Miksi helvetissä kaksi jätkää on ohjelmassa EI Kai se ole mikään Hintti ohjelma siis mies valitsi miehen sunnuntain jaksossa
Vastaukset 7
- äitykkä
Kuulehan nyt homoseksuaalikin on ihminen, heillekkin annetaan mahdollisuus voittaa matka sekä ystäviä.
- Hajubosa51
Karmaisevaa- tämä suosikkiohjelma pilattu Homoversiolla; kuvottavaa katsella eli ei enää koskaan!
- loveeeee
On aika tulla kaapista ulos, seuraavaksi lepsot saavat toisensa!
Joo kyllä on aikoihin eletty pilalla koko ohjelma
- joikol
hintit ja lesbot saunantaa ja silleesä
- sarjadiggari
Ihan ok laittaa tuollainen erikoisjakso.
Vakiokasvoista sen sijaan voisi joko pianistin tai (mieluummin) juontajan vaihtaa naiseen. Toisi vähän piristystä. - ohjelmoo
Kyllä minä vaihteeksi katselen miehiä juontajina.Komeita herroja vaan ruutuun.Katsojaluvutkin nousevat sillä enemmänhän naiset näitä ohjelmia katselevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544