ja se aukeaa kaiketi taskussa?
Voiko olla rikollista kuunella sitä??
Kun ystävän känny jää auki?
8
142
Vastaukset
- Makriina.ei.kirj
Riippuu kai siitä, mitä kännystä kuulee ja alkaako hyödyntää kuulemaansa.
Minun kännyäni ainakin saa kuka tahansa naputella, siinä ei ole mitään salaista. Päin vastoin, olen antanut salasanani tieoksi läheisille, että voivat hoitaa asioitani, jos kaadun halvattuna maahan enkä pysty enää sormeani nostamaan.
Sama koskee myös läppäriäni. Opin sen, kun naapurin isäntä kuoli yllättäen, ja kaikki hänen tietonsa jäivät koneeseen, jota ei saatu auki. En tiedä tarkkaan, miten kävi, mutta mies oli niin varovainen, että oli piilottanut pankkiholvinsa avaimenkin, niin että piti murtautua siihen ja maksaa siitä maltaita. - kypsäukkeli
En ole vuosiin enää hallinnut kännykän, sen perusnokialaisen tekstiviestitoimintoa. Poistan kaikki siihen tuleet viestit. Dementtinen nuppini kieltäytyy hyväksymästä yhtään tekstiviestiä.
Kun lankapuhelin liittymä meiltä loppui, olin jo melko "kypsätapaus".- nä.ny
Nykyajan kännyt ovat auki tavallaan...... .
- ei-voi-kuunnella
alottajalle,
tietääkseni ei toisen taskussa olevaa kännykkää voi kuunella, vaikka olisi auki, - 3425
Se mitä mahdollisesti kuulet kännyn jäädessä auki tai pikavalinnasta on känny itse soittanut sinulle ei voi olla sinun vika.
Jos siinä saat jotain henkilökohtaista tietoa, niin sen voi pitää omana tietona ja siitä voi toki ao. kanssa keskustella, mutta sellaisen tiedon levittäminen muille menee pykälien puolelle. - Seu.raa
Eräistä merkeistä sanotaan älä osta ja minulla on se. Vanhanajan olivat hyviä >Nokia.
- 3425
Pssst... vielä
Tuo toinen henkilö on voinut joutua jonkinlaiseen vaara-/uhkatilanteeseen ja uskottelee uhkaajalle lopettaneensa puhelun, mutta taskuun laittaessaan jättääkin sen auki, jotta kuulisit mitä tapahtuu.
Vastaavassa tilanteessa henkilö on voinut salaa taskussa soittaa pikavalinnalla numeroosi, jotta kuulisit.
On siis syytäkin kuunnella mitä toisessa päässä tapahtuu ja varmistaa ettei yhteys ole auki tarkoituksella. Tarkoitan nimenomaan noita hämysoittoja? On minunkin kännyni niitä tehnyt aikoinaan,nimenomaiseesti nokialainen.
Nyt minulla on Sony ja ei ole soittanut itsestään.
Kerran oli hämmentävä juttu,kun kissani hyppäsi yöpöydälle ja ihmettelin mistä toi puhe kuuluu?
Otin kännyn käteeni ja puhelu oli mennyt hätäkeskukseen?
No selitettyäni,ettei hätä ole tämännäköinen,että kissani tämän teki?
Sieltä kertoivat,ettei ollut ensimmäinen kerta,että kyllä koiratkin hälytyksiä ovat tehneet.
Kännykkäni oli suljettu,mutta hätäkeskukseen sillä kuulema pääsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910