Minun täytyisi vaihtaa Mercedes-Benz E taloustilanteen vuoksi halvempaan dieseliin, mutta uuteen. Laskin sen hinnan ylärajaksi noin 30.000 euroa. En haluaisi ravata kaikissa mahdollisissa liikkeissä asiaa kyselemässä, joten pyydän apua palstalaisilta.
Ylipainoni vuoksi en haluaisi tinkiä sisätiloista kuljettajan paikalla, ja oviaukonkin olisi hyvä olla riittävän kookas. En kuitenkaan hyväksy maastureita tai tila-autoja niiden suuren otsapinta-alan vuoksi, joka suurentaa kulutusta moottori- ja maantieajossa.
Onko i40:ssä saman verran tilaa kuskille? Tinkimisvaraa tilasta ei oikein olisi. Entä autoon/autosta nousu, onko matalampi?
Vaihto E-sarjasta, löytyykö samankokoista?
1
326
Vastaukset 1
Hyundain viiden vuoden takuu olisi hyvin kiinnostava. Jos i40:n vaihtaa 2-3 vuoden päästä, olisi takuuta vielä reilusti jäljellä, mikä olisi omiaan pienentämään välirahaa.
Käsivalintainen 1,7 CRDi Classic vaikuttaisi hyvältä valinnalta, mutta onko niin, ettei siihen saa tuplaksenoneja lisävarusteenakaan? Ei se tosin mikään este olisi, koska tilat paljolti ratkaisevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493