäjinä ovat aivan omaa luokkaansa. Kahdeksan vuotta olen ollut aviossa Aasiasta lähtöisin olevan Naisen kanssa, eikä ole ollut valittamista. Ei koskaan. Kertaakaan ei olla riidelty ns. isoilla kirjaimilla, vaikka toki erimielisyyksiä on ollut. Muita hyviä puolia voisin luetella vaikka kuinka paljon... Parasta kun otat itse selvää uhan käytännössä. Nettitreffit, alustava tutustuminen, mahdollisesti lentolippu Aasiaan. Sillä se selviää.

• Lerpatusta

Tälle "matkailupalstallehan" on pesiytynyt ryhmä parisuhdekammoiset, jotka kuitenkin tykkää käydä maistiaisilla, niin ovat ainakin tietoisia mitä meillä on joka päivä.

• VapaajaPattayalla
        Lerpatusta kirjoitti:

Tälle "matkailupalstallehan" on pesiytynyt ryhmä parisuhdekammoiset, jotka kuitenkin tykkää käydä maistiaisilla, niin ovat ainakin tietoisia mitä meillä on joka päivä.

Suomessa on Euroopan eniten sinkkuja väkilukuun nähden. Useimmilla heistä on kuitenkin vähintään yksi suhde takana. Ei se ole parisuhdekammoa, jos ei huoli ensimmäistä vastaantulijaa tai ihan ketä vaan, joka hymyilee nätisti tai levittää koipensa. Jätettyjen akkojen höpinöitä nämä parisuhdekammot, joilla oma päiväys on mennyt vanhaksi lähinnä asenteen vuoksi, joka heijastuu myös ulkonäköön ja etenkin kiinnostavuuteen.

Ota nyt tässä viisvitosena vaihdevuosista kärsivä kiukkuinen itsetuntonsa menettänyt keski-ikäinen emäntä itellesi sitten, niin se oli tämä elämä sitten tässä.

Tiedätkö Sika-Amalia, niin me miehet esitämme kärsivämme parisuhdekammosta silloin, kun rupsahtanut tyrkkyvosu ei kiinnosta. Silleen teistä pääsee eroon ilman tappelua ja loukkaamista.

• Lerpatusta
        VapaajaPattayalla kirjoitti:

Suomessa on Euroopan eniten sinkkuja väkilukuun nähden. Useimmilla heistä on kuitenkin vähintään yksi suhde takana. Ei se ole parisuhdekammoa, jos ei huoli ensimmäistä vastaantulijaa tai ihan ketä vaan, joka hymyilee nätisti tai levittää koipensa. Jätettyjen akkojen höpinöitä nämä parisuhdekammot, joilla oma päiväys on mennyt vanhaksi lähinnä asenteen vuoksi, joka heijastuu myös ulkonäköön ja etenkin kiinnostavuuteen.

Ota nyt tässä viisvitosena vaihdevuosista kärsivä kiukkuinen itsetuntonsa menettänyt keski-ikäinen emäntä itellesi sitten, niin se oli tämä elämä sitten tässä.

Tiedätkö Sika-Amalia, niin me miehet esitämme kärsivämme parisuhdekammosta silloin, kun rupsahtanut tyrkkyvosu ei kiinnosta. Silleen teistä pääsee eroon ilman tappelua ja loukkaamista.

Parisuhdekammon yksi ilmenemismuoto on puollustella omaa kykenemättömyyttään pidempiaikaiseen parisuhteeseen ottaen esimerkikseen viisvitosen kuten edellinen.

Minä olen viisvitonen ja thaivaimoni 30.

Myös ainakin tällä palstalla ilmenee parisuhdekammoisten osoittavan kirjoituksensa Sika-Amalialle joka osoittaa ainakin minun mielestäni jonkun sortin aivotoiminnan pätkimistä.

• toothferry
        Lerpatusta kirjoitti:

Parisuhdekammon yksi ilmenemismuoto on puollustella omaa kykenemättömyyttään pidempiaikaiseen parisuhteeseen ottaen esimerkikseen viisvitosen kuten edellinen.

Minä olen viisvitonen ja thaivaimoni 30.

Myös ainakin tällä palstalla ilmenee parisuhdekammoisten osoittavan kirjoituksensa Sika-Amalialle joka osoittaa ainakin minun mielestäni jonkun sortin aivotoiminnan pätkimistä.

Oletko siis viisikymppiseksi asti tai nelivitoseksi asti ollut sinkku, vai oletko nainut vastasyntyneen kaksivitosena? Eiköhän siellä ole joku ollut ennen tätä thaivaimoa?

Tulee mieleen yksi nuoruuden heilani, joka oli hieman katkera aikoinaan kun otin toisen.
        Sittemmin hän löysi uuden miehen ja hehkutti onneaan, tekivät pari lastakin ja perustivat komean kodin.
        Minä kun erosin toisen kerran pitkästä suhteesta, niin tuo nuoruude heila motkotti minulle äidillisesti että "etkö sä saanut sitäkään toimimaan?"
        Koetin sanoa hänelle että kun siinä suhteessa oli kaksi osapuolta... Ei kelvannut selitykseksi. Olin kuulema huono aviomies.

Tuossa kuukausi sitten se sama nuoruuden heila otti minuun yhteyttä. Ovat kuulema eronneet ja olleet muutenkin viimeiset vuodet vain kämppiksiä. Muistuipa siinä kohtaan mieleeni hänen sanansa takavuosilta. "Etkö sä saanut sitäkään toimimaan". En ole kuitenkaan niin akkamainen että olisin niin hänelle kostanut sanansa tietämättä taustoja.

Ei sitä voi koskaan ulkopuoliset sanoa kenen vika se on että ero tulee. Sellainenkin asia on olemassa kuin sattuma. Sille ei voi mitään. Kaikki tarinat alkaa kultaisen portin kautta.

• Lerpatusta
        toothferry kirjoitti:

Oletko siis viisikymppiseksi asti tai nelivitoseksi asti ollut sinkku, vai oletko nainut vastasyntyneen kaksivitosena? Eiköhän siellä ole joku ollut ennen tätä thaivaimoa?

Tulee mieleen yksi nuoruuden heilani, joka oli hieman katkera aikoinaan kun otin toisen.
        Sittemmin hän löysi uuden miehen ja hehkutti onneaan, tekivät pari lastakin ja perustivat komean kodin.
        Minä kun erosin toisen kerran pitkästä suhteesta, niin tuo nuoruude heila motkotti minulle äidillisesti että "etkö sä saanut sitäkään toimimaan?"
        Koetin sanoa hänelle että kun siinä suhteessa oli kaksi osapuolta... Ei kelvannut selitykseksi. Olin kuulema huono aviomies.

Tuossa kuukausi sitten se sama nuoruuden heila otti minuun yhteyttä. Ovat kuulema eronneet ja olleet muutenkin viimeiset vuodet vain kämppiksiä. Muistuipa siinä kohtaan mieleeni hänen sanansa takavuosilta. "Etkö sä saanut sitäkään toimimaan". En ole kuitenkaan niin akkamainen että olisin niin hänelle kostanut sanansa tietämättä taustoja.

Ei sitä voi koskaan ulkopuoliset sanoa kenen vika se on että ero tulee. Sellainenkin asia on olemassa kuin sattuma. Sille ei voi mitään. Kaikki tarinat alkaa kultaisen portin kautta.

Ei, kyllä olen ollut aviossa, mutta ei minulle ole jäänyt levy päälle että kaikki suomalaiset ja muutkin ovat jotain negtiivista, jatkan siis elämääni ihmisrodulle tavanomaiseen tapaan parisuhteessa nykyiseni kanssa ilman tarvetta nääs taas määrävälein vakiintua pikku hetkeksi.

Tuli mieleeni = 2010 kirjoittaa.

Sattumia hyvä 2010 tapahtuu muillekin kuin vain sinulle, vaikka minulle ei soittelekaan entiset heilat kysyen "No mitä mies".

• toothferry
        Lerpatusta kirjoitti:

Ei, kyllä olen ollut aviossa, mutta ei minulle ole jäänyt levy päälle että kaikki suomalaiset ja muutkin ovat jotain negtiivista, jatkan siis elämääni ihmisrodulle tavanomaiseen tapaan parisuhteessa nykyiseni kanssa ilman tarvetta nääs taas määrävälein vakiintua pikku hetkeksi.

Tuli mieleeni = 2010 kirjoittaa.

Sattumia hyvä 2010 tapahtuu muillekin kuin vain sinulle, vaikka minulle ei soittelekaan entiset heilat kysyen "No mitä mies".

Sitten kun olet tehnyt täydellisen suorituksen omassa elämässäsi niin voit alkaa kivittää tuntemattomia, jotka mielestäsi ovat epäonnistuneet elämässään. Tuli mieleeni että en ole 2010.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      269
      5792
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1909
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1720
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1211
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1161
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1057
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      941
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      921
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      912
    Aihe