Huomenta Suomi

ja kaikki kanssaeläjät. Tuliko unta riittävästi, kauniiden unien myötä, vai jäikö unet näkemättä ja yö meni puoleksi valvoessa ja miettiessä?

https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM

Oikein Hyvää perjantaita, rakastakaa ja olkaa rakastettavia <3,,,

19

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • searchinactive

No kiitos vaan Suomelle samoin. Yrittäkää irti metoo -kampanjasta joskus. En itse ole ihan semmoinen yrittäjä, josta kunnia lankeaa ihan jonnekin muualle.

• Aina pitää edes yrittää, olkoonkin asia mikä tahansa. Se tuo mielenkiintoa päivään, ja kenties antaa suunnan minne pitää mennä.

• josolisithän

Olipas se musa hempeää :) Sut kaappaisin vain peitonalle, enkä päästäis ulos pakkaseen.

• josolisithän kirjoitti:

Olipas se musa hempeää :) Sut kaappaisin vain peitonalle, enkä päästäis ulos pakkaseen.

No enkö ole Hän? No, pitää sitten yksin pyöriä peiton alla, molempien, ja haaveilla että jos se vaikka joskus osuis kohdalleen. Niissä merkeissä jatketaan, jos vaikka joskus,,,

• äkäpussii

Aamu murmeli on kiukkuinen.

• äkäpussii kirjoitti:

Aamu murmeli on kiukkuinen.

Kokeile jos vaikka kupponen ☕ auttaisi ;).

• ootainamielessä

Mut, nyt muksaa työpäivää sulle. Menen takaisin unille.

• ootainamielessä kirjoitti:

Mut, nyt muksaa työpäivää sulle. Menen takaisin unille.

Voiskohan jostain ostaa vaikka jonkun hilavitkuttimen millä vois jatkaa vaikka unta, tai vois saada näkymän tulevaisuudesta?
        Mun kristallipalloni kun on yhäkin 10 000 huollossa, ja huolto ilmoitti että olen hajottanu sen pallon syvimmän tarkoituksen. Mitähän sekin tarkoittanee ;)?

• onnellisuusonavain

Tiedätkö voin sen sulle kertoa miten sen saavuttaa.

• alleneljäkymmentänyt

Tässä enää yritetä mitään. Työkyvyttömyyseläkkeellä kaksitoista vuotta jo.

• Ei kai se eläke ole mikään veruke yrittämättä jättämiselle, vai onko?

• muutenvoiyrittääelää

Työt ovat ohi kohdallani.

• muutenvoiyrittääelää kirjoitti:

Työt ovat ohi kohdallani.

Näinhän se on ettei aina kukaan voi eikä mahda mitään tapahtumille, ne vaan tulee ja niitä ei voi kiertää.

• suuriprojektiili

Jotkut voivat olla olleet keskellä jotain avaruussotia joissa voi esiintyä Klingon-sotalintuja jotka ampuvat massdrivereilla ilman kysymättä lupaa (kerrostalo kerralla, törmää jos haluat)

Tai ehkä jossain aika-ulotuvuus-sodassakin keskellä sellaista?

• aamuunne

• tulihyväkevytfiilis

Tää oli hyvä, kiitos.

• neidolle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe