Alkaa siten, että joku on myymässä kadulla jotain ja sitten poliisi pidättää tämän ja sanoo muistaakseni: Pidätän sinut luvattomasta kaupustelusta! Tämän jälkeen joku ankanpojista juoksee varoittamaan Akua, joka myös on myymässä ilman lupaa, että joku jäi äsken kiinni. Yritin etsiä sitä täältä mutta ei löytynyt vaikka katsoin useampaan kertaan. Olin varma, että joskus olen lukenut Aku Ankkaa, jossa se oli, mutta voi tietysti olla, että tarina olikin sanomalehdessä. Kiitos jo etukäteen, jos joku tietää.
Mikä muistaakseni Al Taliaferron tarina?
kake_
1
292
Vastaukset
- kake_
Korjaus: Yritin etsiä Lataamosta ja kysyin samaa jo sielläkin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820