Huomenta Suomi

ja kaikki kanssaeläjät. Tuliko unta riittävästi, kauniiden unien myötä, vai jäikö unet näkemättä ja yö meni puoleksi valvoessa ja miettiessä?

https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM

Oikein Hyvää perjantaita, rakastakaa ja olkaa rakastettavia <3,,,

19

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • searchinactive

      No kiitos vaan Suomelle samoin. Yrittäkää irti metoo -kampanjasta joskus. En itse ole ihan semmoinen yrittäjä, josta kunnia lankeaa ihan jonnekin muualle.

      • Aina pitää edes yrittää, olkoonkin asia mikä tahansa. Se tuo mielenkiintoa päivään, ja kenties antaa suunnan minne pitää mennä.


      • josolisithän

        Olipas se musa hempeää :) Sut kaappaisin vain peitonalle, enkä päästäis ulos pakkaseen.


      • josolisithän kirjoitti:

        Olipas se musa hempeää :) Sut kaappaisin vain peitonalle, enkä päästäis ulos pakkaseen.

        No enkö ole Hän? No, pitää sitten yksin pyöriä peiton alla, molempien, ja haaveilla että jos se vaikka joskus osuis kohdalleen. Niissä merkeissä jatketaan, jos vaikka joskus,,,


      • äkäpussii

        Aamu murmeli on kiukkuinen.


      • äkäpussii kirjoitti:

        Aamu murmeli on kiukkuinen.

        Kokeile jos vaikka kupponen ☕ auttaisi ;).


      • ootainamielessä

        Mut, nyt muksaa työpäivää sulle. Menen takaisin unille.


      • ootainamielessä kirjoitti:

        Mut, nyt muksaa työpäivää sulle. Menen takaisin unille.

        Voiskohan jostain ostaa vaikka jonkun hilavitkuttimen millä vois jatkaa vaikka unta, tai vois saada näkymän tulevaisuudesta?
        Mun kristallipalloni kun on yhäkin 10 000 huollossa, ja huolto ilmoitti että olen hajottanu sen pallon syvimmän tarkoituksen. Mitähän sekin tarkoittanee ;)?


      • onnellisuusonavain

        Tiedätkö voin sen sulle kertoa miten sen saavuttaa.


    • alleneljäkymmentänyt

      Tässä enää yritetä mitään. Työkyvyttömyyseläkkeellä kaksitoista vuotta jo.

      • Ei kai se eläke ole mikään veruke yrittämättä jättämiselle, vai onko?


      • muutenvoiyrittääelää

        Työt ovat ohi kohdallani.


      • muutenvoiyrittääelää kirjoitti:

        Työt ovat ohi kohdallani.

        Näinhän se on ettei aina kukaan voi eikä mahda mitään tapahtumille, ne vaan tulee ja niitä ei voi kiertää.


    • suuriprojektiili

      Jotkut voivat olla olleet keskellä jotain avaruussotia joissa voi esiintyä Klingon-sotalintuja jotka ampuvat massdrivereilla ilman kysymättä lupaa (kerrostalo kerralla, törmää jos haluat)

      Tai ehkä jossain aika-ulotuvuus-sodassakin keskellä sellaista?

    • aamuunne

      • tulihyväkevytfiilis

        Tää oli hyvä, kiitos.


      • neidolle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe