Teltta Puutarhassa

Me pojat saimme nukkua teltassa. Ei ollut kyllä minun idea nukkua alasti. Normaalisti kummallakin oli omat peitot. Nyt yöllä oli kuitenkin hallaa ja kasasimme kaikki peitot yhteen. Serkun kylki lämmitti kylkeäni hämmentävästi. Vaikka olen nuorempi en saanut unta. Käännyin kylelleni. Pakarani painuivat vasten lämmintä kylkeä. Serkku siirtyi, hain kosketusta uudestaan. Sille tuli teltan kylmä seinä tuli vastaa. Serkku kääntyi kyljelleen napa minuun päin. Pakarani kosketti sen lanteita. Yön kylmyys työnsi sitä lähemmäs minua. Nosti jalkani ylös. Tunsin kosketuksen pakaroiden välissä. Laskin jalan. Tunsin saaneeni otteen. Heilautin varovasti itseäni. Serkku seurasi. Jännitin pakaroitani, rentouduin. Tunsin hennon reakoinnin pepussani. Serkku oli unessa. Sen lanteet keinahteli. Näki unta luokkansa tytöistä. Sain paremman otteen. Tuntui hyvältä. Nukahdin tyytyväisenä. Nykäys pepussa herätti minut. Serkku oli herännyt tajuten miten nukuimme. Vetäytyi äkisti omalle puolelle. Olin nukkuvinani. Aamulla heräsimme normaalisti vierekkäin.

Kuulin serkun kertovan yöstä äidilleen. Se varmisti useasti oliko ymmärtänyt oikein. Poika toisti useasti äidilleen kuinka olin työntänyt peppuni sitä vasten. Sen äiti kuulosti rauhalliselta. Olimme kuitenkin nukkuneet. Olin nostanut nukkuessani jalkaani saadakseni pippeli pakaroitteni väliin. Ei sen äiti siihen mitään sanonut. Voidaan nukkua edelleen kuin oltiin tehnyt. Sellaista sattuu kun yö on kylmä.

Päivät kului normaalisti. Nukuttiin alasti. Joskus heräsin sen lantiot pakaroissani. Sen liikkeet tuntu hyvältä. Se huohotti. Mutta vain yöllä. Aamulla sit ei mitään. Leikittiin kuten ennenkin, käytiin uimassa. Serkku ei sanonut mitään. Yksi aamu olin yksin. Luin lehtiä sisällä. Serkku oli mennyt isänsä kanssa käymään jossakin.

Kuulin keskustelun keittiöstä. Nainen kertoi tapauksesta vieraille kuten serkku oli kertonut hänelle. Tuntui oudolta kuulla kuinka olin tyrkyttänyt peppuani hänelle. Meidän suvussa se oli kuulemma tavallista. Seuraavana yönä serkku lähti aikaisin yö kalaan isänsä kanssa. Sain jäädä nuorempana telttaan nukkumaan. En nukahtanut heti. Odotin kuulevani heidän lähdön. Joku käveli teltan ympäri. Ne oli aikuisen painavia askeleita. Kahisi hiljaa, joku etsi vetoketjua. Käännyin vatsalleni. Vedin peiton ylävartaloni päälle. Alastomuuteni oli näytillä vyötäröstä alaspäin. Rapinan kuullessani hengitin tasaisesti. En ollut enää teltassa yksin. Käännyin hiukan. Raotin reisiäni. Tärisevät kädet painuivat pakaroilleni. Sylki valui peppuni reiälle. Mies keinahti. Puristi polvillaan minut jalat yhteen. Hiljaisuuden ympäröimänä yritin nostaa peppuani miehen käsien alla. Ihastunut hyrinä pyöri ilmassa. Mies kumartui päälle. Paino keskittyi pakaroitteni väliin. Aukenin hiljaa nautinnollisesti. En vastustellut. Mies oli hiljaa, kuunteli ja nai. Laukesi aikanaan. Vetäytyi hitaasti pois. Katseli kullinsa ulostuloa hetken. Istui jalkojeni päällä. Olisiko minun pitänyt sanoa jotain, en tiedä. Näyttelin nukkuvaa. Jäin telttaan yksin. Kylmä tuuli puhalsi avoimesta teltan ovesta. Viilensi poltteen pepussani.

0

2372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        42
        2998
      2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        174
        2984
      3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        87
        2906
      4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        128
        2290
      5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        201
        2105
      6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        15
        1963
      7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        35
        1707
      8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
        Sinkut
        393
        1612
      9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        50
        1579
      10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
        Ikävä
        87
        1061
      Aihe