Kangaskartano Viitasaari

naana52

Onko kenelläkään kokemusta paikasta ? :) <3

8

584

Vastaukset

• kovasti odotan vastauksia ..:)

• Ap:lle kerran joutunut sinne ja toista kertaa en mee.

• En suosittele menemään koko paikka on täysin luokaton ja omistajat ylimielisiä joita kiinnostaa vaan raha.

• Todellakin täysin ala-arvoinen paikka. Itse kun olin siellä niin omistaja huusi koko porukalle ilman syytä ja kohta pyysi anteeeksi. Kertoi syyksi huutamiseen perheongelmat. Ei omat ongelmat saa vaikuttaa työtekoon. Toinen mitä koin siellä niin osa työtekijöistä puhui paljon toisten asiakkaiden asioista. Kolmas mitä siellä oli, en ole ihan varma käyttääkö osa henkilökunnasta/omistajista itse lääkkeeitä ym... varsinkin kun omalla kahdallani kävi niin, että he olivat mitanneet väärin korvaushoitolääkkeeni ja loppuajasta jouduin olemaan pienemmällä annoksella niiden "mokan" vuoksi.

• Itse olen ollut kaksi kertaa Kangaskartanossa alkoholiriippuvuuden vuoksi. Minulla on ainoastaan positiivisia kokemuksia. Henkilökunta on suhtautunut hienosti sopeuttaen jokaisen kuntoutuksessa olevan tilanteen olosuhteisiin. Itse ainakin sain käydä kuntosalilla, lenkillä, luonnossa, uimassa yms aina kun halusin, kunhan osallistuin päivän ohjelmaan. Kaarina porukoineen aivan ihana. Kiitos Kaarina, Sami, Paula, Tuomo ja Esakin😊 Terveisin Marjaana

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin täysin ala-arvoinen paikka. Itse kun olin siellä niin omistaja huusi koko porukalle ilman syytä ja kohta pyysi anteeeksi. Kertoi syyksi huutamiseen perheongelmat. Ei omat ongelmat saa vaikuttaa työtekoon. Toinen mitä koin siellä niin osa työtekijöistä puhui paljon toisten asiakkaiden asioista. Kolmas mitä siellä oli, en ole ihan varma käyttääkö osa henkilökunnasta/omistajista itse lääkkeeitä ym... varsinkin kun omalla kahdallani kävi niin, että he olivat mitanneet väärin korvaushoitolääkkeeni ja loppuajasta jouduin olemaan pienemmällä annoksella niiden "mokan" vuoksi.

Osa siellä hoitajista on vanhoja subu narkkeja.. Mistä sitä tietää,

• On!
      Jos on tarkoitus lopettaa rauhottavia, niin ei missään tapauksessa!!
      Ne vedetään seinään ja vaikka kouristaisi niin ei mitään.
      Tuttuni meni lähinnä kovien kipulääkkeiden vuoksi paikkaan niin heti bentsot pois ja hermosärkylääkkeet!
      Sai kouristuksen.
      Ei ole nähnyt edes lääkäriä paikalla..
      Hoitajat kuulemma tosi kivoja ja porukka pieni ja hyvä,
      Lääkärin saisi heittää helvettiin tollasella menolla!
      Joku vanha vankilalääkäri. Se sanoo jo paljon.,

• Huh huhhh..oli kirjaimellisesti minuuteista kiinni etten itse innostunut hakeutumaan paikkaan! Olipa HYVÄ TIETÄÄ! Kiitos, jepp jepp, kattotaan mistä löytyis sopiva😨

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      62
      3655
    2. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      254
      2276