Apua! Olen lihonut!

läskityttö3

Moi! Oon 15v. tyttö ja mun mitat on 161cm 57kg . Kävin äsken vaa'al ja olin lihonu 4 kiloa!! (=61 kiloa mun paino) Tai siis syön aika huonosti mutta ku harrastan paljo liikuntaa nii oon laskenu sen varaan. No kummiski eilen menin mun poikaystävälle ja ku se alko riisuu mua nii se näki mun mahan ja sit se vaan jätti hommat kesken. Olin oikeesti aika hajalla tän jälkeen. Ja tänä aamuna yritin laittaa mun lempi farkkuja mun päälle niin se vetskari ei menny kiinni!! Apua!
Tässä on mitä syön päivässä:
Aamupala: kanamunaa ja pekonia
Koulus käyn yleensä hakee mässyy ja sit syön sitä niinku ruuan tilalta
Välipala 1: mässyy tai joku myslipatukka
Valipala 2: mässyä...
Välipala 3: mässyä...
Illallinen: Jotain koti ruokaa
Iltapala: suklaa muroja
Sit vielä yleensä napostelen salaa jotai mun huoneessa ennen ku meen nukkuu.
Mut harrastan juoksuu joten oon laskenu sen varaa ton mun ruoka valion.
Auttakaa mua mitä teen?!
Koska oon ennenki yrittäny laihtuu jättämällä noi herkut pois mut sit oon kummiski aina herkutellu. Suklaa, sipsit, pekoni keksit ja mäkki safka on parasta mitä tiiän ja mua harmittaa koska mun kaverit huomauttaa mulle koko ajan et "tiiäks kuinka paljo kaloreita tossa on?" ja et "sun ei kannattais syyä noin paljo suklaata" koska syön suklaata joka päivä. Pelottaa ihan sikana tää painon nousu entä jos musta tulee kauhee läski!!

13

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enihmettele

      omg! sun ruokavalio!! mitä? ja 15 v? harrastat seksiä? oikeesti? mutta sinuna vähentäisin tota suklaata sun muuta mässyä! ihme että lihot!

    • LisääLäskiä

      Usko pois kolmekymppisnä painat jo yli 80 kiloa. Merkit on selvät.

    • 8979696

      Kokeile karkkilakkoa. Olet selkeästi koukussa makeaan. Aloita jättämällä vaikka yksi herkuista ensin pois jos et pysty kokonaan jättää karkkia. Jätä se poikaystävä myös, jos ei arvosta sinua sellaisena kuin olet, olit sitten läski tai laiha.

    • Vaihda_isompaan

      Kerropa sille pojalle, miten käy kun hän lihoaa.
      Moni poika ei ole värkkiään nähnyt pallomahansa alta vuosiin.
      Kädet ei ylety nappulaan. Vessassa roiskitaan ympäri seiniä.
      Visuaalisesti vehje häviää lähes näkymättömiin. Eikä vehkeellä ylety muihinkaan hommiin.
      Kerro myös, että minimunasella nämä ongelmat ovat edessä jo pienelläkin painonnousulla.

      • Anonyymi

        Lihoaa ei ole suomen kieltä, vaan lihoo!


    • gghjkkll

      Kuulostaa hyvältä, jatka samaan malliin ;) löytyykö jo vatsa- ja selkämakkaroita?

    • miksu123456

      Mikään treeni maailmassa ei korjaa huonoa ruokavaliota.

    • Ongelmakaveri

      Vaikuttaa että ongelma on enemmänkin poikaystäväsi. Jos joku nalkuttaa koko ajan ja sen ottaa tosissaan, niin jo pelko panee mässäilemään. Mitä enemmän jotain pellkää koko ajan, sen varmempaa on, että siitä tulee ongelma. Varsinkin kun hän näki vatsasi ja jätti homman kesken (mitä en muutenkaan suosittelisi noin nuorelle) niin se aiheuttanee jo niin paljon ahdistusta, että varmasti napostelu maittaa.

      Vaihda kaveria, sano sille suorat sanat, tai kieltäydy kuuntelemasta sen jankutusta.

    • mitä vittua?!?! noin epäterveellistä ruokaa ja vielä ihmettelet miten lihoot?!?!? camoon vertaappa tota sun päivän ruokalistaa mun ruokalistaan:
      aamupala: 1-2 perus leipää
      päiväruoka: puol lautasellista salaattii ja normi määrä ruokaa (jos ollaa koulussa en syö muuta ku salaattii)
      välipala: yleensä ei mitää, mut joskus otan leipää
      iltaruoka: kotona olevaa perus koti ruokaa (ei mitää roskaruokaa, yleensä)
      iltapala: jugurttia, hedelmia tai leipää
      ja viel kuvittelet et juoksun harrastamisella paino pysyisi samana vaikka syöt suklaata sunmuuta epäterveellistä joka päivä??? ite syön herkkuja vain viikonloppuisin, ja silloinki otan vai yleensä jonku iha perus karkki pussin ja jonku pienen limun/mehun, toki oon nyt karkki lakos nii vedän pähkinöitä :D ja itte harrastan säbää ja lätkää ja paino on pysyny aina iha samana :D joten onnee sulle siihe sun laihduttamisee :D

    • itsensäHyväksyjä

      Itse suosittelen seuraavia asioita: Sinun pitäisi liikkua monena päivänä viikossa ja pitää myös 2lepopäivää. vain yhden viikon liikunta ei auta. Keksi itsellesi sopiva treeni joka rasittaa ja tulee hiki,mutta ei sellasta jonka jälkeen et jaksa tehdä enää mitään (juoksu on hyvä,mutta ei riitä pelkästään). Syö joka päivä 5 kertaa päivässä kunnon ruokaa että jaksat (hamppareita jne... voi syödä joskus,mutta ei joka päivä). Makeisia voi myös syödä vähän,mutta ei kokoajan. Tätä olen itse yrittänyt. Ja vaikka paino ei putoaisikaan niin keho muokkaantuu ja massa korvaantuu lihaksilla. Mutta tietysti suosittelen hyväksymään itsensä millaisena on. Itse olen 185cm pitkä ja noin 90kg,mutta lihaksiakin kyllä löytyy...

    • hanneleg

      Toivottavasti provo. Oon 15 eli sakkolihaa..

    • Anonyymi

      Toivottavasta aloittajalla on ehkäisy kunnossa.Ohan se kamalaa ettei jätkällä seiso kun näkee tytön vatsamakkarat.Etsi ylipainoinen poikaystävä niin hän ei tuomitse sun vatsamakkaroita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe