Heather locklear oli ennen kaunis nainen

Naisasialuuseri12

18

345

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      Alkoholi- ja lääkeriippuvuus yleensä vaikuttavat epäsuotuisasti ulkonäköön kuten terveyteenkin.

      • Naisasialooser11

        Ikääntyminen on se mikä vaikuttaa erittäin epäsuotuisasti naisen ulkonäköön.


    • Eikelpaatavis

      Ei ole pakko vetää huumeita ja viinaa. Tuon näköinen kurppa haluaa kuitenkin sen komean top 10 miehen. Ei kelpaa muu kuin rokkistara jolla vitusti rahaa.

      • Nainen39vee

        Mitä väliä?


      • ettäsilleennyt
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mitä väliä?

        Sillä on silloin väliä jos itse haaveilee hänestä, mutta ei saa.


    • hardcoreATM

      kyllä mä vielä panisin Heatheria, mutta mä olenkin ruma hcatm

    • Naiskauneusexpertti

      Heather oli muuten kaunotar, mutta lattatakamuksinen.

    • Treffimies-

      Eihän tuo eroa mitenkään suomi kurpista jotka hakee seuraa treffipalstoilta.

      • Haluaisi

        Oi, onko he niin kauniita, että ihan tähtiainesta?


      • Yksinkertainen12

        Sori eroaa paljonkin..turhaa täällä katkeruuttasi purat,kun et kelpaa kellekkään..jos olisit komea ja vientiä riittäisi niin et täällä nillittäisi kurjuuttasi..


      • Naisasialooser11

        Ei eroa, vaan samanlainen ruma kurppa kuin mitä sinä ja muut suomikurpat.

        Määrittele muuten"komea" ja eikös se"komea"mies muutu rumaksi vanhaksi lerpaksi ja vienti loppuu eli hän menettää kaiken?


    • Ennen oli kaunis ja seksikäs miesten päiväuni..voisi nytkin olla nätti,jos olisi pitänyt huolta itsestään.

    • KauneusVallanAseena

      Eikös yleensä kauniit naiset olekin tuollaisia väkivaltaisia varsikin miehelleen.
      Kaunis nainen käyttää kauneuttaan vallan symbolina ja sen verukkeella esittää vaatimuksia miehelleen, koska kaunis nainen tietää, että mies tekee kaikkensa kauniin naisen eteen, ettei menetä kaunista naista.

    • Jännänainen.

    • Mun mielestä näyttää aivan hyvältä 56 vuotiaaksi. Juuri yöuniltaan herännyt alkoton kaunis nainen ilman meikkiä ei näytä tuon paremmalta, ei saa verrata puolta nuorempiin naisiin. En kieltäytyisi jos pyytäisi mua ulos.. :)

    • lurpahta

      Heather alkoholisoitui ja jäi koukkuun päihdeongelmaisen rokkistaran vaimona. Miehen syytä siis tämäkin. Liekö Richiekään kuivilla, potkut ainakin sai bändistä.

    • Anonyymi

      Nyt on aivan keski-ikäisen suomalaisnaisen näköinen, Seiska uutisoi tänään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe