Sun vai mun luo...???

MissäTavataan

Ensin ihastutaan, moikkaillaan ja jutellaan, kunnes tavataan ensimmäisen kerran vaikka kahvilassa ja mahdollisesti sen jälkeenkin jossakin julkisella paikalla.
Harvemmin varmaan ensimmäinen tapaaminen tapahtuu kummankaan kodissa.
Jos suhde etenee ja luottamus kasvaa, niin jatkossa varmaan tapaamispaikka vaihtuu kodin lämpöön ja kahdenkeskiseen tapaamiseen, kuin jatkuvaan kahvilassa tai leffassa tapailemiseen.
Varmaan siinä vaiheessa, kun luottamus ja ihastus on syventynyt, niin mahdollisesti tavataan toisen kodissa?
Meille vai teille, kumman luona ensimmäinen tapaaminen sitten tapahtuukaan.
Naisen luona on varmaan yleisesti paljon siistimpi huusholli, kun taas miehen huusholli on yleensä sekaisin, ettei ihastusta edes kehtaa päästää asuntoon, kun nolottaa epäsiisteys, vaikka olisi siivottu, mutta huusholli ei niin siistinä pysy, kuin naisen huusholli.
Nainehan on jo luonnostaan romanttinen ja pitää huushollinsa siistunä.
Miehelle ei huushollin siisteys ole tärkein, ainakaan silloin, kun sinkkuna yksin elää.
Onhan toki miehiä, joilla huusholli on tip top kunnossa, mutta itse en lukeudu näihin.

Haluaako nainen tavata mielummin miehen luona vai kutsuuko miehen luokseen?
Entäpä jatkossa, jos suhde syvenee, niin tykkääkö nainen, että jatkossa tavataan naisen luona, jolloin nainen ei tarvitse kulkea miehen luokse, vaan saa odotella rauhassa omassa asunnossaan, kun miehelle taas ei välimatkan kulkemisella ole merkitystä, kun tietää, että pääsee ihastuksensa lähelle viettämään aikaa, niin mies tulee vaikka taivaalta sataisi panssarivaunuja.
Minä kyllä mielellä tapaisin ihastustani hänen luonaan kotiolosuhteista johtuen, kun veljeni asuu kotona, niin olisi paremmin kahdenkeskistä aikaa ihastuksen luona, jos hän asuu omassa asunnossa.
Tai vastaavassa tilanteessa, jos mies asuu vielä vanhempiensa luona, niin varmaan parempi paikka tavata on naisen luona, että saa olla kahdestaan ja viettää aikaa kahdestaan, eikä ylimääräisiä ihmsiä ole lähellä. Onhan kyseessä kahden ihmisen väliset herkät hetket, jotka ulkopuolinen asiasta mitään välittävä voi pilata.

17

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KodinLämpöön

😂😂😂 tää oli mainio!

• Täyttälantaa

Löysää pipoa. Tai saattaapi tapaamiset jäädä kahteen kertaan.
      Toinen ei ole tarpeeksi ihastunut tai tosissaan jos katselee ympäristöään eikä sinua :D :D
      Etkä sinäkään jos tollasia jonninjoutavia suollat.

• Kukkanenjoujou

Pöhkö et tajunnut pointtia!! Toi oli humööööriä! 😊

• NaapurinTamara

Juu, että vaikka koko suku ja naapurusto vierellä läähättää, niin nainen ei ole moksiskaan ja jos joskus sekin ihme tapahtuisi, että sänkyyn päätyy, niin ei haittaa, vaikka suku ja naapurusto siinä vierellä töllistää ihmeissään...

• teillevaimeille

Huusholli oli ihan paras:)

• KodinLämpöön

Jees! 😂😂😂Nauroin ihan räkänä! Jonkun armoitetun koomikon kun sais tän tekstin lukemaan / näyttelemään!

• NäinSeTapahtuu

Ei siis kummankaan luo, vaan perutaan koko suhde ja kumpikin menevät omille tahoilleen suremaan.

• niintapahtuukin

Surunkin pystyy jättämään pois ajattelemalla toisen kaikkia negatiivisia puolia... helppoa eikö?

• MaaseudunTulevaisuusKer

Mä suosittelen kesällä heinälatoa, tulee sellainen maaseudun tunnelma, kun kuivat heinänkorret pistelee talapuoleen.
      Kai se talvellakin onnistuu, jos tunteet käy kuumina, niin ei siinä pakkanen haittaa, jäähdyttää vaan sopivasti tunteiden ylikiehumisen.

• MaaseudunTulevaisuusKer

Vitun kyrppä, et sä osaa ees kirjottaa, vaan kirjoitus virheet paukahtelee..

• Juujuujussikulta

Arvoisa Maaseudun tulevaisuus ja toivo, sana kirjoitus virheet on yhdyssana! 😆 Mites se suukkeli nyt pannaan?

• Menuonpääs

Mie haluun ehottomast tehä sulle safkis.

• Yliviiskyt

Minä tykkäisin tulla sinun luo, koska en ole supersuositussa nainen, en mikään erikoinen ruuanlaittaja, minulla on keskenkasvuiset lapset ja lemmikkejä. Sitä paitsi minusta olisi jännittävämpää ja romanttisempaa tulla käymään sinun luona, enkä
      vitsaile! Olen juuri ihastunut eikä
      Ihastukseni kohde sitä vielä tiedä vaikka hieman on hänenkin suuunnaltaan ihastusta ilmassa ja nii..iiiiin uneksin treffeistä juuri kahvilassa ja sitten myöhemmin...hänen luonaan! Olen pihkassa kuin pikku tyttö!

• MissäTavataan

Siis haittaaks ihastusta, jos miehellä vastaavassa tilanteessa sattus oleen löysä yöpyjama päällä ja nainen siis huomais, et miehen etumus alkais nousemaan eli miehellä alkasi niinku seisoon, kun ihastus on lähellä.
      Mulla meinaa kyllä alkaa seisoon, jos mun ihastus on lähellä, jo ajatuskin jäykistää.
      Ei voi oikeen verryttelyhousuja pitää, jos tietää et voi kohdata ihastuksensa.
      No kostuuko ihastuksen pimsa, jos naisen ihastus on lähellä ja varsikin, jos nainen huomaa miehen etumuksen kohoavan...???

• tosirumat

Verryttelyhousut ei oo jees

• Tietäsitte vaan minun mokani.

• achtungliebe

Ei kummankaan, vaan HOTELLIIN. On siistiä ja huonepalvelu pelaa. Aamulla voi mennä valmiiseen aamiaispöytään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe