Olen aloitteleva akvaristi ja toivoisin apua lämpötilojen tulkintaan.
Minulla on akvaario, jossa oli aluksi neontetroja ja täplämonnisia. Luin tietoa lajeista ja laskeskelin, että paras lämpötila näille olisi 23 astetta ja siinä kalat ovat näyttäneet viihtyvän hyvin.
Mutta sitten menin akvaarioliikkeeseen ja siellä minulle sanottiin, että lämpötila kannattaa nostaa 24 asteeseen. Että 23 astetta on jo kyllä aika matala.
Samalla reissulla ostin myös kuparitetroja, sillä liikkeessä sanottiin, että jos nostan lämmön 24 asteeseen, niin kuparitetroille se on ok.
Valistakaa minua, onko se oikeasti yhden asteen päälle - onko näille kaikille kolmelle kalalle se 24 astetta hyvä?
Lämpötila-dilemma
Liian_monimutkaista_jo
1
475
Vastaukset
- Liian_monimutkaista_jo
Tai pikemminkin; onko tässä mitään ongelmaa? Onko täplämonnisilla liian kuuma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069