Nännien hieromisesta orgasmi

Ghjk

Moniko teistä on saanut orgasmin pelkästään siitä, kun mies mies hieroo molempia nännejäsi yhtäaikaa kauan ja imee niitä?

9

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkää_kiimaa

Nänniorgasmi on orgasmien eliittiä. Tuo lienee yksilöllistä, mutta vaimoni on saanut aina ensimmäisen orgasmin rakastellessamme nännien hyväilystä. Sitten klitoris ja emätin orgasmeja perään.

• Kuullut vain villiä luotettavaa huhua tuon ihmeellisyydestä, mutta toistaiseksi itselläni harmillisesti kokematta.

• Aina

Juu kyllä saan, todella herkät nännit omistava !

• Bimies2

Kostuu ihanasti, kiimatippaa valuu ja housut kastuu ;) ja pikku kosketuksella saanut myös orgasmin!

• Öööäääöö

Hyi saatana

• Minä olen naisille tuottanut paljon orgasmeja pimppiin koskematta, mutta pelkästään nännejä hieromalla en muista että oisin orgasmia tuottanut.
      Mutta hyväilyt, hiukset, korvien imeminen, suukottelu, nenään, kulmakarvoihin jne.. kielisuudelmat, se että lukitsee naisen kädet ja hän on avuton ottamaan hyväilyjä vastaan, se toimii lähes jokaiseen naiseen.
      Se on kivaa, siinä pitää osata lukea naista ja hänen reaktioitaan.

• heteromies

Avaushan hyvä. Miesten pitää sitten kohotella egojaan. Entä pyllyreikäherkkyys naisilla? Orgasmeja vain ja ainoastaan sitä kautta? Pelkällä sormetuksella sanoi mulle Nainen, nyt se tulee. Minä siis mies.

• nippleorgasm

kyllä ! minä miehenä pääsen hyvin lähelle kun naiseni imee puree ja nuolee nännejäni , aikaa menee noin 30min kun alkaa kullinpäästä valua tippoja joka imasulla :) lopuksi muutama veto ja sit roiskuu .

• lasti_suuhun-

Vaimoni saa aina ensimmäisen orgasmin pelkästä rintojen imemisestä ja nännien pyörittelystä. Sitten onkin jo niin kiimainen, että oksat pois.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe