Kirous "sapatisteille" ja muillekin

selkeääSanaa

Jumalan kirous niille jotka viikonpäiviä (esim, lauantai tai sunnuntai) jumaloivat ja tekevät jumalan kuvan sapatista tai sunnuntaista.

5. Moos. 27:15
'Kirottu olkoon se, joka tekee jumalankuvan..."

26

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se muka lauantain jumaloimista, että noudattaa Jumalan käskyä ja pyhittää sapatinpäivän?

      • Valehtelijoille

        Mitään todisteita ei löydy että sinä pyhität sapattia. Kristinusko on muutakin kuin sapattimeuhkaamista.
        Valehtelet että noudatat sapattikäskyä rikkomatta sitä.

        Palstalta voimme lukea jokapäiväisiä kirjoituksiasi että jumaloit sapattiasi mokomakin omavanhurskainen fariseus = kyykäärmeen sikiö sanoi Jeesus.
        Lueppa Raamatustasi ja Toorastasi mitä siellä pyhityksestä muutakin sanotaan.


      • adventist
        Valehtelijoille kirjoitti:

        Mitään todisteita ei löydy että sinä pyhität sapattia. Kristinusko on muutakin kuin sapattimeuhkaamista.
        Valehtelet että noudatat sapattikäskyä rikkomatta sitä.

        Palstalta voimme lukea jokapäiväisiä kirjoituksiasi että jumaloit sapattiasi mokomakin omavanhurskainen fariseus = kyykäärmeen sikiö sanoi Jeesus.
        Lueppa Raamatustasi ja Toorastasi mitä siellä pyhityksestä muutakin sanotaan.

        Onko sapattilahkossasi muitakin jäseniä kuin sinä vaan?
        Missä sapattilahkosi kokoontuu?


      • Valehtelijoille kirjoitti:

        Mitään todisteita ei löydy että sinä pyhität sapattia. Kristinusko on muutakin kuin sapattimeuhkaamista.
        Valehtelet että noudatat sapattikäskyä rikkomatta sitä.

        Palstalta voimme lukea jokapäiväisiä kirjoituksiasi että jumaloit sapattiasi mokomakin omavanhurskainen fariseus = kyykäärmeen sikiö sanoi Jeesus.
        Lueppa Raamatustasi ja Toorastasi mitä siellä pyhityksestä muutakin sanotaan.

        Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme rikkoa kymmentä käskyä?


      • Yrittäisitedes

        Mitään todisteita ei löydy että sinä pyhität sapattia. Kristinusko on muutakin kuin sapattimeuhkaamista.
        Valehtelet että noudatat sapattikäskyä rikkomatta sitä.

        Missä Raamatussa sanotaan että omavahurskaiset pelastuvat?


      • Yrittäisitedes kirjoitti:

        Mitään todisteita ei löydy että sinä pyhität sapattia. Kristinusko on muutakin kuin sapattimeuhkaamista.
        Valehtelet että noudatat sapattikäskyä rikkomatta sitä.

        Missä Raamatussa sanotaan että omavahurskaiset pelastuvat?

        Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme rikkoa Jumalan käskyjä?


      • ValehtelijoidenKOHTALO

        Kamala kohtalo niillä fariseusomavahurskaisilla jotka sanovat noudattavansa sapattilakia mutta rikkovat sen.


      • kirjoitettu-on

        Valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa.
        Sapatti ei oikeuta valehtelemiseen.


      • kirjoitettu-on kirjoitti:

        Valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa.
        Sapatti ei oikeuta valehtelemiseen.

        Kertokaa jo, missä kohtaa Raamattua meille annetaan lupa rikkoa kymmentä käskyä ja häpäistä sapattia?


      • etköusko

        Taivaspaikkoja ei jaeta sen perusteella joka öyhöttää eniten sapatista ja Toorasta.
        Kerro lisää sapattilain lainpiirroista että muutkin pelastuisivat kuin sinä?


      • STOPvalehtelulle

        Kamala kohtalo niillä fariseusomavahurskaisilla jotka sanovat noudattavansa Moosekselle annetua kymmenentä käskyä vastaan mutta rikkovat ne.

        Juutalaiset ovat yrittäneet tätä yli 3000 vuotta onnistumatta.
        Mutta vieläkin löytyy niitä valehtelijoita joka sanovat pitävänsä kaikki 10 käskyä.

        NÄITÄ SANOTAAN VALEHTELIJOIKSI, OMAVANHURSKAISIKSI JA FARISEALAISIKSI


      • NäinUskomme

        Jos valehtelijat eivät halua tehdä parannusta ne eivät pelastu koska Taivaaseen ei pääse valehtelijat edes sapattikeppihevosella ja kymmenellä käskyllä.


      • NäinUskomme kirjoitti:

        Jos valehtelijat eivät halua tehdä parannusta ne eivät pelastu koska Taivaaseen ei pääse valehtelijat edes sapattikeppihevosella ja kymmenellä käskyllä.

        Jeesuksen mukaan laittomuuden tekijät eivät pääsee taivaaseen. Raamatussa meidän käsketään pyhittää sapatinpäivä. Siinä ei ole mitään omavanhurskasta tai farisealaista, että noudattaa Jumalan käskyjä.


      • NäinUskomme kirjoitti:

        Jos valehtelijat eivät halua tehdä parannusta ne eivät pelastu koska Taivaaseen ei pääse valehtelijat edes sapattikeppihevosella ja kymmenellä käskyllä.

        Matt. 7:21-23
        21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimelläsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimatekoa?' 23 Ja silloin minä julki lausun heille: 'En ole koskaan tuntenut teitä; menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät'

        Huomasitko, mitä Jeshua sanoi vuorisaarnassa? Että Jeshua ei ole koskaan tuntenut laittomuuden tekijöitä. Pistääkö tämä yhtään miettimään?


      • STOPvalehtelulle kirjoitti:

        Kamala kohtalo niillä fariseusomavahurskaisilla jotka sanovat noudattavansa Moosekselle annetua kymmenentä käskyä vastaan mutta rikkovat ne.

        Juutalaiset ovat yrittäneet tätä yli 3000 vuotta onnistumatta.
        Mutta vieläkin löytyy niitä valehtelijoita joka sanovat pitävänsä kaikki 10 käskyä.

        NÄITÄ SANOTAAN VALEHTELIJOIKSI, OMAVANHURSKAISIKSI JA FARISEALAISIKSI

        Sinulla on tämä aika riehua ja rienata Herralle uskollisia sapatin ja kaikkien Herran kymmenen käskyn pitäjiä. Sinulla on myös tämä aika tehdä parannus ja pelastua. Kumman valitset?


    • Kartaharhaoppisia

      Adventismissa on Vanhatestamentillinen saastaisen ruuan oppi.
      Adventismiliha pyhittää itseään ruualla ja Ellen White kirjallisuudella.

      • pyhpyh2374823748

        Tuomiopäivänä kohtaat valheesi.


    • pyhpyh237428347832

      Sapattin on ja pysyy Herran Jeesuksen ainoana oikeana lepo- ja pyhäpäivänä. Ihan sama mitä aloittaja valehtelee.

    • Jumalantuomio

      Adventistit joutuvat Jumalan tuomiolle ja siellä ei sitten paukutella sapattihenkseleitä.

      • kysynpävaa

        Tarkoitatko,että kaikki advarit ovat samanlaisia ?


      • Jeshua Messia tuomitsee niin sinut kuin minutkin. Oletko valmis? Missä on sinun turvasi. Minun turvani on Jeshua Messiaan ristillä vuodatettu veri.


      • ex-jarisealainen
        kysynpävaa kirjoitti:

        Tarkoitatko,että kaikki advarit ovat samanlaisia ?

        Kaikki adventistit ovat saman eksytyksen vaikutuksen piirissä. Papit hoitavat homman.


    • Kirous, joka on aloituksessa, ei koske sapatin pitämistä vaan kuvien kumartamista.

      2. Moos. 20:4-6
      4 "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. 5 Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. 6 Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

      5. Moos. 27:15
      15 "'Kirottu on jokainen, joka veistämällä tai valamalla valmistaa jumalankuvan tai teettää itselleen sellaisen kuvan ja palvoo sitä salassa, sillä se on Herralle iljetys.' Ja koko kansa vastatkoon: 'Aamen.'*

      Sen sijaan Jumala on siunannut sapatin

      2. Moos. 20:8-11
      8 "Muista pyhittää lepopäivä. 9 Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. 11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

      Kannattaisi aloittajankin kiireesti alkaa pyhittämään sapattia.

      • höhhöhhuhhuh

        Harhaoppiset sapatinjumaloijat jakavat sapatin perusteella ketkä pelastuvat.
        Sapatti ei ole "sapatinherrojen" ja "sapattituomareiden" yksinoikeus ja pelastusrengas.


      • höhhöhhuhhuh kirjoitti:

        Harhaoppiset sapatinjumaloijat jakavat sapatin perusteella ketkä pelastuvat.
        Sapatti ei ole "sapatinherrojen" ja "sapattituomareiden" yksinoikeus ja pelastusrengas.

        Ei pidä paikkaansa. Sapatin pyhittäjät eivät pyhitä sapattia pelastuakseen sen vuoksi vaan siksi, että haluavat olla Jumalalle kuuliaisia. Sapatin pyhittäjät eivät tuomitse ketään, sillä he tietävät, että Herra on se, joka tuomitsee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2204
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      110
      1616
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1391
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      242
      1157
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      59
      998
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      79
      948
    7. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      29
      799
    8. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      46
      797
    9. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      783
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      60
      776
    Aihe