Säälittävin merkki? Skoda?

AutoVaihtooni

Minusta uuden Skodan ostaminen on kaikkein säälittävintä mitä autokaupoilla voi tehdä.

Onko olemassa jotain vielä säälittävämpää? Audi?

20

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TSI2012

      samoja romuja ne ovat, samaa sillipurkki peltiä josta ne on tehty, kantit pokkailtu vaan hiukan eritavalla, käytetty lada 2105 mallin peltimuotteja.

    • valkotakkinen

      Eipä kaverilta empatiaa puutu kun ihan autoja käy sääliksi. Meitä muita kylläkin enemmän käy tuon sairaan reppanan lähipiiri sääliksi. Itse vielä jatkoi omaa säälittävää avaustaan.

    • ruostuvinJaTuhnuin

      Toyota, se kurja aasialainen vertailujen jumbo.

    • OutoLogo

      Ollaan aina ajeltu Toyotalla, eikä ole vielä ruostuvaksi tuhnuksi tullut. Olet varmaan nähnyt vain yli 15 vuotta vanhoja Toyotoja lähietäisyydeltä? Kyllä niissä silloin ON ruosttetta ehkä ihan vähän.

      No ei ollut kyllä meidän edellisessä, vaikka olikin jo muuten loppuun ajettu romu. Pellit vaan enää kunnossa. Tuulilasi rikki, etuvalon ripustimet pudonneet, olisi pitänyt jarrut katsoa ja tuollaista pientä, mutta ihan korjattavaa vikaa. Laitettiin kuitenkiin romuttamoon, kun sai romutuspalkkion, vaikka olisi sillä vielä viisi vuotta ajellut, jos olisi kehdannut niin vanhalla autolla ajella.

      En ole ikinä ymmärtänyt mitä tuo Skodan logo kuvaa?

    • Peltilehmiä

      Mitä kummallista höpötystä täällä on. Ihan kaikki em. merkkiset autot ok. Jokaisella autolla hyvät ja huonot puolet. Itse tykkään ajella sellaisella joita vähemmän tulee vastaan. Mitä harvinaisempi sitä parempi. Eikä haittaa jos tietämättömät haukkuu.
      Mutta mitäpä kenenkään autovalintaa arvostelemaan. Jokainen ajakoon millä lystää, ei se ole keneltäkään pois.

    • AutoVaihtooni

      Jokaisella autolla on tosiaan puolensa. Nyt haetaan kaikista säälittävintä autoa.

      Skodan lisäksi suhtaudun säälin sekaisin tuntein Audi kuskeihin. Istuvat nöyränä töissä ja ostavat perheen rahoilla liian kalliin audin. Vuoden kohokohta on hiihtoloma pohjoiseen jolloin saa ohittaa kaksi vanhaa autoa ja tunteä ylemmyyttä Audin ratissa.

      Lähes yhtä säälittävää kiun Skodan osto..

      • valkotakkinen

        Eikä haeta mitään noin typerää asiaa. Sinä sensijaan olet säälittävä ja ammatti-auttajan tarpeessa. Toivottavasti vielä toivut ettei tarvitse ihan laitokseen sulkea.


      • Kettunerokas

        Arvoisa Valkolakkinen. Pitäisikö jo kansakoulussa valistaa oppilaita Skodan vaaroista?


    • AutoVaihtooni

      Mitä typerää on keskustelussa säälittävimmästä autosta ja auton omistajasta?

      Itse säälin ylipäätään wag-autoihin hairahtaneita ihmispoloisia. Hienosti mainostettuja rakkineita.

    • jokin.pielessä

      Minusta on jo säälittävää, jos yli 50 vuotias mies joutuu ajamaan vielä yli 20 vuotiaalla Tojolla päivittäin.

      • AutoVaihtooni

        Jep. Varsinkin kaupungissa 20-vuotias auto olisi ihan yhtä säälittävää kuin matkustaa bussilla töihin.

        Maaseudulla taas 20-vuotias Toyo olisi ihan ok, kun siellä on muutakin tekemistä kuin miettiä mikä on säälittävä auto?


    • s60t5

      Skeida räsä on aikuisten pikkupoikien onneton lelu. Perus volvossa parempi varustelu ja tehokkaampi moottori. Tyhmä on joka skodan valitsee.

    • neojstu

      Pikku-Kalle mäkiauto parasauto ei saastuta korjata saa kotona.

    • Minusta taas tuo kommenttisi on säälittävin!

    • ja korroosio syö korin vuodessa.

      • HolistiPeukutaaItseään

        Holisti, ilmeisesti puhut Toyotasta? Olet taas niin sevon ettet edes huomaa millä palstalla olet.


    • Småtärna

      En minä autoja ja automerkejä sääli , vaan näitä mielenterveyspotiaita jotka tänne kirjoittelee täyttä soopaa.

      • onkoPakkoKoulutusta

        Ei Holisti mitä sääliä ansaitse, pakkohoitoon se pitäisi saada jo vanhempiensakin takia.


    • Holismia

      Jos se näyttää ankalta ja se kaakattaa kuin ankka se on Holisti mielipuuhassaan.

    • Perseloota

      Eipä kestäny dsg loota, vaihdoin pakille satasen vauhdista, tienoo peittyi rattaista, laakereista ja öljyvanasta 🤤💣💥

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe