Tosi huono autokorjaamo?

HaetaanTV-sarjaan

Onko jyvässeudulla oikein todella huonoa autokorjaamoa jonne ei Fiatiakaan kannattaisi viedä korjattavaksi. Eduksi on yrittäjän töykeä ja halveksiva asenne asiakasta ja autoa kohtaan.

18

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puntoko

      Vieläkö niitä Fiateja on liikkeellä?
      Jos sinulla on, niin vie hämärissä marketin parkkipaikalle ja ota kilvet mukaasi poistuessasi.
      Jos jätät avaimet viertalukkoon, niin se menee varmasti nuorison tai vähemmistöläisten ajo-opetukseen.

    • Papupata

      En tiiä mut onko sulla jakoavain anaalissa? Arvaas mitä! Nyt haen kaljat pihalta ja korkkaan. Tshhh klonkss. Työnnä parsakaali persesees ja pierase se ulos :)

    • Nessuno

      Erittäin mielenkiintoista.

    • ruparikoheltaja

      80 % on juuri hakemisia huonoja "korjaamoja",rahat pois tyhmiltä.
      Vaikea on löytää kunnollista korjaamoa.

    • Veikkoolavi123

      Voionmaankadulla salea vastapäätä.

    • sallameko

      Heinämäen mikaanssi pulju kannattaa kiertää kaukaa...rahastuksen maku ja töistä ei oteta vastuuta..

      • Hölpönhölpön

        Älä höpsi itse olen autoani tuolla käyttänyt eikä mitään valittamista. Ja maksanut juuri siitä mistä pitääkin..


    • italianspagettikasa

      Fiat ei ole auto joten ei kannattaisi silloin autokorjaamoista puhua

      • Yyhyhyyy

        Polje sinä sitä tulpatonta mopoas eläkä nillitä iso mies


      • Merkillinenotus
        Yyhyhyyy kirjoitti:

        Polje sinä sitä tulpatonta mopoas eläkä nillitä iso mies

        Mistä sää tiädät et soon iso mies? Voihan sillä olla tulppakin mopossaan. Älä skriivaa pulsittiä jos ei oo faktaa.


    • 13mmkiintoavain

      En ole vielä hyvää ja halpaa korjaamoa, omat kädet ja bilteman pakki toimii!

    • Juu

      On. Seppälän autokulma.

      • Anonyymi

        Haalarit vois pestäkkin joskus.


    • Selaviii

      Niin siis hyvä ja halpa. Mää roudasin sinne kerran sellasen nykivän citikan. Ne ei ollu sellasta varmaan edes nähneet, mutta ne alkovat odottaessa ottaa selvää mikä saattas olla pielessä. hetken päästä ne soitteli johonkin ja piuhat oli kiinni autossa ja hyvin nopeasti vika selvisi.
      Pahoittelivat ettei osaa ollut saatavilla mutta seuraavana päivänä homma hoituisi. Niin myös kävi.
      Eikä yhtään veloitettu valohoidosta. Ammattitaidostaan ja sen kehittämisestä kiinnostuneelle asentajalle kannattaa viedä koslansa, oli se sitten vanha tai uudempi.

    • mikapasianssi

      Heinämäen kaksi homppelia,asiakkaan kusetusta alusta loppuun...

    • Anonyymi

      joo,kiertäkää kaukaa mika ja anssi...kusettaa ja rahastaa hyväuskosia,just sellasia jotka eivät tiedä autoista mitään....ite oon autoihminen ja enää en autoa sinne vie...ihme sähläystä ja outoja vikoja...mua ei enää viilata linssiin...

      • Anonyymi

        Hohoo itse olen saanut asian mukaista palvelua missä lie vika kun mun auto korjattu niin kuin pitääkin ja juuri siitä maksanut mitä korjattu


    • Anonyymi

      Sörsselssönin paja Retuperällä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe