Yksinäisille sauraa

Moi kaikki.

Sen sijaan, että kaikki kertovat kuinka yksinäisiä ja onnettomia sitä ollaan, niin laittakaapa kaikki yksinäiset tänne joitakin tietoja itsestänne.

Aluksi vaikka nämä:
Sukupuoli: Mies
Ikä: 31v
Paikkakunta: Pyhäjoki
Jos lähialueelta löytyy toinen yksinäinen niin olisin valmis: Lähtemään elokuviin, keilaamaan tai lenkille.
Oikein jos ystävystytään niin voitaisiin: Lähteä autolla Road tripille, taikka ulkomaan matkalle.

Katsotaan saadaanko ketään yksinäisiä "paritettua".

38

2376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onely

      Niin, näitä yritelmiähän täällä on ollut pilvin pimein... Itsellänikin (kuten monella muullakin) on ollut mm. "kirjeenvaihtoilmoitus", jossa kerroin itsestäni ja pyysin laittamaan sähköpostia. Tulos: 0 viestiä. En tiedä onko muilla käynyt sen parempaa flaksia. Niin, no minähän nyt vaan olen tämmöinen vastenmielinen jo yli 30 vee ämmä.
      Tämä palsta soveltuu oikeasti lähinnä valittamiseen. Joukossa on aina niin paljon pelleilijöitä sekä ihan silkassa hyväksikäyttömielessä yksinäisiä reppanoita vaanivia idiootteja, ettei paljoa kannata toivoaan näihin laittaa... Been there, done that, mutta onnea vaan matkaan...

      • Niinpä, valittajia täällä kyllä riittää ja sellaisia jotka eivät tee yksinäisyydelleen mitään, vaikka mahdollisuuden saisivatkin. Itsekin olen laittanut kirjeenvaihto ilmoituksen ja joitain viestejä olen laittanut menemään, mutta mitään ei ole tullut takaisin. Mutta siitä huolimatta, on täällä aina joku tosissaankin liikkeellä. Sinä ennen minua, minä nyt ja joku muu minun jälkeeni. Harmi että olet jo heittänyt kirveesi kaivoon, mutta enpä kyllä voi moittiakaan sinua, kaikilla se näyttäisi olevan edessä jossain vaiheessa. Itsekin olen jo luopunut netti deittailusta, turhana hommana.

        Jos tulet toisiin aatoksiin ja asustelet lähitienoilla, niin voidaan sitä käydä keilapalloa heitteleen. Kyllä sen tunnin elämästä voi vielä huonomminkin käyttää.


      • onely
        Lonely-Hearth kirjoitti:

        Niinpä, valittajia täällä kyllä riittää ja sellaisia jotka eivät tee yksinäisyydelleen mitään, vaikka mahdollisuuden saisivatkin. Itsekin olen laittanut kirjeenvaihto ilmoituksen ja joitain viestejä olen laittanut menemään, mutta mitään ei ole tullut takaisin. Mutta siitä huolimatta, on täällä aina joku tosissaankin liikkeellä. Sinä ennen minua, minä nyt ja joku muu minun jälkeeni. Harmi että olet jo heittänyt kirveesi kaivoon, mutta enpä kyllä voi moittiakaan sinua, kaikilla se näyttäisi olevan edessä jossain vaiheessa. Itsekin olen jo luopunut netti deittailusta, turhana hommana.

        Jos tulet toisiin aatoksiin ja asustelet lähitienoilla, niin voidaan sitä käydä keilapalloa heitteleen. Kyllä sen tunnin elämästä voi vielä huonomminkin käyttää.

        Kiitosta vaan tarjouksesta, mutta välimatkaa on satoja kilsoja, sinä siellä, minä täällä kaukana pohjoisessa...


      • No enpä minä ketään tästä läheltä odottanut löytävänikään. Oulu olisi luullakseni jo sen verran iso paikka, josta tänne palstalle saattaisi joku eksyäkin.
        Mitä välimatkaan tulee, niin pitäisi katsoa kartasta, että mikä paikkakunta on suurin piirtein puolivälissä ja kohdata siellä. Tällöin matka saattaisi olla vielä kohtuuden rajoissa.
        Taikka sitten pitäisi keksiä lisää aktiviteetteja, ei sitä kyllä tunnin takia kannata montaa sataa kilometriä ajella. Pitää lisätä listaan laskettelua, lumilinnaa, eläinpuistoa. Että matkasta tulisi vaivan arvoista.


    • hgfhfghghf

      Itse huomasin sellaisen jutun tuosta etsitäänystävää.com sivustosta että siellä ei ihmiset lopulta uskalla tavata.
      Pari viestiä lähettävät ja sitten hiljenevät täysin. Ilmeisesti ihmisillä on todella suuri kynnys yrittää ystävystyä.

      Ja tällä suomi24 yksinäisyyspalstalla ei yleensä saa ollenkaan vastauksia edes.

      • Joo, huomattu on. Noilla saiteilla, joilla tosissaan muka ollaan liikkeellä, niin kaikista passiivisimmat tutustujat niillä näyttäisi majailevan. Ihmiset suorastaan välttelevät siellä toisiaan, ei vastata viesteihin ja jos vastataankin, niin kohta sitten kadotaan mitään ilmoittamatta.

        Paljon paremminhan täällä näkyy sujuvan. Tännekin on tullut jo kolmelta eri henkilöltä kannan ottoa. Treffi ja kirjekaveri saiteilla saa odotella sen 1v ennen kuin niin monelta saa viestiä. Vaikka täällä ei mikään mihinkään johtaisikaan, niin on sekin parempi kuin möllöttaa turhanpäiten noilla edellä mainituilla sivuilla.


    • pelko.pois

      Suomalainen on niin pieni-itsetuntoinen epäluuloinen pelkuri, ettei se ei uskalla edes kokeilla mitään, ei uskalla antaa itselleen tilaisuutta tutustua ihmisiin, ei uskalla antaa itsestään mitään, ei uskalla ottaa kohtaloaan omiin käsiinsä, ei luota kehenkään, ei päästä ketään lähelleen.

      Mutta jaksaa kyllä valittaa yksinäisyyttään !

      Eläköön ! Hurraa ! Nostan hattua teille aktiivisille, jotka "ilmoittaudutte" esimerkiksi täälläkin, hakemalla seuraa ja kaveria harrastuksiinne yms.

      Te olisitte ehdottomasti tutustumisen arvoisia !!!!!!!!!

      Olen itse "viittä vaille sata", lievästi invalidisoitunut ja kiinni omaishoitajana joka päivä aamusta iltaan.
      Jos voisin lähtisin minne vaan kuin "telkkä pesästä" !!!!!!!!!!

      Tehkää ihmiset jotain niin kauan kuin terveytenne ja olosuhteenne sallii !

      Ihmiset on yleensä kivoja ! Uskokaa pois !

      • On se kyllä kummaa, kun vain valitetaan. Vaikka kerran tapaisikin jonkun kanssa, niin eihän siitä mitään sitoumuksia tulevaisuuteen synny. Jos on miellyttävä henkilö niin tapaa sitten uudestaan. Jos taas ei ole mukavaa niin antaa asioiden olla.

        Ei sitä kannata kenellekään yhteystietojaan heti kättelyssä luovuttaa. Sopii vain tapaamisen johonkin paikkaan. Kumpikin saapuu omin kyydein ja lopuksi kumpikin lähtee omin kyydein.


      • Tiedänmä

        Hyvä ajatus. Mutta mutta. Ei taida monikaan jaksaa ajella kovin monta kertaa?


    • perheetönmiehekäs

      Minä omistaudun miehelle. Tällaista palautettakin olen saanut melko kattavasti ympäristöstäni, että miesystävälle pitää antaa kaikkensa, joten en pysty nyt tutustumaan.

      • erheetönmiehekäs

        Lisättäköön tähän että mieheni ei vaadi sellaista, hänellä on omaa elämää ja perhettä. Mutta melko lailla kaikki muut ympäristössäni kylläkin.


    • Suleiman_rahmaperse

      Jokaisella kunnon pelimiehellä on akka , jokunen kersa ja omakotitalo tukikohtana missä pyörähtää reissujen lomassa. Reissutyön luonteen vuoksi pitää katsos reissata, siinä sivussa on kiva pitää paria, kolmea jalkavaimoa. Tai oikeasti, mullon kolme vaimoa ja 19 kersaa niitten kanssa ja siihen on päälle nämä suomijalkavaimot. Mä vaan käyn uskontoni mukaisesti kokoamassa aina pari, kolme kertaa kuussa pari hunttaa niiltä vaimoiltani, meidän uskonnon mukaisesti, se on se mun työ. Mullon erikseen oma asumistukikämppä asustaa ja sossurahat päälle.

      Entisaikaan riitti. kun kävi kerran kuussa kukkaa kastelemassa ettei aivan kerinnyt kuihtumaan, nyt on mennyt vähän tiukemmaksi jalkavaimojen kanssa ja tarkkana niitten kans saa olla.
      Ne nykyään herkästi ilmoittelee vaimolle, jos saavat tietää sellaisen omaavani.

      Onneksi on tuo tinder, sieltä löytää nopeastikin jopa yhden illan seuraa vaihteluksi kun alkaa ne yhdet ja samat suomi jalkavaimotkin tympäistä, sieltä kautta kun tarpeeksi monta läpikäy, aina löytyy uusia kiinnostavampia tarjokkaita jalkavaimoiksi ja eikun entiset vaihtoon.

      On tämä soomi kiva paikka, naisten puute ei kerkeä muodostua ongelmaksi ja rahaakin kertyy, suomi jalkavaimoiltakin olen saanut irti yhtä sun toista maallistakin mammonaa.

    • Somebodytoknow
    • Paras olisi.. että jokainen joka tosissaan kaipaa seuraa rekisteröityy tänne suomi24seen rekatuksi nimimerkiksi. Ja sähköposti löytyy profiilista. Tänne kun laittaa sähköpostiosoitteen se katoaa. Näin ainakin mun tapauksessa. No luulin jo saavani postia mutta kuten tavallista. Ei kuulu mitään. No aina voi mennä lähibaariin. On niitä hyvän päivän tuttuja. Omasta elämästäni nainen puuttuu ja muutamat oikeat kaverit ovat muualla ja perheet. Itselläkin kyllä muutoksia mm asumisen suhteen. Minne menen? En tiedä mutta maiseman muutos.

      • Jep. Ottaapa noista rekisteröitymättömistä selvää, että ketkä ovat tosissaan liikkeellä ja ketkä vain perseilemässä. Onpahan ainakin isompi kynnys provoilla, kun on omilla tunnuksilla liikkeellä.
        Itsellänikin on kaverit muuttaneet työn perässä taikka sitten ovat perheellisiä. Eipä niitä sitten tule enään tavattua kovin usein, mitä nyt soitellaan kerran viikkoon.


      • Välillä täällä törmää ihmisiin joihin haluaisi tosissaan tutustua mutta mahdoton saada yhteyttä koska eivät ole rekisteröityneitä. Tänne on niin helppo kadota kertakäyttönimimerkeillä.

        Mullakin oli tällainen seuranhakuketju täällä joskus mutta en katsonut sitä loppuun asti vaan lähdin eri suuntaan nettitreffien kautta. Nettitreffit on nyt kokeiltu muutamaan kertaan ja seuraavaksi täytyy tehdä jotain muuta. Vielä en tiedä mitä se on. Paremman tiedon puutteessa toistaiseksi mennään nyt yksin mutta toki voi aina vakuuttaa mut toisiin ajatuksiin :)
        Sijaitsen Uudellamaalla, ikää on 39 ja mieshän minä olen. Raitis, savuton ja lapseton luonnossaliikkuja joka viettää hyvin rauhallista elämää. Kavereita ei ole. Onko väärin sanoa että haluaisin tutustua samanhenkiseen naiseen, iältään suunnilleen lähellä omaani -X-vuotta, ei ole niin tarkkaa.

        Jossain kaipailtiin pitkää, raitista, luotettavaa, ja mukavaa miestä ja sen valossa vientiä pitäisi riittää mutta välillä tuntuu että olen syntynyt väärällä aikakaudella. Elämäntapa tuntuu välillä olevan niin erilainen kanssaihmisiin verrattuna.


    • Thinkaboutyou

      Nainen , 26 v, pyyäjoelta minäkin

      • Tuumasta-toimeen

        No ottakaa neuvosta vaari. Jos ette aloittajan kanssa ole vielä treffit24 palstalla niin laittakaa sinne lmoitus ja kertokaa tässä ketjussa millä nikillä toisenne löydätte. Ettehän te mitään häviä vaikka tekisitte sitten oikeat treffit sinne kotikulmille johonkin kivaan paikkaan.


      • bsbsbdsbds

        No johan on taas..oikein ällöttää kattoo tätä saamattomuutta täällä ja kun porukka ei sitten millään saa yhteyttä toisiinsa. Mikä helvetti siinä on? Ihmisiä on kuin tarjottimella ja kaikki vaan kiertelee kädet taskuissa ja ilmottelee, että: "Joo, täälläkin oltas seuraa vailla". Mitä te odotatte? Tätä kiertelyä ja kaartelua on inhottava ja jonkun toisen mielestä varmaan huvittavaa katella sivusta. Onneks ei tartte ite olla osallisena.

        Mut siis: Henkilö A: "Täällä yksinäinen" Henkilö B: "Täällä toinen yksinäinen" A: "Tällei saat muhun yhteyden" B: "Ja tällei saat muhun yhteyden" A: "Kiva, kun joku soittelis" B: "Olishan se kiva" A: "Oon tältä paikkakunnalta" B: "Mäkin oon täältä" A: "Kaipa sitä joutuu olemaan yksin koko ikänsä, kun ei kukaan vastaa ilmotuksiin ikinä" B: "Mullakin on sama kokemus, kukaan ei koskaan vastaa" A: "No joo, tsemppiä sinulle kuitenkin!" B: "Tsemppiä myös sinulle" A: *syvä hiljaisuus* B: *syvä hiljaisuus*

        Tai sit toinen esimerkki, jos jostain kumman syystä keskustelu etenee hieman pidemmälle (mikä on sairaan harvinaista, et tälle asteelle päästään): A: "Juu, voisin jatkaa kirjottelua kanssas, laittele mulle vaikka viestiä tänne: xxxxxx.xxx" B: *Syvä hiljaisuus*

        TAI: A: Laita viestiä tänne xxxx..xx B: "Joo, laitoin." B: "Tota, ootkohan saanu viestin" A: *syvä hiljaisuus* B: *syvä hiljaisuus*

        Tätä samaa ketjusta toiseen. Ootte mestareita välttelemään toisia ihmisiä, ei voi muuta sanoo. Mä pidän itseeni hyvin vaikeasti lähestyttävänä, mut en oo oikeesti mitään siihen verrattuna, mitä näen täällä. Ja kyllä, ymmärrän että tutustuminen on vaikeeta, mut miten välttely on teille niin hirmu helppoa? Eikö siitä tuu paha mieli tai jotain? Miten te teette sen...oikeesti?


      • hämmästys
        bsbsbdsbds kirjoitti:

        No johan on taas..oikein ällöttää kattoo tätä saamattomuutta täällä ja kun porukka ei sitten millään saa yhteyttä toisiinsa. Mikä helvetti siinä on? Ihmisiä on kuin tarjottimella ja kaikki vaan kiertelee kädet taskuissa ja ilmottelee, että: "Joo, täälläkin oltas seuraa vailla". Mitä te odotatte? Tätä kiertelyä ja kaartelua on inhottava ja jonkun toisen mielestä varmaan huvittavaa katella sivusta. Onneks ei tartte ite olla osallisena.

        Mut siis: Henkilö A: "Täällä yksinäinen" Henkilö B: "Täällä toinen yksinäinen" A: "Tällei saat muhun yhteyden" B: "Ja tällei saat muhun yhteyden" A: "Kiva, kun joku soittelis" B: "Olishan se kiva" A: "Oon tältä paikkakunnalta" B: "Mäkin oon täältä" A: "Kaipa sitä joutuu olemaan yksin koko ikänsä, kun ei kukaan vastaa ilmotuksiin ikinä" B: "Mullakin on sama kokemus, kukaan ei koskaan vastaa" A: "No joo, tsemppiä sinulle kuitenkin!" B: "Tsemppiä myös sinulle" A: *syvä hiljaisuus* B: *syvä hiljaisuus*

        Tai sit toinen esimerkki, jos jostain kumman syystä keskustelu etenee hieman pidemmälle (mikä on sairaan harvinaista, et tälle asteelle päästään): A: "Juu, voisin jatkaa kirjottelua kanssas, laittele mulle vaikka viestiä tänne: xxxxxx.xxx" B: *Syvä hiljaisuus*

        TAI: A: Laita viestiä tänne xxxx..xx B: "Joo, laitoin." B: "Tota, ootkohan saanu viestin" A: *syvä hiljaisuus* B: *syvä hiljaisuus*

        Tätä samaa ketjusta toiseen. Ootte mestareita välttelemään toisia ihmisiä, ei voi muuta sanoo. Mä pidän itseeni hyvin vaikeasti lähestyttävänä, mut en oo oikeesti mitään siihen verrattuna, mitä näen täällä. Ja kyllä, ymmärrän että tutustuminen on vaikeeta, mut miten välttely on teille niin hirmu helppoa? Eikö siitä tuu paha mieli tai jotain? Miten te teette sen...oikeesti?

        Kertoo että näillä yksinäisillä on oikeita ongelmia jonka vuoksi ovat yksinäisiä. Jos siitä sairaudesta ei pääse, eivät nämä ihmiset toisiaan kohtaa.


    • (En tiedä, miksi teen tämän taas,) mutta minulle saa yksinäiset laittaa sähköpostia. Ja mailiosoite on suomi24 -mallia. Katsotaan, tuleeko taaskaan mitään....
      Olen siis nainen, 37, asun Sodankylässä.

    • Voisin ilmottautua minäkin..
      Ja erityisesti leffaseuraa/ illanviettoa pidemmän kaavan mukaan, eli minun kanssa treffit päättyy vasta aamulla puolilta päivin.

    • rumanainenjoo

      Seuraa vailla täällä 29-vuotias nainen Jyväskylästä. Kavereita tasan 0 ja olisi kiva saada edes yksi ystävä. Toki kaipaan myös parisuhdetta, mutta ei kukaan halua yksinäistä naista jolla on mt-ongelmia ja joka ei ole kaunis.

      • veeeess

        Laitas sähköposti, niin kirjotan sulle.


    • Onhan tänne porukkaa jonkin verran eksynyt.
      Unohdin mainita, että jos haluatte yksinäiset kirjoitella, niin laittakaa postia tulemaan. Nimimerkilläni tänne suomi24 osoitteeseen.
      Olen siis. 31v. Mies. Pyhäjoelta.

    • 22-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta myös kyllästynyt olemaan yksin. Saman ikäluokan kaveria kaipailisin.

      • Ui75

        Menkää tinderiin koko sakki


    • Yksinäisyys on mielentila, yksinäinen ihminen kuvittelee seurassa olevansa kaiken keskipiste, kaikki seuraavat hänen käytöstään, tosiasiassa eivät kiinnitä häneen mitään huomiota. Yksinäisen tulisi lopettaa oman napansa ympärillä pyöriminen ja kysyä vaikka "mitä sinulle kuuluu", oman yksinäisyyden tilittämistä ei kukaan jaksa kuunnella. Aloita sosiaalisuuden opiskelu aina kun tapaat ihmisen sanomalla hänelle jotain vaikka kaupan kassalle jotain muuta kuin kiitos ja olkaa hyvä.

    • Kirkkonummen.naisii

      Toivottavasti on onnistanut. Laitan tähän nyt korteni kekoon itse 51v nainen , pääkaupunkiseutu. En hae mitään erityisesti, eli en sinne tinderiin , en edelleenkään mene :) ihan kiva olisi tavata ihmisiä naisia ja miehiä, ja sanotaan nyt sekin (kun nykyään se on kauhian tarkkaa) niin juu olen hetero.

      Ketjussa oli muutama kommentti kuinka jos olette yksinäisiä niin ei muuta kuin facebookiin ja tinderiin, jep, no kaikille älykääpiöille tiedoksi, ne ei oikeastaan ole teidän oikeita kavereita ja sit tinderissä , no tokihan joku aina haluu jotakuta panna.

      En hirveän intellektuelli ole mut ihan amispohjalta täytyy miettiä, et missä me mentiin vikaan jos noi facet ja tinderit on ikäänkuin jotain ihmissuhteita. Kun ilmastonmuutoksesta puhutaan, niin ehkä , tämmönen sakki joutaakin kuolemaan sukupuuttoon ? Tavallaan onhan sekin sitä evoluutiota, tosin,ei enää olla sitä näkemässä, mut kuitenkin..

    • Yksinäisyys näyttää korostuvan näin pidempien arkipyhien aikaan, kun porukka ei pääse töihinkään yksinäisyyttään pakoon. Aika elvyttää vanha keskustelu palsta eloon.

      Ladataan 150J IRTI 160J IRTI 170J IRTI Pulssi löytyi.
      ............................./´´\................................../´´\.............................../´´\../´´\../´´\../´´\../´´\

      Ketään ei edelleenkään tulle repimään kotoa muiden seuraan, aivan kuten ei ole tultu tähänkään mennessä. Sen verran pitää itse tulla esille, että voi joku kenties kahmaista mukaansa.

      • Äh, minun hieno graafinen esitys ei nyt tullut esiin sillä tavalla, kuin mitä sen laadin. Sainpahan kuitenkin ammuttua kertalaakilla ilmoituksen palstalle, vaikka tämä sivu onkin melkoinen vikuroija.


      • Hieno graafinen esitys tosiaan :D

        Kaksi päiväähän tässä on jo itsekseen pyhiä vietetty, kaksi jäljellä.
        Huomenna laitan kuumaa kaakaota termariin, pari eväsleipää reppuun (juu, termarikin menee reppuun ennenkuin joku ehtii viisastella ;)) ja lähden metsäretkelle.

        Eihän tuo nyt varsinaisesti esilletulemista ole, päinvastoin, mutta pakko lähteä talosta ulos välillä.


      • Dodge_this kirjoitti:

        Hieno graafinen esitys tosiaan :D

        Kaksi päiväähän tässä on jo itsekseen pyhiä vietetty, kaksi jäljellä.
        Huomenna laitan kuumaa kaakaota termariin, pari eväsleipää reppuun (juu, termarikin menee reppuun ennenkuin joku ehtii viisastella ;)) ja lähden metsäretkelle.

        Eihän tuo nyt varsinaisesti esilletulemista ole, päinvastoin, mutta pakko lähteä talosta ulos välillä.

        Harrastatko vaellusta vai käytkö muuten vain eräjormailemassa? Olen toisinaan ajatellut, että voisi olla mukavaa joskus kokeilla vaellusta. Pitäisi vain löytää joku kaveriksi, yksikseen ei oikein vielä tohdi.


      • Lonely-Hearth kirjoitti:

        Harrastatko vaellusta vai käytkö muuten vain eräjormailemassa? Olen toisinaan ajatellut, että voisi olla mukavaa joskus kokeilla vaellusta. Pitäisi vain löytää joku kaveriksi, yksikseen ei oikein vielä tohdi.

        Kiitos kysymästä. Päiväretkiä (max. 20-25km) ne retket tähän mennessä on olleet mutta tulevana kesänä sekin muuttuu kun lähden Lappiin telttamajoitusperiaatteella. Jos sää suosii niin teen jonkun kahden-kolmen yön vaelluksen mutta muuten reissu mene autolla paikkoja kierrellessä.
        95% retkistä on ollut yksin kuljettuja joten sitä puolta on tullut kyllä harjoiteltua :D
        Muuten itsekin melko noviisi olen vaellustouhuissa mutta tälle vuodelle muotoutui punaiseksi langaksi se että nyt on tehtävä jotain uutta.

        Jos et vielä tohdi pidemmälle reissulle lähteä niin aloita pienesti ja katso miltä tuntuu :)
        Ei kai heti tarvitse monen päivän reissuja tehdä.
        Itseäkin aiemmin epäilytti maastoyöpymiset mutta tuossa vuodenvaihteessa jokin päässä napsahti ja koin valaistuksen niin kuin Jake Blues konsanaan! :D


    • Espoosta

      Olen 52 v kaunis ja raitis javiloinen nainen pk seudulta. Yksin nyt kuitenkin jäänyt ja kaltaistasi miestä etsin.

    • kotiaskeetikko7643

      Etsin teologiaa opiskelevaa kotiaskeetikko naista syventäviin keskusteluihin ja kotimaan matkailuun mm.Valamoon.

      Olen mies, ylioppilas ja jne.

    • 25v nainen Päijät-Hämeestä. Vapaa-aika uppoaa tietokonepeleihin ja koiraan, enkä just nyt edes kaipaa elämältä juuri muuta. Paitsi kavereita.
      Musta saa seuraa niin tietokonepeleihin, sähköpostikaveriksi, iltanuotiolle, lenkille tai vaikka kahville.
      Jos oikein ystäviksi ryhdytään, niin vain taivas on rajana. :P Mä en nyt keksi mitään hyvää esimerkkiaktiviteettia tähän, mutta monenlaista on tullut kokeiltua ja kokeilen mielelläni uusia juttuja.

      Kovin baaripainotteista elämää en terveydellisistä syistä vietä, mutta absolutistikaan en silti ole. Tupakkakin kelpaa vain passiivisesti.

      Perään voi huudella vaikkapa osoitteeseen [email protected]. Mikäli totean sinut harmittomaksi, voin antaa myös astetta virallisemman sähköpostiosoitteeni. Muitakin yhteydenpitotapoja voidaan harkita.

      Kiitti ja kuitti.

    • kaveri0293e8

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe