Onko linjoilla insinööriksi opiskelevia, jotka ovat vaihtaneet alaa ja opiskelevat insinööriksi 30-vuotiaana( - 2 vuotta)? Mahtaakohan olla aivan tosi, ettei YIT:le yms suurin raksafirmoihin ole yli 30-vuotiaalla asiaa? Kovin tulee valitettavasti-maileja nyt.
Olen saanut kylläkin vakkaripaikan prosessiteollisuudesta koulun oheen, ja miettinytkin, jos vaihtaisi kokonaan tehdasteollisuuteen. Relevanttia kokemusta tehdasduunista löytyy parikymppisestä lähtien. CV lähes täysin aukoton.
Enkö nyt vain osaa myydä omaa kokemusta oikein. Kaikenlaiset nuoremmat parturikampaajat yms höpökoulun käyneitä näyttää kyllä pääsevän isoille raksafirmoille. Toki heille ei tarvinne maksaa juuri mitään, itselläni on kuitenkin tuntiliksa likempänä kahtakymppiä nyt.
Yli 30-vuotiaana työnhaku rakennusalalta
inssiopiskelija85
2
271
Vastaukset
- vanha_ingenjööri
Itse olen 37v. toista vuotta rakennusinsinööriksi opiskeleva ja kyllä voin sanoa, että erittäin nihkeää on kesätöihin/ harjoitteluihin pääsy tämän ikäisenä.
Toki minulla on myös huono CV eli se saattaa vaikuttaa myös. Työttömyysputken jälkeen siis aloitin opiskelun. Tuskinpa tulen jatkamaan kolmannelle vuodelle jos ei nyt löydy mitään paikkaa.- 35inssi
Älä hullu lopeta kesken!
Ainakin jos asuu 100-130km säteellä pk-seudusta, niin töitä löytyyy varmasti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755