Aku Hirviniemi seurustelee itseään vanhemman naisen kanssa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronneella-Aku-Hirviniemella-uusi-rakas-Kuuma-suhde-tv-kaunottareen/1129146
Tosin kurpalla on ollut muutakin vientiä juuri äskettäin vihreän Anteron kanssa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Paparazzi-iski-Antero-Vartia-ja-juontajakaunotar-Sonja-Kailassaari-romanttisilla-treffeilla
Aku Hirviniemi iski kurpan
32
5425
Vastaukset
- salvekvik
Laastarisuhde, ei kestä kauan.
- HennaTane
Henna kiimailee edelleen Tauskia, Tane onkin jännämies.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Henna-Peltonen-kiistaa-uusioromanssin-ex-mieheensa-Kavelin-Tauskin-lavastamaan-ansaanNo sehän on Jannica - Bicky tarina.
Hennan mies paralla on huollettavanaan jännämiehen poika kumppaninsa edellisestä liitosta.
Kumppanillakin taas on vipinää tuon jännän kanssa
Tuolla " kurpalla" on ainakin kivat poskipäät. :)
Tyttömäisen näköinenhän hän on...ihan kivan näköinen nainen mun silmään.- en.ole.samaa.mieltä
Tyttömäinen ja tyttömäinen.
Sonja on kiva ja iloinen ihminen, että ehkä sitten sitä kautta "tyttömäinen".
Mutta ulkonäkönsä puolesta ei niinkään tyttömäinen vaan enemmänkin ns. aikuiselta näyttävä nainen. Johtuu Sonjan ohuttakin ohuemmasta ihosta, joka on kurtistunut pahasti ennen aikojaan.
Itse pidän ohutta, punapigmenttistä ihoa hyvin kauniina. Mutta valitettavasti se on ihotyypeistä se, joka kurtistuu aikaisin. en.ole.samaa.mieltä kirjoitti:
Tyttömäinen ja tyttömäinen.
Sonja on kiva ja iloinen ihminen, että ehkä sitten sitä kautta "tyttömäinen".
Mutta ulkonäkönsä puolesta ei niinkään tyttömäinen vaan enemmänkin ns. aikuiselta näyttävä nainen. Johtuu Sonjan ohuttakin ohuemmasta ihosta, joka on kurtistunut pahasti ennen aikojaan.
Itse pidän ohutta, punapigmenttistä ihoa hyvin kauniina. Mutta valitettavasti se on ihotyypeistä se, joka kurtistuu aikaisin.Ilme on iloinen ja tyttömäinen. Ei näytä maailman murheiden murjomalta. Fresh...
Nicitönnä kirjoitti:
Ilme on iloinen ja tyttömäinen. Ei näytä maailman murheiden murjomalta. Fresh...
Katselin useamman kuvan hänestä, en minä nähnyt mitään ryppyjä. Kuvat on tietysti kuvia ja eri asia, kun nähdä irl. Mutta ei tuo minusta ryppyiseltä näytä, päinvastoin...kimmoisalta ja hyvältä.
- en.ole.samaa.mieltä
Nicitönnä kirjoitti:
Keskimmäinen linkki tuli väärin...siellä on halla hällym kieltä, ei kuvaa rypyistä.
Kuvat on tosiaankin kuvia. Kun näet livenä niin näet mikä on todellinen tilanne...olen nähnyt.
Tai katso tv-ohjelmista, niissäkin joissain kohdissa näkyy, mitä on tapahtunut.
Mutta ei noista rypyistä tietysti kannata liikaa murehtia. Liika stressi lisää ryppyjä :)
Toisaalta ajoissa aloitetulla oikealla ravitsemuksella saattaisi olla ohutihoisille hyviä vaikutuksia. Sokeri pois, alkoholi myös mielellään kokonaan pois, ja lisäksi kannattaisi kiinnittää huomiota rasvan ja karetenoidien saantiin... ja myös vatsahappojen ja sapen toimintaan, karotenoidi kun ei metaboloidu A-vitamiiniksi ilman eräitä entsyymejä. en.ole.samaa.mieltä kirjoitti:
Kuvat on tosiaankin kuvia. Kun näet livenä niin näet mikä on todellinen tilanne...olen nähnyt.
Tai katso tv-ohjelmista, niissäkin joissain kohdissa näkyy, mitä on tapahtunut.
Mutta ei noista rypyistä tietysti kannata liikaa murehtia. Liika stressi lisää ryppyjä :)
Toisaalta ajoissa aloitetulla oikealla ravitsemuksella saattaisi olla ohutihoisille hyviä vaikutuksia. Sokeri pois, alkoholi myös mielellään kokonaan pois, ja lisäksi kannattaisi kiinnittää huomiota rasvan ja karetenoidien saantiin... ja myös vatsahappojen ja sapen toimintaan, karotenoidi kun ei metaboloidu A-vitamiiniksi ilman eräitä entsyymejä.En ole tainnut katsoa koskaan telkusta ohjelmia, missä Sonja olisi. Koitan korjata tilanteen jossain kohtaa. Mutta tykkään kasvonpiirteistään.
Ryppyjä nyt ei kannata todellakaan stressata, tulee jos on tullakseen. Elämäähän tää vaan on ryppyineen päivineen. Anoppi kyllä tarjosi joskus ryppyvoiteita, että kun aloittaa ajoissa niin ei tuu ryppyjä. Vaan en ole aloittanut vielä tähän päivään menneessä...uskon enempi tuohon hyvään ravintoon kumminkin. Sisältäpäin hoitoon, tokihan kuivaa ihoa on hyvä rasvaillakin.
Minusta on toisaalta kaunistakin, kun näkee ihmisellä vanhuuden tuomia ryppyjä. En osaa selittää, mutta on vaan...niin kun harmaissa hiuksissakin.- rinnanmitalla
Sonjalla on herkullisen näköiset hinkit.
- pitkätukka-68
Nicitönnä kirjoitti:
En ole tainnut katsoa koskaan telkusta ohjelmia, missä Sonja olisi. Koitan korjata tilanteen jossain kohtaa. Mutta tykkään kasvonpiirteistään.
Ryppyjä nyt ei kannata todellakaan stressata, tulee jos on tullakseen. Elämäähän tää vaan on ryppyineen päivineen. Anoppi kyllä tarjosi joskus ryppyvoiteita, että kun aloittaa ajoissa niin ei tuu ryppyjä. Vaan en ole aloittanut vielä tähän päivään menneessä...uskon enempi tuohon hyvään ravintoon kumminkin. Sisältäpäin hoitoon, tokihan kuivaa ihoa on hyvä rasvaillakin.
Minusta on toisaalta kaunistakin, kun näkee ihmisellä vanhuuden tuomia ryppyjä. En osaa selittää, mutta on vaan...niin kun harmaissa hiuksissakin.»En ole tainnut katsoa koskaan telkusta ohjelmia, missä Sonja olisi. Koitan korjata tilanteen jossain kohtaa»
Lähinnä ruotsinkielisellä puolella ollut.
Efter nio: https://areena.yle.fi/1-3419120
Eilinen Hyvät katsojat: https://areena.yle.fi/1-4440769
- KENKKULINNA
Nyt Aku osoittautui veljenpoikiaan fiksummaksi.
- Pillujen--asiantuntija
Status ja raha mies saa uuden naisen nopeasti. Tuo on varmaan pano suhde ja nainenkin treffailee muita. Status mies ei voi olla julkisuudessa kovin pitkään ilman naista joten pakko sen oli joku kurppa ottaa ensihätään.
- enpäottaisi
Tuskin se kovin rahakas mies on. Näyttelijöiden statusta en arvosta kovin korkealla. Lääkärikin on parempi vaikka ei olis julkisuudessa.
enpäottaisi kirjoitti:
Tuskin se kovin rahakas mies on. Näyttelijöiden statusta en arvosta kovin korkealla. Lääkärikin on parempi vaikka ei olis julkisuudessa.
Aku Hirviniemen ansio- ja pääomatulot 2015: 177 478 €
Ymmärrän hyvin että suomalaiselle hypergamianaiselle noilla tuloilla mies on ei ole kovin rahakas.
- Kaisanoasaa
Hirviniemi on vitun pelle äijä. Ei yhtään hauska enkä ymmärrä miksi se on joka ohjelmassa.
- Kantapää
Vtut 37 vuotias nyt mikään kurppa ole.. Tällä palstalla nyt vaan pörrää jostain syystä useampia pervoja, joilla on melko häiritsevä fiksaatio keskenkasvuisten teinityttöjen ihannointiin..
- totuuskomissioz
aika moni 37 on kurppa, toki puolet kaksikymppisistäkin on
- rkplahko
Ja kohta kuten Ville Virtanen Aku vuodattaa pakkoruotsin ihanuutta kaikkeen maailmaan. Tää on ruots.kiel. suunnitelma ja onhan tolla soikulla jo kiire pykätä ne folktingetin vaatimat kolme lasta, "yksi äidille, yksi isälle, yksi ruotsinkielelle".
- pitkätukka-68
Mä olen tehnyt vasta yhden ruotsinkieliselle. Lapsen äiti vähän kyllä auttoi.
- trollikka
Jos mä olen jotain ymmärtänyt... niin Aku on aina tykännyt itseään vanhemmista naisista. Aku on aikuinen mies ja osaa varmaan itse päättää mitä tekee tai kenestä hän on kiinnostunut edes!
Enemmän mä olen kiinnostunut hänen teatteri ja filmaustöistään kuin henk. koht. yksityisasioista.
rkplahko... jaa, visst! ja mitä vielä? - Eirumuuttarille
Julkkisten naiset on poikkeuksetta kauniita. Vai koska ootte kuulleet uutisen " iski rumuuttaren"?
- surkeassajamassa
Hirviniemen ura on todella hirveässä laskussa kun joutuu jo tyytymään kurppiin.
Ennen huipulla ollessaan olisi saanut teinityttöä.- Anonyymi
Ak6n omat lapset tulevat kärsimään.
- Röhöätmi
Tuolla kurpalla on korkeampi "sinkkupalstataso" kuin kuin kyseisellä "röhöätmillä", kappas vain uusi sana syntyi ja näki päivänvalon.
- pitkätukka-68
Mulle kelpais tuo Sonja koska vain.
- Anonyymi
tuollaqinen että jos jotain hyviä kipulääkkeikäni, ei pitäisi ahmimalla syödä vaan jos sattuu jotain
- Anonyymi
jotenkin hassusti ollut mielessä tämä näyttelijä-nwin4n:
https://www.imdb.com/name/nm0496555/?ref_=tt_cl_t_9
koska oli jossain hauskassa, näytetili voimakastaq naisrrobottia Doyle oli nimi joo - Anonyymi
Useimmat suhteet, missä nainen on miestä vanhempi, päätyvät eroon.
- Anonyymi
Useimmat suhteet ylipäätään päättyvät eroon.
Et sitten tainnut tietää, että jo Niina Lahtinen oli Akua vanhempi? Ja he aloittivat seurustelun muistaakseni kun Aku oli korkeintaan jotain 15-16-vuotias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989