Kaikki alkoi siitä, kun minut heitettiin junasta etuoikealle, suoraan jonnekin ihme paikkaan jossa kuulin veljeni äänen selittävän minun joutuneen Turkkiin. Täällä huomasin hetken päästä, että olimme joutuneet kovaan kiistaan jostakin ihme märisijästä, josta mietostimme heti hänen liittyvän jotenkin veteen ja nietostamiseen, eli selkeää tekemistä keskenään. Tunsin itseni kummitukseksi, ja heti tuntui että koko homma saattaisi mennä nauramiseksi ja itsensä sättimikseksi, mistä tulikin mieleen että kyllä, minä olen koira.
Sateenkaaren päältä
skandaali_kokemus
4
650
Vastaukset
- Se_olennainen_juttu
Mielikuvitusta löytyi mutta se intohimo jäi puuttumaan ihan totaalisesti:(
- pyramidin_huipulta
Alussa Karvapeite loi Taivaan ja Maan. Maa oli autio ja tyhjä, ja Pimeys liikkui Syvyyden päällä.
- aprikoosi_persikka
Loin katseen allani olevaan egyptin autiomaahan, jossa äkkipäätä silmäillen satakunta orjaa rakensi toisiaan sättien pyramidirakennelmaa. Mietin merta. Piilottaisinko kulta-aarteeni seitsemän meren taakse?
- hituntitunhittu_
.... sen sijaan, että olisin upottanut ne Titanicissa merenpohjaan, päätinkin viedä ne Pentagoniin. Tarkistin kelloni; muutama pykälä taaksepäin, suuntana USA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848