Aivan inhottavaa menoa täällä Nurmes palstalla, ala arvoista keskustelua ihan hölmöistä jutuista, pitäisi jonkun ratsata nämä keskustelut ja tehdä tästä järkevä, siisti palsta tv Rebekka Muje
Kyllä on kurja keskustelu palsta
21
420
Vastaukset
- kysymys-sinulle
Saako sinun sisällesi laueta, Rebekka?
- JokuTolkku
En usko et haluat Rebekaan laueta..Saat kaluusi paleltuman ja elinikäisen trauman..
- Valenimimerkki
Rebekka hyvä, kyllä se on meistä keskustelijoista kiinni mitä palstasta tulee. Monet kerrat olen palstavittuilun kääntänyt ylösalaisin, varsin moni ei huomaa uunotustaan ennen kuin se on liian myöhäistä ja silleen. Mutta enhän minä tässä voi paljastaa, missä ja miten. Niin että Tuntemattoman Hietasen sanoin: älä menetä toivorikkauttas millän taval, kyl mailmas palstoi piisa.
- 12345678rk
Tais?olla,että kysymys,vastais itsessään..
- kjhawfajhaf
Sitä se kirjoittelu on mitä on kyläkin
- uyiuyriyri
Joo op mitäpä tähän lisää korpi kylä kaukana kaikesta vitsit vähissä huumori hanurissa joten kuihtuva on järki
- NurmeksenSivukylä
Nurmeksessa luetaan sivukylän uutisia eli Helsinki uutisia lehrestä
- Syvajaassaa
Helsinki merenranta kylä missä viima jäädyttää ihmisten järjen.
- peteporista
Älkää vaipuko nurmestollot synkkyyteen.
- Just_joo
No mitäs valoisaa sinussa on? Ja siksi toiseksi, miten sen koulusivistyksen kanssa taas olikaan, mikäs mies sinä olet ketään tolloiksi haukkumaan. Jätin kysymysmerkin pois.
- Anonyymi
Hyvä Rebekka.
Aivan surkeita keskusteluita. - Anonyymi
Nurmeslaiset höpisee omiaan, mutta Nurmekselaiset puhuvat asiaa.
- Anonyymi
Lopettasit jo tollo, tässä sinulle tietoa jos nyt osaat edes lukea!
Kumpi taivutusmuodoista on oikeampi: nurmeslainen vai nurmekselainen. Kumpaakin näkee käytettävän yleisesti. Minusta ensinmainittu on oikea, mutta...
Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksessa laadittu Asutusnimihakemisto, joka perustuu paikallisten käyttämiin muotoihin, tuntee molemmat. Tämän perusteella sekä nurmeslainen että nurmekselainen ovat siis oikein.
- Anonyymi
Kilju päivittäin käytettynä tekee hyvää terveydelle. Myös pilviveikkoja on joukossa.
- Anonyymi
Nuoriso tykittää kannadista suoneen ja juopottelee savet housuissa.
- Anonyymi
Näin sivusta seuranneena, eihän se tainnutkaan olla tollo, ainoat tomppelit on nurmeslainen sanan vetäjät ykköseksi.
Olihan se hienoa keskustella asiasta.
Nää jutut levii helposti.. Aiheesta
Rebekka oli oikeassa jonkun pitäis ratsata.
Tai jonkun pitäisi aloittaa hyvä aihe.
- Anonyymi
STOP ryhmälle on taas tarvetta.
- Anonyymi
Nurtsilandiassa on kaikki kirjailijoita, jotkut kirjoittaa kolme sanaa ja toiset piiiitkän romaanin, pääasia että kirjoittaa.
- Anonyymi
olen samaa mieltä. Asiattomia juttuja.
- Anonyymi
Ihanhan tämä palsta on tyhjää elämää, paskanjauhantaa, ilkeilyä oikein sataprosenttisesti. Kun oma elämä sisällötöntä, niin yritetään etsiä ja kirjoittaa milloin mistäkin. Reppanoita kaikki .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214