SALSA SHAMROCK! - Tikkurila
Kuumaa salsaa – paritanssien huumaa!
Keskiviikkoisin klo 18-22 7.3. alkaen
18-19 Parisalsan opetus aloittelijoille by DJ/ tanssinop. Adunais Perez
19-22 Salsaa, bachataa, cha cha, rumbaa, kizombaa jne. musiikkia DJ 5- miehinen latinorkesteri SonsOsoN
20:00 Tanssinäytös: DJ/ tanssinop. Adumais daami yleisön joukosta
Liput 10€ / Saborilaiset ja Shamrock kanta-as. 8€ / opiskelijat ja työttömät 5€
Lisää infoa: www.shamrock.fi
Aloita ihanan parisalsan harrastus, ja liity mukaan kursseille/ juhliin, kansainväliseen joukkoomme!
Tanssikoulu: www.SalsaPaja.fi Tanssi-, kurssipaikkana: Rav. Shamrock. Peltolantie 2, Tikkurila, 01300 Vantaa
Salsa, latino tanssit - bileet ! Ke, Tikkurilassa
Salsason
4
396
Vastaukset
- Solsalsa
iiiiiiiiiiiiiiik. Ihanata , vihdoinkin!!!!!!!!!!!!!!!
- Enmeejustsinne
Minne tahansa muuhun paikkaan voisin mennä salsan opetukseen, mutta tuonne en maksa senttiäkään.
- SalMerja
Kaikille ei voi olla mieliksi ! Opetus on kyllä hyvää ja hauskaa. Kokeilisit silti ensin :)
- Danzeri
Hyvää se on opetus Hyvinkäälläkin, mutta salsabileisiin lähdetään porukalla, Tikkurilaan. Ihanaa ettei tarvitse enää helsinkiin mennä. Tikkurilan Shamrock on 7-8 min kävelymatkan päässä asemalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756