Uino Aino?

Kati234

Minkälainen tubettaja teijän mielestä?

7

17303

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pernilla12

Ihan mukavanoloinen nuori nainen! :)

• RistoRetardi_

Aivan seko häiriköitsi jatkuvasti periscopessa sitä taksikuljettajaa joka oli aivan mahtava presenter ohjelmassa kaikki perustui joonaksen hyviin juttuihin.

• sonjahko

Näkemättä paskaa

• Hhj

Liian kim k kopio koittaa olla. Jopa uino alkanu käyttään pyöräilyshorteja

• Nounou

En tykkää. On jotenkin leuhkan oloinen mun mielestä ja voisin kuvitella hänen olevan kovin vaativa. Siis haluaa elämänsä olevan luksusta ym... toki en tiedä kun en henkilöö tunne. Mut jotenkin mua masentaa et hänellä on noin paljon seuraajia, minkälaisen kuvan hän antaa nykyteineille? Huulet pumpattu. Elämä on niin ihanaa! Häät ja kaikki. Matkoja malediiveille ym. Tiedän, olen katkera ja suomalaiseen tapaan hiukan kateellinen.

• Nimimerkki777

No vois vaikka joskus oikolukee tekstinsä mitä kirjoittaa, ärsyttäviä kirjoitusvirheitä on joka blogitekstissä. Mulla tulee kans mieleen että leuhkii, olen myös kiinnittänyt huomiota ettei koskaan kiitä tavaroista/asioista joita on saanut tai on kaupallinen yhteistyö.

• Anonyymi

Olevinaan enemmän mitä oikeesti on. Jotenkin halvan oloinen. Yrittää matkia rikkaampia bloggareita. Hohoijaa, ne huulitäytteet :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe