Moniko teistä on saanut orgasmin pelkästään siitä, kun mies mies hieroo molempia nännejäsi yhtäaikaa kauan ja imee niitä?
Nännien hieromisesta orgasmi
9
982
Vastaukset
- pelkkää_kiimaa
Nänniorgasmi on orgasmien eliittiä. Tuo lienee yksilöllistä, mutta vaimoni on saanut aina ensimmäisen orgasmin rakastellessamme nännien hyväilystä. Sitten klitoris ja emätin orgasmeja perään.
Kuullut vain villiä luotettavaa huhua tuon ihmeellisyydestä, mutta toistaiseksi itselläni harmillisesti kokematta.
- Aina
Juu kyllä saan, todella herkät nännit omistava !
- Bimies2
Kostuu ihanasti, kiimatippaa valuu ja housut kastuu ;) ja pikku kosketuksella saanut myös orgasmin!
- Öööäääöö
Hyi saatana
Minä olen naisille tuottanut paljon orgasmeja pimppiin koskematta, mutta pelkästään nännejä hieromalla en muista että oisin orgasmia tuottanut.
Mutta hyväilyt, hiukset, korvien imeminen, suukottelu, nenään, kulmakarvoihin jne.. kielisuudelmat, se että lukitsee naisen kädet ja hän on avuton ottamaan hyväilyjä vastaan, se toimii lähes jokaiseen naiseen.
Se on kivaa, siinä pitää osata lukea naista ja hänen reaktioitaan.- heteromies
Avaushan hyvä. Miesten pitää sitten kohotella egojaan. Entä pyllyreikäherkkyys naisilla? Orgasmeja vain ja ainoastaan sitä kautta? Pelkällä sormetuksella sanoi mulle Nainen, nyt se tulee. Minä siis mies.
- nippleorgasm
kyllä ! minä miehenä pääsen hyvin lähelle kun naiseni imee puree ja nuolee nännejäni , aikaa menee noin 30min kun alkaa kullinpäästä valua tippoja joka imasulla :) lopuksi muutama veto ja sit roiskuu .
- lasti_suuhun-
Vaimoni saa aina ensimmäisen orgasmin pelkästä rintojen imemisestä ja nännien pyörittelystä. Sitten onkin jo niin kiimainen, että oksat pois.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020