Onko se niin vaikea mennä maksulliselle??

Normaalimies--

Siis jos pillua tekee mieli, niin onko se niin vaikea mennä maksullisen naisen luo??
Ei se nyt niin paljoa maksa, kun kuiteskin sinne baariin voi mennä enemmän rahaa!

26

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalinainen-

      Ätmit ei uskalla mennä koska eivät muutenkaan uskalla naisia lähestyä.

      • Ätmi.Ä.Änkilä

        Oikeassahan sinä olet. Joten teepäs itse aloite, sitä me arvostamme!


      • LopetaTumputus

        Ätmi tumputtaa, tumputus aiheuttaa häpeän tunnetta ätmille, pelkoa lähestyä naista ja muita oireita, ettei naista uskalla lähestyä.
        Tumputus laittaa aivoissa estot päälle naisen lähestymisen suhteen.
        Älä tumputa viikkoon, niin pelko tilat alkavat katoamaan ja uskalla lähestyä naista.
        Uskallat jutella naiselle ja osaat myös keksiä puhumista naisen kanssa.
        Tumputus aiheuttaa, että aivot lukkuituvat, tunnet olosi hölmöksi ja sosiaalisesti tumpeloksi.
        Suosittelen tumputuksen lopettamista, niin elämä muuttuu ja uskallat lähestyä naista.
        Naisen kanssa ei tarvi tumputtaa, nainen antaa pillua ja se on tuntuu miljardi kertaa paremmalta, kuin tumputus.
        Nainen on muutenkin paremman tuntuinen ja naisesta saa hyvän olon ilman, että nainen antaisi pillua.


    • dark-fearin-äiti

      Olen yrittänyt saada poikaani darkia maksulliselle koska se pelkää naisia. Dark on sanonut että naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksinäisestä miehestä ja siksi dark ei uskalla naisia lähestyä. Dark on kuitenkin jo 40 vuotias eikä nais kokemuksia joten olisi aika darkin tehdä itsestään mies.

    • Buhahaha

      Sanotaan nyt se taas kertaalleen vaikka on ennenkin sanottu: seksin saamisessa tärkeintä on se että kokee olevansa hyväksytty, että kelpaa. Jos maksaa seksistä, se on raha mikä kelpaa, en minä itse.

      • Ätmi -suomi -sanakirja

        Anna pillua = Käskymuodossa oleva pyyntö sisältää toiveen siitä, että nainen hyväksyisi ätmin seksuaalisesti ja rakastaisi tätä pyyteettömästi omana itsenään.

        https://youtu.be/Hc1A3RLbVJU


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ätmi -suomi -sanakirja

        Anna pillua = Käskymuodossa oleva pyyntö sisältää toiveen siitä, että nainen hyväksyisi ätmin seksuaalisesti ja rakastaisi tätä pyyteettömästi omana itsenään.

        https://youtu.be/Hc1A3RLbVJU

        Olen ätmi enkä ole koskaan sanonut kenellekään naiselle noin.


      • Buhahaha

        Muita sanontoja joita tämä ätmi ei ole koskaan kenellekään naiselle sanonut:
        - Mennäänkö panemaan? - kaikkine variaatioineen
        - Haluaisitko harrastaa seksiä? - kaikkine variaatioineen
        - Teille vai meille? - kaikkine variaatioineen

        Jne.


      • qqoott
        Buhahaha kirjoitti:

        Muita sanontoja joita tämä ätmi ei ole koskaan kenellekään naiselle sanonut:
        - Mennäänkö panemaan? - kaikkine variaatioineen
        - Haluaisitko harrastaa seksiä? - kaikkine variaatioineen
        - Teille vai meille? - kaikkine variaatioineen

        Jne.

        Jep, enpä minäkään ole tuollaista harrastanut. Olen yrittänyt aidon kiinnostuksen pohjalta tutustua naisiin rauhassa juttelemalla normaaleista asioista, mutta jos naiselle on herännyt aavistuskin siitä, että motiivini voisivat olla jossain määrin romanttisia, ovat he yleensä alkaneet välttelemään minua. Ilmeisesti pelkäävät, että alan ahdistella, jos sanoisivat etteivät ole minusta sillä tavoin kiinnostuneita. Käyttäydyn mielestäni normaalisti, enkä ymmärrä, miksei kanssani voi jutella tai edes tervehtiä, vaikkei olisikaan muuten mieltynyt. Nää on olleet aika rankkoja iskuja itsetunnolle, kun kuitenkin kaipaisi hyväksyntää ja rakkauttakin. Jotain mussa on lähtökohtaisesti niin pielessä, ettei kannata edes yrittää enää.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Muita sanontoja joita tämä ätmi ei ole koskaan kenellekään naiselle sanonut:
        - Mennäänkö panemaan? - kaikkine variaatioineen
        - Haluaisitko harrastaa seksiä? - kaikkine variaatioineen
        - Teille vai meille? - kaikkine variaatioineen

        Jne.

        Jotta noita variaatioita voi lausuman, pitää ensin olla edetty tietylle intiimille tasolle..

        Ei siis näin.. - Heippa, mä oon Pasi, lähetääks panee...

        (Sitä paitsi mä nyt lähinnä näitä palstajuttuja ajattelin)


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jotta noita variaatioita voi lausuman, pitää ensin olla edetty tietylle intiimille tasolle..

        Ei siis näin.. - Heippa, mä oon Pasi, lähetääks panee...

        (Sitä paitsi mä nyt lähinnä näitä palstajuttuja ajattelin)

        Nimenomaan. En ole päässyt sille tietylle intiimille tasolle koskaan ja olen ollut siitä hyvin tietoinen.

        Tämän uuden hämmästyttävän tiedon valossa, haluatko kenties arvioida uudestaan tuota vastaustaustasi kommenttiini siitä että " seksin saamisessa tärkeintä on se että kokee olevansa hyväksytty, että kelpaa." ?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Nimenomaan. En ole päässyt sille tietylle intiimille tasolle koskaan ja olen ollut siitä hyvin tietoinen.

        Tämän uuden hämmästyttävän tiedon valossa, haluatko kenties arvioida uudestaan tuota vastaustaustasi kommenttiini siitä että " seksin saamisessa tärkeintä on se että kokee olevansa hyväksytty, että kelpaa." ?

        Aha.

        Mitä vikaa siinä mun kommentissa oli, mähän komppasin sua? Harva se päivä täällä pillun perään huudellaan, vaikka kyse onkin jostain muusta. Eli miksi asioista ei puhuta, niiden oikeilla nimillä?
        Koetaanko rakkauden ja hyväksynnän perään huutelun olevan liian epämiehekästä?


      • Buhahaha
        Wwuwuw kirjoitti:

        Aha.

        Mitä vikaa siinä mun kommentissa oli, mähän komppasin sua? Harva se päivä täällä pillun perään huudellaan, vaikka kyse onkin jostain muusta. Eli miksi asioista ei puhuta, niiden oikeilla nimillä?
        Koetaanko rakkauden ja hyväksynnän perään huutelun olevan liian epämiehekästä?

        Sitten käsitin väärin koska en minä sitä komppaamiseksi kokenut, vaan kritiikiksi. Koska minähän tunnustaudun ätmiksi niin ymmärsin tuon eräänlaiseksi "väität vaan" -tölväisyksi.


      • normaaliihminen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ätmi -suomi -sanakirja

        Anna pillua = Käskymuodossa oleva pyyntö sisältää toiveen siitä, että nainen hyväksyisi ätmin seksuaalisesti ja rakastaisi tätä pyyteettömästi omana itsenään.

        https://youtu.be/Hc1A3RLbVJU

        Jossain vaiheessa kehitystä ätmeiltä on jäänyt ymmärtämättä, miten tervehenkinen sosiaalinen hyväksyntä syntyy, esim. miten oma käytös ja asenne muihin vaikuttaa asiaan ja mitkä sen rajat on (esim. mitä eroa on hyväksynnällä ja hyväksikäytöllä).


      • Buhahaha kirjoitti:

        Sitten käsitin väärin koska en minä sitä komppaamiseksi kokenut, vaan kritiikiksi. Koska minähän tunnustaudun ätmiksi niin ymmärsin tuon eräänlaiseksi "väität vaan" -tölväisyksi.

        Voihan sitä myös miettiä miksi maksullisille naisille silti on niin paljon kysyntää, enemmän kuin on tarjontaa, tai ainakin vapaaehtoista tarjontaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aha.

        Mitä vikaa siinä mun kommentissa oli, mähän komppasin sua? Harva se päivä täällä pillun perään huudellaan, vaikka kyse onkin jostain muusta. Eli miksi asioista ei puhuta, niiden oikeilla nimillä?
        Koetaanko rakkauden ja hyväksynnän perään huutelun olevan liian epämiehekästä?

        "Koetaanko rakkauden ja hyväksynnän perään huutelun olevan liian epämiehekästä? "

        Se on epämiehekästä. Ihan riippumatta millä nimellä kutsuu sitä, minkä perään huutelee.

        Sitähän naiset mieheltä odottaa, että sen itsetunto on kunnossa ja elämä 100% mallillaan riippumatta siitä onko siinä rakkautta tai hyväksyntää.


      • scrg kirjoitti:

        "Koetaanko rakkauden ja hyväksynnän perään huutelun olevan liian epämiehekästä? "

        Se on epämiehekästä. Ihan riippumatta millä nimellä kutsuu sitä, minkä perään huutelee.

        Sitähän naiset mieheltä odottaa, että sen itsetunto on kunnossa ja elämä 100% mallillaan riippumatta siitä onko siinä rakkautta tai hyväksyntää.

        Hyvän itsetunnon omaava ihminen tuntee omat heikkoutensa ja uskaltaa puhua tunteistaan. Itsetuntemus taas on tie hyvään itsetuntoon. Hyvän itsetunnon omaava ihminen uskaltaa olla sellainen kuin haluaa olla. (Turha alkaa siellä näpyttelemään jostain rikkaasta supermanista, kun sitä ei tuolla tarkoiteta).

        Ihan eri asia siis kuin joku snagarilla mölisevä machoman, tai lätkämatsissa höyryjään ulos päästelevä juntti. (yäk). Ihminen on ihminen, ei kone. Ja ainakin toistaiseksi ihmisillä on tunteet ja niiden kanssa tässä on elettävä.


    • Pilluasaanutmies

      Maksullisen kanssa seksistä nauttii ihan yhtä paljon.

      • ihanjärjelläkin

        Aivan seksi seksinä ja rakkaus rakkautena. Eihän yön panoihinkaan tunteita ole. Sitäpaitsi on panemista ja on rakastelua, kumpi antaa naiselle enemmän.


      • rumahcätmi

        Sit huomaa, että ei se seksi olekaan niin ihmeellistä (näin kävi mulle).


      • ihanjärjelläkin

        Ihmiset on siinä erilaisia. Naiset haluu varmaan enemmän tunnettakin siihen. Toisaalta ite voin sanoo, että joidenkin ihmisten kosketus on taidokas ja tuntuu hyvälle, että siinä mielessä pelkässö seksissä maksulllinen ainakin naiselle vois olla hyvä vaihtoehto.


    • Kurppa-nainen

      Nykyään miehet ihan nössöjä. Eivät uskalla koskea naista vaikka nainen antaa luvan.

      • Buhahaha

        Milloin naiset muka luvan siihen antavat? Suullisesti siis. Sanattomat viestit taas on helppo tulkita väärin. Varsinkin sellaisten juttujen valossa kuten "Miehet vetävät naisen ystävällisyydestä väärät johtopäätökset" ja "Miehet tulkitsevat naisia huonommin seksuaalisia viestejä, tutkimus kertoo".

        Tai no ehkä ytmit saavat tuollaisia lupia (tai jopa kehotuksia?) naisilta.


      • normaalimies-

        Koska meilläkin miehillä on tunteet, tiedäkkin se.


    • Normimies35

      Ekaa kertaa kun menee niin se voi ollakin vaikeaa. Ainakin minulla mutta homma hoitui ja olen sittemmin käynyt varmaan 40 kertaa.

      • 30vmiesjo

        Menetin poikuuteni 23 vuotiaana huoralle, ja se oli todella silmiä avaseva kokemus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe