Uusi laiska Leka

6545345

Taas Lexus tuo tehottoman auton myyntiin. Sopii varmaan New Yorkin ruuhkiin mutta eipä sitten muualle. Premium cittari missä peräti 126hp tehoa ja painoa kuitenkin luokkaa 1500kg.

Jopa Skoda pistää pikkuautoihin voimakkaampia koneita. Outoa!

42

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinki_nordschleife

      Sopii varmaan New Yorkin ruuhkiin mutta eipä sitten esimerkiksi Helsingin autobahnoille, joissa saa ajaa niin kovaa kun auto kulkee. ;)

      Helsingin nordschleifella tuskin sais edes rengasta vinkumaan. Kyllä siihen jo joku tommonen lamborghinin tehoinen tanssiva hevonen tarvitaan.

      • LeBulevardilla

        Helsingin kaupunibulevardeille, siinä sitä tehoa tarvitaan kun körötellään kohta 50 km/h sisääntuloväylillä. Tosin ruuhka-aikoina jo nyt keskinopeus taitaa olla 30 km/h.
        Moottoriteillä on taas jatkuvasti jotain puuhastelua, Klaukkalan eritasonliittymän rakentaminen tuo taas audi kuskien suonet pintaan.


    • Kovarassi

      Suppea on aloittajan tietämys lexuksista.kannattaa katella millasia moottoreita ja kuis paljon heppoja löytyykään.saatat yllättyä.

      • rammat.ponit

        Lexuksen ja Tojon hybridihevoset ovat isoja paperilla mutta kulku on lukuihin nähden aneemista. Näin on jokaisen mallin kohdalla.
        Saa todistaa vääräksi jos pystyy. Tiedän että ei pysty.


      • Kovarassi

        No ei nyt GS450h ja LC500h nyt niin aneemisia ole kulkemaan..


      • rampoja.poneja
        Kovarassi kirjoitti:

        No ei nyt GS450h ja LC500h nyt niin aneemisia ole kulkemaan..

        Ei ne hitaita ole, mutta paperilla oleviin hevosiin nähden kulku on aneemista. Esin 280hv Passat on selkeästi ripeämpi 0-100 kuin GS450h, Samoin 535d bemu vaikka hevosia on paperilla vähemmän.


      • Mielipide___
        rampoja.poneja kirjoitti:

        Ei ne hitaita ole, mutta paperilla oleviin hevosiin nähden kulku on aneemista. Esin 280hv Passat on selkeästi ripeämpi 0-100 kuin GS450h, Samoin 535d bemu vaikka hevosia on paperilla vähemmän.

        Kumpikaan ei ole "selkeästi ripeämpi", kun kumpikaan ei edes ole ripeämpi. Eipä sillä, ihan hyvin omalla GS450 -hybridillä kerkeää niin Suomessa kuin ulkomaan reissuillakin, kiitos kysymästä. Pikkupojat katselee nollasta sataan -aikoja, muille ne on enemmän tai vielä enemmän yhdentekeviä. Jos ne kuitenkin kiinnostaa, niin 100-200km/h väli taittuu Lexuksella noin 3 sekuntia nopeammin kuin mainitsemallasi Bemarilla. Onko se sitten vähän vai paljon, joka tapauksessa Suomen oloissa merkityksetöntä.


      • Mihinsäsitä
        rampoja.poneja kirjoitti:

        Ei ne hitaita ole, mutta paperilla oleviin hevosiin nähden kulku on aneemista. Esin 280hv Passat on selkeästi ripeämpi 0-100 kuin GS450h, Samoin 535d bemu vaikka hevosia on paperilla vähemmän.

        0 - 100 tarvit kun edellä olevat käytännön liikenteessä kuitenkin määrää tahdin .Ja kuinka usein käytännön liikenteessä noilla hapankaalipurkeillakaan kiihdytetään valoista täysillä.


    • laatu.japanista

      Katselin noita nettiauton asiakkaiden antamaa pisteytystä eri automerkeistään ja hämmästyksekseni totesin että Lexus oli arvotettu lukemaan 4.4 kun Volkkari oli yltänyt vain 4:n pisteeseen. ja olikohan paskatissa vain 3.9, että tuota , mitäs tuosta pitäisi kriittisen asiakkaan ajatella?

    • Kovarassi

      Niin..kyllähän lexus on vähävikainen auto ja laadukaas.ja mitä tuohon suorituskykyyn niin siinä 0-100 km/h niin pieni ero ..mutta ohituskiihtyvyys sitten meneekin lexukselle ..eli 80-120 välillä.

      • Korjataan_vähän

        Ohituskiihtyvyys 80-250 on isolla hybridi Lexuksella häkellyttävää. Ei kai kukaan tervejärkinen reuhdo 2 tonnin painoista autoa paikaltaan vaikka tehoa riittäisikin. Joku launch-control on lasten leluja jonka käyttö on Volkswagenissa rajoitettu tiettyyn kappalemäärään koska se rikkoo auton. Ei kaikki "Pentit" sellaista edes ymmärrä.


    • kivi_leivässäsi

      " rampoja.poneja
      28.2.2018 14:55
      Passat on selkeästi ripeämpi 0-100 kuin GS450h, Samoin 535d bemu vaikka hevosia on paperilla vähemmän."

      Pitäis kuitenkin ensin löytää sellainen passat tai bemu, jotka eivät jää sähkövikaisina lähtöviivalle nytkimään , kun toyotat menevät jo kaukana horisontissa.

      Vituttaa kuin sähkövikaisen bemun kuskia. Kivi leivässä ja hammas poikki.

    • pakko.aina.selittää

      Selityksiä on hyvin aikaa keksiä kun katselee Passatin tai 535d takavaloja.

      • BMW-mokuttaja

        Aina voi katsoa Juutuupista vaikka Lexus GS450h vs BMW335i 0-260 km/h Ei tarvitse enempää selitellä.


    • Kovarassi

      No...lexus GS450h pinkasee sataseen 5.6sek että eine kovin paljoa jätä..ja kiihtyvyys myös oikea eikä paperiarvo.mitenlie nuilla toisilla että onko lukuja vaan.
      Tai miten nuista muista hybridi kiihtyy....vai oliko niillä?.tai vertaa sitte GS-F pelkkä bensa lexukseen joka sitten jättääkin nuo..ja lexuksella tulee vielä turbomylly 630 heppanen että eine kaikki ole kovin tehottomia.
      Mutta joo.oma auto kiihtyy 7.7 sek sataseen ja se mulle riittää.
      Ja empä ole kuin kerran kiihdyttäny täysillä satkuun ja tää auto ollu vuoden.
      Mutta pitää nuita saksanseisojien miehiä sohia kepillä..tekis se volkkari sen urheiluauton ensin niin voisitte tulla leuhottaa.

    • Ei.pärjää.japanialainen

      "..tekis se volkkari sen urheiluauton ensin niin voisitte tulla leuhottaa."
      Lambo, Bentley, Bugatti, Porsche. Löytyy volsulta muutama urheilullinenkin malli. Tässä kaksi volsua nöyryyttää nopeinta tojoa.

      https://youtu.be/m5_AKjDdqaU

      • Mielipide___

        Yksikään noista ei ole Volkkari muuten, kuin omistajuudeltaan. Ja siinäkin vähän niin ja näin, koska Porsche omistaa suuren osuuden Volkkarista. Lambot suunnitellaan ja rakennetaan täysin italialaisin voimin, Bentley brittiläisin. Scania muuten kuuluu samaan konserniin, mutta täysin ruotsalaisten pyörittämä firma.


    • Tuhnu.ja.tuhnumpi

      Jos puhutaan tiukasti automerkeistä eikä valmistajista niin tojo on täysin vastaantulija volsuun verrattuna. Ainoa edes vähän urheilullinen malli tojon logolla on GT86. Ja sekin on täysin Subarun suunnittelema ja valmistama.
      Tehokkain kone on 200 heppainen vaparivingutin.
      Volsulla on monta malia jotka pieksevät tuon mennentullen ja palatessa. Mm. farkku-golf 310hv nelivedolla kiertää ympyrää GTn ympärillä.

      • VWtuhnuistaTuhnuin

        Mutta volsulla ei ole mitään mallia, joka pieksee Nissan GT-R:n....


      • Katkeavatpolkimet

        Tojolla on siitä huolimatta perillä aiemmin, kun autoansa pieksevät tulevat korjaamon kautta tai hyvänä päivänä maijan takapenkillä piipahtaen.
        Tällä viikolla audimiehillä onkin pitänyt kiirettä moottoritiellä, niillä on ollut kiire kameroita räpsyttämään.


      • Volsu.on.ylivoimainen
        Katkeavatpolkimet kirjoitti:

        Tojolla on siitä huolimatta perillä aiemmin, kun autoansa pieksevät tulevat korjaamon kautta tai hyvänä päivänä maijan takapenkillä piipahtaen.
        Tällä viikolla audimiehillä onkin pitänyt kiirettä moottoritiellä, niillä on ollut kiire kameroita räpsyttämään.

        Seliseliseli. Surkeaa mussutusta. Kun puhutaan nopeista autoista niin tojolla tai nisulla ei ole mitään saumaa VWn kanssa. Kannattaisi olla hiljaa.


      • Mielipide___

        Niin missä? Suomessa kenties. Ymmärrät varmaan, että maailman suurimmalla autonvalmistajalla on aika laaja mallisto? Se on sitten maahantuojan asia, miksei niitä tuoda tänne. Jos vaikka mietitään koko konsernia ja Avensista kalliimpia sedaneita (Avensis Euroopassa "lippulaiva"): Aurion, Camry, Avalon, Mark X, Crown, Century. Tuskin yksikään noista sanoo sinulle mitään? Jokaiseen saa 300 hevosvoiman moottorilla, eikä sitä pidetä mitenkään mainostamisen arvoisena asiana.


    • Volsu.on.ylivoimainen
    • Kovarassi

      Nyt puhuttiin lexuksesta ja volskusta eikä lambosta ja toyotasta.
      Tehän meette itekki nuissa puheissa jo sekasi.
      Ai niin..no onhanse huijarifirma muutenki ja kaasuttaa apinasta lähtien ni ei ihme et teilläki suttaa.

      • Yksi.on.nopein

        Jokainen voi rajata postauksensa merkkien tai valmistajien suhteen niinkuin huvittaa. VW valmistaa joka tapauksessa nopeimmat autot mitä tällä planeetalla saa kilpiin.
        Tojo tekee vain tuhnuja massoille ja pari muka-nopeaa mallia jotka eivät kuitenkaan pärjää nopeimmille VWlle


      • Fkfkfkfkfkfkf
        Yksi.on.nopein kirjoitti:

        Jokainen voi rajata postauksensa merkkien tai valmistajien suhteen niinkuin huvittaa. VW valmistaa joka tapauksessa nopeimmat autot mitä tällä planeetalla saa kilpiin.
        Tojo tekee vain tuhnuja massoille ja pari muka-nopeaa mallia jotka eivät kuitenkaan pärjää nopeimmille VWlle

        Lämmittää vuoden 2005 farkku-Golfilla ajavan mieltä kauheasti.

        Mikä se uusi tehoton Lexus on? Miksei aloittajavatipää maininnut? Kiinnostaisi tuollainen järkimoottori ylellisessä autossa.


    • totuusvaanontämä

      Jos autovalmistaja on VW-konsernin omistuksessa, ei se todellakaan tarkoita että tuote olisisi VW, vai mitä mieltä olette Lambosta tai Scaniasta. Kyllä se aito VW on kansankulkine ja huijaava sellainen todistetusti.

      • VW.osaa.homman

        Jos Lambo ei ole VW niin onko Lexus tojo?

        Lambo on muuten tekniikaltaan puhtaasti Audi.


      • Ldlflflf
        VW.osaa.homman kirjoitti:

        Jos Lambo ei ole VW niin onko Lexus tojo?

        Lambo on muuten tekniikaltaan puhtaasti Audi.

        Eli Skoda.


      • Myös.skoda.pieksee
        Ldlflflf kirjoitti:

        Eli Skoda.

        Nopein Skodakin muuten pieksee GS 450h lexun 0-100 kmh.


      • Rumakinneri

        Ai menee alla 5.6sek..mikä skeida


    • VW.osaa.homman

      Nopein VW radalla on Porsche ja Porsche jos mikä on puhtainta VW perintöä. Jäljet johtavat kuplaan.

      • Hybriiti

        Jep.audi tai skoda..sama auto..volkkari tai seat.samannäkösiäki kaikki.hinta eri.
        Mutta ajakaate niillä skodaaudiseatvolskulamporschebugatti virityksillä.minä ajan lexuksella.


      • Nopein.pudottaja
        Hybriiti kirjoitti:

        Jep.audi tai skoda..sama auto..volkkari tai seat.samannäkösiäki kaikki.hinta eri.
        Mutta ajakaate niillä skodaaudiseatvolskulamporschebugatti virityksillä.minä ajan lexuksella.

        Yhdessä asiassa Lexus on kiistämättä nopein. Ainoastaan Alfa on lähellä samaa suoritusta.
        Lexun jälleenmyyntiarvo putoaa kuin tiiliskivi.


      • MBW211
        Nopein.pudottaja kirjoitti:

        Yhdessä asiassa Lexus on kiistämättä nopein. Ainoastaan Alfa on lähellä samaa suoritusta.
        Lexun jälleenmyyntiarvo putoaa kuin tiiliskivi.

        Montako Lexusta olet myynyt?
        Minä olen ja ihan on hyvityshinta ollut samalla tasolla kuin muissakin premium merkeillä mitä olen vaihtanut.
        Eli ihan yhtä paljon hinta putoaa kuin esim Mersussa minkä viimeksi vaihdoin.

        Joten ihan olet turhanpäiväinen trolli paskahousu, joka kateuksissasi täällä vikiset, kun sinulla onnettomalla ei ole koskaan niin paljon rahaa että saisit ostettua yhtään uutta autoa.

        Joten, hus hus takaisin skeida palstalle pelle.


      • Hybriiti

        Niin ja mitä sitte.en ite ainakaa autoa valitse jälleenmyyntiarvon perusteella....enkä usko että moni muukaan..
        Ihan muut kriteerit oli..


      • jpnn

        VW pohjautuu Tatraan niinkuin Porche.
        BMW on itä-Saksalainen alkujaan eli Wartburg.


      • BMWisCar

        Toki voidaan ivailla mitä tahansa - mutta BMW oli olemassa jo ennen koko Itä-Saksaa (1949-1990). 1956 tuli ensimmäinen Warre ulos rujosta tehtaasta, ensimmäinen BMW on vuosimallia 1929.

        Lexuksen suurin ongelma on hinta/laatusuhde eivät kohtaa, ja se pistokehybridi puuttuu edelleen. Ei kelpaa selitykset, nyt on saatava pistokehydridi vähintään 50km teholatauksella.


      • Lexus_huippu
        BMWisCar kirjoitti:

        Toki voidaan ivailla mitä tahansa - mutta BMW oli olemassa jo ennen koko Itä-Saksaa (1949-1990). 1956 tuli ensimmäinen Warre ulos rujosta tehtaasta, ensimmäinen BMW on vuosimallia 1929.

        Lexuksen suurin ongelma on hinta/laatusuhde eivät kohtaa, ja se pistokehybridi puuttuu edelleen. Ei kelpaa selitykset, nyt on saatava pistokehydridi vähintään 50km teholatauksella.

        Jos on varaa hankkia Lexus, ei polttoaineen kulutuksella ole ratkaisevaa merkitystä. Rikas ihminen ei ala likaamaan käsiään sählätessään latauskaapelien kanssa. Parempi on kun auto osaa ladata itse akkunsa aina tarpeen mukaan. Siihen ei tarvita enää yhtään ylimääräistä painoa akkujen muodossa.


      • Anonyymi
        Hybriiti kirjoitti:

        Jep.audi tai skoda..sama auto..volkkari tai seat.samannäkösiäki kaikki.hinta eri.
        Mutta ajakaate niillä skodaaudiseatvolskulamporschebugatti virityksillä.minä ajan lexuksella.

        Jep, Lexus ihmisten ei tarvi esittää. Me ajamme tyylillä.


    • OletVainNoloNolla

      Aloittajalla pitää siis olla maantiellä 400km/h kulkeva masiina, mutta kun aloittajalla ei ole rahaa sellaista edes ostaa, saatika vuokrata, niin miksi valittaa asiasta Suoli24 palstalla? Ei täällä kukaan tule avuksesi asiassa!!

    • 2.4STW__

      Tällainen tieto löytyi netin syövereistä. Oli päivätty vuoden taakse joten ei ole täyttä varmuutta pitääkö kutinsa.
      UX200 on 2L 168hp vapari CVT:llä ja etuvedolla
      UX250H on uusi n. 170hp hybridi nelivedolla

      Tuo neliveto hybrid on mielenkiintoinen. Sen mitä on tullut istuttuaa Tojon CHR:ssä mikä on tälle UX:lle ilmeisesti pohjana niin ei hassumman kokoinen perus perheauto.
      Lekana olisi viimeistely ja mukavuus paremmin kohdallaan ja tuo 250H neliveto olisikin ihan kiva kompromissi voiman ja kulutuksen välillä.
      Saapas nähdä mihin hinta asettuu ja tuleeko saman voimalinja myös CHR:ään.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe