Moikka,
Minua kiinnostaisi hakea opiskelemaan logopediaa, ajattelin että valmistautuisin pääsykokeisiin hyvin. Mutta tänä vuonna ei olekaan mitään ennakkomateriaalia, vaan aineisto jaetaan vasta pääsykokeissa. Miten voisin valmistautua, miten muut valmistautuvat tälläisessa tilanteessa?
Voihan ammattikoulutodistuksella myös hakea kun lukiota en ole käynyt?
Logopedian pääsykokeet
3
1231
Vastaukset
- AamukahviaKohtaKeitän
Itse olen lukenut Viktor Franklilta, logopedian kehittäjältä yhden ainoan kirjan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisyyden_rajalla
Suosittelen. Muuta yhteyttä minulla ei ole logopediaan, tai sen opiskelemiseen.
Mietin vain, että tuossa kirjassa voisi olla perusajatuksia logopedian taustalla, joskaan ei valmiiksi pureskeltuina. Yleisesti ajattelisin, että voisit valmistautua kokeisiin lukemalla logopediasta ja miettimällä asioita?- miksi42
Kirja voi varmaankin olla hyvin kiinnostava, mutta koska se käsittelee logoterapiaa eikä logopediaa niin siitä ei välttämättä ole pääsykokeissa mitään hyötyä. Yleisesti logopediaan perehtyminen kuulostaa kuitenkin hyvältä idealta.
- Yliopistoonharkitseva
Jos pääsee yliopistoon opiskeleen, mutta ei jostakin syystä pystyiskään menemään. Niin voiko aloittamista lykätä niin että alottaa vasta seuraavana vuonna?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181