Teltta Puutarhassa

Me pojat saimme nukkua teltassa. Ei ollut kyllä minun idea nukkua alasti. Normaalisti kummallakin oli omat peitot. Nyt yöllä oli kuitenkin hallaa ja kasasimme kaikki peitot yhteen. Serkun kylki lämmitti kylkeäni hämmentävästi. Vaikka olen nuorempi en saanut unta. Käännyin kylelleni. Pakarani painuivat vasten lämmintä kylkeä. Serkku siirtyi, hain kosketusta uudestaan. Sille tuli teltan kylmä seinä tuli vastaa. Serkku kääntyi kyljelleen napa minuun päin. Pakarani kosketti sen lanteita. Yön kylmyys työnsi sitä lähemmäs minua. Nosti jalkani ylös. Tunsin kosketuksen pakaroiden välissä. Laskin jalan. Tunsin saaneeni otteen. Heilautin varovasti itseäni. Serkku seurasi. Jännitin pakaroitani, rentouduin. Tunsin hennon reakoinnin pepussani. Serkku oli unessa. Sen lanteet keinahteli. Näki unta luokkansa tytöistä. Sain paremman otteen. Tuntui hyvältä. Nukahdin tyytyväisenä. Nykäys pepussa herätti minut. Serkku oli herännyt tajuten miten nukuimme. Vetäytyi äkisti omalle puolelle. Olin nukkuvinani. Aamulla heräsimme normaalisti vierekkäin.

Kuulin serkun kertovan yöstä äidilleen. Se varmisti useasti oliko ymmärtänyt oikein. Poika toisti useasti äidilleen kuinka olin työntänyt peppuni sitä vasten. Sen äiti kuulosti rauhalliselta. Olimme kuitenkin nukkuneet. Olin nostanut nukkuessani jalkaani saadakseni pippeli pakaroitteni väliin. Ei sen äiti siihen mitään sanonut. Voidaan nukkua edelleen kuin oltiin tehnyt. Sellaista sattuu kun yö on kylmä.

Päivät kului normaalisti. Nukuttiin alasti. Joskus heräsin sen lantiot pakaroissani. Sen liikkeet tuntu hyvältä. Se huohotti. Mutta vain yöllä. Aamulla sit ei mitään. Leikittiin kuten ennenkin, käytiin uimassa. Serkku ei sanonut mitään. Yksi aamu olin yksin. Luin lehtiä sisällä. Serkku oli mennyt isänsä kanssa käymään jossakin.

Kuulin keskustelun keittiöstä. Nainen kertoi tapauksesta vieraille kuten serkku oli kertonut hänelle. Tuntui oudolta kuulla kuinka olin tyrkyttänyt peppuani hänelle. Meidän suvussa se oli kuulemma tavallista. Seuraavana yönä serkku lähti aikaisin yö kalaan isänsä kanssa. Sain jäädä nuorempana telttaan nukkumaan. En nukahtanut heti. Odotin kuulevani heidän lähdön. Joku käveli teltan ympäri. Ne oli aikuisen painavia askeleita. Kahisi hiljaa, joku etsi vetoketjua. Käännyin vatsalleni. Vedin peiton ylävartaloni päälle. Alastomuuteni oli näytillä vyötäröstä alaspäin. Rapinan kuullessani hengitin tasaisesti. En ollut enää teltassa yksin. Käännyin hiukan. Raotin reisiäni. Tärisevät kädet painuivat pakaroilleni. Sylki valui peppuni reiälle. Mies keinahti. Puristi polvillaan minut jalat yhteen. Hiljaisuuden ympäröimänä yritin nostaa peppuani miehen käsien alla. Ihastunut hyrinä pyöri ilmassa. Mies kumartui päälle. Paino keskittyi pakaroitteni väliin. Aukenin hiljaa nautinnollisesti. En vastustellut. Mies oli hiljaa, kuunteli ja nai. Laukesi aikanaan. Vetäytyi hitaasti pois. Katseli kullinsa ulostuloa hetken. Istui jalkojeni päällä. Olisiko minun pitänyt sanoa jotain, en tiedä. Näyttelin nukkuvaa. Jäin telttaan yksin. Kylmä tuuli puhalsi avoimesta teltan ovesta. Viilensi poltteen pepussani.

0

2323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
        Ikävä
        65
        4170
      2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
        Ikävä
        46
        3929
      3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
        Työpaikkaromanssit
        33
        3416
      4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
        Ikävä
        16
        2743
      5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
        Tunteet
        34
        2689
      6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
        Ikävä
        14
        2502
      7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
        Ikävä
        10
        1974
      8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
        Maailman menoa
        8
        1119
      9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
        Ikävä
        144
        1102
      10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
        Ikävä
        80
        986
      Aihe